Jump to content
cjgeorgio

Αλλαγή Λαδιών Για Τον 1.8 Tsi

Recommended Posts

Παιδιά εμένα είναι όμως και Κ04 και αρκετά συχνά ανεβάζει πιο πολλές θερμοκρασίες από ότι το μαμά.
Το 5W-30 χάνει πιο γρήγορα της ιδιότητες του σαν λάδι.
Πίστευα ότι θα κάνω 10.000-15.000 με το 30 και θα είμαι οκ αλλά γνωστός έβγαλε το λάδι που είχε στο αμάξι του (παρόμοιο με το δικό μου) το πήγε στο σημείο και είδαν ότι είχε χάσει της ιδιότητες του.
Μέχρι 7000 χλμ το πολύ τον είπαν.
Αυτός βάζει 10-60 πλέον κάτι που το προτείνουν αρκετοί.
Εγώ βάζω 5W-40 για να είμαι μέσα στης προδιαγραφές.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Κι εγώ K04 είμαι αλλά δυστυχώς κάνω πολύ λίγα χλμ το χρόνο όποτε πάντα αλλάζω περίπου στα 7k (Castrol Edge 5-30).
Δεν έχει διαφορά το λάδι σε αυτά τα χλμ (πχ θερμοκρασία)
Θα ήθελα να δω την ανάλυση αν δεν σου κάνει κόπο.
10-60 είναι ακατάλληλο για το μοτέρ αυτό δεν λιπαίνει σωστά.
Με Castrol Edge Titanium 5-40 είσαι in spec όπως είπες απλά θα προτιμούσα λίγο πιο λεπτό λάδι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites





Κι εγώ K04 είμαι αλλά δυστυχώς κάνω πολύ λίγα χλμ το χρόνο όποτε πάντα αλλάζω περίπου στα 7k (Castrol Edge 5-30).
Δεν έχει διαφορά το λάδι σε αυτά τα χλμ (πχ θερμοκρασία)
Θα ήθελα να δω την ανάλυση αν δεν σου κάνει κόπο.
10-60 είναι ακατάλληλο για το μοτέρ αυτό δεν λιπαίνει σωστά.
Με Castrol Edge Titanium 5-40 είσαι in spec όπως είπες απλά θα προτιμούσα λίγο πιο λεπτό λάδι.


Sent from my iPhone using Tapatalk


10W-60 βάζει ένας φίλος σε 1.8TSI K04 το οποίο το προσέχει πολύ και έχει βάλει πολλά € πάνω στο αμάξι του.
5W-40 έβαλα λόγο τον χιλιομέτρων που έχω κάνει στο αμάξι μου 150.000χλμ για να το προστατέψω να μην καίει λάδι.
Βασικά από της 130.000χλμ το δουλεύω με 5W-40.
Το βάζω για καλύτερο γιατί όποιος ασχολιόταν με το πρότεινε.
Αλλαγή κάθε 10.000-12.000χλμ.
Από τον Αύγουστο μέχρι τώρα έκανα 6000χλμ. Κάνω χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 castrol titanium professional βάζω και εγώ και τα αλλάζω κάθε 7000km μαζί με φίλτρο
Καλά είναι κάθε 7000 αλλά ανάλογα με τα χλμ που κάνει κάποιος και που τα κάνει.
Άλλο μέσα σε πόλη άλλο έξω. Θερμοκρασίες στροφές όλα παίζουν ρόλο.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites






