Jump to content
jkalimer

Golf Vii 1.4 Tsi Act - Κόμπιασμα Στo Ξεκίνημα

Recommended Posts

Καλημέρα,

έχω το GOLF VII 1.4 TSI ACT με 7.000 χλμ, έχω παρατηρήσει ότι στο ξεκίνημα με πρώτη αφήνοντας τον συμπλέκτη κάνει ένα "κόμπιασμα" (πέφτουν οι στροφές πολύ χαμήλά) και πάει να σβήσει.

 

Του βάζω VPOWER αλλά δεν έχω δει καμία βελτίωση. Θα πρέπει στο ξεκίνημα να ανεβάζω αρκετά τις στροφές του κινητήρα έτσι ώστε το κόμπιασμα να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο.

 

Έχετε κάτι κατά νού ?

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Βαλε καποιο video φιλε. Δεν νομιζω να ειναι προβλημα.

 

Off Topic

Καλως τον! :)
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

έχω το GOLF VII 1.4 TSI ACT με 7.000 χλμ, έχω παρατηρήσει ότι στο ξεκίνημα με πρώτη αφήνοντας τον συμπλέκτη κάνει ένα "κόμπιασμα" (πέφτουν οι στροφές πολύ χαμήλά) και πάει να σβήσει.

 

Του βάζω VPOWER αλλά δεν έχω δει καμία βελτίωση. Θα πρέπει στο ξεκίνημα να ανεβάζω αρκετά τις στροφές του κινητήρα έτσι ώστε το κόμπιασμα να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο.

 

Έχετε κάτι κατά νού ?

πηγενε αντ/πια και επεμεινε οτι εχει θεμα και κομπιαζει το αμαξι να το κοιταξουν....

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά με το βίντεο δεν θα καταλάβετε κάτι... είναι ένα φαινόμενο στιγμιαίο.

 

Update

Άλλαξα βενζίνη και απο Vpower βάζω EKO 100 και το φαινόμενο παραμένει στο 40% απο ότι ήταν. (μου είπε να αλλάξω και να βάζω ΕΚΟ ένας τεχνικός της VW)

 

Όταν ο κλιματισμός είναι ανοικτός το φιανόμενο αυτό σχεδόν εξαφανίζεται (μάλλον επειδή το αυτοκίνητο κρατά απο μόνο του πιο ψηλά τις στροφές)

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Update

Με βάση των αριθμού πλαισίου με ενημέρωσαν απο την αντιπροσωπία ότι πρέπει να πάω σε ένα εξουσιοδοτημένο service γιατί χρειάζεται αναβάθμιση ο εγκέφαλος.

 

Είναι ένα φαινόμενο που έχει παρουσιαστεί και σε άλλους...  εμένα μου το είπαν ως "σκορτσάρισμα στο ξεκίνημα"

Link to comment
Share on other sites

Διέρρευσε ο μυστικός κώδικας των updates της VW:

       

        //update

        if (venzina == greek)

         {      

                    ippodynami = ippodynami - 50 ;

                    ropi = ropi * 50%;

         }

Edited by aga
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Άσχετο, αλλά μήπως είχες παρατηρήσει κάποιο σφύριγμα στο ρελαντί πριν αρχίσεις να βάζεις 100άρα????

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο, αλλά μήπως είχες παρατηρήσει κάποιο σφύριγμα στο ρελαντί πριν αρχίσεις να βάζεις 100άρα????

Όχι στο ρελαντί δεν ειχα παρατηρήσει κάτι...

Link to comment
Share on other sites

Update

Με βάση των αριθμού πλαισίου με ενημέρωσαν απο την αντιπροσωπία ότι πρέπει να πάω σε ένα εξουσιοδοτημένο service γιατί χρειάζεται αναβάθμιση ο εγκέφαλος.

 

Είναι ένα φαινόμενο που έχει παρουσιαστεί και σε άλλους...  εμένα μου το είπαν ως "σκορτσάρισμα στο ξεκίνημα"

 

@ρχίδια....

Πέρασα χθες απο τον Φιλοσίδη για να πάρω ένα ανταλλακτικό που είχα παραγγείλει και λέω.... δεν πάω να ρωτήσω και για αυτήν την αναβάθμιση που μου είπε το άλλο εξουσιοδοτημένο.

 

Μπαίνω στις πληροφορίες στο service της εξηγώ τι έχει γίνει και ότι ένα άλλο εξουσιοδοτημένο μου είπε για την αναβάθμιση και μου ζητά τον αριθμό πλαισίου, ψάχνει απο δω ....ψάχνει απο εκεί....ρωτάει τον προιστάμενο ...αλλά τιποτα...καμία οδηγία δεν έχει βγάλει η vw για το αυτοκίνητό μου....

