Jump to content
yannis-arta

Τροχαιο-Αντιπροσωπεια-Αντιμετωπιση

Recommended Posts

γεια σε ολους

 

εχω ενα γκολφ μοντελο 2009.

τρακαρα κ ειχα ζημια στο μπρος κ πισω προφυλακτηρα, ολοι ασφαλισμενοι αλλα αυτη που το προκαλεσε ηταν σε ασφαλιστικη εκτος διακανονισμου.

 

χωρις να το σκεφτω λεω θα παω στην αντιπροσωπεια που με ξερουν κ τους ξερω κ εχω κανει ΟΛΑ τα σερβις εκει.

τι το θελα? στα δυσκολα δε σε λογαριαζουν

πριν παρω στην κοσμοκαρ ηθελα να ρωτησω αν ειμαι υπερβολικος

 

μου ειπαν οτι δεν μπορουν να περιμενουν ποτε θα πληρωθουν απο την ασφαλιστικη κ επρεπε να πληρωσω. με τα πολλα ειπαν θα με δωσουν μια διορια 20 ημερων.

 

προχθες που πηγα να το παρω με εβαλαν να υπογραψω συνναλαγματικη για αυτες τις μερες 2000ε για την επισκευη.

 

δηλ τι θα γινοταν αμα παθαινα ζημια μονος? ττι λιγοτερο θα με εκαναν αν πηγαινα σε μια αντιπροσωπεια στο κογκο? ευτυχως που με ξερουν κ χτιζονται σχεσεις συνεργασιας κ εμπιστοσυνης......

ευτυχως με εδωσαν δωρο μαντηλακια να σκουπισω τον ιδρωτα μου!!

 

πειτε σας παρακαλω υπερβαλλω?

Link to comment
Share on other sites

Πρωτο λαθος ειναι οτι εκανες τα σερβις σε αντιπροσωπεια αν ησουν εκτος εγγυησης.

Δευτερο λαθος ηταν που οταν καναν τους δυσκολους δεν πηρες το αμαξι να φυγεις.

Χιλιες φορες να πας σε εναν 30χρονια φαναρτζη.παρα στα 20 χρονα που εχουν με 392 ευρω στις αντιπροσωπειες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εκανα την κινηση οταν ειπαν οτι θα πληρωνα στην αρχη αλλα ειπα θα καλυψει η ασφαλεια ας βαλω τα αυθεντικα. αλλα οχι κ τετοια αντιμετωπιση που εμεινα! να παρω κοσμοκαρ? με ποιο να μιλησω?

Link to comment
Share on other sites

επειδη δουλευω σε βαφειο και γνοριζω τα πραγματα πιστευω πως εκανες λαθος γιατι αν πηγαινες καπου εκτος αντιπρωσοπειας θα αναλαμβαναν τη ζημια χωρις να πληρωσεις ουτε 1 ευρο..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Οταν πηγες στην αντιπροσωποια να το επισκευασεις τους ειπες οτι δεν διαθετεις χρημα και θα πληρωθουν οταν πληρωθεις εσυ απο την ασφαλεια? ή περιμενες στο τελος να τους το πεις?

Link to comment
Share on other sites

Οταν πηγες στην αντιπροσωποια να το επισκευασεις τους ειπες οτι δεν διαθετεις χρημα και θα πληρωθουν οταν πληρωθεις εσυ απο την ασφαλεια? ή περιμενες στο τελος να τους το πεις?

αυτο δε χρειαζοταν να το πεις.αναρωτηθηκα  πολλες φορες γιατι πρεπει να μπλεχτω,εστω κ με μικρο ποσο.κ η απαντηση ηταν οτι ειναι εκτος διακανονισμου,ασχετα αν ειναι ασφαλισμενοι

επειδη δουλευω σε βαφειο και γνοριζω τα πραγματα πιστευω πως εκανες λαθος γιατι αν πηγαινες καπου εκτος αντιπρωσοπειας θα αναλαμβαναν τη ζημια χωρις να πληρωσεις ουτε 1 ευρο..

δηλ βρε φιλε ο μαστορας εχει μεγαλυτερη ανεση με χρηματα κ μπορει να περιμενει ενω η αντιπροσωπεια δυσκολευεται? για αυτο λεω οτι επεσε κοροιδια,παντελης ελλειψη σεβασμου.

στο τσακ ειμαι να παρω στα κεντρικα

Link to comment
Share on other sites

στην αντιπροσωπεια φιλε μου σε βλεπουν σαν κολαριστα ευρουλακια δεν τους νοιαζει αν εσυ διαθετης τα λεφτα  κοιτανε να παρουν αμεσα τ λεφτα καμια αντιπροσωπεια δεν διννει βερεσε ενω ο μαστορας θα κανει τ καλυτερο για να μεινεις ευχαριστημενος κ να ξανα πας στο μαγαζι του..φυσικα ετσι πως ειναι τ πραγματα σημερα λιγοι ειναι που μπορουν να τ κανουν αυτο αλλα σε καθε περιπτωση ενας ιδιωτης ειναι προτιμοτερο απο μια αντιπροσωπεια..ενα ζωντανο παραδειγμα ειναι η περιπτωση σου..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάπου μπερδεύεται το Θέμα...

