Jump to content
oasisAthens

Μυκητοκτόνο Για Diesel-Πρόσθετα Πετρελαίου

Recommended Posts

οπως τα λεει ο προηγουμενος. Οσο καλό και αν νομίζετε οτι είναι το βενζινάδικο σας, μυκητοκτόνο χρειάζεται συνεχεια  και καθαριστικό μια φορά το χρόνο να καθαριζουν τα μπεκ.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Ash less 2T η αλλιως ακαπνο λαδι για διχρονα μεσα στο καυσιμο . Αν βρουμε για βαρκες το tcw3 (που σημαινει ακαπνο φυσικα ) σε DFI που ειναι πιο ρευστο , ακομα καλυτερα .

200 : 1 αναλογια οπως βαζουν οι περισσοτεροι . Μην ξεχναμε οτι το 2Τ δεν ειναι απλο λαδι αλλα καυσιμο λαδι , οτι ακριβως και το πετρελαιο .

Στο λαδι δεν ζει ο μυκητας ,αρα δεν μπορει να αναπτυχθει στο ντεποζιτο που εχει λαδι μεσα . Το εχω τσεκαρει σε 4λιτρα ,στο ενα δημιουργηθηκε ,στο αλλο οχι .

Εκτος αυτου λιπαινουμε αντλια πετρελαιου και μπεκ .

Το πετρελαιο που υπαρχει στα πρατηρια και το ακαπνο 2Τ εχουν την ιδια ποσοτητα σταχτης σε μεγιστα επιτρεπτα ορια ,οποτε δεν υπαρχει ανησυχια ουτε για το DPF.

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Λάδι στο πετρέλαιο;
Δεν θα έχει θέμα με την στάχτη στο dpf;;
Την αναλογία πως την έβαλες; το 200:1; σε 60 λίτρα πόσο λάδι;

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, PsilosTdi said:

Λάδι στο πετρέλαιο;
Δεν θα έχει θέμα με την στάχτη στο dpf;;
Την αναλογία πως την έβαλες; το 200:1; σε 60 λίτρα πόσο λάδι;

 Ναι λαδι αλλα οχι οτι να'νε λαδι . Το  ακαπνο 2Τ η αλλιως το λαδι για διχρονα ειναι καλο για αντλια και μπεκ ,αλλα το κυριοτερο δεν επιρρεαζει το dpf γιατι τα σημερινα πετρελαια και το ακαπνο 2Τ εχουν ακριβως τα ιδια ορια σε σταχτη ( 0.01% μεγιστο επιτρεπτο ). Οι μετρησεις που εκανα στο dpf  στα 44.000 χιλιομετρα οταν πηγα για αναβαθμιση για καυσαερια ηταν 8,7 γρμ με μεγιστο τα 70 γρμ . Βαζω λαδι απο τα 2.500 χιλιομετρα ,δηλαδη 44.000 με σημερινα δεδομενα , εχοντας 46.500+ χιλιομετρα αυτην την στιγμη .

Για να βρισκεις την αναλογια ευκολα , πολλαπλασιαζε τα λιτρα επι 5 και οτι βρισκεις ειναι τα ml . Στα 60 λιτρα ειναι : 60 * 5 = 300 αρα θελεις 300 ml λαδι .Το βαζω με συριγγα σε ενα μισολιτρο εμφιαλομενο και το αναμιγνυω με λιγο πετρελαιο . Μετα το βαζω απλως στο ντεποζιτο . Την αναλογια την εχουν βγαλει αλλοι πιο παλιοι απο εμενα ,αυτο το "κολπο" χρησιμοποιειται για χρονια .

http://www.freel2.com/forum/topic878.html

Οταν εχεις ελευθερο χρονο ,διαβασε το , υπαρχουν συμφωνιες αλλα και διαφωνιες επι τουτου . Εγω εχω να πω καλα λογια εως τωρα .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον link. Εκτος από το dpf δεν βλέπω κάπου αλλού να γίνεται ζημιά από το λάδι.
Αυτό το λάδι κάνει;
http://www.trade-wind.gr/quicksilver-premium-2-cycle-outboard-oil-4lt.html

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, PsilosTdi said:

Ενδιαφέρον link. Εκτος από το dpf δεν βλέπω κάπου αλλού να γίνεται ζημιά από το λάδι.
Αυτό το λάδι κάνει;
http://www.trade-wind.gr/quicksilver-premium-2-cycle-outboard-oil-4lt.html
 

