Jump to content
faniaros

40 Χρονια Επιτυχιας

Recommended Posts

Σήμερα, το αγαπημένο μας αυτοκίνητο κλείνει 4 δεκαετίες παρουσίας στην αγορά κ μετράει πάνω από 30 εκατομμύρια πωλήσεις!!! 

 

Ας του ευχηθούμε χρόνια πολλά κ να συνεχίσει να είναι η σταθερή αξία που ξέρουμε για άλλα τόσα χρόνια!!!

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Η γκολφω εγινε 40!!!

μερικα στοιχεια για το πιο επιτυχες μοντελο στην ιστορια της αυτοκινησης

 

Μαιος 1974 , ξεκινουν οι πωλησεις στην ευρωπη, Δεκεμβρη στην αμερικη

σχεδιασμος απο Giugiaro ...η κολωνα C , η ορθια σταση του αμαξωματος οι προβολεις με κλιση προς το εδαφος, η στενη γριλια εμπρος, μενουν διαχρονικα χωρις αλλαγη!

 

1976 ..το πρωτο GTI ! και η δημιουργια της κατηγοριας Hot Hatches Ξεκιναει απο την φαου βε....

 

Μκ 2 

καταλυτης 1984, ABS 1986, Syncro 1986, 

 

1988 περισσοτερα απο 10,000,000 αυτοκινητα εχουν πωληθει...

 

Μκ 3

πιο σφηνοειδες αμαξωμα, αεροσακοι 1992, μηχανη VR6, Syncro II 1993, station wagon 1993,  αμεσου ψεκασμου πετρελαιοκινητηρες TDI 1993, πλαγιοι αεροσακοι 1996, ABS ολα τα αυτοκινητα  1996,

 

1994, 15,000,000 golf

 

Mk 4

ESC 1998, Golf 4motion (haldex) 1998, 6 speed 1999, GTI 180 hp 2001, FSI 2002, R32 2002,

DSG 2003, Navigation and xenon 2003,

 

Mk5

το νεο αμαξωμα ειναι κατα 35% πιο ακαμπτο απο το μκ 4, ανεξαρτητη αναρτηση, 7 speed DSG,

Bi xenon, TFSI GTI 2004, twincharger 2005,

 

Mk6

Walter de Silva σχεδιαστης....τα υπολοιπα τα ξερετε!!!

 

(....ξερω  ...εβαλα σεντονι παλι...)

 

και συνοπτικα....

 

A TIMELINE OF INNOVATION

 

Golf I debut, 1974

  • Transverse engine location
  • Front-wheel drive

1976

  • First Golf GTI
  • First Golf D (diesel)
  • 1 million Golf models produced

1978

  • 2 million Golf models produced

1979

  • First Golf convertible
  • 3 million Golf models produced

1980

  • 4 million Golf models produced

1982

  • First Golf GTD (turbodiesel)
  • 5 million Golf models produced

1983

  • 6.99 million Golf I model models produced


Golf II – debut

  • Power steering
  • Three-point safety belt
  • Limited warranty against corrosion perforation

1984

  • Second Golf GTI
  • Catalytic converter offered

1985

  • U.S. Golf II debut
  • 7 million Golf models produced

1986

  • First Golf Syncro (all-wheel drive)
  • First Golf GTI with 16V engine
  • Anti-lock braking system for Golf Syncro

1987

  • Anti-lock braking system for all Golf GT and GTI vehicles

 

1988

  • Rallye Golf G60
  • Golf Limited G60
  • 10 million Golf models produced

1989

  • First Golf City plug-in (electric)
  • First Golf hybrid concept car
  • 11 million Golf models produced

1990

  • First Golf Country
  • First Golf GTI with G60 engine
  • Catalytic converter standard for all models
  • 1 million Golf GTI models produced
  • 12 million Golf  models produced

1991

  • 6.3 million Golf II models produced


Golf III – debut

  • First Golf with VR6® six-cylinder gasoline engine
  • First Golf Diesel with oxidation catalytic converter
  • Immobilizer system
  • Cruise control system

1992

  • Driver and front passenger airbags
  • 13 million Golf models produced

1993

  • U.S Golf III debut
  • First Golf TDI (turbocharged and direct-injection diesel engine)
  • First Golf station wagon
  • Second Golf convertible
  • Second Golf Syncro

