Jump to content
oasisAthens

Μυκητοκτόνο Για Diesel-Πρόσθετα Πετρελαίου

Recommended Posts

Guest Polakias TDI
8 hours ago , OMINUS said:

Η βαλβίδα EGR έτσι και χαλάσει , πάει είναι πλέων τελειωμένοι.

 

Το αν γίνεται ποίο μπροστά κάποιο καθαρισμα είναι αδύνατον να το γνωρίζω. 

 

Μόνο αν την ξηλώσεις εσύ ο ίδιος και την καθαρίσεις.

 

Αλλά πληροφοριακά σας ενημερώνο ότι το περασμένο καλοκαίρι αλλάξαμε βαλβίδα EGR στο navara με κόστος 600€ ημιτασιον 

 

Όταν χαλάσει η βαλβίδα αυτή είναι τελειωμένοι πλέων δεν επανέρχεται με τίποτα. 

 

Οπότε το καθαριστικό είναι ουσιαστικά άχρηστο 

 

Για πιο μπροστά εκεί ίσως έχεις μεγάλες πιθανότητες.

Να μεγαλώσεις το χρόνο ζωής της

Καλημέρα. Είδα & το βίντεο με τη βαλβίδα του Skoda των 700.000χλμ. & ζήλεψα, πρέπει να θέλει πού & πού καθαρισμό & αυτή. Θα ρωτήσω συνεργείο, όλο & κάτι θα τύχει στην Πολάρα, δε μένω & πολύ μακριά από τα συνεργεία.

Link to comment
Share on other sites

On 21/5/2018 at 10:15 ΠΜ, Polakias TDI said:

Καλημέρα & καλή βδομάδα σε όλους. Με αφορμή πρόσφατες συζητήσεις που είχαμε με συμφορουμίτες φίλους "πετρελαιάδες", είπα να ψάξω λίγο παραπάνω το θέμα "πρόσθετα" & να συζητηθεί αν χρειάζεται.

Στο site λοιπόν της εταιρείας από την οποία βάζω πρόσθετα στο Polo (1.4 TDI), βρήκα τα εξής πρόσθετα (τα οποία όταν τα εντόπισα, με άγχωσαν, τα θεώρησα πολλά):

 

1.       Καθαριστικό θαλάμου καύσης κινητήρων πετρελαίου

2.       Βελτιωτικό πετρελαίου AR

3.       Καθαριστικό συστήματος εισαγωγής σε κινητήρες πετρελαίου

4.       Καθαριστικό συστήματος ψεκασμού πετρελαίου

5.       Χειμερινό βελτιωτικό πετρελαίου

6.       Σταθεροποιητής πετρελαίου & βιoντίζελ

7.       Καθαριστικό φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου

8.       Ενισχυτικό αριθμού κετανίων

 

Από αυτά, βάζω το 4 (καθαριστικό αντλίας & μπεκ) και το 6 (καθαριστικό τεπόζιτου - μύκητες).

Είμαι ΟΚ με αυτά ή χρειάζεται να βάζω και κάποιο από τα άλλα, μόνος μου ή με τη βοήθεια του συνεργείου;

Με βρίσκεις πολύ σύμφωνο στο post σου - έχω "καεί" κι εγώ αρκετές ώρες. Βλέπουμε τι συμβαίνει γύρω μας και τρέχουμε να προλάβουμε το κακό. Κι εγώ στο 4 και 6 παίζω μπάλα. Με το DPF δεν αγχώνομαι, προσέχω πάντα τις αναγεννήσεις και δεν έχω διακόψει ποτέ καμία και θεωρώ πως καλό είναι να το προσέχετε όλοι σχολαστικά. Προσωπικά βάζω Avio από εταιρικό-σταθερό πρατήριο, αλλάζω όλα τα (κλασικά) φίλτρα σε κάθε service (15000χλμ), τα πρόσθετα που ανέφερες κι εσύ ανά χρονικά διαστήματα που προτείνουν οι οδηγίες, πιθανόν να ξεκινήσω να κάνω και ξεκάπνισμα με υδρογόνο τώρα στα 30000 που θα φτάσω και μετά να το συνεχίσω ανά 15000, θετική σκέψη και σεβασμό στο αυτοκίνητο. Τί άλλο να κάνει κανείς; Ε και αν είναι να μας βρει (στραβή), ας μας βρει ρε παιδιά. Συμβαίνουν τέρατα έξω στον κόσμο.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , Nivar1979 said:

Φίλε μου πως καταλαβαίνουμε ότι γίνετε αναγέννηση ;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν είμαι σίγουρος ποιον ρώτησες, αλλά ας σου δώσω μια απάντηση για να μην προβληματίζεσαι:

Κατά τη διάρκεια της (παθητικής) αναγέννησης μπορεί να συμβούν τα παρακάτω:
- Να ξεκινήσουν το/τα βεντιλατέρ,
- Να αυξηθούν οι στροφές του κινητήρα (στο ρελαντί μου πάει στο 1000rpm),
- Να απενεργοποιηθεί το σύστημα Start/Stop,
- Να αυξηθεί η κατανάλωση,
- Να υπάρξει μυρωδιά από την ζεστή εξάτμιση,
- Να αλλάξει ο ήχος της μηχανής.