10W-60 βάζει ένας φίλος σε 1.8TSI K04 το οποίο το προσέχει πολύ και έχει βάλει πολλά € πάνω στο αμάξι του.
5W-40 έβαλα λόγο τον χιλιομέτρων που έχω κάνει στο αμάξι μου 150.000χλμ για να το προστατέψω να μην καίει λάδι.
Βασικά από της 130.000χλμ το δουλεύω με 5W-40.
Το βάζω για καλύτερο γιατί όποιος ασχολιόταν με το πρότεινε.
Αλλαγή κάθε 10.000-12.000χλμ.
Από τον Αύγουστο μέχρι τώρα έκανα 6000χλμ. Κάνω χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Καταρχήν το λάδι αυτό (10-60) είναι παντελώς ακατάλληλο για αυτό το μοτέρ. Είναι κρίμα να έχει δώσει πολλά €€ και να μην γνωρίζει τα βασικά. Όσο για το ποιος είπε τι μάλλον μηχανικοί μεγάλων εργοστασίων ξέρουν πολύ καλύτερα.
Επίσης πάμε πάλι σε αυτό που είπα αρχικά: το ότι δεν καίγεται εύκολα κάποιο λάδι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι λιπαίνει καλύτερα. Προσωπικά σε μοτέρ πιεσμένα θα έψαχνα την καλύτερη λίπανση και αυτό πετυχαίνεις με πιο λεπτορρευστα λάδια. Ειδικά σε σύγχρονα μοτέρ με πολύ μικρότερες ανοχές.
Είσαι in spec όσον αφορά το λάδι αλλά με 100% πάνω ιπποδύναμη στη θέση σου θα πρότεινα καλύτερη λίπανση και ας καίγεται ευκολότερα.
My 2 cents


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites



Καταρχήν το λάδι αυτό (10-60) είναι παντελώς ακατάλληλο για αυτό το μοτέρ. Είναι κρίμα να έχει δώσει πολλά €€ και να μην γνωρίζει τα βασικά. Όσο για το ποιος είπε τι μάλλον μηχανικοί μεγάλων εργοστασίων ξέρουν πολύ καλύτερα.
Επίσης πάμε πάλι σε αυτό που είπα αρχικά: το ότι δεν καίγεται εύκολα κάποιο λάδι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι λιπαίνει καλύτερα. Προσωπικά σε μοτέρ πιεσμένα θα έψαχνα την καλύτερη λίπανση και αυτό πετυχαίνεις με πιο λεπτορρευστα λάδια. Ειδικά σε σύγχρονα μοτέρ με πολύ μικρότερες ανοχές.
Είσαι in spec όσον αφορά το λάδι αλλά με 100% πάνω ιπποδύναμη στη θέση σου θα πρότεινα καλύτερη λίπανση και ας καίγεται ευκολότερα.
My 2 cents


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δική του επιλογή. Το μοτερ του θα ανοίξει θα γίνει σφυρί και θα το ανεβάσει και άλλο.

Τώρα για την κατανάλωση λαδιού το δικό μου σε μετρήσεις με 5W-30 σε πιο παλιές αλλαγές με έκαιγε μισό λίτρο στα 15.000.
Έχει τύχει να βάλω και άλλα λάδια επειδή δεν είχε Castrol και με τα πρότεινε για καλά και τότε το αμάξι μου είχε 90.000χλμ πάνω και με έκαψε το ένα λίτρο στα 7000χλμ.
Οπότε έκανα αλλαγή και ξανά Castrol και ηρέμησα. Τώρα αυτά τα έχω πάνω 6000χλμ θέλω να τα κρατήσω άλλα τόσα και να κάνω αλλαγή στης 12.000 λογικά του χρόνου το καλοκαίρι που θα ερθω Ελλάδα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μισό λίτρο σε 15000 δεν θεωρείται κατανάλωση λιπαντικού!!! Μην τρελαθούμε κιόλας. Το 1 λίτρο στα 7000χλμ είναι ένα τσίμπημα που ναι δεν πρέπει να περνάει απαρατήρητο.

 

Θα συμφωνήσω με όλα που ειπώθηκαν παραπάνω από τον SkyNet, αλλά δεν θα το αναλύσω παραπάνω γιατί δεν έχει ουσία (τα έχουμε χιλιοπει). Αυτές τις αναλύσεις τις είχα ζητήσει και εγώ παλαιότερα αλλά ατύχησα (πραγματικά μου προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον να τις δω για να ξεστραβωθώ και δεν το λέω ειρωνικά). Οτιδήποτε είναι της μορφής "σου λέω εγώ, ξέρω" μέσα από το ιντερνετ ειδικά όταν μιλάμε για τόσο ανατρεπτικές τοποθετήσεις προσωπικά δεν μπορώ να το δεχτώ για ευνόητους λόγους

 

Τεντωτήρας καδένας, μικροί δίαυλοι σε διάφορα σημεία... γενικά ένας σκασμός σημεία πέρα από τον κορμό λειτουργούν με "αίμα" το λιπαντικό, οπότε θα επιμείνω ότι κάτι παραπάνω ξέρει ο κατασκευαστής, ΕΙΔΙΚΑ όταν το αμάξι το βάζουμε μπροστά ΚΑΘΕ μέρα, ενώ το λιώνουμε πολύ πιο σπάνια ειδικά όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις track day

