Jump to content
Petros_7

Καταλύτης Σε Volkswagen Polo 1200 (9N3)

Recommended Posts

Kαλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα.Μετά από 3 ελέγχους και μία αλλαγή σε αισθητήρα Λ σε συνεργεία με το τελευταίο να είναι στην αντιπροσωπεία της Volkswagen, καταλήξαμε ότι το αμάξι μου έχει πρόβλημα με τον καταλήτη.Διότι συνεχίζει να μου ανάβει το check in αλλά και το διαγνωστικό του μάστορα ότι έχει θέμα ο καταλήτης (έκανα αναβάθμιση και τσεκ καλλωδίων ολα οκ).Θα ήθελα να μου προτείνεται ένα καλό καταλήτη και οικονομικό για να το αγοράσω και να μου το βάλει ο μαστοράς μου.Είναι απαραίτητο να πάω σε γνήσιο;

Edited by Petros_7
Link to comment
Share on other sites

Αμα βάλεις γνήσιο θα το θυμάσαι μέχρι τα γεράματα.

 

Πήγαινε σε εναν εξατμισα και βάλε εναν Hjs να κάνεις την δουλειά σου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι ασχετος με αυτα τι ειναι το Hjs;Αν και μολις εμαθα οτι πρεπει να ειναι σωστος τυπος ο καταλυτης που θα βαλω για μην αναβει το check in...

 

edit: βρηκα τι εναι το Hjs --> http://exhaust-center.gr

Edited by Petros_7
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι ασχετος με αυτα τι ειναι το Hjs;Αν και μολις εμαθα οτι πρεπει να ειναι σωστος τυπος ο καταλυτης που θα βαλω για μην αναβει το check in...

 βαλε εναν universal μεταλλικο με κανα 200 250 ευρώ + 20 εργασία (κόλλημα) και θα είσαι κομπλε για κανα 2 χρόνια. Το μόνο που θα σου έλεγα να προσέξεις είναι να έχει έγκριση για ΚΤΕΟ γιατί κυκλοφορούν πολλά χωρίς τέτοια. Πάντως ψάξε το λίγο ακόμη, αλλαγή καταλύτη απλά και μόνο επειδή ανάβει το λαμπάκι? Αν είναι καταλύτης θα κουδουνίζει όταν τον χτυπάς από κάτω, αλλιώς δεν θα έχει πρόβλημα, τουλάχιστον που να χρίζει άμεσης αντικατάστασης. Οι αισθη΄τηρες λ είναι περίεργη ιστορία, έβαλες γνήσιο? Μου έχει τύχει να βάλω ολοκαίνουριο OEM από τους φθηνούς (70+) ευρώ και να συνεχίζει το λαμπάκι, ενώ με γνήσιο μεταχειρισμένο που έβαλα στη συνέχεια να είναι κομπλέ. Έχεις δει κάποια πτώση απόδοσης ή υπερβολική κατανάλωση σε σχέση με πριν?

 

Ύπαρχει νομίζω μια βιομηχανία καταλυτών στη Β. Ελλάδα που στέλνει πανελλαδικά με πολύ καλές τιμες (κάτω από 200 ευρώ) και μάλιστα νομίζω ότι δεν χρειάζεται και κοψε ράψε για να μπουν.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

βαλε εναν universal μεταλλικο με κανα 200 250 ευρώ + 20 εργασία (κόλλημα) και θα είσαι κομπλε για κανα 2 χρόνια. Το μόνο που θα σου έλεγα να προσέξεις είναι να έχει έγκριση για ΚΤΕΟ γιατί κυκλοφορούν πολλά χωρίς τέτοια. Πάντως ψάξε το λίγο ακόμη, αλλαγή καταλύτη απλά και μόνο επειδή ανάβει το λαμπάκι? Αν είναι καταλύτης θα κουδουνίζει όταν τον χτυπάς από κάτω, αλλιώς δεν θα έχει πρόβλημα, τουλάχιστον που να χρίζει άμεσης αντικατάστασης. Οι αισθη΄τηρες λ είναι περίεργη ιστορία, έβαλες γνήσιο? Μου έχει τύχει να βάλω ολοκαίνουριο OEM από τους φθηνούς (70+) ευρώ και να συνεχίζει το λαμπάκι, ενώ με γνήσιο μεταχειρισμένο που έβαλα στη συνέχεια να είναι κομπλέ. Έχεις δει κάποια πτώση απόδοσης ή υπερβολική κατανάλωση σε σχέση με πριν?

