Jump to content
Stavros7

Golf 4 Gti - Καθαρισμος Maf

Recommended Posts

Καλησπερα εχω την εξης απορια σε golf iv 1.8 εαν καθαριζετ ο Maf Και το πως?,εψαξα εδω να βρω κατι αλλα δεν βρηκα,πως καθαριζετε?Επισεις για να τον βγαλω απο το αμαξι πρεπει πρωτα να ξεσυνδεσω την μπαταρια ή απλα την φύσα απο πανω του?Μετα πρεπει να κανω καποια ρυθμιση με το Vag?

Θελω να τον καθαρισω γιατι μου κανει κατι μπερδεματα το αμαξι (του στυλ εκει που παω με 2α 20 χλμ ας πουμε και παω να ανεβω μια σχετικα μεγαλη ανηφορα μου φουσκωνει και μου ξεφουσκωνει την τουρμπινα,ή οταν ξεκιναω το αμαξι,και δεν εχει ζεσταθει πολυ (δηλαδη μετα απο 2 λεπτα ρελαντι) με ψηλομπερδευει ) και νομιζω οτι εκει οφειλεται

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

σε αντιστοιχης χρονολογιας πασσατ ειχα το ιδιο θεμα ωσπου ο μαφ χαλασε και ηθελε αλλαγμα...πριν τον αλλαξω τον ειχα καθαρισει με ειδικο σπρευ καθαρισμου για μαφ(maf sensor cleaner) λεγοταν,αλλα χωρις καποιο αποτελεσμα..εγω απλα αποσυνδεσα την μπαταρια και τον εβγαλα με πολλη προσοχη καθοτι εξαιρετικα ευαισθητος,τον ψεκασα και τον ξανακουμπωσα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σε αντιστοιχης χρονολογιας πασσατ ειχα το ιδιο θεμα ωσπου ο μαφ χαλασε και ηθελε αλλαγμα...πριν τον αλλαξω τον ειχα καθαρισει με ειδικο σπρευ καθαρισμου για μαφ(maf sensor cleaner) λεγοταν,αλλα χωρις καποιο αποτελεσμα..εγω απλα αποσυνδεσα την μπαταρια και τον εβγαλα με πολλη προσοχη καθοτι εξαιρετικα ευαισθητος,τον ψεκασα και τον ξανακουμπωσα..

Ειχες το ιδιο θεμα δηλαδη μπερδευε και σου εδινε παραπανω Boost και στο εκοβε??Ο maf μου ειναι ο 06A 906 461L σε κινητηρα auq και εγκεφαλο awp...Ειναι ενταξει αυτος ο κωδικος?επισεις εαν χαλαση ο maf τι προβημα εχει στο αμαξι?δηλαδη πως θα το καταλαβω?

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Καταναλωση,κοψιματα,το αμαξι δεν παει βημα.

Διαφορετικα πας σε ενα συνεργειο,δεν θυμαμαι οταν εκαψα μαφ αν εβγαλε σφαλμα,απλα βαλαμε εναν μεταχειρο πανω για δοκιμη και το αμαξι δουλεψε σαν καινουργιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βγαλε τη φυσα και κανε μια βολτα. Εχει κοψιματα ;

Επισης μπορεις να μετρησεις και γραμμαρια αν ειναι χαμηλα για το setup σου αρχισε να χαλαει και παει γι' αλλαγη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Σφαλμα θα βγαλει αλλα οταν ειναι σε προχωρημενο επιπεδο και παει γι' αλλαγη αμεσα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειχες το ιδιο θεμα δηλαδη μπερδευε και σου εδινε παραπανω Boost και στο εκοβε??Ο maf μου ειναι ο 06A 906 461L σε κινητηρα auq και εγκεφαλο awp...Ειναι ενταξει αυτος ο κωδικος?επισεις εαν χαλαση ο maf τι προβημα εχει στο αμαξι?δηλαδη πως θα το καταλαβω?