1994

  • 15 million Golf models produced

1995

  • First Golf SDI (naturally aspirated diesel/direct injection engine)

1996

  • ABS standard for all Golf models
  • Side airbags
  • 17 million Golf models produced

 

1997

  • 4.83 million Golf III models produced


Golf IV – debut

  • First Golf V5 (five-cylinder engine)
  • Fully galvanized body

1998

  • First Golf 4MOTION (with Haldex clutch)
  • Third Golf convertible in Europe
  • Fourth Golf GTI
  • Electronic Stability Control (ESC)

1999

  • First Golf 4MOTION with six-speed gearbox
  • Second Golf station wagon
  • Brake assist
  • U.S. Golf IV debut
  • 19 million Golf models produced

2000

  • 20 million Golf models produced

2002

  • First Golf FSI direct-injection gasoline engine
  • First Golf R32
  • First Golf with natural gas drive (BiFuel in the station wagon)
  • After front and side airbags, the Side Curtain Protection airbags are introduced
  • 21,517,415 Golf models produced, overtaking the Beetle

2003

  • First Golf with six-speed dual-clutch automatic transmission (DSG in the R32)
  • 4.97 million Golf IV models produced


Golf V – debut

  • Automatically dimming rearview mirror
  • Available with Bi-Xenon headlights
  • Laser seam welded bodywork
  • Available with Park Distance Control
  • Available with Rain sensor
  • Four-link rear suspension

2004

  • Fifth GTI (with TSI®/turbocharged direct-injection gasoline engine)
  • 23 million Golf models produced

2005

  • First Golf TSI with turbo- and supercharged engine
  • Second Golf R32

2006

  • U.S. Golf V debut
  • First Golf Plus in Europe

2007

  • First Golf BlueMotion in Europe
  • First CrossGolf in Europe
  • Third Golf station wagon in Europe
  • 25 million Golf models produced

2008

  • First Golf with seven-speed dual-clutch DSG® transmission
  • 3.4 million Golf V models produced


Golf VI – debut

  • First Golf with common-rail TDI® Clean Diesel engine
  • Dynamic cornering light
  • DCC adaptive damping system
  • Keyless access
  • LED reversing lights
  • Navigation system with touchscreen
  • Reversing camera

2009

  • Second Golf Plus
  • Fourth Golf station wagon
  • Sixth Golf GTI
  • Comeback of the Golf GTD

2010

  • U.S. Golf VI debut
  • Third Golf R model

2011

  • Fourth Golf convertible

2012

  • 2.85 million Golf VI models produced


Golf VII – global debut

  • Ambient lighting
  • Driving profile selector
  • Lane Assist
  • Automatic Post-Collision Braking System
  • Panoramic sunroof
  • Progressive steering
  • Proximity sensors for touchscreen
  • Torque-sensing electronic limited-slip differential

 

2013

  • New Golf station wagon
  • New Golf TDI BlueMotion in Europe
  • First Golf TGI BlueMotion in Europe
  • New Golf GTI
  • New Golf GTD in Europe
  • New Golf 4MOTION
  • New Golf R
  • New Golf Sportsvan in Europe

2014

  • U.S. Golf VII debut
  • First e-Golf
  • First plug-in hybrid Golf in Europe
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Με συγκίνησες φιλε..

Ειχα το 1992 το μκ2 1,3lt manhattan με πρόγραμμα της powerteam απο 55 σε 85 ps.

Τωρα παλι μκ5.

Ειναι πόρωση τα άτιμα και φτιάχνονται γ@μιώντας.

Τρέλααα!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος!!!

 

 

Ας βάλουμε και ένα άρθρο για το μέλλον.

 

 

Οι καινοτομίες του νέου VW Golf VIII

 

Golf01.jpg

 

Golf02.jpg

 

 

18.08.2014

 

Το 2019 θα παρουσιαστεί το νέο VW Golfφέρνοντας μαζί τους σημαντικές καινοτομίες στον τομέα της αεροδυναμικής, της οικονομίας καυσίμου αλλά και των κινητήρων με τους οποίους θα εξοπλίζεται. 