 

Ύπαρχει νομίζω μια βιομηχανία καταλυτών στη Β. Ελλάδα που στέλνει πανελλαδικά με πολύ καλές τιμες (κάτω από 200 ευρώ) και μάλιστα νομίζω ότι δεν χρειάζεται και κοψε ράψε για να μπουν.

Το εψαξα πολυ φιλε μου, εβαλα γνησιο αισθητηρα, το πηγα οπως ειπα στην αντιπροσωπεια + 2 μαστορες και τους βγαζει στο μηχανημα-υπολογιστη για προβλημα στο καταλυτη και χωρις την ενδειξη.Το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι θελω 20 ευρω βενζινη το 3μερο, σπαταλαει πολυ..

 

Ξεχασα να πω το αμαξι το πηρα το 2010 μεταχειρισμενο και μου ειπαν παιζει να εχουν πειραξει τα χιλιομετρα, λεει τωρα 85.000...

Edited by Petros_7
Link to comment
Share on other sites

Τα χιλιομετρα ειναι λιγα για να εχει χαλασει ο καταλυτης η αληθεια ειναι.

Οταν αλλαξες τον λ ειδες διαφορα στην καταναλωση?

Θελει λιγο ψαξιμο,γιατι αν αλλαξεις καταλυτη και δεν φτιαξει?Θα εχεις πληρωσει τσαμπα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Τα χιλιομετρα ειναι λιγα για να εχει χαλασει ο καταλυτης η αληθεια ειναι.

Οταν αλλαξες τον λ ειδες διαφορα στην καταναλωση?

Θελει λιγο ψαξιμο,γιατι αν αλλαξεις καταλυτη και δεν φτιαξει?Θα εχεις πληρωσει τσαμπα λεφτα.

 

 

Τα καλωδια τα ειδαν, προγραμματισμος εγινε, δεν ειδα διαφορα μετα την αλλαγη αισθητηρα...παλι σπαταλαει..Κι οπως ειπα το μηχανημα τους βγαζει ενδειξει για χαμηλη ροη καταλητη κατι τετοιο...Τι αλλο να κοιταξω;Εχω δωσει 200 + τζαμπα μεχρι τωρα...Με ευθυνη δικη μου βεβαια για να αποφυγω τον καταλητη...

Link to comment
Share on other sites

Τι καταναλωση εχει το αμαξι τωρα?

Αληθεια,υπαρχει σφαλμα για καταλυτη?

 

Δεν το εχω μετρησει με τα χιλιομετρα αλλα εχω παρατηρησει πως ρουφαει πολυ και μου ειπαν πως οντως ρουφαει εφοσον υπαρχει το προβλημα αυτο...

 

Ο κωδικος του προβληματος που βρισκει ειναι οτι το προβλημα ειναι πριν τον αισθητηρα Λ αλλα δεν θυμαμαι ακριβως πως το εβγαζε οπως ειπα κατι για χαμηλη απόδοση ελεγε...

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο έχει έναν αισθητήρα λ το αμάξι?

Αν λάβουμε υπόψη μας ότι καίει πολύ δεν φταίει ο καταλύτης αλλά ο αισθητήρας λ!

Αν είναι ο καταλύτης φαίνεται καθαρά από τα καυσαέρια που βγάζει αν μετρηθεί σε μηχάνημα.Επίσης αν χρήζει αλλαγής σε περίπτωση που τον χτυπήσεις από κάτω ακούγεται ένας ήχος σαν σπασμένα γρέζια εσωτερικά.

Άσε τα συνεργεία κ πήγαινε σε έναν εξατμισά να κάνει έναν έλεγχο

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο έχει έναν αισθητήρα λ το αμάξι?

Αν λάβουμε υπόψη μας ότι καίει πολύ δεν φταίει ο καταλύτης αλλά ο αισθητήρας λ!

Αν είναι ο καταλύτης φαίνεται καθαρά από τα καυσαέρια που βγάζει αν μετρηθεί σε μηχάνημα.Επίσης αν χρήζει αλλαγής σε περίπτωση που τον χτυπήσεις από κάτω ακούγεται ένας ήχος σαν σπασμένα γρέζια εσωτερικά.

Άσε τα συνεργεία κ πήγαινε σε έναν εξατμισά να κάνει έναν έλεγχο

Τον πρωτο μου ειπαν να αλλαξω...Παρολο αυτα βγαζει αυτο που σου ειπα στο μηχανημα...Οσο για τα καυσαερια τα μετρησαν και ειναι οκ...Θα παω σε ενα εξατμισα οπως λες να παρω και απο εκει μια εικονα...