ναι μπερδευε ,ειχε μεγαλη καταναλωση,και εκανε εντονα κοψιματα, παταγα γκαζι και εκοβε αποτομα και ξαναεδινε...για κωδικο δεν θυμαμαι ,και δεν εχω κοντα μου το αμαξι γιατι βρισκομαι εκτος να στον ελεγα..

Link to comment
Share on other sites

Βγαλε τη φυσα και κανε μια βολτα. Εχει κοψιματα ;

Επισης μπορεις να μετρησεις και γραμμαρια αν ειναι χαμηλα για το setup σου αρχισε να χαλαει και παει γι' αλλαγη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Σφαλμα θα βγαλει αλλα οταν ειναι σε προχωρημενο επιπεδο και παει γι' αλλαγη αμεσα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Δεν θα εχει προβλημα αν κυκλοφορησω χωρις μαφ(δηλαδη να μην τον εχω συνδεση την φυσα)?Και αν οχι για ποση ωρα?Επισεις εχω δει δυο εναν τις Bosch και εναν της vdo ..γιατι της vdo ειναι πιο ακριβος?

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Για να δεις αν ειναι ο ΜΑΦ,θα τον ξεσυνδεσεις και θα το κανεις μια βολτα να δεις αν σου κανει τα προβληματα που περιγραφεις.

Αν στα κανει ακομα,δεν ευθυνεται ο ΜΑΦ.

Αν λειτουργησει σωστα,τοτε ειναι ο ΜΑΦ.

 

Ο ΜΑΦ για να βγαλει σφαλμα θα πρεπει να εχει χαλασει 100%.Συνηθως δειχνει ολα τα σημαδια δυσλειτουργιας πολυ νωριτερα απο αυτο το σταδιο.

Επισης αν μετρηθει σε καποιο διαγνωστικο να δεις ποσα gr/sec μετραει στο ρελαντι και σε πατημα θα εχεις ακομα πιο σιγουρη απαντηση.

 

Για να τον καθαρισεις,με σβηστο αμαξι φυσικα,αποσυνδεεις το μαφ,τον καθαριζεις σε ενα ποτηρακι με ισοπροπυλικη αλκοολη,το αφηνεις να στεγνωσει και τον συνδεεις παλι.

Βαζεις μπροστα και δεν χρειαζεσαι ουτε βγαλσιμο μπαταριας ουτε τιποτα.

 

Το καθαρισμα,προλαβαινει το ΜΑΦ σε πολυ αρχικο σταδιο φθορας και συνηθως αν πιασει,σου δινει λιγο καιρο λειτουργιας ακομα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχω vag com σε πια παραμετρο μετραω?Επισεις οταν λες πατημα ενοεις απλα το γκαζι η με ταχυτητα κανονικα??Πεσμου σε παρακαλω για να το ελεξω

Link to comment
Share on other sites

εχω vag com σε πια παραμετρο μετραω?Επισεις οταν λες πατημα ενοεις απλα το γκαζι η με ταχυτητα κανονικα??Πεσμου σε παρακαλω για να το ελεξω

 

Aν θυμαμαι ελεγξε τα κελια 002,003 και 032.

Το πατημα για να δεις τι μετραει καντο με 2α και θα δεις ποσα gr/sec δινει.

