Jump to content
oasisAthens

Μυκητοκτόνο Για Diesel-Πρόσθετα Πετρελαίου

Recommended Posts

Ρώτησα στην καρεντα για μυκητοκτονο κ μου είπαν πως ρίχνουμε μόνο εάν μένει για πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ το καύσιμο . Για καθαριστικο μου πρότεινε φυσικά της vw . Επίσης εκανα το μεγάλο σέρβις στα 94000χλμ περίπου , και το adBlue χρειαζόταν συμπλήρωμα γύρο στα 5 1/2 λίτρα . Σε ερώτηση μου γιατί δεν το συμπλήρωσαν , μου απάντησαν πως αν δεν το αναφέρω δεν παίρνουν πρωτοβουλία να προσθέσουν . Αγόρασα 10λιτρα και θα προσθέσω μονος μου. 

Link to comment
Share on other sites


Είναι μια χαρά ο 1.6!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Για το εξωτερικό (Ευρώπη), ναι...

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , topmar said:

Για το εξωτερικό (Ευρώπη), ναι...

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Για αθηνα είναι είναι για πέταμα;

Link to comment
Share on other sites

Για Ελλάδα γενικά, είναι μια χαρά

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/14/2021 at 2:15 PM, AlexK said:

To 1.6 tdi θεωρείτε μικρού κυβισμού;

Προσωπική γνώμη: Θεωρώ οριακό προς μικρό έναν 1,6 πετρελαίου... Για νότια Ευρώπη λέγοντας και για την αμφίβολη ποιότητα πετρελαίου που έχουμε, όπως και για την χρήση που γίνεται στις χώρες αυτές...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική γνώμη: Θεωρώ οριακό προς μικρό έναν 1,6 πετρελαίου... Για νότια Ευρώπη λέγοντας και για την αμφίβολη ποιότητα πετρελαίου που έχουμε, όπως και για την χρήση που γίνεται στις χώρες αυτές...

Εσύ, τι έχεις στην κατοχή σου;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

To 1.6 tdi θεωρείτε μικρού κυβισμού;

Η τσέπη σου τι λέει;
Οι απαιτήσεις σου ως οδηγός ποιες είναι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/20/2021 at 2:53 PM, Dimitroulis said:


Εσύ, τι έχεις στην κατοχή σου;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλησπέρα... Εγώ έχω 2,0...

Δεν το αναφέρω "μικρό" από πλευράς επιδόσεων αλλά από την πλευρά σωστής απόδοσης...

Η ιστορία στην αυτοκίνηση έχει δείξει ότι όσο λιγότερα τα κυβικά σε κινητήρα πετρελαίου, τόσο περισσότερα προβλήματα...

Πρέπει απλά να συνειδητοποιήσουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι "καυστήρες". Δουλεύουν με την αρχή του κύκλου Carnot και γι' αυτό χρειάζονται μεγάλη θερμοχωρητικότητα, ώστε να γίνεται και πιο σωστά η "καύση" του καύσιμου.

Χρησιμοποιώ σκόπιμα την λέξη καύσιμο, διότι στις χώρες της νότιας Ευρώπης P.I.G.S. (Portugal Italy Greece Spain όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης), δεν έχουμε "καθαρό" πετρέλαιο αλλά μίξη με βιοντίζελ σε ποσοστό που με τα χρόνια μεγαλώνει. Στις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν πιο καθαρό πετρέλαιο και αντιπαγωτικά μίγματα. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες εταιρίες καυσίμων διαφημίζουν το πετρέλαιο κίνησης που διαθέτουν ότι περνάει από φίλτρα για καλύτερη καθαρότητα και έχουν και αντιμυκητιακά... (το έχω γράψει και σε άλλο post στο forum, συγγνώμη προκαταβολικά στους διαχειριστές).

Δεν ξέρω εάν έχετε παρατηρήσει ότι μέχρι και πρόσφατα στα ταξί δεν επιτρεπόταν η χρήση κινητήρα πετρελαίου κάτω των 1,9 λίτρων. Ο λόγος ήταν για τους ρύπους που παρήγαγαν οι μικρότεροι κινητήρες...

Η τεχνολογία εξελίχθηκε και οι μικροί κινητήρες πετρελαίου έγιναν πιο φιλικοί στο περιβάλλον, αλλά έχουν πολλά συστήματα πάνω ώστε να είναι σύμφωνοι με τα περιβαλλοντικά πρότυπα.