 

Για την ενεργητική αναγέννηση (όταν και αν σου ανάψει λαμπάκι στον πίνακα ελέγχου), ακολουθείται η διαδικασία που αναφέρεται στο manual του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους:hi:

 

Μιας και είμαστε στον χειμώνα , και όσο περνάνε η μέρες αρχίζει να πέφτει και η θερμοκρασία.

 

Μην ξεχνάτε όσοι έχετε diesel να προμηθευτείτε , και το αντιπαγωτικο πετρελαίου! 

 

Το οποίο είναι απαραίτητο και το λέω ως παθών που πρίν από λίγα χρόνια το πετρέλαιο που είχα στο αμάξι έγινε παγάκια.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους:hi:
 
Μιας και είμαστε στον χειμώνα , και όσο περνάνε η μέρες αρχίζει να πέφτει και η θερμοκρασία.
 
Μην ξεχνάτε όσοι έχετε diesel να προμηθευτείτε , και το αντιπαγωτικο πετρελαίου! 
 
Το οποίο είναι απαραίτητο και το λέω ως παθών που πρίν από λίγα χρόνια το πετρέλαιο που είχα στο αμάξι έγινε παγάκια.
 
 


Καλημέρα
Χρησιμοποιείς κάποιο συγκεκριμένο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Dimitroulis said:

 


Καλημέρα
Χρησιμοποιείς κάποιο συγκεκριμένο;


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Καλημέρα 

 

εγώ είχα αγοράσει αυτο εδώ 

 

https://www.theloladia.gr/el/ximika-prostheta-1/weg-diesel-antifrost-30oc-1l.html?ref=bestprice.gr

 

από βενζινάδικο , δεν παιζει ρόλο κάποια μάρκα? 

 

αντιπαγωτικο πετρελαίου να ειναι .

 

 

αν είχα κάποιο όχημα ποιο παλιό , εκεί κάνεις το ΚΟΛΠΟ που κάνουν τα φορτηγά :whistling:  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/12/2018 at 8:51 ΠΜ, Dimitroulis said:
On 13/12/2018 at 1:06 ΜΜ, OMINUS said:

Παλαιότερα είχε γράψει ένα μέλος ότι έβαζε και λίγο λάδι μέσα στο ρεζερβουάρ, το ακαπνο που βάζουνε και στα διχρονα. Θυμάται κανένας να μου πει σε ποιο θεμα ειχε γραφτει, γιατί το άκουσα και από άλλους να το κάνουνε αυτο

 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 12 χρόνια, για αντιμυκητιακο χρησιμοποιώ αυτό.... Άψογο...

Liqui Moly Anti Bakterien Diesel Additiv 1L

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φίλοι ! Νέος πετρελαιακιας euro 6 1.6 115 tdi . Μέχρι τώρα έχω γεμίσει 2 φορές BP ULTIMATE , 3 φορές SHELL VPOWER. Πλέον μετά από διάβασμα στο νετ , λέω να αρχίσω να βάζω από πρατήρια Καλυψώ ΕΚΟ avio . 
Με τα μυκητοκτονα και τα καθαριστικά υπάρχει κάποια τεκμηριωμένη άποψη ; Υπάρχουν διαφορετικά για euro 6? 
Στην ουσία κακό δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω στον κινητήρα με ότι από τα δυο επιλέξω να βάλω. 
 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , AlexK said:

Καλησπερα φίλοι ! Νέος πετρελαιακιας euro 6 1.6 115 tdi . Μέχρι τώρα έχω γεμίσει 2 φορές BP ULTIMATE , 3 φορές SHELL VPOWER. Πλέον μετά από διάβασμα στο νετ , λέω να αρχίσω να βάζω από πρατήρια Καλυψώ ΕΚΟ avio . 
Με τα μυκητοκτονα και τα καθαριστικά υπάρχει κάποια τεκμηριωμένη άποψη ; Υπάρχουν διαφορετικά για euro 6? 
Στην ουσία κακό δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω στον κινητήρα με ότι από τα δυο επιλέξω να βάλω. 
 

 

Όχι δεν τίθεται κάποιο θέμα με τα καθαριστικά βελτιωτικά ενισχυτικά κτλ.

 

Καλο θα κάνεις , για να έχεις μια Α κάλυψη. 

 

Και ταχτική χρήση βέβαια :wink:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κάθε πότε μπορουμε να χρησιμοποιουμε αντιμυκητιακο? καθε ποσα χιλιομετρα?

 

και εγω καινουριος 20 μερες golf 7 1.6 tdi edition 40

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κάθε 2000χιλιομετρα Έριχνα μέσα.

Και καμία φορά και λίγο ποίο νωρίς, αλλά κάπου εκεί.

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άσχετη ερώτηση με το θέμα σχετική με τα tdi μας...