 

Αφου τους ευχαρίστησα σηκώθηκα και έφυγα.

 

Περιμένω τώρα να πάω για το πρώτο service (σε 4.000χλμ) για να δω τελικά τι γίνεται με το αυτοκίνητο....

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μας μπέρδεψες. Έχεις κανει 7000χλμ και μετά απο 4000 χλμ λες θα πας για το πρώτο σέρβις. Έχεις δυο χρόνια το αμάξι? αν οχι τσάμπα λεφτά θα δώσεις. Πρώτο σέρβις στα 30000χλμ η στα δυο χρόνια. Εγώ έχω 24000χλμ σε 16 μήνες και δεν έχει κάνει κιχ το αμάξι μου, ίδιο με το δικό σου και βέβαια χωρις σέρβις. Τώρα σχετικά με το πρόβλημα σου, πήγαινε στον Φιλοσίδη που ειναι κατα την άποψη μου καλό συνεργείο και θέσε το πρόβλημα σου. Αν υπήρχε update με τον αριθμό πλαισίου θα στο έλεγαν. Άρα κατι άλλο ειναι και πιστεύω οτι ο μηχανικός τους θα σου βρει την λύση. Ειναι γατονι.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μας μπέρδεψες. Έχεις κανει 7000χλμ και μετά απο 4000 χλμ λες θα πας για το πρώτο σέρβις. Έχεις δυο χρόνια το αμάξι? αν οχι τσάμπα λεφτά θα δώσεις. Πρώτο σέρβις στα 30000χλμ η στα δυο χρόνια. Εγώ έχω 24000χλμ σε 16 μήνες και δεν έχει κάνει κιχ το αμάξι μου, ίδιο με το δικό σου και βέβαια χωρις σέρβις. Τώρα σχετικά με το πρόβλημα σου, πήγαινε στον Φιλοσίδη που ειναι κατα την άποψη μου καλό συνεργείο και θέσε το πρόβλημα σου. Αν υπήρχε update με τον αριθμό πλαισίου θα στο έλεγαν. Άρα κατι άλλο ειναι και πιστεύω οτι ο μηχανικός τους θα σου βρει την λύση. Ειναι γατονι.

 

Σήμερα έχω περίπου 11.000 χλμ (γύρισα και απο διακοπές) και μου είχαν πει στην AUTOCLUB (εκεί απο όπου το αγόρασα) το πρώτο service είναι στα 15.000χλμ ή στον πρώτο χρόνο .... δεν ξέρω εάν έκαναν λάθος...

 

Μάλλον μπορεί να το πάω στον Φιλοσίδη (δεν έχω ακούσει καλά λόγια και για κανέναν άλλον εξουσιοδοτημένο) για να δω τι φταίει ....

Link to comment
Share on other sites

Τα update εγκεφάλου δεν φαίνονται συνήθως στο pc με βάση τον αριθμό πλαισίου αλλά μόνο όταν συνδεθεί το διαγνωστικό στον εγκέφαλο. Το ξέρουν φυσικά στις αντιπροσωπίες αλλά .... ( :diablo: censored)

Πάντως μην ξεχνάς ότι ανεξάρτητα από τουρμπο κλπ οδηγείς ένα 1400 αυτοκίνητο, με τις ζέστες και το A/C σε λειτουργία θέλει και λίγες στροφές χαμηλά

Link to comment
Share on other sites

Το update σε μένα (αναπρογραμματισμός για το χειρόφρενο) το είδανε με βάση τον αριθμό πλαισίου και έπειτα πέρασαν έναν κωδικό στο διαγνωστικό για να κάνει το update. Δοκίμασες να ξεκινήσεις με κατεβασμένο το ηλ. χειρόφρενο εξ αρχής και απενεργοποιημένο autohold μήπως είναι από αυτό; Γιατί πριν κάνω την αναβάθμιση έβγαινε το χειρόφρενο λίγο άγαρμπα. Παντώς αυτό το κόμπιασμα εγώ το νιώθω στις υπόλοιπες ταχύτητες που μπαίνει ή βγαίνει από eco.

Link to comment
Share on other sites

24.000χμ και εχεις ακομα τα μαμα λαδια mk7_man ?