 Οτι ειναι TC-W3 ειναι ακαπνο , αρα κανει . Κοιτα και αυτο :

http://www.trade-wind.gr/i-isi-i-i/ioei-i-isi/delek/delek-high-speed-outboard-2t-tcw3-1-lt-1621.html

Ειναι ακαπνο και DFI ( Direct Fuel Injection )  παροτι δεν το λεει αλλα εχω κοιταξει το product data  και στο χρωμα λεει ανοιχτο καφε και μονο τα DFI εχουν αυτο το χρωμα . Το DFI ειναι πιο ρευστο γιατι προοριζεται για μπεκ με μικροτερες διαμετρους οπων . Οπως βλεπεις επισης εχει Ash % 0.01 ,οτι και τα πετρελαια ,αρα καμμια ζημια στα dpf .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ένα λινκ που έβαλαν δείχνει ότι το λάδι μίξης κάνει ζημιά στα μπεκ του πετρελαίου! Και ότι δεν έχει καμία ουσιαστική βελτίωση στο μοτέρ.
Αντε βγάλε άκρη!
Διάβασα αρκετούς να λένε καλά αποτελέσματα με την χρήση του, δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμα για αν θα το δοκιμάσω στο TDi μου, προβληματιζομαι.. Ίσως αύριο πάρω ένα λίτρο και κάνω μερικές δοκιμές σε λίγο πετρέλαιο που έχω.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, PsilosTdi said:

Σε ένα λινκ που έβαλαν δείχνει ότι το λάδι μίξης κάνει ζημιά στα μπεκ του πετρελαίου! Και ότι δεν έχει καμία ουσιαστική βελτίωση στο μοτέρ.
Αντε βγάλε άκρη!
Διάβασα αρκετούς να λένε καλά αποτελέσματα με την χρήση του, δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμα για αν θα το δοκιμάσω στο TDi μου, προβληματιζομαι.. Ίσως αύριο πάρω ένα λίτρο και κάνω μερικές δοκιμές σε λίγο πετρέλαιο που έχω.

 Απλη λογικη :

Οταν το καυσιμο (πετρελαιο) που χρησιμοποιεις , εχει λιγοτερες λιπαντικες ιδιοτητες λογω επεξεργασιας για να εμπιπτει στους νεους κανονισμους περι καυσαεριων και του προσθεσεις καυσιμο ( 2Τ ) που εχει καλυτερες λιπαντικες ιδιοτητες , τι γινεται ; Αυξανεται η λιπαντικη του ικανοτητα .

Η αντλια πετρελαιου και τα μπεκ τι εχουν ; Κινουμενα μερη . Τι χρειαζονται ; Λιπανση . Αρα αυξανοντας την λιπαντικη ικανοτητα του καυσιμου , βελτιωνεις την λιπανση αυτων των δυο εξαρτηματων και συμβαλλεις στην περεταιρω διατηρηση τους σε σωστη κατασταση .

Πραγματικα μια δοκιμη θα σε πεισει .Θα καταλαβεις καλυτερο δουλεμα σε αυτα τα δυο εξαρτηματα ( αντλια και μπεκ ) .

Αααα, και κατι ακομα . Δεν νομιζω να το σταματησεις μετα απο τα αυριανα αποτελεσματα !!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λογικό αυτό που λες.
Αλλά από ρύπους τι γίνεται; δεν θα ρυπαίνει περισσότερο;
Τα δίχρονα τα έχουν κατάργηση για αυτό ακριβώς τον λόγο.
Έχεις κάνει μέτρηση καυσαεριων και βγήκε εντός ορίων;;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PsilosTdi said:

Λογικό αυτό που λες.
Αλλά από ρύπους τι γίνεται; δεν θα ρυπαίνει περισσότερο;
Τα δίχρονα τα έχουν κατάργηση για αυτό ακριβώς τον λόγο.
Έχεις κάνει μέτρηση καυσαεριων και βγήκε εντός ορίων;;

