Jump to content
kalodios

Εγώ Ο Βλάκας.

Recommended Posts

Μου αρέσει το vw club και κάπου κάπου μπαινω χαζευω τα θέματα. Δεν είμαι ο φανατικός αυτοκινητάκιας, αλλά το λατρευω το golfaki μου. Το πήρα μεταχειρισμένο πριν 3.5 χρόνια και είμαι περήφανος.

Εγώ και το "κουτσούνι" τα πηγαίναμε πολύ καλά και προσέχαμε ο ένας τον άλλο. Μάλλον πρώτα εγώ σταμάτησα να το προσέχω και καπάκι σταμάτησε κι εκείνο.

10 μέρες πριν το πάσχα και η τρόμπα νερού μαζί με το σετ ιμάντων μας άφησε χρόνους. Μετάφραση 280€.

12 μέρες μετά το πάσχα, αποχαιρέτησα και την αντλία βενζίνης άλλα 140€.

Επείδή οι βλάβες προέκυψαν καθοδόν για τη δουλειά, οι επισκευές έγιναν απο opelαντζή που βρίσκεται μεσοτοιχία με τη δουλειά μου και τον γνωρίζω χρόνια. Α!! και με 80€ φτηνότερα κατά μέσο όρο, από το εξειδικευμένο που το πήγαινα. Καταραμένη κρίση.

 

Καπάκι ξεκίνησε να παίζει το στροφόμετρο και οι στροφές στο ρελαντί.

Ο ίδιος μάστορας, αποφάνθηκε καθαρισμό. 40€ .

Μάντολες. Μετά ο ίδιος σε συνεργασία με φίλο του που φτιάχνει VW, ότι θέλει άλλαγμα η πεταλούδα γκαζιού. Μου ζήτησαν και τα έδωσα 200€. (Μετράει κανείς?)

 

Τζίφος. Βελτιώθηκε το πρόβλημα, αλλά δεν σταμάτησε. Τσιμπάει η κατανάλωση και το στροφόμετρο ξεκινάει τα παιχνίδια μαζί με τις στροφές της μηχανής, ενώ προηγείται ένα στιγμιαίο μπέρδεμα στη μηχανή. Μετά για μερικά δεύτερα το στροφόμετρο μουρλαίνεται. Στο ρελαντί μεν αλλά ανεβοκατεβάζει στροφές η μηχανή και η βελόνα.

 

Παράλληλα λόγο ζέστης άναψα το A/C και ω του θαύματος αντί για κρύο έβγαζε ζέστη.

 

Είπα τέρμα οι .... χαζομάρες να το πώ ευγενικά και το πήγα σε εξουσιοδοτημένο. Σε άλλο από εκεί που το πήγαινα γιατί είμαι και ντροπιάρης.

Η πεταλούδα είπε δεν είχε τη βασική ρύθμιση και την ξαναπέρασε. ζήτησε "΄οτι θέλεις για το μαγαζί" έδωσα 20€. 

 

Και ναι, το πρόβλημα δε λύθηκε. Το στροφόμετρο τα δικά του. 

 

Νέος 4ήμερος έλεγχος, κατέληξε ότι πρέπει να αλλάξω καταλύτη και έκανε bypass στο καλοριφέρ για να έχω a/c,  γιατί κάπου -λέει- είναι βουλωμένο. Ο έλεγχος και η διάγνωση κόστισαν 30€ + 40€ για το a/c = 70€.

 

Α μη το ξεχάσω. Το παιχνίδι του στροφόμετρου συνεχίζεται....

Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να πώ το πόνο μου :).

Πείτε καμιά συμβουλή, γιατί είμαι έτοιμος να δέσω τη ρεζέρβα στο λαιμό μου και να φουντάρω.

Edited by Speedy
αφαίρεση ονοματος άλλου club
Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλασιαστης δεν ειναι σιγουρα. Θα ρεταρε και θα το εβρισκαν αμεσως. Φανταζομαι το εβαλαν στο διαγνωστικο; δεν εδειξε τιποτα;

Θα κοιτουσα (ή θα τους ελεγα να κοιταξουν) λαμδα και ρευματα (μπουζοκαλωδια).

Πηγαινε σε αλλη αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

Το διαγνωστικο εδειξε μονο για τη πεταλουδα. Περασαν τη ρυθμιση κ οκ. Μετα τπτ

Link to comment
Share on other sites

Αισθητηρας θερμοκρασίας ψυκτικού? Κανονικά πρέπει να φαίνεται στο διαγνωστικό. Δικαιολογεί πάντως και το παίξιμο στο ρελαντί και την αυξημένη κατανάλωση και το πρόβλημα του αιρ κοντισιον και τα κοψίματα. Επίσης δες maf η map ανάλογα τι φοράει το αμάξι.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μην περιμενεις τηλεδιαγνωση.