 

Η αντιπροσωπεία είναι εμπορική επιχείρηση, άρα σκοπός της είναι το κέρδος. Το αν θα σε εξυπηρετήσει ή όχι είναι άλλο θέμα...και καθαρά υποκειμενικό.

 

Και στα κεντρικά να πάρεις κ οπουδήποτε δεν θα καταφέρεις κάτι, καθώς δεν είναι υποχρέωση τους να σε πιστώσουν έως ότου αποζημιωθείς !!!

 

Επιπλέον η διαδικασία που ακολουθείτε απο όλες τις ασφαλιστικές είναι ότι ο πελάτης επισκευάζει όπου επιθυμεί το όχημα του, εξοφλεί πλήρως το σύνολο των εργασιών επισκευής και προσκομίζει στην εταιρεία εξοφλημένα τιμολόγια για να αποζημιωθεί. Υπάρχει μια πιθανότητα, η ασφαλιστική να έχει συνεργαζόμενα συνεργεία, φανοποιεία, βαφεία κλπ όπου πηγαίνεις το αμάξι για τις απαιτούμενες επισκευές και το συνεργείο δεν παίρνει χρήματα απο εσένα αλλά αποστέλλει τα τιμολόγια επ' ευθείας στην ασφαλιστική για εξόφληση.  Ψάξε μήπως βολευτείς έτσι.

 

Τέλος κ πιο σημαντικό: Την παροιμοία "ότι πληρώνεις, παίρνεις" τη γνωρίζουμε όλοι. Και δυστυχώς, σχεδόν όλοι, κοιτάμε πάντα το φτηνό και δεν ψάχνουμε το γιατί , τί του λείπει και τί μας παρέχει... Αν όλοι μας ψάχναμε, τότε δεν θα υπήρχαν ασφαλιστικές "φθηνές" που δεν είναι στο φιλικό διακανονισμό (και για αυτό είναι φτηνές αλλά κ για άλλα) ή τους λείπουν βασικές καλύψεις και μετά ταλαιπορούμαστε κ γκρινιάζουμε. Λυπηρό δε η έλλειψη ασφαλιστικής παιδείας στη χώρα μας. Την ασφάλεια δεν την κάνουμε για τους ελέγχους της τροχαίας...την κάνουμε ούτως ώστε όταν μας συμβεί κάτι να μην "ξεβρακωθούμε" οικονομικά αλλά να μας καλύψει η ασφαλιστική.Πιθανότατα να μην έχουμε τη δυνατότητα καν να πληρώσουμε το οτιδήποτε μας  συμβεί...

 

Κλείνοντας, θα σου πρότεινα κι εγώ με τη σείρά μου την εύρεση είτε συνεργαζόμενου με την ασφαλιστική σου συνεργείο είτε εξωτερικό συνεργείο της αρεσκείας σου που εφόσον συζητήσετε να μπορεί να σου κάνει πίστωση. Προσοχή...τα τιμολόγια που θα πάρεις θα γράφουν "εξοφλημένα".

Μην ξεχνάς ότι το κόστος της εργατοώρας στην αντιπροσωπεία είναι πολλαπλάσιο από ενός εξωτερικού συνεργείου. Άρα τα ανταλαλκτικά θα τα πληρώσεις το ίδιο κ στις δυο περιπτώσεις, τα εργατικά όμως, θεωρώ ότι θα είναι πολύ λιγότερα εκτός αντιπροσωπείας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο δε χρειαζοταν να το πεις.αναρωτηθηκα  πολλες φορες γιατι πρεπει να μπλεχτω,εστω κ με μικρο ποσο.κ η απαντηση ηταν οτι ειναι εκτος διακανονισμου,ασχετα αν ειναι ασφαλισμενοι

δηλ βρε φιλε ο μαστορας εχει μεγαλυτερη ανεση με χρηματα κ μπορει να περιμενει ενω η αντιπροσωπεια δυσκολευεται? για αυτο λεω οτι επεσε κοροιδια,παντελης ελλειψη σεβασμου.

στο τσακ ειμαι να παρω στα κεντρικα

 

Γινε λιγο ποιο σαφης, εννοεις να το πεις εσυ στην αντιπροσωποια? ή εγω δεν χρειαζοταν να το γραψω, γιατι δεν γραφεις καπου οτι εκανες προσυννενοηση με την αντιπρωσοποια,  δεν το καταλαβα για αυτο σε ρωταω.

