jef1243 Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 (edited) Έχω παρατηρήσει ότι όταν λειτουργεί το a/c το αυτοκίνητο ζορίζεται πολύ. πρακτικά νιώθω ότι δεν μπορώ πλέον να οδηγήσω με ασφάλεια. το μοντέλο είναι polo 1.2 tsi 105ps r-line. Edited July 9, 2014 by jef1243 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orker Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Έχω παρατηρήσει ότι όταν λειτουργεί το a/c το αυτοκίνητο ζορίζεται πολύ. πρακτικά νιώθω ότι δεν μπορώ πλέον να οδηγήσω με ασφάλεια. το μοντέλο είναι polo 1.2 tsi 105ps r-line. σίγουρα έχει 1 απώλεια ισχύος,αισθητή μεν αλλά όχι σε σημείο να μην μπορείς να οδηγήσεις με ασφάλεια..είναι υπερβολικό 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Συμφωνω. Αισθητη απωλεια,αλλα οχι σε σημειο να μην παιρνει τα ποδια του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 1200 είναι παιδιά, εδώ το 1400αρι με τα 160 και γονατίζει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Εγω παντως με 1800 παρατηρω κομπιασμα μεχρι της 2000 στροφες,μετα ελαχιστη διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Εμένα η πτώση απόδοσης λόγω χρήσης a/c είναι μικρή. Το A/C του πόλο τρώει περίπου 7 άλογα. Το θέμα είναι ότι στα λίγα γκάζια και στις χαμηλές στροφές 7 άλογα είναι αρκετά, εννοώ όταν με λίγα γκάζια και χαμηλά ο κινητήρας αποδίδει 15-20 άλογα. Εκεί τα 7 άλογα είναι σημαντική απώλεια. Όταν όμως είσαι με γκαζάκι στις 2000 στροφές, τα 7 άλογα δεν θα έπρεπε να σε κόβουν αισθητά... Αν παρατηρείς κάτι άλλο, υπάρχει πρόβλημα να το πας στο μάστορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Συμφωνώ 1.4 160αρι φουλ πρώτο στάδιο με το ac στην εθνική σε κανενα στηθωμα και φουλ φορτωμένο το νιώθεις οτι γονατίζει ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Αυτό πάντα ίσχυε και ισχύει. Σε όλα τ αμαξια οταν λειτουργεί το ac κόβει, χάνει μέρος της δύναμης. Απόλυτα λογικό, όσο ανεβαίνουν οι ίπποι σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα η απώλεια και η αίσθηση αυτής μειώνεται. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Γιατί όμως τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης ; Ο συμπιεστής ενός κλιματιστικού για ένα δωμάτιο 15τμ.(όγκος 45κ.μ.) είναι περίπου 3kw=4hp . Πόση ισχύ να χρειάζεται ο συμπιεστής του κλιματιστικού για το αυτοκίνητο ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lupakos Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Σκεψου λιγο οτι σε αναλογιες ενα αμαξι 1,0 cc εχει ενα οικιακο a/c 12.000 btu Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 (edited) Γιατί όμως τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης ; Ο συμπιεστής ενός κλιματιστικού για ένα δωμάτιο 15τμ.(όγκος 45κ.μ.) είναι περίπου 3kw=4hp . Πόση ισχύ να χρειάζεται ο συμπιεστής του κλιματιστικού για το αυτοκίνητο ; 5-7kw ειναι στο αυτοκινητο Επισης οταν εισε με σταθερο γκάζι δεν χρησιμοποιεις ουτε ολα τα αλογα του αυτοκινητου ουτε ολη την ροπη Edited July 9, 2014 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Μία απλή δοκιμή: Στο ρελαντί, με το αμάξι σταματημένο, σβηστά φώτα, στέρεα κλπ. πάτα το κουμπί στο trip computer που σου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση. Στο δικό μου, χωρίς A/C δείχνει 0.6 λίτρα την ώρα και μόλις βάλεις το A/C ανεβαίνει 0.4 λίτρα ακόμη. Πόσο ανεβαίνει στο αμάξι σου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 (edited) Τι άλλο θα διαβάσουμε ακόμα εδώ μέσα. Κλιματισμός—ψύξη και λοιπά. Μονάδα μέτρησης BTU , ενίοτε και watt.1200 BTU είναι ένας ίππος συμπιεστής, περί τα 732 watt.