mimis Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Καλημερα,ζητω συγνωμη αν ανοιξα θεμα που ηδη υπαρχει αν και σε μια γρηγορη ματια δεν το βρηκα. καθ οδον με το golf 5 gt 170 που το καλοκαιρι κλεινει αισιως τα 7 του χρονια κι ενω δουλευε κανονικα ο κλιματισμος,ξαφνικα αρχισε να μην αποδιδει.το πηγα στον ηλεκτρολογο και μου ειπε αρχικα πως μαλλον θα θελει συμπληρωση φρεον.μετα απο δυο ωρες που το ειδε ομως μου πε πως εχει θεμα το κομπρεσερ.μου προτεινε ενα της εταιριας valeo καινουργιο με κοστος με τοποθετηση και φιλτρο 400 ευρω..οσο για αντιπροσωπειας μου πε πως θα περασουμε τα 1000.πως σας ακουγεται?ευχαριστω για τον χρονο σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest autorepair Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Καλημέρα, Υπάρχει πιθανότητα να έχει καεί ο μαγνήτης του κομπλερ Θα σου πρότεινα να το ελέγξεις γιατί το κόστος ανέρχεται περίπου στα 100 ευρώ πολύ μικρότερο από το κόστος αντικαταστασης όλου του συμπιεστή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimis Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 Σ ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Βαλε μεταχειρισμενο στι μιση τιμη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Τι 400 τι 500 τι 1000 ρε ανθρωπε !!!!!!! Δες καταρχην αν επισκευαζεται (ΟΛΑ επισκευαζονται) κυριως δες το πηνιο. Μετεπειτα πανε βρες ενα μεταχειρισμενο original...με κανα 250-300 βρισκεις ..ψαξε εσυ ο ιδιος καλυτερα σε μαντρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 (edited) Εγώ αγόρασα απο εδώ http://www.weyra.com/index.php?info=p382_kompressor.html καινούργιο 220 ευρω + 50 ευρώ συστημένο για Ελλάδα με 2 χρόνια εγγύηση και άλλαξε και φιλτρο φρέον εδώ http://www.weyra.com/index.php?car_select_0_id=0&car_select_1_id=VW&car_select_2_id=GOLF+V+%281K1%29&car_select_3_id=1.4+TSI&car_select_4_id=all&category_select=3&HHGsid=3eed9449d0664376300c6eec3fcce939&SEQ_TOKEN_d2c6200ec31aac4add91588200961d53=7fd81dc9c63e9d3754af56d15ecbcb48&module=car_search_result&x=9&y=4 κόστος 21 ευρώ. Κατά την τοποθέτηση να προηγηθεί καλός καθαρισμός όλου του συστήματος ψύξης για τυχόν ρινίσματακαι να κανα ξαναγίνεται προλήπτικά ανά 50.000χλμ ο καθαρισμός. Edited May 29, 2014 by ski 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Αν η βλαβη ειναι στο μαγνητικο συμπλεκτη ναι υπαρχει ανταλλακτικο που αλλαζει. Αν η βλαβη ειναι στο πιστονακι εντος παει για αλλαγη ολοκληρο. Καινουργιο οντως εχει 650-750ε. Υπαρχουν ομως λυσεις απο ιμιτασιον απο 250-400ε. Υπαρχουν και λυσεις σε μεταχειρισμενα, ιδια μαρκα με το εργοστασιακο denso η sanden. Επειδη χαλασε και μενα στα 7 χρονια (τωρα δηλαδη) πηρα ενα απο γερμανια στα 185ε με 20.000χλμ απο 2.0tiguan Υπολογισε +90-100 εγκατασταση και φρεον. Γενικα απο γερμανια εχουμε βαλει σε αλλα 2 vw και δεν ειχαμε προβλημα. Ειναι λιγο ευαισθητα τα κομπρεσσερ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nicos.plia Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Παιδιά καλησπέρα! Έχω ένα GOLF TSI 140 ΙΠΠΟΥΣ ΤΟΥ 2007. Τους τελευταίους 2 μήνες εμφανίζει το εξής θέμα με τον κλιματισμό....όταν είναι το αμάξι σταματημένο ή αν δεν έχει μεγάλη ταχύτητα και ανάψω το κλίμα βγάζει σχεδόνα ζεστό αέρα .....μόλις κάνω κάποια χιλιόμετρα με αρκετή ταχύτητα βγάζει κρύο και πάλι βέβαια στους 17 βαθμούς,στους 22 βγάζει χλιαρό.Πήγα για το ετήσιο service και κου είπαν δεν φταίει το φρεόν είναι το κομπρεσέρ..( με 250€ μου το φτιάχνει..).Πήγα για μία δεύτερη γνώμη αλλού και μου λέει ο τύπος, δε λειτουργεί το βεντιλατέρ γιατί ο μικρός ανεμιστήρας δε δούλευε....το άλλαξε και ενώ στην αρχή έβγαζε λίγο παραπάνω κρύο απο πρίν εξακολουθεί να μη βγάζει από χτές όσο πρέπει και όταν είναι σταματημένο να βγάζει χλιαρό... Τελικά το πήγα πάλι σε αυτόν που μου άλλαξε το βεντιλατέρ σήμερα και μίλησε με κάποιον ειδικό για κλιματιστικά Volkswagen και του είπε οτι μάλλον επειδή δεν λειτουργούσε το βεντιλατέρ για πολύ καιρό να ήταν πολύ ζεστό το φρέον και να έχει κολλήσει η βαλβίδα στο κομπρεσέρ του κλιματιστικού και να μην χρειάζεται αλλαγή όλο το κομπρεσέρ....απλά μόνο η βαλβίδα...αλλά ας το δουλέψουμε είπε για λίγο διάστημα μήπωσ ξεκολλήσει η βαλβίδα!παίζει να συμβαίνει αυτό και αν ξέρετε κάποιον εξειδικευμένο που να μπορεί να ανοίξει το κομπρεσέρ για να ελέγξει τη βαλβίδα;;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...