 

Στην τελική και 2λιτρα big turbo του εξωτερικού δεν τα δίνουν για άλλα ιξώδη (βλέπε APR πχ), παρά ΜΟΝΟ για περιπτώσεις πίστας όπου φυσικά τα πάντα αλλάζουν εκεί!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και σφυρίλατα όλα τα τελευταία μοτέρ 1,2-1,4-1,8-2,0 καλύπτονται με 5/30-5/40 όταν μιλάμε για φυσιολογική χρήση και έχουν "χτιστεί" με νορμάλ ανοχές για νορμάλ ιπποδυνάμεις (έως 500).

Αν είναι 99% drag use, τότε ναι 10/60 αλλά δεν υπάρχει και πρόβλημα ανακατασκευής όταν τελειώσει το drag και φυσικά είναι ένα αυτοκίνητο, για συγκεκριμένη χρήση και όχι all around.

Επίσης αν το συγκεκριμένο μοτέρ, το έχουμε κάθε μέρα all around αλλά προκύψει drag day ή track day ναι εκεί πάλι συμφωνώ για 10/60! και μετά αλλαγή σε 5/30-5/40.

 

Προσωπικά:

Σε σφυρίλατα μοτέρ 99-έως σήμερα το καλοκαίρι βάζω 5/40, χειμώνα 5/30, σε ακραία ψυχρά κλίματα 0/30-0/40 για νορμάλ all around χρήση, όπως τα εργοστασιακά δηλαδή.

Σε M3 φίλου ναι εκεί 10/60. Επίσης στο Cosworth λόγω μοτέρ,ανοχών και σφυρίλατο αλλά και χρήσης (1 στις 30μέρες και ποτέ χειμώνα) 10/60.

Τα μοτέρ αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα vag μοτέρ της τελευταίας 15ετίας.

 

Γενικά πολλοί τεχνικοί-μηχανικοί-κύρος γρανάζης κλπ προτείνουν 10/60 στον απλό οδηγό, φυσικά δεν ξεχνάμε ότι ΠΑΝΤΑ την περιουσία μας εμείς την πληρώνουμε στο τέλος.

Εδώ μου ήρθε φίλος με 1.2 και ήθελε να του βάλω 10w60 Liqui Moli για ένα απλό υβριδιάκι που κάναμε.. :lol: λες και θα πάει στο Nascar. Επίσης πολλές φορές παρασύρεται ο κόσμος από

οδηγούς που τρέχουν σε drag ή για λόγους εντυπωσιασμού ή μιμησης ή και άγνοιας και καταλήγουν, ίσως, σε λάθος επιλογές. Το ίδιο που συμβαίνει με τα λάδια, συμβαίνει με όλα τα ανταλλακτικά και εξαρτήματα στο αυτοκίνητο. Πχ να έρχεται 1.820Vt Μόνο πρόγραμμα με 10/60 λάδι, μαμά δίσκους με DS3000, HR antirolls, KW2 Var και 205/55/16 :)

 

Όλοι αγαπάμε το αυτοκίνητό μας, γιαυτό και γράφουμε εδώ, πολλές φορές όμως παρασυρόμαστε και αντί για καλό, ίσως να κάνουμε κακό το οποίο θα φανεί μακροπρόθεσμα ή και ποτέ (στα δικά μας χέρια).

Γι΄αυτό είμαστε εδώ για να τα συζητάμε..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , cjgeorgio said:

Δική του επιλογή. Το μοτερ του θα ανοίξει θα γίνει σφυρί και θα το ανεβάσει και άλλο.

Τώρα για την κατανάλωση λαδιού το δικό μου σε μετρήσεις με 5W-30 σε πιο παλιές αλλαγές με έκαιγε μισό λίτρο στα 15.000.
Έχει τύχει να βάλω και άλλα λάδια επειδή δεν είχε Castrol και με τα πρότεινε για καλά και τότε το αμάξι μου είχε 90.000χλμ πάνω και με έκαψε το ένα λίτρο στα 7000χλμ.
Οπότε έκανα αλλαγή και ξανά Castrol και ηρέμησα. Τώρα αυτά τα έχω πάνω 6000χλμ θέλω να τα κρατήσω άλλα τόσα και να κάνω αλλαγή στης 12.000 λογικά του χρόνου το καλοκαίρι που θα ερθω Ελλάδα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αυτό μου το έκανε και εμένα στο Golf με τα motul 5w40 και με παραξένεψε οπότε ξαναγύρισα στο Castrol που μπαίνει εδώ και χρόνια.

