faniaros Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 (edited) Σήμερα, το αγαπημένο μας αυτοκίνητο κλείνει 4 δεκαετίες παρουσίας στην αγορά κ μετράει πάνω από 30 εκατομμύρια πωλήσεις!!! Ας του ευχηθούμε χρόνια πολλά κ να συνεχίσει να είναι η σταθερή αξία που ξέρουμε για άλλα τόσα χρόνια!!! Edited March 29, 2014 by faniaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=D8hUxmAOtocΆει στο δι@λο... συγκινήθηκα!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Στις καρδιές μας πρώτη η vw Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=D8hUxmAOtoc Άει στο δι@λο... συγκινήθηκα!! ωραιο video, μπραβο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Η γκολφω εγινε 40!!! μερικα στοιχεια για το πιο επιτυχες μοντελο στην ιστορια της αυτοκινησης Μαιος 1974 , ξεκινουν οι πωλησεις στην ευρωπη, Δεκεμβρη στην αμερικη σχεδιασμος απο Giugiaro ...η κολωνα C , η ορθια σταση του αμαξωματος οι προβολεις με κλιση προς το εδαφος, η στενη γριλια εμπρος, μενουν διαχρονικα χωρις αλλαγη! 1976 ..το πρωτο GTI ! και η δημιουργια της κατηγοριας Hot Hatches Ξεκιναει απο την φαου βε.... Μκ 2 καταλυτης 1984, ABS 1986, Syncro 1986, 1988 περισσοτερα απο 10,000,000 αυτοκινητα εχουν πωληθει... Μκ 3 πιο σφηνοειδες αμαξωμα, αεροσακοι 1992, μηχανη VR6, Syncro II 1993, station wagon 1993, αμεσου ψεκασμου πετρελαιοκινητηρες TDI 1993, πλαγιοι αεροσακοι 1996, ABS ολα τα αυτοκινητα 1996, 1994, 15,000,000 golf Mk 4 ESC 1998, Golf 4motion (haldex) 1998, 6 speed 1999, GTI 180 hp 2001, FSI 2002, R32 2002, DSG 2003, Navigation and xenon 2003, Mk5 το νεο αμαξωμα ειναι κατα 35% πιο ακαμπτο απο το μκ 4, ανεξαρτητη αναρτηση, 7 speed DSG, Bi xenon, TFSI GTI 2004, twincharger 2005, Mk6 Walter de Silva σχεδιαστης....τα υπολοιπα τα ξερετε!!! (....ξερω ...εβαλα σεντονι παλι...) και συνοπτικα.... A TIMELINE OF INNOVATION Golf I debut, 1974 Transverse engine location Front-wheel drive 1976 First Golf GTI First Golf D (diesel) 1 million Golf models produced 1978 2 million Golf models produced 1979 First Golf convertible 3 million Golf models produced 1980 4 million Golf models produced 1982 First Golf GTD (turbodiesel) 5 million Golf models produced 1983 6.99 million Golf I model models produced Golf II – debut Power steering Three-point safety belt Limited warranty against corrosion perforation 1984 Second Golf GTI Catalytic converter offered 1985 U.S. Golf II debut 7 million Golf models produced 1986 First Golf Syncro (all-wheel drive) First Golf GTI with 16V engine Anti-lock braking system for Golf Syncro 1987 Anti-lock braking system for all Golf GT and GTI vehicles 1988 Rallye Golf G60 Golf Limited G60 10 million Golf models produced 1989 First Golf City plug-in (electric) First Golf hybrid concept car 11 million Golf models produced 1990 First Golf Country First Golf GTI with G60 engine Catalytic converter standard for all models 1 million Golf GTI models produced 12 million Golf models produced 1991 6.3 million Golf II models produced Golf III – debut First Golf with VR6® six-cylinder gasoline engine First Golf Diesel with oxidation catalytic converter Immobilizer system Cruise control system 1992 Driver and front passenger airbags 13 million Golf models produced 1993 U.S Golf III debut First Golf TDI (turbocharged and direct-injection diesel engine) First Golf station wagon Second Golf convertible Second Golf Syncro 1994 15 million Golf models produced 1995 First Golf SDI (naturally aspirated diesel/direct injection