Θα έχουμε ακούσει σίγουρα πόσα θέματα με αντλίες καυσίμου έχουν τέτοια αυτοκίνητα και πόσο συχνά έχουν "αναμμένα" λαμπάκια...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα... Εγώ έχω 2,0...
Δεν το αναφέρω "μικρό" από πλευράς επιδόσεων αλλά από την πλευρά σωστής απόδοσης...
Η ιστορία στην αυτοκίνηση έχει δείξει ότι όσο λιγότερα τα κυβικά σε κινητήρα πετρελαίου, τόσο περισσότερα προβλήματα...
Πρέπει απλά να συνειδητοποιήσουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι "καυστήρες". Δουλεύουν με την αρχή του κύκλου Carnot και γι' αυτό χρειάζονται μεγάλη θερμοχωρητικότητα, ώστε να γίνεται και πιο σωστά η "καύση" του καύσιμου.
Χρησιμοποιώ σκόπιμα την λέξη καύσιμο, διότι στις χώρες της νότιας Ευρώπης P.I.G.S. (Portugal Italy Greece Spain όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης), δεν έχουμε "καθαρό" πετρέλαιο αλλά μίξη με βιοντίζελ σε ποσοστό που με τα χρόνια μεγαλώνει. Στις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν πιο καθαρό πετρέλαιο και αντιπαγωτικά μίγματα. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες εταιρίες καυσίμων διαφημίζουν το πετρέλαιο κίνησης που διαθέτουν ότι περνάει από φίλτρα για καλύτερη καθαρότητα και έχουν και αντιμυκητιακά... (το έχω γράψει και σε άλλο post στο forum, συγγνώμη προκαταβολικά στους διαχειριστές).
Δεν ξέρω εάν έχετε παρατηρήσει ότι μέχρι και πρόσφατα στα ταξί δεν επιτρεπόταν η χρήση κινητήρα πετρελαίου κάτω των 1,9 λίτρων. Ο λόγος ήταν για τους ρύπους που παρήγαγαν οι μικρότεροι κινητήρες...
Η τεχνολογία εξελίχθηκε και οι μικροί κινητήρες πετρελαίου έγιναν πιο φιλικοί στο περιβάλλον, αλλά έχουν πολλά συστήματα πάνω ώστε να είναι σύμφωνοι με τα περιβαλλοντικά πρότυπα.
Θα έχουμε ακούσει σίγουρα πόσα θέματα με αντλίες καυσίμου έχουν τέτοια αυτοκίνητα και πόσο συχνά έχουν "αναμμένα" λαμπάκια...

Γράφεις και μιλάς για «ιστορία»
Κάποτε υπήρχαν 2λιτροι με 100 άλογα
Έχει υπάρξει εξέλιξη και κινητήρες 800cc με 100+ άλογα πλέον
Κοίτα το παρόν και το τώρα συγκεκριμένα
Εγώ προσωπικά με 1.6 TDI και μετά από 4μιση χρόνια και 56k χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα
Τουναντίον αν και το φοβόμουν κι εγώ στην αρχή, ο κινητήρας και το αυτοκίνητο γενικά «περπατάει» μια χαρά
Ο κινητήρας αυτός υπάρχει σε χώρες που υπάρχει πρόβλημα με τα τέλη κυκλοφορίας
Ο κουμπάρος μου που ζει μόνιμα στη Γερμανία και έχει το ίδιο αυτοκίνητο (κυβικά) με σένα, να είσαι σίγουρος πως έχει «άλλο» αυτοκίνητο. Και δεν μιλάω μόνο όσον αφορά τον εξοπλισμό αλλά και τον κινητήρα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Έχεις 1,6... δεν έχεις 1,2 πχ... Όπως ανέφερα παραπάνω θεωρώ το 1,6 οριακό... Το χαμηλότερο που θα αγόραζα σε πετρέλαιο... Αν κοιτάξεις στην αγορά τα μικρά πετρελαίου έχουν πολλά θέματα... Δεν το αναφέρει ούτε η ιστορία ούτε εγώ... τα στατιστικά το δείχνουν...

Επίσης μου αναφέρεις για κάποιον που ζει στην Γερμανία... Εκεί το πετρέλαιο δεν είναι ίδιο όπως επίσης ανέφερα...