Όταν το κυνηγάς καλοκαίρι με υψηλές στροφές ένα κλικ θα το καίει παραπάνω αλλά δεν έγινε και κάτι.. 7.500 αλλαγή και όλα καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Castrol Edge Professional Titanium FST 5w30 και αλλαγές ανά 7500 και γω. Τα πρώτα χρόνια έμπαιναν τα Castrol SLX Professional Powerflow 5w30. Οι αλλαγές πάντα ανά 7500, από την πρώτη μέρα ακόμα και μαμά. Η βελτίωση άργησε, ξεκίνησε στα 55000 περίπου. Κατανάλωση ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, που σημαίνει όταν του πίνω το αίμα για ένα ολόκληρο ρεζερβουάρ (π.χ. στροφάρισμα μέχρι 7200), στην αναγωγή είμαι λίγο κάτω από λίτρο στα 7500. Σε νορμάλ οδήγηση π.χ. σε ταξιδάκι πήγαινε έλα Αθήνα-Κασσάνδρα, συνολικά πάνω από 1400 χλμ μαζί και τις γύρω εκδρομές, η κατανάλωση είναι δεν είναι 100 ml οπότε στην αναγωγή βγαίνει δε βγαίνει μισό λίτρο στα 7500. Πάντως μία αύξηση της τάξης των 200 ml στα 7500 την έχω παρατηρήσει τον τελευταίο περίπου 1,5 χρόνο, πράγμα που και καθώς είμαι ψείρας έχω ψάξει και συζητήσει αρκετά. Για να μην επεκταθώ η απάντηση είναι ότι χωρίς άγχος κάνω υπομονή μέχρι το σφυρί, το οποίο λόγω άλλων εξόδων έχει καθυστερήσει. Το αμάξι είναι γύρω στα 390 και μετράει 123000 χλμ. Γενικά τα TFSI πίνουν πάντως, περισσότερο από τα TSI σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει. Αυτά από μένα.

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , SkyNet said:

Μια χαρά είστε ρωτήστε κι εμάς με τους CDAA emoji4.png


Sent from my iPad using Tapatalk

 

:lol: Κάνε ανακατασκεύη κι επειδή είσαι και large, κάντην στην αντιπροσωπεία όπως λένε και στο AudiSportCLub οι "χλιδάτοι" μόνο κανα 3,5κ Ε για να έχεις και "εγγύηση".

Λύνεται πάντως , αλλά αν καιει λιγάκι δεν αξίζει όταν ξεφύγει η κατανάλωση και αποφασίσεις να το κρατήσεις και όχι να το πουλήσεις τότε θα πρέπει να το κάνεις,

αλλά σε ένα συνεργείο έξω και θα είναι οκ το μοτόρι.

4 hours ago , DarkX said:

Castrol Edge Professional Titanium FST 5w30 και αλλαγές ανά 7500 και γω. Τα πρώτα χρόνια έμπαιναν τα Castrol SLX Professional Powerflow 5w30. Οι αλλαγές πάντα ανά 7500, από την πρώτη μέρα ακόμα και μαμά. Η βελτίωση άργησε, ξεκίνησε στα 55000 περίπου. Κατανάλωση ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, που σημαίνει όταν του πίνω το αίμα για ένα ολόκληρο ρεζερβουάρ (π.χ. στροφάρισμα μέχρι 7200), στην αναγωγή είμαι λίγο κάτω από λίτρο στα 7500. Σε νορμάλ οδήγηση π.χ. σε ταξιδάκι πήγαινε έλα Αθήνα-Κασσάνδρα, συνολικά πάνω από 1400 χλμ μαζί και τις γύρω εκδρομές, η κατανάλωση είναι δεν είναι 100 ml οπότε στην αναγωγή βγαίνει δε βγαίνει μισό λίτρο στα 7500. Πάντως μία αύξηση της τάξης των 200 ml στα 7500 την έχω παρατηρήσει τον τελευταίο περίπου 1,5 χρόνο, πράγμα που και καθώς είμαι ψείρας έχω ψάξει και συζητήσει αρκετά. Για να μην επεκταθώ η απάντηση είναι ότι χωρίς άγχος κάνω υπομονή μέχρι το σφυρί, το οποίο λόγω άλλων εξόδων έχει καθυστερήσει. Το αμάξι είναι γύρω στα 390 και μετράει 123000 χλμ. Γενικά τα TFSI πίνουν πάντως, περισσότερο από τα TSI σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει. Αυτά από μένα.