Απο την στιγμη που εχει ιδιο ash % με το κυριως καυσιμο ,δεν υπαρχει περιπτωση να εχει παραπανω καυσαερια . Μαλλον το αντιθετο συμβαινει οπως εχω δει σε καποια τεστ που εγιναν ,γιαυτο λεγεται και ακαπνο . Υπαρχουν 3 κατηγοριες , το κανονικο , το low-ash , και το ash-less . Το TC-W3 ειναι στην ash-less . Φυσικα ειναι πιο καθαρο απο το πετρελαιο ως καυσιμο γιατι το 2Τ ειναι συσκευασμενο , ετοιμο προς χρηση ενω αντιθετα το πετρελαιο ειναι δυστυχως χυμα αγορα με οτι αυτο συνεπαγεται . Δηλαδη περνα πολλα χερια που ολα εχουν συμφερον να κλεψουν ,να νοθευσουν , να μας τα παρουν χοντρα  κτλ κτλ . Αρα εγω προσωπικα εμπιστευομαι περισσοτερο το 2Τ σε καθαροτητα καυσιμου σε σχεση με το χυμα πετρελαιο που βαζουμε .

http://www.brick-yard.co.uk/forum/adding-2-stroke-oil-to-diesel-tank-read-this_topic37935_page1.html

" One more information: in Germany we have to present our cars every 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil has been 0,95.
The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of nearly half of the soot particles.
Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the milage by 3-5%... "

http://www.brick-yard.co.uk/forum/adding-2-stroke-oil-to-diesel-tank-read-this_topic37935_page4.html

Καπου στην μεση 2 φωτογραφιες , απο το εκει ΚΤΕΟ , μια παλαιοτερη χωρις 2Τ και μια οταν εβαλε .

https://www.youtube.com/watch?v=PO6NDW218xA

 Δοκιμη καπνου σε 2Τ  vs  προσθετο τις αγορας , παροτι παντα ειμαι επιφυλακτικος  σε τετοια , βλεπω οτι υπαρχει διαφορα μεγαλη στον καπνο αλλα και στις επικαθησεις καπνας .

Αν συνυπολογισουμε την πολυ μεγαλυτερη συμπιεση ενος πετρελαιοκινητηρα σε σχεση με εναν 2χρονο βενζινοκινητηρα ,δεν υπαρχει πιθανοτητα να βρεις καλυτερο περιβαλλον για τελεια καυση,ακομη καλυτερη απο τον καθ ' αυτου 2χρονο κινητηρα .Μην ξεχναμε οτι το 2Τ ειναι ακαπνο καυσιμο και λαδι μαζι .

http://www.ls1.com/forums/f48/been-testing-oil-91206/

Μακροσκελεστατο θεμα αλλα αξιζει να αναφερθει και αυτο .

Σιγουρα θα βρεις και αρνητικα σχολια αλλα τα περισσοτερα ειναι θετικα . Αυτοι που ποσταρουν αρνητικα (οχι ολοι φυσικα ) ειναι "βαλτοι" απο εταιριες με αναλογα προιοντα  . Το ιδιο ισχυει για τυχον ερευνες . Ο λογος ειναι οτι εαν ολοι αρχισουν και λιπαινουν σωστα την αντλια και τα μπεκ με 2Τ αντι για τα "official", χανουν πολλοι λεφτα . Το 2Τ ειναι το πιο φτηνο και με καλα αποτελεσματα προσθετο σε σχεση με αλλα . Σκεψου οτι μιλαμε για 5-6 το πολυ σωστα προιοντα  vs 30+ διαφορετικες μαρκες 2Τ . Πολυ πιο προσιτο και εαν στηριζαν αυτο το " κολπο" οι εταιριες που βγαζουν αναλογα προιοντα πρεπει να κλεισουν . Αρα με τα αρνητικα σχολια απλως μοιραζουν πιο δικαια κατ 'αυτους την πιτα . Οι "ενημερωμενοι" δεν τους ακολουθουν και απλως βαζουν ενα φτηνο 2Τ απο το "μπακαλικο" της γειτονιας τους που κανει το πολυ 5-7 ευρω το λιτρο σε σχεση με τα 10-15 ευρω το 1/4 η 1/3 του λιτρου που ζητουν οι εταιριες του χωρου αυτου .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα και ένα που δίνει 0% ash να υποθέσω ότι είναι καλύτερο;
Αύριο θα πάω στο γνωστό λαδαδικο στην Φραντζή να δω TCW3 2T λάδια.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, PsilosTdi said:

Βρήκα και ένα που δίνει 0% ash να υποθέσω ότι είναι καλύτερο;
Αύριο θα πάω στο γνωστό λαδαδικο στην Φραντζή να δω TCW3 2T λάδια.

