Jump to content
karlos

Golf - Επιλογη Ελαστικου 225/45/17 [ Michelin, Goodyear, Toyo, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Vredestein]

Recommended Posts

Στέλιο (και Κάρλο βέβαια), όσον αφορά στον ίδιο κατασκευαστή τα λάστιχα W και τα λάστιχα Υ,

δεν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές στο ρυθμό που ανεβάζουν θερμοκρασία

Μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών υπάρχουν βέβαια σοβαρές διαφορές στο ρυθμό

Το Goodyear (έιτε W, είτε Υ) ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα

Να διορθώσω και τον Κάρλο: το Gislaved Speed 606 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο και όχι all weather

Ανάμεσα στα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 και τα Continental SportContact 3-5 ποια θα πρότεινες;

Πάντα σε δείκτη Υ και τα τρία.

Τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 με 500€ είναι καλή τιμή. Οχι σαν την τιμή (470) που ανέφερες παραπάνω.

Υ.Γ.

Για το Gislaved Speed 606 εννοούσα ότι είναι ισορροπημένο λάστιχο και στο στεγνο και στο βρεγμένο. Οχι all weather που λάθος έγραψα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά λέω να βάλω τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 με 500 €. Να προχωρήσω παιδιά τι λέτε;;;

Αντε να τα βάζουμε σιγά σιγά γιατί ακολουθούν τα φρένα.

Υ.Γ.

Για τον δείκτη Υ όμως δεν απάντησε κανείς σχετικός.

Κουμπάρε να τα βάλω με δείκτη Υ;;;

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν κοιτας λυση οπως toyo r1r η hankook rs2?? πιστευω οτι ειναι τα top ελαστικα.. koumparos τι λες?

Εαν διάβασες παραπάνω είναι 2-3 λάστιχα που τα έχω βρει μετά από ψάξιμο, σε καλές τιμές και κοντά στο σπίτι μου.

Τώρα να ψάχνω πάλι από την αρχή δεν το βλέπω...;-)))

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε από Ρόδο :drinks:

Τι να πω, τη γνώμη μου την έχω πει αρκετές φορές

Διάβασε πάλι το αρχικό post του karlos

Οι τέσσερις προϋποθέσεις που ζητά για τα λάστιχα που ψάχνει, σε καμμιά περίπτωση

δεν καλύπτονται από τα R1R και RS2 (με πιθανή εξαίρεση την Νο3)

Επίσης πρόκειται για λάστιχα που δεν βγάζουν χιλιόμετρα

Δες για παράδειγμα στο παρακάτω link την βαθμολογία που παίρνει το R1R, στον τομέα Wear (ΜΟΝΟ 59%)

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/R1R.htm

Λογικό αποτέλεσμα βέβαια, αφού το λάστιχο προορίζεται για ημι-πολιτική χρήση

Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι πρέπει να πάει σε πιο συμβατικό λάστιχο

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε από Ρόδο :drinks:

Τι να πω, τη γνώμη μου την έχω πει αρκετές φορές

Διάβασε πάλι το αρχικό post του karlos

Οι τέσσερις προϋποθέσεις που ζητά για τα λάστιχα που ψάχνει, σε καμμιά περίπτωση

δεν καλύπτονται από τα R1R και RS2 (με πιθανή εξαίρεση την Νο3)

Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι πρέπει να πάει σε πιο συμβατικό λάστιχο

Τώρα με μπέρδεψες Κουμπάρε με αυτό που είπες για το συμβατικό λάστιχο..χαχαχα...

Για τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 με δείκτη Υ δεν μου απάντησες.

Θα με βολέψουν για αυτό που θέλω;;;

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Μη συμβατικό λάστιχο είναι αυτό που θα το βάλεις και σε πίστα και σε κόντρα

Δε νομίζω να έχεις τέτοιους "κακούς" σκοπούς ? :girl_devil:

Για το δείκτη Υ νομίζω ότι έχω πει την άποψή μου λίγο πιο πάνω

Με το F1 δε θα έχεις πρόβλημα ακόμα και σε Υ

Βάλταααααα :give_rose::clapping:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο Continental SportContact 3 και το SportContact 5;;;

Γνωρίζει κανείς έαν το 3 είναι πιο φθηνό από το 5;;;

Βρήκα μια καλή προσφορά αλλα μου τα δίνει κα τα δύο στην ίδια τιμή με την διαφορά ότι το 3αρι είναι παραγωγής 2011 και το 5άρι του 2010;

Link to comment
Share on other sites

Πάιδες εχθές έγινε η αλλαγή. Sportcontact 5 στα 510 ευρώ. Σε σ΄χεση με τα πάλια λάστιχα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Μόλις γράψω κανα χλμ θα σας γράψω εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Πάιδες εχθές έγινε η αλλαγή. Sportcontact 5 στα 510 ευρώ. Σε σ΄χεση με τα πάλια λάστιχα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Μόλις γράψω κανα χλμ θα σας γράψω εντυπώσεις.