Το 1.8 Cda είναι ο πρωταθλητής, μετά έρχονται οι (τ) Fsi. Γενικά δεν καίνε πολύ, στο μοτίβο περίπου που αναφέρεις. Εκτός από παρτάλια μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

Το 1.8 Cda είναι ο πρωταθλητής, μετά έρχονται οι (τ) Fsi. Γενικά δεν καίνε πολύ, στο μοτίβο περίπου που αναφέρεις. Εκτός από παρτάλια μοτέρ...


Έχω πολύ καιρό να πατήσω σε αντιπροσωπεία ούτε σκοπεύω να το κάνω άμεσα.
Θεωρώ ότι δεν έχει κανένα νόημα ανακατασκευή και να μην το κανείς σφυρήλατο. I could care less for warranty όπως λένε και στο χωριό μου.
Μια σωστή δουλειά με τα κατάλληλα υλικά είναι η καλύτερη εγγύηση που μπορείς να έχεις,.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

502-505 και όχι 504......
Χμ....
Για πείτε...
Έκανα καλά η όχι;
5W-40 δεν έχει σε 504...
Να ξανά πάω σε 5W-30 LL 504;
Ποιες οι διαφορές; 1199c2b5f54f422017e4eaf8df241adf.jpg5d6e14c7434e6c4339984f3541759935.jpg

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

How do the different VW specs compare?

Currently there are 11 different VW motor oil specifications in use. Some of them were created in the 1990s, some of them after 2000. Some are recommended for gasoline powered cars some for diesels. Some are for normal drain intervals some are for extended drains. This means that not all of them demand similar performance levels from the oils. There are higher end standards and lower end standards and it's good to know which one to choose if you want an oil that excels in as many areas as possible.

  VW
500.00
VW
501.01
VW
502.00
VW
503.00
VW
503.01
VW
504.00
VW
505.00
VW
505.01
VW
506.00
VW
506.01
VW
507.00

Sooth

Thickening

+ + + + + ++ + ++ + + ++
Wear + + + +++ ++ +++ + ++ +++ +++ +++
Sludge ++ ++ ++ ++ ++ +++ ++ ++ ++ ++ +++

Piston

Deposits

+ + ++ +++ +++ +++ + ++ +++ +++ +++

Oxidative

Thickening

+ + +++ +++ +++ +++ - ++ ++ ++ +++
Fuel Economy - - - ++ ++ ++ - - ++ ++ ++

Aftertreatment

Compatibility

- - - - - ++ - - -   ++

Typical

Viscosity
Any Any

0W-30/40

5W30/40

10W30/40

0W30

0W30/40

5W30/40

5W30 Any 5W30/40 0W30 0W30 5W30

Volkswagen motor oil specification comparison table

More + signs always mean that the oil performs better in that segment. For example +++ in the Sludge category means that less sludge is formed in the oil not more.

 