Απολυτο 0% ash  ως νουμερο δεν υπαρχει αλλα σιγουρα οσο μικροτερο ειναι το ash % τοσο καλυτερο ειναι για το dpf . Μην ξεχνας οτι η αναλογια αφορα το ποσο του καυσιμου που βαζεις οχι το συνολικο ντεποζιτο . Εαν βαλεις 20 λιτρα  η αναλογια αφορα τα 20 λιτρα και οχι τα συνολικα . Δηλαδη 20 *5=100 ml . Μην ξεχαστεις και κανεις πολ/σμο καθε φορα επι του συνολου του ντεποζιτου !! Οτι βαζεις * 5 παντα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οκ τώρα είναι γεμάτο (δεν βρησΚω στο βιβλίο πόσο λέει ότι η χωρητικότητα... Νομιζω 60) οπότε θα βάλω 300 μλ.
Εχω και έναν μετρητή για υγρά οπότε είμαι οκ.
Ελπίζω να αξίζει ο κόπος, θα πάρω ένα λίτρο για αρχή, και άμα δω διαφορά θα πάρω ποιο μεγάλη συσκευασία.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, PsilosTdi said:

Οκ τώρα είναι γεμάτο (δεν βρησΚω στο βιβλίο πόσο λέει ότι η χωρητικότητα... Νομιζω 60) οπότε θα βάλω 300 μλ.
Εχω και έναν μετρητή για υγρά οπότε είμαι οκ.
Ελπίζω να αξίζει ο κόπος, θα πάρω ένα λίτρο για αρχή, και άμα δω διαφορά θα πάρω ποιο μεγάλη συσκευασία.

Ναι στα 60 λιτρα η αναλογια ειναι 300 ml . Καλυτερα να παρεις για βαρκες tc-w3 ,ειναι πιο κοντα στην λειτουργια και τις στροφες ενος πετρελαιοκινητηρα το tc-w3 απο οτι τα "απλα" ακαπνα για παπακια,σκουτερ ,κλπ . Ο λογος ειναι οτι οι βαρκες πρεπει να μην πιανουν καπνα στα μπουζι τους ακομα και οταν ανεβαινουν χαλαρα το ποταμακι με ρελαντι στις 600 στροφες , σε αντιθεση με τα 2χρονα μηχανακια που ανεβαζουν 10αρες . Αλλος σχεδιασμος του 2χρονου λαδιου εκει . Παρε για βαρκες .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίζει με το 2Τ να πέφτουν τα κετανια του πετρελαίου;; έτσι μου είπε ένας φίλος ταξιτζης.
Ακόμα ότι είναι ασυμφορο να βάζεις σε κάθε γέμισμα.


Ακόμα διάβασα και αυτό που λέει ότι κάνει ζημιά στα μπεκ και τα μπουκωνει. Προβληματιζομαι αν θα το δοκιμάσω η όχι
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PsilosTdi said:

Παίζει με το 2Τ να πέφτουν τα κετανια του πετρελαίου;; έτσι μου είπε ένας φίλος ταξιτζης.
Ακόμα ότι είναι ασυμφορο να βάζεις σε κάθε γέμισμα.


Ακόμα διάβασα και αυτό που λέει ότι κάνει ζημιά στα μπεκ και τα μπουκωνει. Προβληματιζομαι αν θα το δοκιμάσω η όχι
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php
 

 Εαν επεφταν τα κετανια θα βλεπαμε τρελη μειωση στην καταναλωση χωρις να καναμε κατι αλλο γιατι με λιγοτερα κετανια εντος φυσιολογικων οριων παντα το καυσιμο αργει να καει . Λιγοτερα κετανια ισουτε με βραδυκαυστο καυσιμο ενω περισσοτερα με ταχυκαυστο καυσιμο . Αλλα με λιγοτερα κετανια απο αυτα που προβλεπει ο κατασκευαστης η μηχανη θα "χτυπαει" λογω μη ποιοτικου καυσιμου, δηλαδη θα ακους το ντιζελακι σου σαν τρακτερ του '70 . Εδω και 45.000 που το βαζω δεν γινεται κατι τετοιο .