engine) 1996 ABS standard for all Golf models Side airbags 17 million Golf models produced 1997 4.83 million Golf III models produced Golf IV – debut First Golf V5 (five-cylinder engine) Fully galvanized body 1998 First Golf 4MOTION (with Haldex clutch) Third Golf convertible in Europe Fourth Golf GTI Electronic Stability Control (ESC) 1999 First Golf 4MOTION with six-speed gearbox Second Golf station wagon Brake assist U.S. Golf IV debut 19 million Golf models produced 2000 20 million Golf models produced 2002 First Golf FSI direct-injection gasoline engine First Golf R32 First Golf with natural gas drive (BiFuel in the station wagon) After front and side airbags, the Side Curtain Protection airbags are introduced 21,517,415 Golf models produced, overtaking the Beetle 2003 First Golf with six-speed dual-clutch automatic transmission (DSG in the R32) 4.97 million Golf IV models produced Golf V – debut Automatically dimming rearview mirror Available with Bi-Xenon headlights Laser seam welded bodywork Available with Park Distance Control Available with Rain sensor Four-link rear suspension 2004 Fifth GTI (with TSI®/turbocharged direct-injection gasoline engine) 23 million Golf models produced 2005 First Golf TSI with turbo- and supercharged engine Second Golf R32 2006 U.S. Golf V debut First Golf Plus in Europe 2007 First Golf BlueMotion in Europe First CrossGolf in Europe Third Golf station wagon in Europe 25 million Golf models produced 2008 First Golf with seven-speed dual-clutch DSG® transmission 3.4 million Golf V models produced Golf VI – debut First Golf with common-rail TDI® Clean Diesel engine Dynamic cornering light DCC adaptive damping system Keyless access LED reversing lights Navigation system with touchscreen Reversing camera 2009 Second Golf Plus Fourth Golf station wagon Sixth Golf GTI Comeback of the Golf GTD 2010 U.S. Golf VI debut Third Golf R model 2011 Fourth Golf convertible 2012 2.85 million Golf VI models produced Golf VII – global debut Ambient lighting Driving profile selector Lane Assist Automatic Post-Collision Braking System Panoramic sunroof Progressive steering Proximity sensors for touchscreen Torque-sensing electronic limited-slip differential 2013 New Golf station wagon New Golf TDI BlueMotion in Europe First Golf TGI BlueMotion in Europe New Golf GTI New Golf GTD in Europe New Golf 4MOTION New Golf R New Golf Sportsvan in Europe 2014 U.S. Golf VII debut First e-Golf First plug-in hybrid Golf in Europe 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 (edited) Με συγκίνησες φιλε.. Ειχα το 1992 το μκ2 1,3lt manhattan με πρόγραμμα της powerteam απο 55 σε 85 ps. Τωρα παλι μκ5. Ειναι πόρωση τα άτιμα και φτιάχνονται γ@μιώντας. Τρέλααα!! Sent from my iPhone using Tapatalk Edited June 2, 2014 by chrispant 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 Για όσους λένε διάφορα ... Μια επανάληψη δεν βλάπτει ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted August 21, 2014 Report Share Posted August 21, 2014 (edited) Ωραίος!!! Ας βάλουμε και ένα άρθρο για το μέλλον. Οι καινοτομίες του νέου VW Golf VIII 18.08.2014 Το 2019 θα παρουσιαστεί το νέο VW Golfφέρνοντας μαζί τους σημαντικές καινοτομίες στον τομέα της αεροδυναμικής, της οικονομίας καυσίμου αλλά και των κινητήρων με τους οποίους θα εξοπλίζεται. Μπορεί η παρουσίασή του να έχει προγραμματιστεί σε τέσσερα σχεδόν χρόνια από σήμερα, ωστόσο οι ιθύνοντες της VWέχουν ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη του νέου Golf υπό την πίεση του ανταγωνισμού, αλλά και των επερχόμενων το 2020 και ακόμα πιο «περιοριστικών» προδιαγραφών ρύπων. Έτσι, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το όγδοης γενιάς VW Golf πρόκειται να «επενδύσει» πολλά στον τομέα της αεροδυναμικής υιοθετώντας πολλές από τις επαναστατικές-καινοτόμες λύσεις που είδαμε στο εντυπωσιακό στον τομέα αυτό 2θέσιοXL1. Βασισμένο στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα MQB του Ομίλου, το νέο VW Golfθα είναι, με βάση τις έως τώρα εκτιμήσεις, πιο χαμηλό σε ύψος και συνολικά πιο σφηνοειδές από τον προκάτοχό του καλούμενο σε κάθε περίπτωση να υπερβεί τους όποιους στιλιστικούς περιορισμούς θέτει όχι μόνο ο οικογενειακός προσανατολισμός του, αλλά και το όνομα «Golf» που από μόνο του επιβάλει μια βατή και άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδιαστική ταυτότητα. Οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (και επομένως και των εκπομπών ρύπων) πρόκειται να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που στη «βάση» του αναμένεται να είναι κατά 110 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το σημερινό, κάτι που θα του επιτρέψει να σπάσει το φράγμα των 90 γρ. CO2 ανά χλμ. (μέσος όρος γκάμας), τιμή που αντιστοιχεί σε μείωση της τάξης του 30%. Και όλα αυτά, χωρίς τη χρήση… ακριβών υλικών, όπως το αλουμίνιο, που μοιραία θα ανεβάσει στα ύψη το κατασκευαστικό κόστος του μοντέλου. Από εκεί και πέρα, οι άνθρωποι της VW προβλέπεται να ενσωματώσουν στο νέο Golf μια σειρά ακόμα πιο πρωτοποριακών εφαρμογών –πέραν της «ψαγμένης» αεροδυναμικής του αμαξώματος- με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης. Σύμφωνα λοιπόν με το πλάνο των ιθυνόντων της VW, είναι πολύ πιθανό το νέο Golf να διαθέτει ένα πιο εξελιγμένο, σε σχέση με το σημερινό που συναντάμε στα μοντέλα του Ομίλου με το «διπλόδισκο» κιβώτιο DSG, σύστημα coasting, το οποίο υπό συνθήκες θα απεμπλέκει τη μετάδοση από τον κινητήρα, ο οποίος και θα σβήνει όταν π.χ. το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες κάτω των 6 χλμ./ώρα ή όταν κινείται σε κατωφέρεια. Συν τοις άλλοις, οι μηχανικοί του Ομίλου ήδη εξελίσσουν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με μεταβλητή σχέση συμπίεσης(!), ενώ διόλου απίθανο είναι το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της VW να διαθέτει έναν ή και περισσότερους κινητήρες, κοντά στο 1.000 κ.εκ., που θα ενσωματώνουν ηλεκτρικό τούρμπο (παρόμοιο σε φιλοσοφία με εκείνο που εξελίσσει η Audi για τα μοντέλα της με τους πετρελαιοκινητήρες της γενιάς TDI), εξαλείφοντας έτσι το ανεπιθύμητο φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) στις χαμηλές στροφές. Τέλος, μία ακόμα πολύ καινοτομία που ήδη βρίσκεται στα σκαριά και μάλιστα προβλέπεται να υιοθετηθεί και στο νέο VW Golf, είναι εκείνη του ηλεκτρικού βολάν, το οποίο θα αποθηκεύει «χαμένες» ποσότητες ενέργειας (της τάξης των 40 περίπου ίππων), οι οποίες θα διοχετεύονται για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια στους πίσω τροχούς του οχήματος. Σύμφωνα με την VW, αλλά και με άλλους κατασκευαστές που «πιστεύουν» στη συγκεκριμένη εφαρμογή, όπως η Volvo για παράδειγμα, πρόκειται για μια λύση αισθητά πιο φθηνή σε κόστος σε σχέση με την υιοθέτηση υβριδικών συστημάτων κίνησης, η οποία, μάλιστα, εξοικονομεί περισσότερο βάρος όντας λιγότερο περίπλοκη σε σχέση με την τελευταία._Χ.Α. Edited August 21, 2014 by Katafractos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...