Link to comment
Share on other sites

002 ψεκασμός μπέκ

003 γραμμάρια εισαγωγής αβάνς

032 τις διορθώσεις που κάνει ο εγκέφαλος σε καύσιμο σε μέσο όρο....% ποσοστό ...εάν είναι θετικές προσθέτει καύσιμο, εάν είναι αρνητικές αφαιρεί......καλό είναι να βρίσκεσαι εντός +-5% με όριο το +-10%

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Ωραια και τι θα δω και πως?Δηλαδη θα κανω μετρησεις με ρελαντι σε ολα,και θα κανω μετρησεις σε ολα παλι με ενα πατημα της (2ας ταχυτητας)?Συγγνωμη απλα δνε ξερω και πολυ καλα απο αυτα

Link to comment
Share on other sites

στο 32 στο πρωτο κουτι μου ειναι +-0 και στο 2ο κουτι μου ειναι -8 ....Στο 02 το Air mass ηταν περιπου 10gr διαφορα με το 03 Αir mass καπου στο 2.56 το 02 και το 03 2.76 ενω στο πατημα εαν θυμαμαι καλα ανεβαινε πρωτα το 0.3 και μετα το 0.2 ..

Link to comment
Share on other sites

λοιπον το 32 το 1ο ειναι 0 το δευτερο ειναι -0,8% ...Το 02 εχει μια αποκλειση στο ρελαντι απο το 0.3 τις ταξεως 0,20Gr  (02->2.58  , 03->2,78)...Το 03 ειναι περισσοτερο κατα 0.20gr απο το 02 στο ρελαντι ενω στο πατημα απο οσο θυμαμαι γινετε το αντιθετο το 02 ειναι μεγαλυτερο λιγο απο το 0,3...

Λοιπον εγω νομιζα οτι ειναι απο μαφ ολα αυτα αλλα παρατηρω και αλλα προβληματα που δεν ξερω κατα ποσο ευθυνετε ο μαφ...Λοιπον αλλαξα τον 1 λαμδα πριν μηνες και εχω παρατηρηση οτι το πρωι κανει ενα λεπτο cold start και στα 3 λεπτα ακριβος δουλευει το ανεμιστηρακη του cold start χωρις να ανεβαινουν οι στροφες στο κοντερ....Επισεις εχω ενα συνηθειω να περιμενω 5λεπτα πρωτου ξεκινησω ,εαν εγω βιαζομαι ας το πω και ξεκινησω χωρις να ζεσταθει καλα (τοτε το παρατηρω εντονα το παρακατω) και παω να ξεκινησω μου φουσκωνει την τουρμπινα και γενικα το αμαξι δηλαδη απο εκει που εχω πατημενο το γκαζι στο 0,8 στο οργανο μου το παει στο 0 για 3-4 δευτερολεπτα μεχρι να ξεκινηση καλα το αμαξι και μετα μου το ριχνει στα ορια του δηλαδη καθετε το αμαξι ξανα,ενα αυτο,δευτερο εαν ειμαι σε μια ανηφορα ας πω με 20 χλμ και βαλω τριτη (με λιγες στροφες δηλαδη) μου φουσκωνει παλι το αμαξι αποτομα...επισεις εχω παρατηρηση ενα κοπιασμα του αυτοκινητου δεν ροπαρει οπως παλια ενω τελικη μπορω να πω ειναι περιπου ιδια δεν εχω δει καποια διαφορα,δεν εχει το αμαξι ομως εκεινο το αρπαγμα που ειχε...απο οσο βλεπω στο οργανο οταν το παταω η τουρμπινα παει καλα δεν βλεπω καποια πιεση πεσμενη...Και ολα αυτα ελεγα θα ειναι απο τον μαφ ...εβαλα πριν τρεις μερες το διαγνωστικο και βρηκα

1)17545/P1137/004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

2)17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

3)16497/P0113/000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

 

Τα εσβησα σημερα μετα απο τρεις μερες πατημα κλπ το συνδεσα και δεν τα ειχα αυτα,αλλα παλι το αμαξι το ιδιο.δεν αλλαξε.τι μπορει να ειναι?

Link to comment
Share on other sites

σου λέει αρχικά για πολύ πλούσιο μίγμα......δεύτερο για απώλεια πίεσης που δικαιολογεί το πρώτο και τρίτο για σήμα αισθητήρα θερμοκρασίας.

Πιθανότατα κάπου να χ'ανεις αέρα.....κάνε ένα pressure test και δες τι θα δείξει.....