 

Μπορεί η παρουσίασή του να έχει προγραμματιστεί σε τέσσερα σχεδόν χρόνια από σήμερα, ωστόσο οι ιθύνοντες της VWέχουν ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη του νέου Golf υπό την πίεση του ανταγωνισμού, αλλά και των επερχόμενων το 2020 και ακόμα πιο «περιοριστικών» προδιαγραφών ρύπων. Έτσι, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το όγδοης γενιάς VW Golf πρόκειται να «επενδύσει» πολλά στον τομέα της αεροδυναμικής υιοθετώντας πολλές από τις επαναστατικές-καινοτόμες λύσεις που είδαμε στο εντυπωσιακό στον τομέα αυτό 2θέσιοXL1. Βασισμένο στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα MQB του Ομίλου, το νέο VW Golfθα είναι, με βάση τις έως τώρα εκτιμήσεις, πιο χαμηλό σε ύψος και συνολικά πιο σφηνοειδές από τον προκάτοχό του καλούμενο σε κάθε περίπτωση να υπερβεί τους όποιους στιλιστικούς περιορισμούς θέτει όχι μόνο ο οικογενειακός προσανατολισμός του, αλλά και το όνομα «Golf» που από μόνο του επιβάλει μια βατή και άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδιαστική ταυτότητα. Οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (και επομένως και των εκπομπών ρύπων) πρόκειται να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που στη «βάση» του αναμένεται να είναι κατά 110 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το σημερινό, κάτι που θα του επιτρέψει να σπάσει το φράγμα των 90 γρ. CO2 ανά χλμ. (μέσος όρος γκάμας), τιμή που αντιστοιχεί σε μείωση της τάξης του 30%. Και όλα αυτά, χωρίς τη χρήση… ακριβών υλικών, όπως το αλουμίνιο, που μοιραία θα ανεβάσει στα ύψη το κατασκευαστικό κόστος του μοντέλου. 

Από εκεί και πέρα, οι άνθρωποι της VW προβλέπεται να ενσωματώσουν στο νέο Golf μια σειρά ακόμα πιο πρωτοποριακών εφαρμογών –πέραν της «ψαγμένης» αεροδυναμικής του αμαξώματος- με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης. Σύμφωνα λοιπόν με το πλάνο των ιθυνόντων της VW, είναι πολύ πιθανό το νέο Golf να διαθέτει ένα πιο εξελιγμένο, σε σχέση με το σημερινό που συναντάμε στα μοντέλα του Ομίλου με το «διπλόδισκο» κιβώτιο DSG, σύστημα coasting, το οποίο υπό συνθήκες θα απεμπλέκει τη μετάδοση από τον κινητήρα, ο οποίος και θα σβήνει όταν π.χ. το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες κάτω των 6 χλμ./ώρα ή όταν κινείται σε κατωφέρεια. Συν τοις άλλοις, οι μηχανικοί του Ομίλου ήδη εξελίσσουν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με μεταβλητή σχέση συμπίεσης(!), ενώ διόλου απίθανο είναι το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της VW να διαθέτει έναν ή και περισσότερους κινητήρες, κοντά στο 1.000 κ.εκ., που θα ενσωματώνουν ηλεκτρικό τούρμπο (παρόμοιο σε φιλοσοφία με εκείνο που εξελίσσει η Audi για τα μοντέλα της με τους πετρελαιοκινητήρες της γενιάς TDI), εξαλείφοντας έτσι το ανεπιθύμητο φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) στις χαμηλές στροφές. Τέλος, μία ακόμα πολύ καινοτομία που ήδη βρίσκεται στα σκαριά και μάλιστα προβλέπεται να υιοθετηθεί και στο νέο VW Golf, είναι εκείνη του ηλεκτρικού βολάν, το οποίο θα αποθηκεύει «χαμένες» ποσότητες ενέργειας (της τάξης των 40 περίπου ίππων), οι οποίες θα διοχετεύονται για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια στους πίσω τροχούς του οχήματος. Σύμφωνα με την VW, αλλά και με άλλους κατασκευαστές που «πιστεύουν» στη συγκεκριμένη εφαρμογή, όπως η Volvo για παράδειγμα, πρόκειται για μια λύση αισθητά πιο φθηνή σε κόστος σε σχέση με την υιοθέτηση υβριδικών συστημάτων κίνησης, η οποία, μάλιστα, εξοικονομεί περισσότερο βάρος όντας λιγότερο περίπλοκη σε σχέση με την τελευταία._Χ.Α.

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.