Πηγή: http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη διαβασα τις αποψεις ολων θελω να πω μονο ενα πραγμα το οποιο το εμαθα καλα κ δε προκειται να το παραβω αν θελω να εχω μοτερ κ αμαξι γενικα. Οταν αλλαζεις τυπο λιπαντικου δηλαδη 5-30 5-40 κτλπ κ δε βαζεις αυτο που συστηνει η εταιρια, καταστρεφεις λιγο λιγο τον κινητηρα σου λογο βλακειας κ ασχετοσυνης. Ο καθε τυπος λιπαντικου εχει προβλεφθει για καθε κινητηρα απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες για καποιους λογους. Τωρα ο καθενας μπορει να το παιζει μηχανολογος μηχανικος στο αμαξι του κ καλα κανει αλλα το να επιμενει οτι αυτο που λεει ειναι κ σωστο πραγματικα με ξεπερναει! Ειναι μεγαλο θεμα κ θελει να μιλαμε με τις ωρες για τα λιπαντικα με τα χαρας να βρεθουμε απο κοντα κ να ανταλλαξουμε αποψεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην σε ξεπερνάει καθόλου! Είμαστε η χώρα που αμφισβητούμε πάντα τον πλέον ειδικό (βλέπε εργοστάσιο), για να δείξουμε πόσο διαφορετικοί και "ανώτεροι" είμαστε εμείς... και όπου όταν θα γίνει η στραβή θα το κάνουμε γαργάρα γιατί δεν λέει να χαλάσουμε το πουλ-μουρ που με τόσο κόπο χτίζουμε. 

 

Τα δε κριτήρια μας είναι συνήθως αναγωγές τύπου "βιόλα όργανο... μπάτσος όργανο... βιόλα μπάτσος". Στο τέλος της ημέρας φυσικά, το τι θα κάνει ο καθένας στο μοτέρ του είναι αποκλειστικά και μόνο δική του απόφαση αλλά και ευθύνη:thumbsu: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια είναι αυτό, βέβαια η αμφισβήτηση είναι προϊόν της καχυποψίας και δυστυχώς την πληρώνουν και οι σωστοί επαγγελματίες. Όταν δηλαδή οι 8 στους 10 σε βλέπουν σαν πορτοφόλι, αμφισβητείς και τους 2 που σε βλέπουν σαν πελάτη. Βλέπε και αλλού π.χ. στην πολιτική, όταν οι 8 στους 10 σε βλέπουν σαν ψηφοφόρο και μόνο οι 2 σαν πολίτη, καχύποπτος θα είσαι και με τους 10. Δυστυχώς έτσι έχει το πράγμα στη χώρα μας και δεν βλέπω πώς μπορεί να αλλάξει.

 

Πάντως για να γυρίσω πίσω στο θέμα, στον τύπο λαδιού παρατηρώ διαφοροποιήσεις ανάλογα τη χώρα, π.χ. στις ΗΠΑ (σε διάφορες Πολιτείες ανά την επικράτεια) για τον 2.0 TFSI ο απόλυτος κυρίαρχος είναι το 5w40 που στην τελική είναι και αυτό εντός προδιαγραφών, ενώ με τεράστια διαφορά ακολουθεί το 0w30, 0w40 και κάπου εκεί πίσω είναι και το 5w30 το οποίο στη χώρα μας και νομίζω γενικά στην Ευρώπη είναι το δημοφιλέστερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μπερδευτεί.
Το 5W-40 μπορεί να κάνει ζημιά στο 1.8 TSI από την στιγμή που όπως λέτε σε άλλες χώρες το δουλεύουν;
Έβαλα 5W-40 γιατί με το πρότειναν σαν καλύτερο άτομα που ασχολούνται...........
130.000χλμ έκανα με 5W-30.
Να τονίσω δεν είχα θέμα με κατανάλωση λαδιού

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές.

Η προδιαγραφή 504 απαντάται μόνο σε ιξώδες 5w-30 και είναι το μόνο ιξώδες με χαρακτηριστικά long life. Γιατί αυτό;

Διότι μόνο αν η "ψαλίδα" στο ιξώδες είναι περιορισμένη μπορούν τα πρόσθετα που ρυθμίζουν το ιξώδες να διατηρήσουν τα χαρακτηριστικά τους για παρατεταμένο διάστημα long life.

Η προδιαγραφή 504 είναι αποτέλεσμα της ανάγκης για service long life.

Το ανησυχητικό με την 504 (5w-30) είναι ότι το φιλμ προστασίας που παρέχει είναι χειρότερο (σε γενικές γραμμές) από το φιλμ προστασίας της 502 (5w-40).

Όσοι προτιμούν την 504 (5w-30) θα πρέπει να το κάνουν συνειδητά και να επιλέγουν ένα άριστο 504 (5w-30) με φιλμ προστασίας που να πλησιάζει αυτό των 5w-40

Προσωπικά χρησιμοποιούσα για αρκετό καιρό 502 (5w-40) με αλλαγές ανά έτος ή 10.000 Km. Την τελευταία φορά λόγω εξοικονόμησης χρημάτων το γύρισα σε 504 (5w-30) με αλλαγές ανά  ενάμιση έτος ή 15.000 Km. Δεν είμαι σε θέση για συμπεράσματα ακόμα.

