Jump to content
karlos

Golf - Επιλογη Ελαστικου 225/45/17 [ Michelin, Goodyear, Toyo, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Vredestein]

Recommended Posts

Παιδιά μην ψάχνεστε άδικα.Πρώτη επιλογή pirelli p-zero nero και μετά pirelli p7 και μετά bridgestone.Για τα pirelli με κλειστά μάτια επειδή τα έχω τώρα (p7) και τα p-zero nero τα είχα βάλει 2 φορές στο grande punto t-jet.Το λάστιχο γινόταν ''αεροδρόμιο'' και είχε κράτημα σαν να το έβαλες χθες!!!!!

 

Υ.Γ. Ρωτήστε έναν έμπορο με Pirelli να δείτε.Το bridgestone είναι κορυφή λάστιχο με ενισχυμένο πλαϊνό (για στρίψιμο) αλλά θέλει καλό ζέσταμα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην ψάχνεστε άδικα.Πρώτη επιλογή pirelli p-zero nero και μετά pirelli p7 και μετά bridgestone.Για τα pirelli με κλειστά μάτια επειδή τα έχω τώρα (p7) και τα p-zero nero τα είχα βάλει 2 φορές στο grande punto t-jet.Το λάστιχο γινόταν ''αεροδρόμιο'' και είχε κράτημα σαν να το έβαλες χθες!!!!!

 

Υ.Γ. Ρωτήστε έναν έμπορο με Pirelli να δείτε.Το bridgestone είναι κορυφή λάστιχο με ενισχυμένο πλαϊνό (για στρίψιμο) αλλά θέλει καλό ζέσταμα.

σόρι κιόλας αλλά γιαυτό μου έχουν βγάλει καρούμπαλο δύο φορές (διαφορετικά ελαστικα) σε σαμαράκια σχολείου περνώντας με 25χλμ και αναγκάστηκα να τα αλλάξω ούτε καν συμπληρωμένη διετία...  τα δεύτερα χειρότερα λάστιχα που έχω βάλει μετά από τα uniroayl, τα οποία μετά τον πρώτο χρόνο έκανες πατινάζ.  επίσης μας λες να μην το ψάχνουμε άδικα καθώς έχεις βάλει δύο φορές στο ίδιο αμάξι το ίδιο ελαστικό. το μοντέλο αυτοκινήτου που αναφέρεις βγήκε το 06 οπότε αν κράτησες τα πρώτα ελαστικά μία 4ετια μινιμουμ και έχεις άλλα 2 έτη τα καινουριά μας τα συστήνεις με κλειστά τα μάτια χωρίς να έχεις δοκιμάσει τίποτα άλλο.   Έχοντας δοκιμάσει ΟΛΑ τα ελαστικά σε διαφορετικά αμάξια και διαστάσεις 16 χρόνια οδηγός (620.000 χλμ περίπου λόγω δουλειάς) ποτέ δεν έχω προτήνει κάποιο ακυρώνοντας "στεγνά" τα υπόλοιπα. μετά από αρκετές αλλαγές είμαι σίγουρα υπέρ μίας μάρκας καταθέτοντας όμως επιχειρήματα και την προσωπική μου εμπειρία.  

 

ΥΓ όσο το να ρωτήσεις τον έμπορο που λες δύο θα σου προτείνει με "κλειστά" τα μάτια 1ο  αυτό που παίρνει καλύτερη προμήθεια και 2ο  αυτά που έχει περισότερο στοκ, αν δεν ισχύει το πρώτο

 

όλα τα παραπάνω φιλικά και με εκτίμηση προς αποφυγη παρεξηγήσεων...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όποιος μπορέσει να μου εξηγήσει με επιχειρήματα,

γιατί διασταυρώνουμε τα ξίφη μας, :zoro:

για ένα τόσο ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ θέμα όπως είναι τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων,

κερδίζει set καινούργια 18άρια ζαντολάστιχα :stuff:

 

1000 να ρωτήσεις,

1000 διαφορετικές απαντήσεις θα πάρεις :thumbsd:

Edited by Koumparos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όποιος μπορέσει να μου εξηγήσει με επιχειρήματα,

γιατί διασταυρώνουμε τα ξίφη μας, :zoro:

για ένα τόσο ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ θέμα όπως είναι τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων,

κερδίζει set καινούργια 18άρια ζαντολάστιχα :stuff:

 