Πηγαινε σε αντιπροσωπειες και λυσε το θεμα. Μπαινεις μεσα και λες: "Το αυτοκινητο εχει προβλημα. Τα συμπτωματα ειναι αυτα. Το φτιαχνετε και πληρωνεστε. Δεν το φτιαχνετε, δεν παιρνετε μια." Κρα κανουν.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο και έτσι θα κάνω -πάλι-.  Το κακό είναι ότι μέχρι τώρα πλήρωνα και αμάξι δεν ειχα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και όμως υπάρχει Θεός.

Στη δική μου περίπτωση λέγεται Παντελής Μπαταγιάς και έχει συνεργείο VAG κάπου στο Κορυδαλλό.

 

Ίσως δεν ο μοναδικός καλός «μάστορας», αλλά είναι άνθρωπος. Με άκουσε και κυρίως με κατάλαβε.

 

Ασχολήθηκε με το golφάκι μου και χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία, βρήκε τη βλάβη.

 

Στην αντλία βενζίνης που είχε αλλαχτεί, έπρεπε το σωληνάκι επιστροφής καυσίμου (αν το λέω καλά) να είναι κοντύτερο κατά ένα πόντο γιατί τερμάτιζε στην αντλία και το «βούλωνε».

Αποτέλεσμα να ανεβάζει υψηλή πίεση στο καυσιμο και να δημιουργούνται όλα τα προβλήματα.

 

Ένα σωληνάκι από pvc το οποίο κόπηκε με σιδεροπρίονο σε 1 λεπτό.

 

Βλάκας εγώ που το έδωσα σε γνωστό και γείτονα χρόνια μηχανικό (τρομάρα να του’ρθει) βλάκες και επόμενοι 3 παρακαλώ μηχανικοί που λεφτά μέν μάντολες διάγνωση είχαν κάνει δε.

 

Πεταλούδα ο ένας, καταλύτη ο άλλος βαλβίδες ο τρίτος.

 

Σιχτήρια……….

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και όμως υπάρχει Θεός.

Στη δική μου περίπτωση λέγεται Παντελής Μπαταγιάς και έχει συνεργείο VAG κάπου στο Κορυδαλλό.

 

Ίσως δεν ο μοναδικός καλός «μάστορας», αλλά είναι άνθρωπος. Με άκουσε και κυρίως με κατάλαβε.

 

Ασχολήθηκε με το golφάκι μου και χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία, βρήκε τη βλάβη.

 

Στην αντλία βενζίνης που είχε αλλαχτεί, έπρεπε το σωληνάκι επιστροφής καυσίμου (αν το λέω καλά) να είναι κοντύτερο κατά ένα πόντο γιατί τερμάτιζε στην αντλία και το «βούλωνε».

Αποτέλεσμα να ανεβάζει υψηλή πίεση στο καυσιμο και να δημιουργούνται όλα τα προβλήματα.

 

Ένα σωληνάκι από pvc το οποίο κόπηκε με σιδεροπρίονο σε 1 λεπτό.

 

Βλάκας εγώ που το έδωσα σε γνωστό και γείτονα χρόνια μηχανικό (τρομάρα να του’ρθει) βλάκες και επόμενοι 3 παρακαλώ μηχανικοί που λεφτά μέν μάντολες διάγνωση είχαν κάνει δε.

 

Πεταλούδα ο ένας, καταλύτη ο άλλος βαλβίδες ο τρίτος.

 

Σιχτήρια……….

 

Η αντλία βενζίνης που έβαλες δεν ήταν η ίδια ?

ΚΑι γιατί το σωληνάκι μετά να είναι μακρύτερο  ? Εαν ήταν το εργοστασιακό ..

Link to comment
Share on other sites

Η αντλία που μπήκε καινούργια, ήταν θεωρητικά after market αλλά για golf. Δηλαδή κατάλληλη.

Θεωρώ ότι αν την άλλαζε τεχνικός του Group,θα ήξερε ότι έπρεπε να κοντύνει το σωληνάκι.

Απο την αρχή είπα ότι βλακεία μου η επιλογή του "γνωστού τεχνικού άλλης μάρκας"

 

Αλλά οι επόμενοι που το είδαν ? τελικά χρειάζεται και μυαλό..........

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η αντλία που μπήκε καινούργια, ήταν θεωρητικά after market αλλά για golf. Δηλαδή κατάλληλη.

