Jump to content
karlos

Golf - Επιλογη Ελαστικου 225/45/17 [ Michelin, Goodyear, Toyo, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Vredestein]

Recommended Posts

καλα ε, εχω χασει τη μπαλα μ αυτα. δηλαδη ενα λαστιχο με δ.τ Η μπορει να εχει ιδιο δεικτη φθορα πελματος με ενα λαστιχο με δ.τ. W; η ιδιο δεικτη θερμοκρασιας;

ο δεικτης φθορας πελματος δεν ειναι αναλογος με το δ.τ. ; δηλαδη οσο πιο σκληρο λαστιχο τοσο πιο μεγαλος δεικτης ταχυτητας;;

και οτι οσο πιο σκληρο λαστιχο ( μεγαλος δ.τ. ) τοσο πιο δυσκολα θα ζεστενεται;

αυτοι οι δεικτες υπαρχουν στα ευρωπαικα λαστιχα; και με ποιο τροπο υπαρχουν; π.χ 500-Α-Β;

Link to comment
Share on other sites

καλα ε, εχω χασει τη μπαλα μ αυτα. δηλαδη ενα λαστιχο με δ.τ Η μπορει να εχει ιδιο δεικτη φθορα πελματος με ενα λαστιχο με δ.τ. W; η ιδιο δεικτη θερμοκρασιας;

ο δεικτης φθορας πελματος δεν ειναι αναλογος με το δ.τ. ; δηλαδη οσο πιο σκληρο λαστιχο τοσο πιο μεγαλος δεικτης ταχυτητας;;

και οτι οσο πιο σκληρο λαστιχο ( μεγαλος δ.τ. ) τοσο πιο δυσκολα θα ζεστενεται;

αυτοι οι δεικτες υπαρχουν στα ευρωπαικα λαστιχα; και με ποιο τροπο υπαρχουν; π.χ 500-Α-Β;

Ηλια ανοιξε ενα θεμα να το συζητησουμε αν θες γιατι ξεφυγαμε..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλα ε, εχω χασει τη μπαλα μ αυτα. δηλαδη ενα λαστιχο με δ.τ Η μπορει να εχει ιδιο δεικτη φθορα πελματος με ενα λαστιχο με δ.τ. W; η ιδιο δεικτη θερμοκρασιας;

ο δεικτης φθορας πελματος δεν ειναι αναλογος με το δ.τ. ; δηλαδη οσο πιο σκληρο λαστιχο τοσο πιο μεγαλος δεικτης ταχυτητας;;

και οτι οσο πιο σκληρο λαστιχο ( μεγαλος δ.τ. ) τοσο πιο δυσκολα θα ζεστενεται;

αυτοι οι δεικτες υπαρχουν στα ευρωπαικα λαστιχα; και με ποιο τροπο υπαρχουν; π.χ 500-Α-Β;

Ηλία, απ' ότι καταλαβαίνω,

είναι κάπως μπερδεμένα ε ?

Για να σου δώσω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα:

 

195/65/R15 91H MICHELIN ENERGY SAVER ( TREADWEAR 420 - TRACTION A - TEMPERATURE A )

 

ενώ

 

225/45/R17 91Y DUNLOP SPORT MAXX RT ( TREADWEAR 240 - TRACTION AA - TEMPERATURE A )

 

Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει συσχετισμός μεταξύ SPEED LIMIT INDEX και TREADWEAR - TEMPERATURE.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι εχεις δικιο nikdev. ας μεταφερει καποιος αυτα τα ποστ εκει που πρεπει.

σ ευχαριστω και παλι κουμπαρε. μου ελυσες ακομα μια απορια

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες, τι κακό είναι αυτό το πράγμα. Σε διάσταση 205x55x16 να μην υπάρχει ένα λάστιχο με νορμάλ δείκτη ταχύτητας.

Κ μη μου πεί κανείς ότι οι δείκτες V & Y είναι νορμάλ για αμάξια που πάνω απο τη μισή ζωή τους περνάνε στις πόλης με 40-50 χλμ την ώρα, γιατί θα ξεμείνω απο μαλλιά. 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες, τι κακό είναι αυτό το πράγμα. Σε διάσταση 205x55x16 να μην υπάρχει ένα λάστιχο με νορμάλ δείκτη ταχύτητας.

Κ μη μου πεί κανείς ότι οι δείκτες V & Y είναι νορμάλ για αμάξια που πάνω απο τη μισή ζωή τους περνάνε στις πόλης με 40-50 χλμ την ώρα, γιατί θα ξεμείνω απο μαλλιά. 

Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες

ΟΛΑ τα καλά λάστιχα, βγαίνουν και με δείκτη ταχύτητας Η

Link to comment
Share on other sites

205/55/16 beidgestone t-001 300 ευρν τοποθετημενα-ζυγοσταθμισμενα ειναι καλα;

Καλα εισαι
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες

ΟΛΑ τα καλά λάστιχα, βγαίνουν και με δείκτη ταχύτητας Η

Αδερφέ εννοώ πως ότι λάστιχο βλέπω σε αυτά που ενδιαφέρομαι, βγαίνουν με παράλογους δείκτες ταχύτητας. Ακόμα κ τα μαμά λάστιχα που φοράει το δικό μας θεωρώ παράλογο εντελώς το να φοράει V δείκτη .

 

Είμαι μεταξύ των continental και dunlop αυτή τη στιγμή κ στις κάπως καλές τους εκδόσεις, δε μπορώ να βρώ ένα πραγματικά λογικό δείκτη ταχύτητας κ όχι αυτούς τους παράλογους δείκτες που κανείς σώφρων άνθρωπος με all arround χρήση του αυτοκινήτου του δε θα έπρεπε να βάζει. 

 

Κ να σε πω την αλήθεια ούτε ο H μου φαίνεται λογικός δεικτης ταχύτητας. Δηλαδή αυτό το λάστιχο, να το πω μπακάλικα, πότε αρχίζει να ζεσταίνεται?? Τι να το κάνω μέσα στη πόλη?? 

Edited by VaL_Phoenix
Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ εννοώ πως ότι λάστιχο βλέπω σε αυτά που ενδιαφέρομαι, βγαίνουν με παράλογους δείκτες ταχύτητας. Ακόμα κ τα μαμά λάστιχα που φοράει το δικό μας θεωρώ παράλογο εντελώς το να φοράει V δείκτη .

 

Είμαι μεταξύ των continental και dunlop αυτή τη στιγμή κ στις κάπως καλές τους εκδόσεις, δε μπορώ να βρώ ένα πραγματικά λογικό δείκτη ταχύτητας κ όχι αυτούς τους παράλογους δείκτες που κανείς σώφρων άνθρωπος με all arround χρήση του αυτοκινήτου του δε θα έπρεπε να βάζει. 

 

Κ να σε πω την αλήθεια ούτε ο H μου φαίνεται λογικός δεικτης ταχύτητας. Δηλαδή αυτό το λάστιχο, να το πω μπακάλικα, πότε αρχίζει να ζεσταίνεται?? Τι να το κάνω μέσα στη πόλη?? 

Δεν λιώνει με τίποτε αυτή η καραμέλα  :sorry:

Δυστυχώς  :suicide:

Next generation, perhaps  =@

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν λιώνει με τίποτε αυτή η καραμέλα  :sorry:

Δυστυχώς  :suicide:

Next generation, perhaps  =@

Sorry φίλε μου αλλα δεν είναι καραμέλα. Ναι ξέρω ότι είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων το πότε ζεσταίνει ένα λάστιχο, αλλα ως ένδειξη πριν το δοκιμάσουμε έχουμε μόνο αυτό. Ειδικά σε λάστιχα "πολιτικής χρήσης".

Κ πριν γεράσω κ έκανα δοκιμές σε αναβάσεις αλλα κ τώρα που ακόμα κάποιοι φίλοι μου αγωνίζονται, το πότε το λαστιχο μας πιάνει την ιδανική θερμοκρασία το μαθαίναμε καλά. 

 

Απλά πλέον με τους off Road αγώνες που ασχολούμε, δεν μας νοιάζουν οι θερμοκρασίες αλλα άλλοι παράγωντες.

Link to comment
Share on other sites

Sorry φίλε μου αλλα δεν είναι καραμέλα. Ναι ξέρω ότι είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων το πότε ζεσταίνει ένα λάστιχο, αλλα ως ένδειξη πριν το δοκιμάσουμε έχουμε μόνο αυτό. Ειδικά σε λάστιχα "πολιτικής χρήσης".

Κ πριν γεράσω κ έκανα δοκιμές σε αναβάσεις αλλα κ τώρα που ακόμα κάποιοι φίλοι μου αγωνίζονται, το πότε το λαστιχο μας πιάνει την ιδανική θερμοκρασία το μαθαίναμε καλά. 

 

Απλά πλέον με τους off Road αγώνες που ασχολούμε, δεν μας νοιάζουν οι θερμοκρασίες αλλα άλλοι παράγωντες.

Αδερφέ μου,

εντός πόλης, ΚΑΝΕΝΑ λάστιχο, δεν πιάνει ''την ιδανική θερμοκρασία''. ΠΟΤΕ !!!

Εκτός και πάς Εκάλη - Γλυφάδα και δεν σε πιάσει κανένα φανάρι.

Τι μπερδεύεις στην κουβέντα τις αναβάσεις, τους αγώνες κλπ ?

Εδώ μιλάμε για το λάστιχο που θα σε πάει για τα ψώνια , στη λαϊκή, στο σουπερ μάρκετ.