1000 να ρωτήσεις,

1000 διαφορετικές απαντήσεις θα πάρεις :thumbsd:

 

αν και αντιμισελενακιας όπως έχεις δηλώσει (κάτι που με βρίσκει σχετικά αντίθετο) είσαι στον χώρο και έχεις κάθε δικαίωμα να μιλάς και να προτείνεις σωστές λύσεις στον άλλον που ζητάει την γνώμη σου. όταν όμως άτομα που καλά καλά δεν μπορούν να σου απαριθμήσουν πάνω από 6 μάρκες ελαστικών (και μιλάω γενικά και όχι για τον themiperi) "φανατίζονται" με μία μάρκα και την προτείνουν με ζήλο τότε η βοήθεια που υποτίθεται προσφέρει το φορούμ χάνετε...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην ψάχνεστε άδικα.Πρώτη επιλογή pirelli p-zero nero και μετά pirelli p7 και μετά bridgestone.Για τα pirelli με κλειστά μάτια επειδή τα έχω τώρα (p7) και τα p-zero nero τα είχα βάλει 2 φορές στο grande punto t-jet.Το λάστιχο γινόταν ''αεροδρόμιο'' και είχε κράτημα σαν να το έβαλες χθες!!!!!

Υ.Γ. Ρωτήστε έναν έμπορο με Pirelli να δείτε.Το bridgestone είναι κορυφή λάστιχο με ενισχυμένο πλαϊνό (για στρίψιμο) αλλά θέλει καλό ζέσταμα.

α καλαααα
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, δεν μπορεί να είναι και τόσο υποκειμενικό το θέμα των ελαστικών σε συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εντάξει, ο καθένας οδηγάει διαφορετικά αλλά στο ίδιο αμάξι πόσο μεγάλες διαφορές στις εμπειρίες θα πρέπει να υπάρχουν...

Για πείτε τώρα τί να βάλουμε! Διαβάζω, ξαναδιαβάζω αλλά αποτέλεσμα δεν έχει. Γνωστός έβαλε σε Audi A3 (παρεμφερές αμάξι) Dunlop Blue Response. Θα τον ρωτήσω να δω τί λένε.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, η εμπειρία είναι δύσκολη λέξη, εδώ άλλος π.χ. χάνει την πρόσφυση λόγω ταχύτητας και βγαίνει και λέει οτι φταίει το ελαστικό...τι ψάχνεις να βρεις...

Θα ακούσεις διάφορες γνώμες, ανάλογα λοιπόν με το ποιόν του καθένα, τις γνώσεις του, την εμπειρία του, θα κρίνεις ποιός λέει τι και την σοβαρότητα των λεγομένων.

Ολα γκολφ ειναι, αλλά αλλος εχει 90 άλογα και οδηγει συντηριτικά και άλλος με γκολφ και 300 άλογα πάει μαμιώντας.

Κοινώς, άλλα θέλω και άλλες οι εκτιμήσεις του κάθε ελαστικού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, η εμπειρία είναι δύσκολη λέξη, εδώ άλλος π.χ. χάνει την πρόσφυση λόγω ταχύτητας και βγαίνει και λέει οτι φταίει το ελαστικό...τι ψάχνεις να βρεις...

Θα ακούσεις διάφορες γνώμες, ανάλογα λοιπόν με το ποιόν του καθένα, τις γνώσεις του, την εμπειρία του, θα κρίνεις ποιός λέει τι και την σοβαρότητα των λεγομένων.

Ολα γκολφ ειναι, αλλά αλλος εχει 90 άλογα και οδηγει συντηριτικά και άλλος με γκολφ και 300 άλογα πάει μαμιώντας.

Κοινώς, άλλα θέλω και άλλες οι εκτιμήσεις του κάθε ελαστικού.

Άψογος, ούτε ο koumparos να ήσουνα :thumbsu:

 

Υποκλίνομαι :bow::goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Στη φωτογραφία του DUNLOP SPORT MAXX RT που ανέβασε ο koumparos (post 17) φαίνεται στη χάραξη του πέλματος ότι διαφέρει η εσωτερική πλευρά από την εξωτερική σε τρόπο που τα λάστιχο θα πατάει-κυλάει διαφορετικά αν τοποθετηθεί στην δεξιά ή στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου.

Ισχύει αυτό?

