Jump to content
jef1243

A/c + Απώλεια Δύναμης

Recommended Posts

Έχω παρατηρήσει ότι όταν λειτουργεί το a/c το αυτοκίνητο ζορίζεται πολύ. πρακτικά νιώθω ότι δεν μπορώ πλέον να οδηγήσω με ασφάλεια. το μοντέλο είναι polo 1.2 tsi 105ps r-line.

Edited by jef1243
Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει ότι όταν λειτουργεί το a/c το αυτοκίνητο ζορίζεται πολύ. πρακτικά νιώθω ότι δεν μπορώ πλέον να οδηγήσω με ασφάλεια. το μοντέλο είναι polo 1.2 tsi 105ps r-line.

σίγουρα έχει 1 απώλεια ισχύος,αισθητή μεν αλλά όχι σε σημείο να μην μπορείς να οδηγήσεις με ασφάλεια..είναι υπερβολικό

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εμένα η πτώση απόδοσης λόγω χρήσης a/c είναι μικρή.

Το A/C του πόλο τρώει περίπου 7 άλογα.

 

Το θέμα είναι ότι στα λίγα γκάζια και στις χαμηλές στροφές 7 άλογα είναι αρκετά, εννοώ όταν με λίγα γκάζια και χαμηλά ο κινητήρας αποδίδει 15-20 άλογα.

Εκεί τα 7 άλογα είναι σημαντική απώλεια. Όταν όμως είσαι με γκαζάκι στις 2000 στροφές, τα 7 άλογα δεν θα έπρεπε να σε κόβουν αισθητά...

 

Αν παρατηρείς κάτι άλλο, υπάρχει πρόβλημα να το πας στο μάστορα....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ 1.4 160αρι φουλ πρώτο στάδιο με το ac στην εθνική σε κανενα στηθωμα και φουλ φορτωμένο το νιώθεις οτι γονατίζει !

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πάντα ίσχυε και ισχύει. Σε όλα τ αμαξια οταν λειτουργεί το ac κόβει, χάνει μέρος της δύναμης. Απόλυτα λογικό, όσο ανεβαίνουν οι ίπποι σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα η απώλεια και η αίσθηση αυτής μειώνεται.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης ; Ο συμπιεστής ενός κλιματιστικού για ένα δωμάτιο 15τμ.(όγκος 45κ.μ.) είναι περίπου 3kw=4hp . Πόση ισχύ να χρειάζεται ο συμπιεστής του κλιματιστικού για το αυτοκίνητο ;

Link to comment
Share on other sites

Σκεψου λιγο οτι σε αναλογιες ενα αμαξι 1,0 cc εχει ενα οικιακο a/c 12.000 btu

Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης ; Ο συμπιεστής ενός κλιματιστικού για ένα δωμάτιο 15τμ.(όγκος 45κ.μ.) είναι περίπου 3kw=4hp . Πόση ισχύ να χρειάζεται ο συμπιεστής του κλιματιστικού για το αυτοκίνητο ;

5-7kw ειναι στο αυτοκινητο

Επισης οταν εισε με σταθερο γκάζι δεν χρησιμοποιεις ουτε ολα τα αλογα του αυτοκινητου ουτε ολη την ροπη

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Μία απλή δοκιμή:

Στο ρελαντί, με το αμάξι σταματημένο, σβηστά φώτα, στέρεα κλπ. πάτα το κουμπί στο trip computer που σου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση. Στο δικό μου, χωρίς A/C δείχνει 0.6 λίτρα την ώρα και μόλις βάλεις το A/C ανεβαίνει 0.4 λίτρα ακόμη. Πόσο ανεβαίνει στο αμάξι σου; 

Link to comment
Share on other sites

Τι  άλλο  θα  διαβάσουμε  ακόμα  εδώ  μέσα.

 

Κλιματισμός—ψύξη  και  λοιπά. Μονάδα  μέτρησης  BTU , ενίοτε  και  watt.
1200 BTU  είναι  ένας  ίππος  συμπιεστής, περί  τα  732 watt.
Το  αυτοκίνητο  έχει  περί  τα  24000  btu  κλιματισμό.