 

Το να μπλεχτεις οικονομικα για να επισκευασεις το αμαξι σου, εχει απαντηθει απο τα αλλα μελη, το βασικο πλανο ειναι οτι εσυ πληρωνεις και μετα τα περνεις.

 

παντως απο την στιγμη που παρεις τα τιμολογια, και τα πας στην ασφαλεια του αλλου, πιεσε τους εκει να σε αποζημειωσουν οσο ποιο γρηγορα γινετε, και μην τους αφηνεις λασκα, και δεν θα εχεις προβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά επειδή έχω εμπλακή σε 5 ατυχήματα μέχρι στιγμής που δεν έφταιγα,σε ΟΛΑ,έκανα υπέυθυνη δήλωση στον φανοποιείο μου να παραλάβει τα χρήματα αντί εμού απο την ασφαλιστική,χωρίς να είναι ΚΑΝ συνεργαζόμενος με την ασφαλίστική μου(Υδρόγειος).

 

Δώστε δουλειά σε μικρές τοπικές επιχειρήσης που μπορεί να κάνουν 5 φορές καλύτερη δουλειά απο τα 20-25 χρόνια που δουλευουν στις αντιπροσωπείες.

 

Δεν φτάνει που θα πάρουν και λεφτά,κάνουν και τους δυσκολους.

 

Επειδή κάπου μπερδεύεται το Θέμα...

 

Η αντιπροσωπεία είναι εμπορική επιχείρηση, άρα σκοπός της είναι το κέρδος. Το αν θα σε εξυπηρετήσει ή όχι είναι άλλο θέμα...και καθαρά υποκειμενικό.

 

Και στα κεντρικά να πάρεις κ οπουδήποτε δεν θα καταφέρεις κάτι, καθώς δεν είναι υποχρέωση τους να σε πιστώσουν έως ότου αποζημιωθείς !!!

 

Επιπλέον η διαδικασία που ακολουθείτε απο όλες τις ασφαλιστικές είναι ότι ο πελάτης επισκευάζει όπου επιθυμεί το όχημα του, εξοφλεί πλήρως το σύνολο των εργασιών επισκευής και προσκομίζει στην εταιρεία εξοφλημένα τιμολόγια για να αποζημιωθεί. Υπάρχει μια πιθανότητα, η ασφαλιστική να έχει συνεργαζόμενα συνεργεία, φανοποιεία, βαφεία κλπ όπου πηγαίνεις το αμάξι για τις απαιτούμενες επισκευές και το συνεργείο δεν παίρνει χρήματα απο εσένα αλλά αποστέλλει τα τιμολόγια επ' ευθείας στην ασφαλιστική για εξόφληση.  Ψάξε μήπως βολευτείς έτσι.

 

Τέλος κ πιο σημαντικό: Την παροιμοία "ότι πληρώνεις, παίρνεις" τη γνωρίζουμε όλοι. Και δυστυχώς, σχεδόν όλοι, κοιτάμε πάντα το φτηνό και δεν ψάχνουμε το γιατί , τί του λείπει και τί μας παρέχει... Αν όλοι μας ψάχναμε, τότε δεν θα υπήρχαν ασφαλιστικές "φθηνές" που δεν είναι στο φιλικό διακανονισμό (και για αυτό είναι φτηνές αλλά κ για άλλα) ή τους λείπουν βασικές καλύψεις και μετά ταλαιπορούμαστε κ γκρινιάζουμε. Λυπηρό δε η έλλειψη ασφαλιστικής παιδείας στη χώρα μας. Την ασφάλεια δεν την κάνουμε για τους ελέγχους της τροχαίας...την κάνουμε ούτως ώστε όταν μας συμβεί κάτι να μην "ξεβρακωθούμε" οικονομικά αλλά να μας καλύψει η ασφαλιστική.Πιθανότατα να μην έχουμε τη δυνατότητα καν να πληρώσουμε το οτιδήποτε μας  συμβεί...

 

Κλείνοντας, θα σου πρότεινα κι εγώ με τη σείρά μου την εύρεση είτε συνεργαζόμενου με την ασφαλιστική σου συνεργείο είτε εξωτερικό συνεργείο της αρεσκείας σου που εφόσον συζητήσετε να μπορεί να σου κάνει πίστωση. Προσοχή...τα τιμολόγια που θα πάρεις θα γράφουν "εξοφλημένα".