άντε φίλε μου μπράβο, μεγιές και καλοτάξιδο το λαστιχάκι σου :thumbsup2:

Παίδες για το sport contact 2 σε διάσταση 205/55/16 που σκέφτομαι και εγώ...

δεν λέτε κάτι

τί γνώμη έχετε; σε τι χρήματα το βρίσκετε; κανένα καλό μαγαζί στην Αθήνα ( ν. ιωνία και γύρω )

μήπως θα προτιμούσατε και θα μου προτείνατε κάτι άλλο;;;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

άντε φίλε μου μπράβο, μεγιές και καλοτάξιδο το λαστιχάκι σου :thumbsup2:

Παίδες για το sport contact 2 σε διάσταση 205/55/16 που σκέφτομαι και εγώ...

δεν λέτε κάτι

τί γνώμη έχετε; σε τι χρήματα το βρίσκετε; κανένα καλό μαγαζί στην Αθήνα ( ν. ιωνία και γύρω )

μήπως θα προτιμούσατε και θα μου προτείνατε κάτι άλλο;;;;;;;;;

το michelin pilot sport 3 ειναι το μονο απο τα πολυ καλα που βγαινει και στη διασταση σου.η καλυτεργ επιλογη
Link to comment
Share on other sites

το michelin pilot sport 3 ειναι το μονο απο τα πολυ καλα που βγαινει και στη διασταση σου.η καλυτεργ επιλογη

Θα το δώ, σε ευχαριστώ...

νομίζεις ότι χρειάζεται να αλλάξω διάσταση χωρίς να αλλάξω ζάντα;

Θα με βοηθούσε σε κάτι;;

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο σκέψη και έρευνα κατέληξα στα goodyear 225/45/17 91Υ ΕAG ASYMMETRIC 2 Όχι βέβαια σε αυτες τις τιμες που αναφαίρω,τα βρήκα 592Ε ..

Τώρα όμως είδα και κάτι άλλο και ζητώ την βοήθεια σας είδα τα : Goodyear 225/45/17 94Y ΕAG ASYMMETRIC 2 XL 612Ε ...Δηλαδή πιά η διαφορά μεταξύ τους? τo 2xl Τι θέλει να πεί??Πια να προτιμίσω?Εχω το golf4 .

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο σκέψη και έρευνα κατέληξα στα goodyear 225/45/17 91Υ ΕAG ASYMMETRIC 2 Όχι βέβαια σε αυτες τις τιμες που αναφαίρω,τα βρήκα 592Ε ..

Τώρα όμως είδα και κάτι άλλο και ζητώ την βοήθεια σας είδα τα : Goodyear 225/45/17 94Y ΕAG ASYMMETRIC 2 XL 612Ε ...Δηλαδή πιά η διαφορά μεταξύ τους? τo 2xl Τι θέλει να πεί??Πια να προτιμίσω?Εχω το golf4 .

Δεν είναι 2Χ

Είναι XL και σημαίνει eXtra Load

Link to comment
Share on other sites

Που σημαινει?Πιο να προτιμείσω και γιατι?

Θα προτιμήσεις τα 91Y

Τα 94Y είναι καταλληλότερα για πολύ βαρήτερα αυτοκίνητα

Link to comment
Share on other sites

Mία ακομα ερώτηση ..Αφου τοποθετήσω τα λάστιχα ειναι καλο να κανω ευθυγραμμιση εκεινη την ημέρα η να πατησουν λιγο τα λαστιχα και μετα απο καποια χιλιόμετρα?

Link to comment
Share on other sites

Mία ακομα ερώτηση ..Αφου τοποθετήσω τα λάστιχα ειναι καλο να κανω ευθυγραμμιση εκεινη την ημέρα η να πατησουν λιγο τα λαστιχα και μετα απο καποια χιλιόμετρα?

Υπάρχει λόγος να κάνεις οποσδήποτε ευθυγράμμιση ?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει λόγος να κάνεις οποσδήποτε ευθυγράμμιση ?

Τωρα ας πούμε θέλει ευθυγράμμιση,Οταν θα αλλαξω λάστιχα λες να μην θέλει?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.