200:1 ειναι η αναλογια που συνισταται αρα ωρα για μαθηματικα . Στα 20 λιτρα να βαζουμε 0.1 λιτρο . Τα 20 λιτρα με τιμη 1,20 ευρω κανουν 24 ευρω . Το 2Τ ας πουμε οτι βαζουμε το καλο που κανει 10+ ευρω το λιτρο ,χαριν του παραδειγματος το κανω στρογγυλο 10αρι . Αρα το 0.1 λιτρο, τα 100 ml δηλαδη, μας κανουν 1 ευρω . 24 ευρω το πετρελαιο και 1 ευρω το λαδι ισον 25 ευρω .  Αρα με απλη πραξη των τριων το λιτρο του καυσιμου πλεον απο 1,20 μας κοστιζει 1,24 , δηλαδη 4 λεπτα επιβαρυνση το λιτρο η αλλιως 16 λεπτα για καθε 100 χιλιομετρα για καποιον που καιει 4 λιτρα στα 100 χιλιομετρα. Με αυτα τα 4 λεπτα το λιτρο εξασφαλιζεις  αντλια και μπεκ ( και μοτερ ), αρα δεν νομιζω να ειναι μεγαλο το τιμημα .

Εαν μπουκωνε τα μπεκ ,στα 3 τελευταια χρονια που το χρησιμοποιω ,κατι δεν θα ειχε παρουσιασει ; Τετοιες ερευνες απλως ευνοουν τις ζημιες στις μηχανες , κανοντας τα ευρω να "τσουλανε" απο τσεπη σε τσεπη . Εαν σου ελεγε οτι ειναι το τελειο φαρμακο ,οι κατασκευαστριες εταιριες αυτοκινητων που ζουν απο τις ζημιες σε αντλιες , μπεκ και κατ ' επεκταση μοτερια θα τους ειχαν στα δικαστηρια μεχρι και για "διαφυγοντα κερδη" απο τις μελλοντικες ζημιες . Το 2Τ μην ξεχνας ειναι καυσιμο λαδι ,οχι σκετο λαδι , εχει προδιαγραφες να λιπαινει και να καιγεται .Λιπαινει αντλια, τα μπεκ και εφ οσων εχουμε dpf  και χρησιμοποιουμε ακαπνο παντα , καιγεται σαν το κυριως καυσιμο , το πετρελαιο δηλαδη . Το ακαπνο 2Τ εχω ξαναγραψει αλλου οτι εχει τα ιδια ορια σε ποσοστο σταχτης (ash % 0.01 ) με το πετρελαιο αρα ουτε το dpf βουλωνει οπως εχω μετρησει ηδη και φυσικα ουτε τα μπεκ .

Μην ψαρωνεις .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Palie το νου σου, εξαιτίας σου βάζω 2τ λάδι από την προηγούμενη εβδομάδα. Ζημιά στον κινητήρα από λίγο κατάλληλο λάδι δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με κανένα τρόπο. Είμαι στο δεύτερο γέμισμα με προσθήκη λαδιού (quicksilver) και έχω παρατηρήσει πιο ήσυχη λειτουργία στον δεινόσαυρο 1.9 pd  που έχω. Περισσότερα το επόμενο μήνα που θα έχω μαζέψει περίπου 3.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, koge said:

Palie το νου σου, εξαιτίας σου βάζω 2τ λάδι από την προηγούμενη εβδομάδα. Ζημιά στον κινητήρα από λίγο κατάλληλο λάδι δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με κανένα τρόπο. Είμαι στο δεύτερο γέμισμα με προσθήκη λαδιού (quicksilver) και έχω παρατηρήσει πιο ήσυχη λειτουργία στον δεινόσαυρο 1.9 pd  που έχω. Περισσότερα το επόμενο μήνα που θα έχω μαζέψει περίπου 3.000 χλμ.

  Αυτο και πολλα αλλα που θα δεις στην πορεια κανει το 2Τ (ακαπνο παντα ειναι το καλυτερο για dpf και μη ) .Εχεις πιο γεματη καυση , πιο ησυχη λειτουργια, δεν ακουγονται ουτε μπεκ , ουτε αντλια , και οταν θα καθαρισει τις καπνες εφ οσων μιλαμε για "δεινοσαυρο" θα δεις και λιγοτερη καταναλωση . Αυτος ειναι ο σκοπος του 2Τ . Λιπανση και καθαρη καυση . Δεν ειναι δικο μου κολπο ,το κανουν αλλοι πιο παλιοι απο μενα ,και εγω απο αυτους διδαχτηκα .Ολα καλα .