Σε κάθε τετράδα υπάρχουν ανά ζεύγος λάστιχα για την αριστερη ή την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια ειμαι ΠΛΕΟΝ πολυ απογοητευμενος απο τα pilot sport 3... εχω κανει 10.000 και τα ελαστικα δεν ξερω γιατι αλλα γλιστρανε υπερβολικα...επαιξα με τις πιεσεις...τιποτα εψαξα το αμαξι για προβληματα σε 2 κορυφαια αποκλειστικα για αμορτοσερ και λαστιχα συνεργεια τιποτα...ολοι μου ειπαν για τα λαστιχα.. Προχθες οδηγησα του φιλου μου που εβαλε αυτα που προτεινε ο κουμπαρος...τα dunlop......δεν υπαρχει συγκριση στο ολισθηρο γυαλιστερο οδοστρωμα της θεσσαλονικης τα dunlop ειναι απιστευτα. Μου προκαλει τρομερη εντυπωση οτι τα ps3 παιρνουν εξαιρετικες βαθμολογιες...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,εγω παιδια πριν 10 μερες εβαλα σε passat pilot sport 3 και εκανα ταξιδι με την οικογενεια μου περιπου 700 χλμ,εχοντας αντικαταστησει continental sport contact 3,και ταξιδεψα για κανενα 15 λεπτο με 200 στο κοντερ και δεν καταλαβα τιποτα,το λαστιχο ενα με την γη,αυτοκολητο .Μου εκανε μεγαλη εντυπωση καθως στην επιστροφη ειχα ταξιδι στον ιδιο δρομο με βροχη με ιδια χαρακτηριστικα.Βεβαια ειναι νωρις να κριθουν αλλα η συμπεριφορα τους ειναι αψογη

Link to comment
Share on other sites

Στη φωτογραφία του DUNLOP SPORT MAXX RT που ανέβασε ο koumparos (post 17) φαίνεται στη χάραξη του πέλματος ότι διαφέρει η εσωτερική πλευρά από την εξωτερική σε τρόπο που τα λάστιχο θα πατάει-κυλάει διαφορετικά αν τοποθετηθεί στην δεξιά ή στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου.

Ισχύει αυτό?

Σε κάθε τετράδα υπάρχουν ανά ζεύγος λάστιχα για την αριστερη ή την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου?

οχι.

υπάρχει εσωτερική και εξωτερική πλευρά του κάθε ελαστικού. ανάλογα προσαρμόζεται στην ζάντα και μετά στην κάθε πλευρά του αυτ/του.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,εγω παιδια πριν 10 μερες εβαλα σε passat pilot sport 3 και εκανα ταξιδι με την οικογενεια μου περιπου 700 χλμ,εχοντας αντικαταστησει continental sport contact 3,και ταξιδεψα για κανενα 15 λεπτο με 200 στο κοντερ και δεν καταλαβα τιποτα,το λαστιχο ενα με την γη,αυτοκολητο .Μου εκανε μεγαλη εντυπωση καθως στην επιστροφη ειχα ταξιδι στον ιδιο δρομο με βροχη με ιδια χαρακτηριστικα.Βεβαια ειναι νωρις να κριθουν αλλα η συμπεριφορα τους ειναι αψογη

Ενταξει κ εγω οταν εβαλα τα Regal,στην αρχη μου φαινοταν οτι εβαλα λαστιχαρες για τα λεφτα που εδωσα.

Το θεμα ειναι να εχουν την ιδια αντιδραση κ μετα τις 15000χλμ κ να αντεξουν στον χρονο

Link to comment
Share on other sites

Μου προκαλει τρομερη εντυπωση οτι τα ps3 παιρνουν εξαιρετικες βαθμολογιες...

 

Μιλας για τον Νο 2 κατασκευαστη ελαστικων στον κοσμο...Τι ηθελες να του βαλουν? 8) κριμα και τα συμπαθω τα ατιμα αλλα δεν αντεχουν. Εξαλου δεν εχω δει προσωπικα κανενα τεστ που να φορανε ενα λαστιχο και να το τεσταρουν για πχ 10.000κμ ολα φρεσκα και οτι κανουν στην αρχη οποτε εχει κκαι καποια λογικη.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια ειμαι ΠΛΕΟΝ πολυ απογοητευμενος απο τα pilot sport 3... εχω κανει 10.000 και τα ελαστικα δεν ξερω γιατι αλλα γλιστρανε υπερβολικα...επαιξα με τις πιεσεις...τιποτα εψαξα το αμαξι για προβληματα σε 2 κορυφαια αποκλειστικα για αμορτοσερ και λαστιχα συνεργεια τιποτα...ολοι μου ειπαν για τα λαστιχα.. Προχθες οδηγησα του φιλου μου που εβαλε αυτα που προτεινε ο κουμπαρος...τα dunlop......δεν υπαρχει συγκριση στο ολισθηρο γυαλιστερο οδοστρωμα της θεσσαλονικης τα dunlop ειναι απιστευτα. Μου προκαλει τρομερη εντυπωση οτι τα ps3 παιρνουν εξαιρετικες βαθμολογιες...