Μην ξεχνάς ότι το κόστος της εργατοώρας στην αντιπροσωπεία είναι πολλαπλάσιο από ενός εξωτερικού συνεργείου. Άρα τα ανταλαλκτικά θα τα πληρώσεις το ίδιο κ στις δυο περιπτώσεις, τα εργατικά όμως, θεωρώ ότι θα είναι πολύ λιγότερα εκτός αντιπροσωπείας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γινε λιγο ποιο σαφης, εννοεις να το πεις εσυ στην αντιπροσωποια? ή εγω δεν χρειαζοταν να το γραψω, γιατι δεν γραφεις καπου οτι εκανες προσυννενοηση με την αντιπρωσοποια,  δεν το καταλαβα για αυτο σε ρωταω.

 

Το να μπλεχτεις οικονομικα για να επισκευασεις το αμαξι σου, εχει απαντηθει απο τα αλλα μελη, το βασικο πλανο ειναι οτι εσυ πληρωνεις και μετα τα περνεις.

 

παντως απο την στιγμη που παρεις τα τιμολογια, και τα πας στην ασφαλεια του αλλου, πιεσε τους εκει να σε αποζημειωσουν οσο ποιο γρηγορα γινετε, και μην τους αφηνεις λασκα, και δεν θα εχεις προβλημα.

εννοειται οτι το ειπα και δε χρειαζοταν να το γραψεις, δεν εχω διαθεσιμα οχι 200ε που κοστισε ουτε 500 του ειπα

Επειδή κάπου μπερδεύεται το Θέμα...

 

Η αντιπροσωπεία είναι εμπορική επιχείρηση, άρα σκοπός της είναι το κέρδος. Το αν θα σε εξυπηρετήσει ή όχι είναι άλλο θέμα...και καθαρά υποκειμενικό.

 

Και στα κεντρικά να πάρεις κ οπουδήποτε δεν θα καταφέρεις κάτι, καθώς δεν είναι υποχρέωση τους να σε πιστώσουν έως ότου αποζημιωθείς !!!

 

και μενα δεν ειναι υποχρεωση να παω το αμαξι για σερβις 6 χρονια τωρα και να πληρωνω την αλλαγη λαδιων 160 αλλα το παω.στα ευκολα,χαμογελαμε κ τα παιρνουμε,στο ατυχημα ξυνιζουμε που δε θα πληρωθουμε αμεσα

σε τετοια εποχη που ο κοσμος δεν εχει,δεν παει ο κοσμος για σερβις κ κλεινουν αντιπροσωπειες,κοιταμε κ τον πελατη.δεν ειπα να τα χαρισουν τα λεφτα.

κ κατι ακομα

στην κεντρικη σελιδα διαφημιζει

-- Μέλος του ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα, συγκεκριμένα με χτύπησε από πίσω μια μηχανή και μ έσπασε λίγο τον πίσω προφυλακτήρα στο κάτω του μέρος. Με τις ασφαλιστικές δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, είναι και οι δύο στο σύστημα φιλικού διακανονισμού και δεν έχω θέμα με την αποζημίωση για την επισκευή. Η ερώτηση μου έχει να κάνει σχετικά με τον προφυλακτήρα τον οποίο θα μου βάλουν. Το έχω αφήσει το αυτοκίνητο μου, ένα golf vii tdi, 1,5 έτους, σε εξουσιοδοτημένο service γνωστής αντιπροσωπείας στη Μεταμόρφωση για τις εργασίες επιδιόρθωσης. Σήμερα που μίλησα στο τηλέφωνο με τον τεχνικό, μου είπε πως ήρθε το ανταλλακτικό,  έβαψαν (?!) τον προφυλακτήρα και προχωράνε. Επιβεβαίωσα 2 φορές ότι πρόκειται για γνήσιο, καινούργιο ανταλλακτικό, ωστόσο μου φάνηκε πολύ περίεργο το γεγονός ότι τον βάφουν και δεν έρχεται έτοιμος εργοστασιακός στο χρώμα του αυτοκινήτου μου. Έτσι είθισται παντού, είναι φυσιολογικό ή να μην το δεχτώ;

Edited by Φωστήρας
Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν έρχεται βαμμένος. Εδώ βάφεται. Όταν παραλάβεις φρόντισε να τον δεις εξονυχιστικά απο κάθε γωνία για τυχόν ατέλειες.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , kostask106 said:

Ποτέ δεν έρχεται βαμμένος. Εδώ βάφεται. Όταν παραλάβεις φρόντισε να τον δεις εξονυχιστικά απο κάθε γωνία για τυχόν ατέλειες.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση γιατί προς στιγμήν, είχα αγχωθεί πολύ. Στο ενδιάμεσο κάλεσα και άλλη αντιπροσωπεία και το επιβεβαίωσα πως πράγματι έτσι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Οτιδήποτε ανταλλακτικό φανοποιειας δεν έρχεται βαμμένο ποτέ ! Εδώ βάφεται. Το ανάποδο θα έπρεπε να σε ανησυχεί δλδ να σου έλεγε ήρθε το πρωί και το περασαμε ελα να το πάρεις.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.