Το αυτοκίνητο έχει περί τα 24000 btu κλιματισμό. Edited July 9, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Λίγη άσχετη ερώτηση αλλά σχετική με κλιματισμο και κατανάλωση. Δεν υπάρχει μηχανικά τρόπος ο κομπρεσσορας αντί να παίρνει κίνηση από τον ιμάντα να είναι μέσω του ρεύματος της γενητριας η της μπαταρίας η οτιδήποτε έτσι ώστε να λειτουργεί όταν/όσο χρειάζεται? Όπως τα οικιακα Inverter κάπως? Δεν έχω καταλάβει βεβαία αν το κλιματιστικό στο αμάξι είναι On-off όπως τα παλαιότερα κλιματιστικά η αν περιορίζει λίγο την λειτουργεί του αν και δεν το νομίζω στον χειροκίνητο κλιματισμό. Για το κλίμα ίσως. Gια αυτό ρωτάω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted July 10, 2014 Author Report Share Posted July 10, 2014 και η πλάκα είναι ότι το χρώμα είναι ανθρακί και μαζεύει όλη την ζέστη, είναι καλύτερα να έχει κανείς ανοιχτή την ανακύκλωση αέρα για να μην ζορίζεται το αυτοκίνητο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 στην αρχη χωρις ανακυκλωση για να μειωθει η θερμοκρασια της καμπινας και μετά με ανακύκλωση ετσι ώστε να ψυχει τον ήδη κρυο αερα της καμπίνας .Βεβαια δεν ξερω αν ειναι οπως στα κλιματιστικα στο σπιτι που οταν πιασουν την επιθυμητη θερμοκρασια ο κομπρεσσορας της κλιματιστικης σταματαει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52041&p=496077 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52041&p=496328 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=53137&p=503119 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted July 10, 2014 Author Report Share Posted July 10, 2014 η αλήθεια είναι ότι θέλω να οδηγώ με ανοιχτό το παράθυρο ώστε να ακούω και το αυτοκίνητο και τον δρόμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Σαφώς θα παρατηρήσεις μείωση της απόδοσης ειδικά αν έχεις και πέντε άτομα μέσα μαζί με γεμάτο πορτ παγκαζ όπως εγώ ας πούμε και είδα μικρή μείωση αλλά όχι να γονατίζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted July 10, 2014 Author Report Share Posted July 10, 2014 Μία απλή δοκιμή: Στο ρελαντί, με το αμάξι σταματημένο, σβηστά φώτα, στέρεα κλπ. πάτα το κουμπί στο trip computer που σου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση. Στο δικό μου, χωρίς A/C δείχνει 0.6 λίτρα την ώρα και μόλις βάλεις το A/C ανεβαίνει 0.4 λίτρα ακόμη. Πόσο ανεβαίνει στο αμάξι σου; απο 0,7 πρέπει να πηγαίνει 1,2 . αλλά δεν είμαι σίγουρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 η αλήθεια είναι ότι θέλω να οδηγώ με ανοιχτό το παράθυρο ώστε να ακούω και το αυτοκίνητο και τον δρόμο Τσάμπα δουλεύει το a/c. Θα δουλεύει συνέχεια και δε θα πιάνει ποτέ την επιθυμητή θερμοκρασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted July 10, 2014 Author Report Share Posted July 10, 2014 Τσάμπα δουλεύει το a/c. Θα δουλεύει συνέχεια και δε θα πιάνει ποτέ την επιθυμητή θερμοκρασία. δεν είπα ότι δεν κλείνω τα παράθυρα όταν δουλεύει το a/c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted July 11, 2014 Author Report Share Posted July 11, 2014 χωρίς το a/c στιγμιαία 0,7, με το a/c 1,3 -1,4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Για το ac ισχύει ο κανόνας των 90 km. Κάτω από εκεί για λόγους κατανάλωσης καλύτερα με ανοιχτά παράθυρα. Από εκεί και πάνω για λόγους αεροδυναμικής κλειστά και ac με ανακύκλωση όταν πιάνει καλή θερμοκρασία όπως ειπώθηκε. Πάντα χάνει σε δύναμη, οπότε σε προσπέραση δεν είναι άσχημο να το απενεργοποιεις προσωρινά. Αυτό για σχετικά χαμηλού κιβυσμου και ίππων μια και στα μεγαλύτερα είναι μικρή η διαφορά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted July 12, 2014 Author Report Share Posted July 12, 2014 Για το ac ισχύει ο κανόνας των 90 km. Κάτω από εκεί για λόγους κατανάλωσης καλύτερα με ανοιχτά παράθυρα. Από εκεί και πάνω για λόγους αεροδυναμικής κλειστά και ac με ανακύκλωση όταν πιάνει καλή θερμοκρασία όπως ειπώθηκε. Πάντα χάνει σε δύναμη, οπότε σε προσπέραση δεν είναι άσχημο να το απενεργοποιεις προσωρινά. Αυτό για σχετικά χαμηλού κιβυσμου και ίππων μια και στα μεγαλύτερα είναι μικρή η διαφορά. πάντως είναι φυσιολογικό να βλέπω διπλάσια κατανάλωση; στο ρελαντί χωρίς a/c 0,7 , με a/c στην 4η σκάλα 1,4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...