Τέλος όσον αφορά το πόσο "ίδια" είναι τα αυτοκίνητα να συμφωνήσω πως έχεις δίκιο αφού από χώρα σε χώρα αλλάζουν οι προδιαγραφές... Αν δεις εισαγωγές από Βουλγαρία πχ θα δεις πόσο κακή ποιότητα έχουν τα αυτοκίνητα...

Όσον αφορά συγκεκριμένα το δικό μου μάλλον έχουμε το ίδιο με τον κουμπάρο σου αφού το έφερα από Γερμανία και είναι και από γερμανική γραμμή παραγωγής (στο Αννόβερο αν θυμάμαι καλά και όχι από Αργεντινή που είναι τα περισσότερα)... Τώρα εάν είναι καλό ή κακό αυτό θα δείξει ο καιρός...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος Golf VII Bluemotion 1.6 2014. Το αμάξι είναι εισαγωγής από Γερμανία και θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με τα έξτρα καθαριστικα - μυκητογόνα φάρμακα. Χρειάζεται σε κάθε γέμισμα; Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώ μόνο ΕΚΟ AVIO ή BP Ultimate. Βάζω το καθαριστικό της Top Mag !! 

Link to comment
Share on other sites

Περιστασιακά βάζε, ανά 2 γεμίσματα και θα είναι μια χαρά.

VW Tiguan 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , gianniskar said:

Υπάρχει και κάποιο προϊόν από τη vw? Στο αμαροκ έχει φτάσει 16.000 και δεν έχουμε βάλει κάτι..


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 Η vw σαν vw έχει καθαριστικά , αλλά θα πρέπει να ξέρεις τους κωδικούς τους για να τα ζητήσεις.

 

Εγώ πάντως που είχα παλιότερα diesel έβαζα της liqui Molly έχει πολύ καλά προϊόντα και στον τομέα αυτό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/11/2021 at 11:16 ΠΜ, gianniskar said:

Υπάρχει και κάποιο προϊόν από τη vw? Στο αμαροκ έχει φτάσει 16.000 και δεν έχουμε βάλει κάτι..


Sent from my iPhone using Tapatalk

187714054_481509643143488_7667733777836071463_n.thumb.jpg.74c99e696029f9ee8b8d4643d0841a24.jpg

 

αυτο δίνει η VW για τα diesel και το ρίχνεις καθε 10000χιλ. τουλαχιστον ετσι μου ειπαν. πάντος κανει δουλεια εγγυημενα. εαν θυμαμαι καλα εχει κανα 15αρι και ριχνεις σε γεματο τεποζιτο

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βάζω εδώ και χρόνια στα Diesel μου, το Liqui Moly Speed Tec, 1 δοχείο σε γεμάτο ρεζερβουάρ (πριν την πλήρωση του με καύσιμο), κάθε 3μηνο περίπου (5.000 ΚΜ).

Επιπρόσθετα, της ίδιας εταιρείας αντιμυκητιακο κάθε 3μηνο επίσης. 895f5bd23d55137fa6c16e834cec66c6.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

Έχω ένα Golf 7 του 2015 1.6 Diesel. Έχω κάνει μέχρι στιγμής 6 αλλαγές φίλτρου πετρελαίου. Έβαζα πάντα σε βενζινάδικο ΕΚΟ εταιρικό. Στις αρχές ( μετά την πρώτη αλλαγή του φίλτρου πετρελαίου )έβαζα καθαριστικό Super Diesel Additive με αποτέλεσμα μετά την 2-3 αλλαγή του φίλτρου να έχουν δημιουργηθεί μύκητες (το φίλτρο το αλλάζω μόνος μου ). Από τότε που το παρατήρησα άλλαξα καθαριστικό και βάζω το P1241 Diesel System Super. Στην επόμενη αλλαγή δεν υπήρχε τίποτα στο δοχείο του φίλτρου.

Link to comment
Share on other sites

της vw ειναι και αντιμυκιτιακο και καθαριστικό ειναι καλο

Το έβαλα φίλε μου και όντως είναι καλό και φθηνό! Σε ευχαριστω!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Το έβαλα φίλε μου και όντως είναι καλό και φθηνό! Σε ευχαριστω!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλημέρα, πόσο κοστίζει;

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.