Το σίγουρο είναι ότι "τσιμπάει" λίγο λαδάκι παραπάνω.

Δεν δηλώνω γνώστης , απλώς μου αρέσει το διάβασμα σε ελληνικά και ξένα φόρουμ.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μπερδευτεί.
Το 5W-40 μπορεί να κάνει ζημιά στο 1.8 TSI από την στιγμή που όπως λέτε σε άλλες χώρες το δουλεύουν;
Έβαλα 5W-40 γιατί με το πρότειναν σαν καλύτερο άτομα που ασχολούνται...........
130.000χλμ έκανα με 5W-30.
Να τονίσω δεν είχα θέμα με κατανάλωση λαδιού

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ειναι εργοστασιακο το αμαξι ή πειραγμενο? Αν ειναι εργοστασιακο τι προτεινει ο κατασκευαστης σου? Αν προτεινει το το 30αρι τοτε το πιο χοντρο 40αρι που εβαλες πιθανον να μη περναει παντου και ορισμενα μερη να μη λιπαινονται

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , geopro said:

Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές.

Η προδιαγραφή 504 απαντάται μόνο σε ιξώδες 5w-30 και είναι το μόνο ιξώδες με χαρακτηριστικά long life. Γιατί αυτό;

Διότι μόνο αν η "ψαλίδα" στο ιξώδες είναι περιορισμένη μπορούν τα πρόσθετα που ρυθμίζουν το ιξώδες να διατηρήσουν τα χαρακτηριστικά τους για παρατεταμένο διάστημα long life.

Η προδιαγραφή 504 είναι αποτέλεσμα της ανάγκης για service long life.

Το ανησυχητικό με την 504 (5w-30) είναι ότι το φιλμ προστασίας που παρέχει είναι χειρότερο (σε γενικές γραμμές) από το φιλμ προστασίας της 502 (5w-40).

Όσοι προτιμούν την 504 (5w-30) θα πρέπει να το κάνουν συνειδητά και να επιλέγουν ένα άριστο 504 (5w-30) με φιλμ προστασίας που να πλησιάζει αυτό των 5w-40

Προσωπικά χρησιμοποιούσα για αρκετό καιρό 502 (5w-40) με αλλαγές ανά έτος ή 10.000 Km. Την τελευταία φορά λόγω εξοικονόμησης χρημάτων το γύρισα σε 504 (5w-30) με αλλαγές ανά  ενάμιση έτος ή 15.000 Km. Δεν είμαι σε θέση για συμπεράσματα ακόμα.

Το σίγουρο είναι ότι "τσιμπάει" λίγο λαδάκι παραπάνω.

Δεν δηλώνω γνώστης , απλώς μου αρέσει το διάβασμα σε ελληνικά και ξένα φόρουμ.

 

 

Δεν το έχεις σωστά σε αυτό που λες (τουλάχιστον σε όλους τους τομείς) γιατί κατά την ταπεινή μου άποψη τα συμπεράσματα σου οφείλονται σε γενικές ιδιότητες λιπαντικών και όχι στο πως καταλήγουν πλέον με την προσθήκη χημικών προσθέτων. Δες λίγο τον πίνακα παραπάνω που παρέθεσα όπου θα δεις ότι οι απαιτήσεις πιστοποίησης 504 είναι κατά πολύ υψηλότερες έναντι ενός 502, σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς

 

Φυσικά εδώ έρχεται και η διαφορά μεταξύ λιπαντικών, καθότι υπάρχουν κάποια που οριακά συναντούν τις απαιτήσεις, και άλλα που τις ξεπερνούν σημείο και στο οποίο έγγυται η διαφοροποίηση μεταξύ ποιοτικών ή μή.