Θεωρώ ότι αν την άλλαζε τεχνικός του Group,θα ήξερε ότι έπρεπε να κοντύνει το σωληνάκι.

Απο την αρχή είπα ότι βλακεία μου η επιλογή του "γνωστού τεχνικού άλλης μάρκας"

 

Αλλά οι επόμενοι που το είδαν ? τελικά χρειάζεται και μυαλό..........

 

Η αντλία που έβαλες, όπως έγραψες το περιστατικό, ήταν universal/aftermarket για golf. (όχι όμως ακριβώς ίδια με την εργοστασιακή)

Θεωρώ ότι έχεις μερίδιο ευθύνης, έστω μικρό αναλογικά με το μάστορα. (πήγες σε άνθρωπο χωρίς αντίστοιχη εμπειρία)

Καθώς : Επιλογή αντλίας aftermarket (φτηνότερης), επιλογή όχι εξουσιοδοτημένου-αντιπροσωπείας (φτηνότερος)

 

Εαν θες το καλύτερο για το αμάξι σου, πολλές φορές δεν είναι το φτηνότερο. Επίσης, η πείρα έχει δείξει ότι καλώς ή κακώς χρειάζεται και μια μικρή ενασχόληση από μέρους μας.

 

ΥΓ. Αν έχεις τη συσκευασία ή το part number θα βρούμε το μοντέλο αυτοκινήτου που κανονικά προοριζόταν.

Στην αγορά υπάρχουν, VDO, Pierburg, Siemenes, Vika, Hoffer κλπ.

Προσωπικά θα πήγαινα πίσω την αντλία, θα αγόρασα μια άλλη και δεν θα έκοβα κανένα σωληνάκι καυσίμου.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Η αντλία που έβαλες, όπως έγραψες το περιστατικό, ήταν universal/aftermarket για golf. (όχι όμως ακριβώς ίδια με την εργοστασιακή)

Θεωρώ ότι έχεις μερίδιο ευθύνης, έστω μικρό αναλογικά με το μάστορα. (πήγες σε άνθρωπο χωρίς αντίστοιχη εμπειρία)

Καθώς : Επιλογή αντλίας aftermarket (φτηνότερης), επιλογή όχι εξουσιοδοτημένου-αντιπροσωπείας (φτηνότερος)

 

Εαν θες το καλύτερο για το αμάξι σου, πολλές φορές δεν είναι το φτηνότερο. Επίσης, η πείρα έχει δείξει ότι καλώς ή κακώς χρειάζεται και μια μικρή ενασχόληση από μέρους μας.

 

ΥΓ. Αν έχεις τη συσκευασία ή το part number θα βρούμε το μοντέλο αυτοκινήτου που κανονικά προοριζόταν.

Στην αγορά υπάρχουν, VDO, Pierburg, Siemenes, Vika, Hoffer κλπ.

Προσωπικά θα πήγαινα πίσω την αντλία, θα αγόρασα μια άλλη και δεν θα έκοβα κανένα σωληνάκι καυσίμου.

 

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, γιαυτό και το ποστ μου έχει τίτλο εγώ ο βλάκας. Η αγορά αντλίας έγινε τον Μάιο -από τότε τραβιόμουν- και δεν υπάρχει συσκευασία.

Link to comment
Share on other sites

Αφου τωρα τελειωσε η περιπετεια ολα καλα πλεον.

Την επομενη φορα θα ξερεις ...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, η πείρα έχει δείξει ότι καλώς ή κακώς χρειάζεται και μια μικρή ενασχόληση από μέρους μας.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου απολυτα αλλα αμα το καλοσκεφτείς ειναι τραγικο εως γελίο. Πληρώνεις αυτά που σου ζητάνε και πρέπει να τους πεις πως και τι να κάνουν?

 

Ωρες ωρες εχω την εντυπωση πως οποτε μπαίνει χέρι στο αμάξι μετά κατά τύχη δουλευει. Κανείς δεν ειναι σίγουρος για τίποτα και ελάχιστοι ακολουθούν τις προδιαγραφές της μαμας VW.

Edited by Capamaru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως, ειναι πραγματικοτητα..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το γράφω κυρίως για να το διαβάζω και να το θυμάμαι, ενώ έπρεπε να δώσω άντε 200€-250€ για την αντλία, συνολικά πλήρωσα 620€, σε διάφορα γίδια, που μερικά είχαν εξειδίκευση σε αυτοκίνητα του γκρουπ.!!!!!

 

Αλλά όπως πολύ σωστά λέει ο φίλος Nikdev, την άλλη φορά θα ξέρω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.