 

Γλυστράνε και ζεστά; Εγω είμαι τώρα στα 22000 χλμ με τα ps3, τα έχω φέρει μπρος-πίσω κάπου στις 17-18000 (γιατί πήγα βουλκανιζατέρ λόγω πρόκας οπότε το έκανα κι αυτό :p) και δεν μπορώ να πω οτι γλυστράνε υπερβολικά! Σίγουρα δεν είναι όπως ήταν καινούρια αλλά αν ζεσταθούν μια χαρά κρατάνε...

Link to comment
Share on other sites

...ενα συγκριτικο τεστ ελαστικων με GOLF VII....απο εγκυροτατο περιοδικο Auto Express UK

 

 

2013 Auto Express Summer Tyre Test

As usual, the UK magazine Auto Express have waited until October to publish their summer tyre test. While the timing of such an article is a little curious, the test itself is excellent. 

Auto Express have tested ten different patterns in the extremely popular tyre size 225/45 R17. Using a VW Golf 7, Auto Express put the tyres through the usual range of wet, dry, noise and fuel tests, and for the first time in over a decade returned to to Goodyears test track in the south of France. 

Don't forget to visit the Auto Express website, or pick up a copy of issue 1284 for the full results. 



The Results tContinental-Sport-Contact-5.jpg 1st: Continental Sport Contact 5
Overall: The new ContiSportContact 5 scored an overall first place, by a small margin. During wet braking, the Conti was class leading, with the nearest rival requiring on average more than 3 metres to stop, and it repeated its strength in dry braking, winning the test. Scoring only sixth on both the wet and dry handling circuits, the Conti might not be the sportiest tyre on test, but a strong aquaplaning result and third in rolling resistance means a well deserved overall test win for Continental. 
  tmichelin_pilot_sport_3.jpg 2nd: Michelin Pilot Sport 3 PS3
Overall: Another old pattern on test, the Michelin seems to have fared better than the Pirelli and matched its 2010 and 2011 results, placing second overall. Winning both the aquaplaning tests the Michelin was extremely strong in all wet tests, fast during wet handling with the only criticism aimed towards the front end bite. The PS3 struggled a little in the dry where it lacked sharpness, but it held on well enough for a fifth place. A quiet tyre, the Pilot Sport 3 struggled a little in rolling resistance but overall placed extremely well. A good tyre.
  tDunlop-Sport-Maxx-RT.jpg 3rd: Dunlop SportMaxx RT
Overall: The best rolling resistance on test and the second quietest cabin noise seems at odds with Dunlops "sporty" image, but that's what the new Sport Maxx RT achieved. A second place in dry braking was a strong result, but during dry handling the Dunlop lacked a little sharpness and required a lot of steering lock to get it turned, finished eighth fastest. The Dunlops biggest problem was in the wet. While it finished third and fourth in the aquaplaning tests, the RT lacked front end bite during wet handling and washed out wide on the throttle. An overall third. 
  tHankook-Ventus-S1-Evo-2.jpg 4th: Hankook Ventus S1 evo2
Overall: The midrange Korean brands are finally making progress towards the premium, with a strong showing from Hankook with the Ventus S1 evo2. A string of top three results in the wet really shows how well the tyre has been developed, only being let down by wet cornering. Like the Goodyear, the Hankook found it hard to match the best tyres in the dry, giving up grip earlier than the competition, and while it was the quietest tyre on test, it could only place sixth in the rolling resistance tests. 
  tgoodyear-eagle-f1-asymmetric-2-tyre.jpg 4th: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Overall: Joint fourth place may seem like a strong finish, but this is the worst placed finish the aging Asymmetric 2 has ever achieved. The Goodyear is one of the most efficient choices placing a close second in the rolling resistance test and was nice and quiet in the cabin, but it struggled a little on the dry handling circuit with understeer and sharpness. It fared better in wet handling, where the understeer was neutralised and the grip strong under acceleration. Fifth place aquaplaning results leaves the Goodyear fourth overall. 