 

Στα μοτέρ μας, αρχικά η προδιαγραφή ήταν 502, αλλά το 2009 το άλλαξαν σε 504. Ναι μεν προστέθηκε το Long Life, αλλά κάπου εκεί ήταν που βγήκε η βρώμα ότι τα μοτέρ μας κρατάνε επικαθήσεις από τις αναθυμιάσεις! Είναι ένα σοβαρό θέμα, και το πλέον καθαρό λιπαντικό είναι με τις προδιαγραφές 504, άρα ναι εκεί υπάρχει ένα θέμα. ΔΕΝ είναι ακατάλληλο το 502 ή το λιπαντικό που αναφέρει ο Γιώργος, αλλά από την άλλη δεν είναι το "βέλτιστο" που δίνει σαν κύρια επιλογή ο κατασκευαστής. Όπως και να το δούμε οι εργοστασιακές προδιαγραφές δεν είναι αστείο! Βασικά είναι ΒΙΒΛΟΣ, και κλασικό παράδειγμα είναι πχ το MOTUL 8100 όπου για τα VAG έχει ΕΙΔΙΚΗ έκδοση! Το θεμα λίπανση πλεον δεν είναι μόνο το φιλμ στα πιστόνια και η λίπανση του υπόλοιπου μοτέρ όπου υπάρχουν διαφορετικού μεγέθους οπές αλλά και ανάγκες.

 

Τέλος, για το μεγαλύτερο Ελληνικό αστικό μύθο! "Πόσα άλογα το έχεις" όπου sorry αλλά μου ακούγεται σαν "πόσο τον έχεις" μιας και γίνεται απίστευτη υπεραπλούστευση!  Το έχω στοκ, το έχω stage2, το έχω stage3... Είτε 160, είτε 350 άλογα ΠΟΙΑ η διαφορά σε καθημερινές συνθήκες? Ενα stage3 με πιο επιθετική οδήγηση ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ πάντα κινείται σε συνθήκες και όρια που μπορεί να οδηγηθεί επιθετικά ένα στοκ άρα οι συνθήκες λίπανσης παραμένουν εντός προδιαγραφών. Τα πράγματα αλλάζουν αποκλειστικά και μόνο όταν μιλάμε για συνθήκες παρατεταμένου στρεσαρίσματος (βλέπε track days, drag racing κλπ) όπου και φυσικά το συζητάμε με διαφορετικές συνθήκες. Σε όλες τις υπόλοιπες συνθήκες έχουμε παντού το ίδιο cold-start, τα ίδια ζόρια μέσα στην πόλη,, τα ίδια ζόρια σε cruising, τα όδια ζόρια και σε υψηλότερες ταχύτητες (140... 160... 200...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα καταλήγουμε στο ότι το 504 LL είναι καλύτερο...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Άρα καταλήγουμε στο ότι το 504 LL είναι καλύτερο...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Εσυ δεν ειχες και κανενα θεμα οποτε δε βρισκω το λογο να αλλαξεις

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , yositosi said:

 Όπως και να το δούμε οι εργοστασιακές προδιαγραφές δεν είναι αστείο! Βασικά είναι ΒΙΒΛΟΣ

Έχει αφαιρεθεί η προδιαγραφή 502 (5w40) από τη "βίβλο" ;;  Ή μήπως συνυπάρχει με την 504 (5w30) ;

Δεν προκύπτει από κάπου ότι η 502 έχει αντικατασταθεί από την 504.

Η βέλτιστη επιλογή θα προκύψει συνειδητά σταθμίζοντας τις ανάγκες σου.

Ας δούμε και ένα πίνακα με μετρήσεις τον οποίο δανείστηκα από εδώ . Για προσέξτε στο κάτω μέρος και το 5w40.

Είναι εμφανές ότι υπερτερεί, απλώς δεν είναι long life.

Να υπενθυμίσω ότι προσωπικά πήγα σε 504 (5w30) για λόγους οικονομικούς και όχι για λόγους καλύτερης προστασίας.

 

59d894763c75b_5W-30spec.png.1189f5ac9d3707bfe02f43dde8bc161e.png

Edited by geopro
Προσθήκη κειμένου
Link to comment
Share on other sites

Εσυ δεν ειχες και κανενα θεμα οποτε δε βρισκω το λογο να αλλαξεις

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

130.000 έκανα με 5W-30
Τα τελευταία 20.000 με 5W-40
Δεν είχα θέμα αλλά αρκετά άτομα ανέφεραν πιο καλό το 5W-40 και βασίστηκα στα λόγια τους για αυτό έκανα την αλλαγή.


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.