Jump to content
PROGRAMMERPC

Sos Λαμπάκι Καυσαερίων Αναμένο Σε Golf Iv

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Χθες μετά από τι διαδρομή Λαύριο - Αθηνα που έκανα και πάρκαρα το αμάξι... Πήγα να το πάρω για να κάνω τι διαδρομή Αθηνα - Λαύριο και ξαφνικά είδα ότι το λαμπάκι του Καυσιμου ( αυτό με τι μορφή κινητήρα) είναι μόνιμα αναμμένο με κίτρινο χρώμα.. Κάποιο παράξενο θόρυβο δεν έχω ακούσει! το αμάξι έχει 110000χλμ και είχε γίνει μονο αλλαγή λαδιών (ούτε φίλτρα ούτε τίποτα) στα 98500χλμ. Μπορείτε να με βοηθήσετε? SOS

Link to comment
Share on other sites

Χμμ καταλαβα.. Θα το παω σε εξειδικευμενο οχι σε εξουσιοδοτημενο λογω $$! Ελπιζω να μπορουν να το βρουν!
Καποιος αλλος που να ειχε αντιμετωπισει παρομοια κατασταση?

Edited by PROGRAMMERPC
Link to comment
Share on other sites

Σε οποιο διαγνωστικό και να μπει είτε εκειδικευμένου είτε εξουσιδοτημένου ή ακόμη και κάποιου ιδιώτη φίλου σου που να έχει καλώδιο ή ασύρματο obd module η ίδια βλάβη θα βγει.  Όπως είπε και ο φίλος economist πιο πάνω, το λαμπάκι αυτό απλά σημαίνει βλάβη και να πας στο πλησιέστερο σερβις για διαγνωση, μπορεί να είναι πολλά διαφορετικά πράγματα, Από σύστημα καταλύτη/ εξατμισης μέχρι τον οποιοδήποτε αισθητήρα. Μπορεί να μην είναι και τίποτα. Δοκίμασε να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για 2-3 λεπτά. Το λαμπάκι θα σβήσει. Δούλεψε το αυτοκίνητο για λίγο, κανε μια διαδρομή. Αν ξανανάψει είναι σίγουρα κάτι. Αν δεν, τότε αστο έτσι και όλα καλά. 

Link to comment
Share on other sites

Όντως φιλε μου εβγαλα τον πολο της μπαταριας για τρια λεπτα και το λαμπακι αφου εκανα μια διαδρομη δεν ξαναναψε! Σε ευχαριστω! Αλλα βεβαια θα παω σε ενα εξειδικευμενο για το σερβις του! Εχω αλλη μια ερωτηση μηπως γνωριζει καποιος! Μου "τρωει" καπως το νερο! δηλαδη μετα απο 200-300 χλμ συμπληρωνω περιπου 0.5λιτρα νερο! Καμια βοήθεια? Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με το λαμπακι μπορει να ειναι πολλα.

Συνεδεσε το σε καποιο vagcom να δεις αν εχει κρατησει το σφαλμα (μιας και εβγαλες πολο).

 

Το νερο που σου τρωει,παλι μπορει να ειναι πολλα.Απο σωληνακι,ψυγειο,αντλια,παγουρι οτιδηποτε.Χρειαζεται και αυτο ελεγχο σε συνεργειο ωστε να εντοπιστει το σημειο διαρροης.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα,ακριβως το ιδιο εκανε κι εμενα προχτες χωρις καμια προειδοποιηση-προβλημα.απλως βρηκα το λαμπακι αναμενο.εβγαλα πολο μπαταριας,το ξαναεβαλα μου αναψε για λιγο esp & υποβοηθηση τιμονιου αλλα ο κιτρινος κινητηρας παρεμεινε..κανω 50 χλμ και την επομενη δεν τουρμιζει τ αμαξι..παω παζαροπουλο πειραιως το βαζει στο pc και μου λεει εκ πρωτης τρομπα νερου τουρμπο.ανοιγουν και με περνει και μου λεει...αρπαγμενοι πολλαπλασιαστες(4),ν75 κι αλλη μια (δεν θυμαμαι) που εχουν επηρεαστει και φυσικα τρομπα.κοστος 700+!!!!!το αυτοκινητο ειναι gt 170 2007 με 130.000χλμ πρωτο χερι απο εμενα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.