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να έχει αυτό το μοτέρ προ καταλύτη? Επίσης νομίζω έχεις 2 αισθητήρες λ

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να έχει αυτό το μοτέρ προ καταλύτη? Επίσης νομίζω έχεις 2 αισθητήρες λ

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Ναι εχει προ καταλυτη και ειναι 3 κυλινδρο...Ρε παιδια ειναι δυνατον και στην αντιπροσωπεια της VW (karenta) να μου λενε βλακειες;3 μαστορες μου λενε τα ιδια...

Και τι μπορει να ειναι δεν μου το διευκρινιζεται απλα μου λετε δεν ειναι αυτο...Τοτε τι μπορει να ειναι;

Link to comment
Share on other sites

Aν ηταν καταλυτης θα ακουγονταν οταν τον χτυπαγες,δεν θα εβγαζες σωστα καυσαερια.

Λαμδα εβαλες σιγουρα γνησιο?

Θυμασαι ακριβως σφαλμα που εβγαλε?

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να είναι ακόμη και αισθητήρας θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να δίνει συνεχώς πολύ πλούσιο μίγμα και να γίνεται χαμός στον εγκέφαλο. Έχω την εντύπωση ότι όταν είχα θέμα με αυτόν τον αισθητήρα μου έβγαζε σφάλμα και για το σύστημα καταλύτη /εξάτμισης. Απάντηση συγκεκριμένη από εδω δε θα πάρεις. Ο καθένας λέει τι μπορεί να είναι από την δική του εμπειρία. Προσωπικά δεν έχω καθόλου γνώσεις,αλλά έχω πολλά χιλιόμετρα με vw μοτέρ και αρκετές παρόμοιες βλάβες. Πρέπει να βρείς γάτο μηχανικό που να νοιάζεται και λίγο για την τσέπη σου.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι 100% σιγουρος αν ειναι γνησιος...δεν εχω το κωδικα του σφαλματος απλα οπως ειπα ελεγε κατι για χαμηλη απόδοση και οτι δεν αποδιδει σωστα...Λοιπον για να μην σας κουραζω αλλο τη Δευτερα που θα παρω το αμαξι απο την αντιπροσωπεια θα δω ακριβως τι λεει το χαρτι περι του προβληματος, για να βοηθησω παραπανω...

 

 

Θα μπορούσε να είναι ακόμη και αισθητήρας θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να δίνει συνεχώς πολύ πλούσιο μίγμα και να γίνεται χαμός στον εγκέφαλο. Έχω την εντύπωση ότι όταν είχα θέμα με αυτόν τον αισθητήρα μου έβγαζε σφάλμα και για το σύστημα καταλύτη /εξάτμισης. Απάντηση συγκεκριμένη από εδω δε θα πάρεις. Ο καθένας λέει τι μπορεί να είναι από την δική του εμπειρία. Προσωπικά δεν έχω καθόλου γνώσεις,αλλά έχω πολλά χιλιόμετρα με vw μοτέρ και αρκετές παρόμοιες βλάβες. Πρέπει να βρείς γάτο μηχανικό που να νοιάζεται και λίγο για την τσέπη σου.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

 

Εχω γατο μηχανικο και το ειχε βρει πριν καν μπει το μηχανημα πανω....Απλα κοιταξα και αλλου γιατι με βαλανε στη "πριζα" αλλοι οπως και εσεις τωρα...Ειμαι νεος σχετικα με τα αμαξια και τωρα που ημουν ετοιμος να το ξοφλισω, μου εκατσε αυτο το σοβαρο θεματακι.Το προσεχω πολυ το αμαξι και ειπα να το ξεζουμισω λιγο μεχρι να καταληξω...

Edited by Petros_7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, ο κωδικος του προβληματος ειναι

 

P0420 ---> Πλευρά 1 Συστημα καταλητη πολυ χαμηλη αποδοση

 

Τι λετε λοιπον επιμενεte ακομα οτι ισως δεν ειναι καταλυτης να το ψαξω καλυτερα η θα δωσω πεταμενα χρηματα οπως τον αισθητηρα Λ;;;

Edited by Petros_7
Link to comment
Share on other sites

Φίλε προχώρα στην αλλαγή καταλύτη ή ότι σου προτείνει ο μηχανικός σου. Εδώ είμαστε μόνο για γνώμες και εμπειρίες να μοιραζόμαστε. Λίγοι εδώ είναι πραγματικά γνώστες και αυτοί αν απαντήσουν θα σου πουν ότι πρέπει να το δουν. Εγώ που έχω αλλάξει 3 καταλύτες και οι τρεις κουδουνιζαν. Υπάρχει και η μέτρηση που λένε και παραπάνω . Δυστυχώς σε αυτές τις βλάβες δε βγάζεις εύκολα ακρη.

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.