Σας έχει και εσάς ταμπελάκι από την μέσα πλευρά από το καπάκι του ρεζερβουάρ το οποίο γράφει No Biodiesel;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άσχετη ερώτηση με το θέμα σχετική με τα tdi μας...
Σας έχει και εσάς ταμπελάκι από την μέσα πλευρά από το καπάκι του ρεζερβουάρ το οποίο γράφει No Biodiesel;

Αν δεν κάνω λάθος ναι!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ναι έχει ταμπελακι κι εμένα.... Αντί-μυκητιακο βάζω κάθε 3ο φουλαρισμα (περίπου 2.000 ΚΜ)....

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μας στο αμαροκ έχει και μέχρι τρ 11.000 χιλιόμετρα δε βάλαμε κάτι σε προσθετικά γτ φοβόμαστε. Αν θέλετε πείτε τι χρησιμοποιείτε..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 18/6/2021 at 1:15 ΜΜ, Dimitroulis said:


Αν δεν κάνω λάθος ναι!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τα v power , avio κλπ θεωρούνται biodiesel?

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω στην καρεντα; Τι θα μου απαντήσουν άραγε; Αυτοί ίσως παρακαλάνε να χαλάσει. λολ!

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , AlexK said:

Τα v power , avio κλπ θεωρούνται biodiesel?

 

 

Όλα είναι πλέον biodiesel δεν υπάρχει πλέον πετρέλαιο που να μην ειναι.

 

Και από την μυρουδιά ακόμα το καταλαβαίνεις 

Ότι δεν μυρίζει όπως μύριζε κάποτε το diesel πριν  από χρόνια..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στις ευρωπαϊκές χώρες PIGS (Portugal, Italy, Greece, Spain, όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης) έχουμε όλοι βιοντίζελ στο πετρέλαιο μας...

Το ποσοστό του βιοντίζελ δεν ξεπερνά το 7%, στην ανάμιξή του με το ντίζελ κίνησης.

Όλα τα πετρέλαια κίνησης έχουν πρόσθετα και αντιμυκητιακά και αντιαφριστικά κλπ. Το avio της ΕΚΟ είναι το μοναδικό που κάνει το φιλτράρισμα που αναφέρει.

Η κύρια διαφορά είναι ότι το βιοντίζελ έχει πολλά υπολείμματα από την κατεργασία των φυτών και αφήνουν κατάλοιπα στο σύστημα τροφοδοσίας και καύσης των οχημάτων, όπως και την συσσώρευση μυκήτων (λόγω των φυτικών στελεχών που υπάρχουν στο καύσιμο).

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα μικρού κυβισμού πετρέλαια στην Ελλάδα (και στις χώρες που αναφέραμε πριν) έχουν αρκετά προβλήματα. Τα μεγάλου κυβισμού δεν έχουν τόσα γιατί λόγω της θερμοχωρητικότητας ενός μεγάλου κινητήρα, γίνεται καλύτερη καύση του καυσίμου (κύκλος Καρνό, η βάση λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα).

Τέλος το βιοντίζελ είναι ένας από τους λόγους της "μαυρίλας" που βγάζει το πετρέλαιο, ειδικά στην εκκίνησή του, αφού αυτό που βλέπουμε είναι κυρίως υπολείμματα από στελέχη που δεν κάηκαν. Μιλώντας για τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες πάντα με καταλύτη και πιστοποίηση euro και όχι τους παλιούς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24/6/2021 at 10:12 ΠΜ, Hellas4x4 said:

Στις ευρωπαϊκές χώρες PIGS (Portugal, Italy, Greece, Spain, όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης) έχουμε όλοι βιοντίζελ στο πετρέλαιο μας...

Το ποσοστό του βιοντίζελ δεν ξεπερνά το 7%, στην ανάμιξή του με το ντίζελ κίνησης.

Όλα τα πετρέλαια κίνησης έχουν πρόσθετα και αντιμυκητιακά και αντιαφριστικά κλπ. Το avio της ΕΚΟ είναι το μοναδικό που κάνει το φιλτράρισμα που αναφέρει.

Η κύρια διαφορά είναι ότι το βιοντίζελ έχει πολλά υπολείμματα από την κατεργασία των φυτών και αφήνουν κατάλοιπα στο σύστημα τροφοδοσίας και καύσης των οχημάτων, όπως και την συσσώρευση μυκήτων (λόγω των φυτικών στελεχών που υπάρχουν στο καύσιμο).

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα μικρού κυβισμού πετρέλαια στην Ελλάδα (και στις χώρες που αναφέραμε πριν) έχουν αρκετά προβλήματα. Τα μεγάλου κυβισμού δεν έχουν τόσα γιατί λόγω της θερμοχωρητικότητας ενός μεγάλου κινητήρα, γίνεται καλύτερη καύση του καυσίμου (κύκλος Καρνό, η βάση λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα).

Τέλος το βιοντίζελ είναι ένας από τους λόγους της "μαυρίλας" που βγάζει το πετρέλαιο, ειδικά στην εκκίνησή του, αφού αυτό που βλέπουμε είναι κυρίως υπολείμματα από στελέχη που δεν κάηκαν. Μιλώντας για τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες πάντα με καταλύτη και πιστοποίηση euro και όχι τους παλιούς.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.