 

Edited by TASOS M
Link to comment
Share on other sites

Λίγη άσχετη ερώτηση  αλλά σχετική με κλιματισμο και κατανάλωση. Δεν υπάρχει μηχανικά τρόπος ο κομπρεσσορας αντί να παίρνει κίνηση από τον ιμάντα να είναι μέσω του ρεύματος της γενητριας η της μπαταρίας η οτιδήποτε έτσι ώστε να λειτουργεί όταν/όσο χρειάζεται? Όπως τα οικιακα Inverter κάπως? Δεν έχω καταλάβει βεβαία αν το κλιματιστικό στο αμάξι είναι On-off όπως τα παλαιότερα κλιματιστικά η αν περιορίζει λίγο την λειτουργεί του αν και δεν το νομίζω στον χειροκίνητο κλιματισμό. Για το κλίμα ίσως. Gια αυτό ρωτάω :)

Link to comment
Share on other sites

και η πλάκα είναι ότι το χρώμα είναι ανθρακί και μαζεύει όλη την ζέστη, είναι καλύτερα να έχει κανείς ανοιχτή την ανακύκλωση αέρα για να μην ζορίζεται το αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

στην αρχη χωρις ανακυκλωση για να μειωθει η θερμοκρασια της καμπινας και μετά με ανακύκλωση ετσι ώστε να ψυχει τον ήδη κρυο αερα της καμπίνας .Βεβαια δεν ξερω αν ειναι οπως στα κλιματιστικα στο σπιτι που οταν πιασουν την επιθυμητη θερμοκρασια ο κομπρεσσορας της κλιματιστικης σταματαει .

Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι ότι θέλω να οδηγώ με ανοιχτό το παράθυρο ώστε να ακούω και το αυτοκίνητο και τον δρόμο

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς θα παρατηρήσεις μείωση της απόδοσης ειδικά αν έχεις και πέντε άτομα μέσα μαζί με γεμάτο πορτ παγκαζ όπως εγώ ας πούμε και είδα μικρή μείωση αλλά όχι να γονατίζει

Link to comment
Share on other sites

Μία απλή δοκιμή:

Στο ρελαντί, με το αμάξι σταματημένο, σβηστά φώτα, στέρεα κλπ. πάτα το κουμπί στο trip computer που σου δείχνει στιγμιαία κατανάλωση. Στο δικό μου, χωρίς A/C δείχνει 0.6 λίτρα την ώρα και μόλις βάλεις το A/C ανεβαίνει 0.4 λίτρα ακόμη. Πόσο ανεβαίνει στο αμάξι σου; 

απο 0,7 πρέπει να πηγαίνει 1,2 . αλλά δεν είμαι σίγουρος

Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι ότι θέλω να οδηγώ με ανοιχτό το παράθυρο ώστε να ακούω και το αυτοκίνητο και τον δρόμο

Τσάμπα δουλεύει το a/c. Θα δουλεύει συνέχεια και δε θα πιάνει ποτέ την επιθυμητή θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

Τσάμπα δουλεύει το a/c. Θα δουλεύει συνέχεια και δε θα πιάνει ποτέ την επιθυμητή θερμοκρασία.

δεν είπα ότι δεν κλείνω τα παράθυρα όταν δουλεύει το a/c

Link to comment
Share on other sites

Για το ac ισχύει ο κανόνας των 90 km. Κάτω από εκεί για λόγους κατανάλωσης καλύτερα με ανοιχτά παράθυρα.

Από εκεί και πάνω για λόγους αεροδυναμικής κλειστά και ac με ανακύκλωση όταν πιάνει καλή θερμοκρασία όπως ειπώθηκε.

Πάντα χάνει σε δύναμη, οπότε σε προσπέραση δεν είναι άσχημο να το απενεργοποιεις προσωρινά. Αυτό για σχετικά χαμηλού κιβυσμου και ίππων μια και στα μεγαλύτερα είναι μικρή η διαφορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για το ac ισχύει ο κανόνας των 90 km. Κάτω από εκεί για λόγους κατανάλωσης καλύτερα με ανοιχτά παράθυρα.

Από εκεί και πάνω για λόγους αεροδυναμικής κλειστά και ac με ανακύκλωση όταν πιάνει καλή θερμοκρασία όπως ειπώθηκε.

Πάντα χάνει σε δύναμη, οπότε σε προσπέραση δεν είναι άσχημο να το απενεργοποιεις προσωρινά. Αυτό για σχετικά χαμηλού κιβυσμου και ίππων μια και στα μεγαλύτερα είναι μικρή η διαφορά.

πάντως είναι φυσιολογικό να βλέπω διπλάσια κατανάλωση; στο ρελαντί χωρίς a/c 0,7  ,  με a/c στην 4η σκάλα 1,4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.