  tYokohama-Advan-V105.jpg 6th: Yokohama Advan Sport V105
Overall: It's clear to see Yokos sporty roots with the new Advan V105, it is the handling king, winning wet handling and coming second in dry handling, proving you don't have to trade wet performance for a good dry time. The car felt planted and grippy in both the wet and the dry, and you could get on the power early. Where the the V105 struggled was aquaplaning, noise and rolling resistance, finishing far down the tables in all three tests, leaving the Advan V105 sixth overall. 
  tBridgestone-Potenza-S001.jpg 7th: Bridgestone Potenza S001
Overall: The noisiest tyre on test, and ninth place in wet handling is not what you'd expect from a premium manufacturer like Bridgestone, though they are currently working on new developments to improve these scores. The S001 scored much better in the aquaplaning tests, finishing above average, and in the dry handling tests it felt sharp and grippy with a strong fourth fastest time overall. 
  tVredestein-ultrac-vorti.jpg 8th: Vredestein Ultrac Vorti
Overall: The new Vorti is the dry handling master with the fastest lap time, and a sharp sporty feel and good balance. Unfortunately Vredestein seem to have traded dry performance for wet, as the tyre lacked overall balance on the wet circuit, finishing seventh. More worryingly the new Vorti could only manage ninth in the wet braking test, needing an average of seven meters longer to stop than the test winning Conti. Poor rolling resistance scores for a new tyre and only mid table noise figures leaves the Vorty in eighth position overall.
  tPZERO.jpg 9th: Pirelli P Zero
Overall: Ninth place for the P Zero, test winner in 2008, shows how quickly the premium tyres develop. The P Zero still felt planted in the wet with no rear movement, and scored well in wet braking and cornering, but finished extremely poorly in the aquaplaning tests, placing ninth and last in curved and straight aquaplaning respectively. In the dry the car felt stable and well balanced, but it was only sixth fastest and finished ninth in dry braking. Noisy and high rolling resistance meant Pirelli could only manage ninth, behind much cheaper rivals.
  tChampiro_HPY_TIRE.jpg 10th: GT Radial Champiro HPY
Overall: The Chinese GT Radial is the cheapest tyre on test, saving you around £100 over a premium rival. As usual, the savings come at an expense - wet handling, though at around 10% off the best tyre on test this is closer than budget tyres have been in the past. In the dry the GT Radial was a little better, just a second off on the dry handling circuit with a sharp, sporty turn in, but still needed nearly three meters further to stop the car under dry braking.

 

 

links:

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-Auto-Express-Summer-Tyre-Test.htm

Link to comment
Share on other sites

Καμια αντιρρηση για το τεστ που παραθετεις φιλε, αλλα παιδια αμα αρχισουμε να ποσταρουμε ολα τα τεστ που εχει το tyrereviews, θα χασουμε την μπαλα. Τα ιδια ελλαστικα ειναι και εναλλασονται στην 5αδα, αναλογα το περιοδικο,τεστ,χωρα κτλ κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ενταξει .. αλλα μεσω των τεστ μπορει καποιος να αποφασισει τι να αγορασει.....το ιδιο συμβαινει με ολα στην αγορα..... απο τηλεορασεις μεχρι ..σαμπουαν... Ο καθε αγοραστης επιλεγει μετα απο ερευνα/συγκριτικα τεστ με γνωμονα και τις προσωπικες επιλογες πχ για πολλους το φρεναρισμα στο στεγνο ειναι πιο σημαντικο απο το θορυβο στην καμπινα κτλ κτλ... τα συγκριτικα τεστ δεν ειναι ευαγγελιο... αλλα σιγουρα βοηθουν ολους εμας που δεν εχουμε γνωσεις χρονο χρημα να ασχοληθουμε σε καθε επιμερους ειδικο τομεα.

Link to comment
Share on other sites

Η σε βοηθουν η σε στελνουν...Οκ συμφωνουμε.

Υγ: οπως καταλαβαινεις δεν εχει να κανει ουτε ηταν κατι προσωπικο για σενα.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μπήκαν τα Dunlop Sport BluResponse.

Θα σας πω γνώμη μετά από κάποια χλμ.

Thanks Koumparos!

Περιμένω να μάθω τις εντυπώσεις σου άμεσα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.