 

Ν75, σκάστρα, σωληνάκια πίεσης υποπίεσης έλεγχο.

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σου λέει αρχικά για πολύ πλούσιο μίγμα......δεύτερο για απώλεια πίεσης που δικαιολογεί το πρώτο και τρίτο για σήμα αισθητήρα θερμοκρασίας.

Πιθανότατα κάπου να χ'ανεις αέρα.....κάνε ένα pressure test και δες τι θα δείξει.....

 

Ν75, σκάστρα, σωληνάκια πίεσης υποπίεσης έλεγχο.

+1

Link to comment
Share on other sites

πως το κανω αυτο??και επισεις σε τι κατασταση?ρελαντι?σε πατημα?ποια μπλοκ να δω??παιζει και να χανω αερα γιατι που και που ακουω αερα χωρις να πρεπει να ακουω ειδικα οταν κανει αυτο το φουσκωμα-ξεφουσκωμα

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

pressure test κανεις φυσωντας αερα στο κυκλωμα της πιεσης.

Μπορεις να το κανεις σε συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

αποσυνδεσα τον Maf εκανα μια βολτα γυρω στα 500μ και δεν παρατηρησα αυτο το προβλημα που μ εκανε να φουσκωνει και να ξεφουσκωνει...Ελπιζω να μην δημιουργησα καποιο προβλημα που εκανα 500μ με αποσυνδεμενο μαφ (απο ρευμα)....

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

κανεις?????να μου πει εαν υπαρχει προβλημα??επισεις εχω την 028906283f ....Πια ειναι η αντιστοιχη της?

Link to comment
Share on other sites

αποσυνδεσα τον Maf εκανα μια βολτα γυρω στα 500μ και δεν παρατηρησα αυτο το προβλημα που μ εκανε να φουσκωνει και να ξεφουσκωνει...Ελπιζω να μην δημιουργησα καποιο προβλημα που εκανα 500μ με αποσυνδεμενο μαφ (απο ρευμα)....

 

Για ΜΑΦ σε βλεπω.

Link to comment
Share on other sites

τελικα δεν ειναι απο μαφ,ή ειναι και απο εκει,τι να πω,αποσυνδεσα τον μαφ και το ιδιο προβλημα (να πω οτι τον ξεσυνδεσα τον μαφ πρωτου βαλω μπρος και δεν εκανε cold start)..κυριος να σας πω το βλεπω οταν το πρωι ειναι κρυο το αμαξι κανει Cold start 1 λεπτο περιμενω και εγω αλλο ενα και παω να ξεκινησω,επειδη ειναι λιγο ανηφορικα και πρεπει να κανω οπισθεν 10μ,τοτε το κανει Κυριος (οταν κανω οπισθεν και ανεβαινω ενα σαν σκαλακι),επισεις παλι οταν ειναι κρυο λιγο και παω να ξεκινησω σε μερος ελαχιστα ανηφορικο παλι μπερδευει, σαν να φουσκωνει αλλα οχι τοσο εντονα...,αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι για καποιο λογο δεν του αρκει η πισεση για αυτο και φουσκωνει,κυριος κρυο το παρατηρω αυτο ομως,αυτο ειναι που με μπερδευει,Σας ρωταω γιατι δεν εχω καποια προσβασει σε συνεργειο αξιοπιστο ειμαι σε νησι για την σεζον και δουλευω εδω,Για αυτο θα βοηθουσε οποιαδηποτε γνωμη,επισεις νομιζω πως το αμαξι δεν εχει εκεινη την ροπη που ειχε και κυριος το παρατηρω 4η-5η-6η...Τι μπορει να ειναι αλλο?τι να δοκιμασω??Μοιπως καμια αλλη βαλβιδα καμια ν75 καμια 710ν..??Δεν ξερω απλα ρωταω.οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη..

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.