καλο που μερικές αντιπροσωπειες άρχισαν να λένε στα δυο χρόνια ή οποτε ανάψει λαμπακι και δεν λένε την καραμέλα 15.000χμ ή χρονο γιατι τα αμάξια μας ειναι με longlife service των 2 χρόνων ή οποτε ανάψει λαμπακι (26.000-30.000χμ)

Καλο ολο αυτο για να μην τα σκάμε κάθε χρονο στις αντιπροσωπειες αλλα βρε αδερφέ θα μπορούσες στον χρονο ή στα 15.000χμ να πας σε ενα συνεργείο της γειτονιάς με δικά σου λαδια και ενα γνήσιο φίλτρο και με εργατικά 10 ευρώ να τα αλλάξεις ! Και στα 2 χρόνια ή 30000χμ πηγαίνες αντιπροσωπεία ... Δεν θα καταλάβαιναν τιποτα ουτε η ένδειξη θα άλλαζε

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24.000χμ και εχεις ακομα τα μαμα λαδια mk7_man ?

καλο που μερικές αντιπροσωπειες άρχισαν να λένε στα δυο χρόνια ή οποτε ανάψει λαμπακι και δεν λένε την καραμέλα 15.000χμ ή χρονο γιατι τα αμάξια μας ειναι με longlife service των 2 χρόνων ή οποτε ανάψει λαμπακι (26.000-30.000χμ)

Καλο ολο αυτο για να μην τα σκάμε κάθε χρονο στις αντιπροσωπειες αλλα βρε αδερφέ θα μπορούσες στον χρονο ή στα 15.000χμ να πας σε ενα συνεργείο της γειτονιάς με δικά σου λαδια και ενα γνήσιο φίλτρο και με εργατικά 10 ευρώ να τα αλλάξεις ! Και στα 2 χρόνια ή 30000χμ πηγαίνες αντιπροσωπεία ... Δεν θα καταλάβαιναν τιποτα ουτε η ένδειξη θα άλλαζε

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Οπουδήποτε ρώτησα τόσο στην Ελλάδα αλλά και σε δυο πρόσφατα ταξίδια στην Ευρώπη με το αμάξι σε εξουσιοδοτημένο service η απάντηση που πήρα ήταν οτι δεν χρειάζεται η οτι δεν ειναι απαραίτητο, οπότε και απέφυγα να κάνω οτιδήποτε.

Να προσθέσω οτι το ίδιο ερώτημα το έθεσα επιτακτικά οταν αγόρασα το αυτοκίνητο και η απάντηση ήταν η ίδια.

Link to comment
Share on other sites

UPDATE

 

Εχθές καθώς περίμενα σε ένα φανάρι μου ήρθε μια "φλασιά" και απενεργοποίησα το "AUTO START-STOP" με το κουμπί.

 

Αυτό ήταν .... το αυτοκίνητο δεν είχε πια το "κόμπιασμα" και ξεκινούσε με πολύ χαμηλές στροφές χωρίς να "κομπιάζει" ....

 

Μάλλον έχει να κάνει με την τροφοδοσία και την διαχείριση καυσίμου όταν το AUTO START-STOP λειτουργεί, μπορεί να θέλει τον χρόνο του όταν πάρει μόνο του μπροστά και πας να ξεκινήσεις. Δεν ξέρω τι να υποθέσω....

Link to comment
Share on other sites

UPDATE

 

Το Σάββατο το αυτοκίνητο έκανε ένα λιπαντικό service και διαπιστώθηκε και αυτό το κόμπιασμα στο START - STOP.

Ο ένας σύμβουλος που το οδήγησε μου είπε ότι έτσι είναι η λειτουργία του και ότι πρέπει να αλλάξω τον τρόπο ξεκινήματος του αυτοκινήτου (περισσότερο γκάζι) και ευτυχώς ο δεύτερος σύμβουλος που το οδήγησε το εντόπισε κατευθείαν και μου είπε ότι όντως έχει πρόβλημα.

 

Μπήκαν στο σύστημα και δεν βρήκαν κάποια αναβάθμιση προγράμματος.

 

Συνέδεσαν το αυτοκίνητο στο online της vw και τσουπ.... υπήρχε αναβάθμιση για τον εγκέφαλο και προχώρησαν σε αναβάθμιση.

 

Το πρόβλημα μετά την αναβάθμιση λύθηκε.... και το αυτοκίνητο "πετάει" .....

 

Ευχαριστώ τον κ.Φλωράκη σύμβουλο AUDI της ΚΑΡΕΝΤΑ στην Μηλιαράκη για την εξυπηρέτηση και την βοήθειά του....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διέρρευσε ο μυστικός κώδικας των updates της VW:

       

        //update

        if (venzina == greek)

         {      

                    ippodynami = ippodynami - 50 ;

                    ropi = ropi * 50%;

         }

πεθανα με το block κωδικα της vw χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.