antomad Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Γεια χαρά σε όλους.Κάτοχος ενός golf gt αγορασμένο 2/2007 με τωρινά χιλιόμετρα 61880. Όλα τα service στην AUTO MARIN και AUTO CLUB.Ξαφνικά προχθές ενώ γυρνούσα στο σπίτι το αυτοκίνητο άρχιζε να τρέμει και να κάνει σαν τρακτέρ και να ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και να μην τραβάει καλά. Ευτυχώς ήμουν κοντά στο σπίτι και το γύρισα κατευθείαν.Την επόμενη μέρα το πάω στην AUTO CLUB και μου ανακοινώνουν πρόβλημα στον 1-3-4 κύλινδρο και μου λένε ότι είναι από πολλαπλασιαστές όπου τους αλλάζω.Και από αυτό το σημείο αρχίζουν τα προβλήματα.Το αυτοκίνητο παρόλο την αλλαγή στους πολλαπλασιαστές συνεχίζει τα ίδια συμπτώματα.Πριν μια βδομάδα βέβαια το είχα πάει για service στην AUTO CLUB και αλλαγή μπουζί και τους είχα αναφέρει ότι το αμάξι καίει λάδι που μέχρι ένα μήνα πριν δεν έκαιγε σταγόνα,άκουγα πυράκια στης υψηλές στροφές και το αμάξι κόμπιαζε και δεν επιτάχυνε.Με την ολοκλήρωση του service άλλα και βέβαια από την αρχή τα έριξαν όλα τα παραπάνω προβλήματα στην βενζίνη.Και τώρα ερχόμαστε στα καλά μαντάτα .Αφού τελικά δεν ήταν πολλαπλασιαστές λύνουν τα μπουζί και παίρνουν συμπίεση στους κυλίνδρους με αποτελέσματα 1 -11,2-10.8,3-11,4-0 και μου ανακοινώνουν ότι το αμάξι έχει πρόβλημα με το πιστόνι του 4 κυλίνδρου και θέλει αλλαγή με κόστος 2950 στην καλή περίπτωση που να μην έχει κάνει ζημία στις βαλβίδες και 6200 στην χειρότερη αν θέλει αλλαγή κινητήρα.Έστειλα και mail όλη αυτή την ιστορία στην KOSMOCAR και η απάντησή τους ήταν ότι το αμάξι είναι 7 ετών και δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη.Τελικά το συμπέρασμα είναι ότι αγόρασα ένα αναξιόπιστο αυτοκίνητο και το χειρότερο ότι στη ΕΛΛΑΔΑ είναι και αναξιόπιστη και οι επίσημη αντιπρόσωποι χώρις να αναλαμβάνουν μέρος τον ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 το πρόβλημα σου ειπαν από που προηλθε? γιατι να φτασει να χτυπησει πιστονι κατι εχει γινει... οσο για τα ποσα που ζηταει η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια και γενικα οι αντιπροσωπειες είναι για γελια. με 6000 το κανεις big turbo σφυρηλατο! για μενα το καλυτερο που εχεις να κανεις,αφου δυστυχως σου ετυχε αυτό, είναι να το παρει από εκει και να το πας σε ένα συνεργειο και να το φτιαξεις με πολύ μικροτερο κοστος. φανταζομαι δεν σου ειπαν να σου αλλαξουν το ένα πιστονι μονο...? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 αν τα 6200 ειναι για καινουριο κινητηρα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΕ ΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΟΡΜΟΣ Κ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ COSMOCAR τοτε μην το σκεφτεσαι κ κρατα τον παλιο κ πουλα ολα τα ανταλλακτικα να ισοφαρισεις τιμη περιπου.αλλιως κανε το σφυρι ολο με 3000 κ θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Νομίζω ότι είναι εξωφρενικό να δώσεις 6000€ εστω και για πλήρη καινούργιο κινητήρα ,για ένα αυτοκίνητο του 2007.Θα πήγαινα σ' ένα καλό συνεργείο και θ΄αγόραζα μεταχειρισμένο κινητήρα που θα τον τοποθετούσαν και εύκολα. Βέβαια τον κινητήρα θα τον βρεί το συνεργείο από μαντράδες που συνεργάζονται και δεν θα τους κοροιδέψουν. Εγώ αυτό θα έκανα και θα ξεμπέρδευα. Το συνεργείο θα κερδίσει τα εργατικά και την έκπτωση του μαντρά και εσύ θα έχεις πιθανότητες 99% αξιόπιστης επισκευής με πολύ λογικά λεφτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 (edited) Καταρχήν αφού έχει λήξει η εγγύηση ποιος ο λόγος να το πηγαίνεις στην αντιπροσωπία αφού ως γνωστών βαράνε στο κεφάλι. Τώρα ότι δεν έχει συμπίεση ο 4 δεν είναι απαραίτητο ότι πρέπει να αλλάξεις κινητήρα μπορεί με μια επισκευή να είναι εντάξει. Γνώμη μου πάρτο από εκεί ώρες ένα καλό μα στόρι και πήγαινε εκεί. Edited June 17, 2014 by konto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Το πρωτο πραγμα που επρεπε να κανεις ηταν να παρεις συμπιεση πριν καν αλλαξεις πολλαπλασιαστες !!Επισης εφοσον σου εκαιγε λαδια και ακουγες πυρακια (ειχε σπασει ηδη το πιστονι) γιατι συνεχισες να το δουλευεις?Κυνηγησε το λιγο ακομα με πάτημα στο οτι σου αλλαξαν πολλαπλασιαστες και σε αφησαν να φυγεις ενω υπήρχε σοβαρη ζημια , οποτε μπορει να εγινε μεγαλυτερη ζημια .Αλλιως οπως ειπαν ολοι παρτο πηγαινε σε καλο εξωτερικο συνεργειο και κανεις μια γενικη ανακατασκευη στο μοτερ σε πιστονια,ελατηρια πιστονιων,καδενα,τεντωτηρα καδενας, κλπ κλπ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...