*Οπως ακριβως τονισες , δεν υπαρχει καμμια ζημια απο καυσιμο λαδι σε κινητηρα που ως καυσιμο εχει ειδος λαδιου (πετρ-ελαιο) .Αλλα με την προσθηκη του εχουμε μονο ευεργετικα αποτελεσματα στην λιπανση των βασικων μερων του , αντλια και μπεκ .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως είχα πει, πέρασε σχεδόν μήνας και μάζεψα σχεδόν 3700 χλμ με συνεχή χρήση λαδιού, προσθέτω 200-250 ml ανά γέμισμα, δηλ. 40-45 λίτρα. Για μείωση κατανάλωσης δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα λόγω ελαστικών που αύξησαν την κατανάλωση όταν ήταν καινούργια και σταδιακά επανήλθε η κατανάλωση μέσα στα πρώτα 10000 χλμ (225/40/18). Διαφορά σε απόδοση δεν υπάρχει σίγουρα, το αυτοκίνητο το έχω 242.000 χλμ. Η λειτουργία όμως είναι εξαιρετικά ήσυχη και ποιο στρωμένη μετά τη χρήση λαδιού. Επίσης κατάργησα τη προσθήκη μυκητοκτόνου καθώς σε λαδωμένη επιφάνεια και σε πετρέλαιο με διαλυμένο λάδι δεν παίζει να εμφανιστεί μύκητας.

Τελικό συμπέρασμα, θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ λάδι σε κάθε γέμισμα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παλιέ.

 

Υ.Γ Το αυτοκίνητο μου είναι golf v 1.9 tdi με DPF(!) και DSG + racechip.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το dpf κάθε πότε κάνει αναγέννηση με την χρήση του 2Τ στο πετρέλαιο;
Είδες διαφορά στης αναγέννησεις του, με την χρήση του λαδιού;

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμάσω και εγώ σήμερα να μου φύγει η απορία και θα γράψω εντυπώσεις. 

Link to comment
Share on other sites

όποιος θέλει να βλέπει το ποσό είναι γεμάτο το dpf του και έχει Android κινητό να πάει στο play store και να κατεβάσει μία εφαρμογή που λέγετε vag dpf free και μαζί με ένα one reader βλέπει τι γίνεται ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , vasilisrx8 said:

όποιος θέλει να βλέπει το ποσό είναι γεμάτο το dpf του και έχει Android κινητό να πάει στο play store και να κατεβάσει μία εφαρμογή που λέγετε vag dpf free και μαζί με ένα one reader βλέπει τι γίνεται ;)

Ωραίος!!!:thumbsu:

DSC_0099.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 12/12/2016 at 8:06 ΠΜ, PsilosTdi said:

Το dpf κάθε πότε κάνει αναγέννηση με την χρήση του 2Τ στο πετρέλαιο;
Είδες διαφορά στης αναγεννήσεις του, με την χρήση του λαδιού;

Το DPF στα πεντάρια είναι παθητικό, δεν υπάρχουν αισθητήρες ούτε λειτουργία ενεργητικής αναγέννησης, επιπλέον, με εξαίρεση το pd170 το οποίο είχε DPF σε όλες τις αγορές, τα ντίζελ πεντάρια είχαν DPF μόνο στη γερμανική αγορά. Οπότε δεν μπορώ να απαντήσω.

Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα στο ντιζελακι μου corsa 1,3 την προσθήκη 2Τ στο πετρέλαιο, και τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικα, 1ον δεν είδα κάποια διαφορά προς το καλύτερο προς τις επιδόσεις, δεν το περίμενα.

2ον στο πρωινό ξεκίνημα ο κινητήρας έγινε πολύ θορυβώδες από την μία μέρα στην άλλη βγαζοντας και ένα ελαφρύ άσπρο καπνό που βρωμάει διαφορετικά με πριν, μόλις ζεσταθεί τα φαινόμενα μειώνονται, ο καπνός εξαφανίζεται, αλλά το μοτέρ είναι πάλι ποιο θορυβώδες. 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.