Αν το πας σπινιάροντας, τότε ναι, θα το ζεστάνεις

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ μου,

εντός πόλης, ΚΑΝΕΝΑ λάστιχο, δεν πιάνει ''την ιδανική θερμοκρασία''. ΠΟΤΕ !!!

Εκτός και πάς Εκάλη - Γλυφάδα και δεν σε πιάσει κανένα φανάρι.

Τι μπερδεύεις στην κουβέντα τις αναβάσεις, τους αγώνες κλπ ?

Εδώ μιλάμε για το λάστιχο που θα σε πάει για τα ψώνια , στη λαϊκή, στο σουπερ μάρκετ.

Αν το πας σπινιάροντας, τότε ναι, θα το ζεστάνεις

Συμφωνώ μαζί σου. Δε διαφώνησα πουθενά.  Αλλα προσπαθούμε για το όσο πιο κοντά σε αυτή γίνεται.

Κ όσο πιο ψηλά είναι το εύρος λειτουργίας, τόσο χειρότερα. 

Κοινός κ μπακάλικα στα 70 που κινούμαστε στη πόλη είναι πιο κοντά σε έναν δείκτη S που έβαζα παλαιότερα κ έχω κ στο δικό μου, 4χ4 αμάξι, απο κάτι δείκτες τύπου V ή χειρότερα Y (ήμαρτον παναγία μου), που βλέπω σε όλα τα λάστιχα σε αυτή την διάσταση που έχει το αμάξι της κοπέλας μου.( προφανώς, δε θα σπινάρει ή θα βαράει 8άρια για να ζεστάνει σωστά λάστιχο)  

 

 

υ.γ. τα ανέφερα για να δώσω έμφαση στο θέμα των θερμοκρασιών, που εγώ σαν παλαιάς κοπής οδηγός εγώ δίνω μεγάλη. Ευχαριστώ.

Edited by VaL_Phoenix
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ώρα για αλλαγή ζαντών από 16΄ σε 17΄ και μία βοήθεια στην επιλογή ελαστικού θα την ήθελα. Είμαι μεταξύ Continental (που πάντα φόραγα μέχρι τώρα) και του Dunlop sportmaxx rt (που τόσα καλά γράφονται στα topics). Δεν θα το σκεφτόμουνα αλλά τα sc5 που έβαλα τελευταία φορά μου φάνηκαν πάρα πολύ μαλακά στο πλάι με αποτέλεσμα (οπτικά κυρίως) να μην δείχνουν τόσο ωραία. Από θέμα συμπεριφοράς στο δρόμο δεν είχα προβλήματα. Διαβάζω και για τα Dunlop τόσο καλά σχόλια και έχω μπει σε σκέψεις !!! 440€ έχω βρει τα sc5 - 430€ τα Dunlop.  Help...

Link to comment
Share on other sites

σορυ ρε φιλε δηλαδη αν πας ταξιδι αθηνα θεσσαλονικη πχ που εχει πολλα κομματια για να παιξεις...θα αλλαξεις λαστιχα?

Φίλε πάνω απο 180 θα πηγαίνω συνεχώς? (αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα λάστιχο δείκτη S)

Κ πες ότι πηγαίνω, τι σημαίνει ότι τα λάστιχα μου μετά τα 180 τα λάστιχα θα σκάσουν?? Απλά πάλι η καμπύλη αποδοσής τους σταδιακά θα πέφτει, όπως πεσμένη θα είναι κ στα 100 και 120.

 

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει το νόημα της ιδανικής απόδοσης των ελαστικών. 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πάνω απο 180 θα πηγαίνω συνεχώς? (αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα λάστιχο δείκτη S)

Κ πες ότι πηγαίνω, τι σημαίνει ότι τα λάστιχα μου μετά τα 180 τα λάστιχα θα σκάσουν?? Απλά πάλι η καμπύλη αποδοσής τους σταδιακά θα πέφτει, όπως πεσμένη θα είναι κ στα 100 και 120.

 

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει το νόημα της ιδανικής απόδοσης των ελαστικών. 

 

Να πέσουν λίγο οι τόνοι σε παρακαλώ...

Link to comment
Share on other sites

Το οπτικο νομιζω ειναι το τελευταιο πραγμα που πρεπει να σε απασχολει στο λαστιχο. Πλεον ολα εχουν πλαινα παρα πολυ λεπτα εξ ου και οτι υπαρχουν πολλα στραβα. Αν σου αρεσαν τα conti μεινε σε αυτα. Ειναι τελιως υποκειμενικο ζητημα. Παντως κ σε dunlop η goodyear αμα πας μια χαρα θα εισαι. Αν εισαι ανθρωπος που δοκιμαζει κανε την αλλαγη και θα τα κατα-ευχαριστηθεις και μπορει στο μελλον να βαζεις μονο αυτα ;-)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πάνω απο 180 θα πηγαίνω συνεχώς? (αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα λάστιχο δείκτη S)

Κ πες ότι πηγαίνω, τι σημαίνει ότι τα λάστιχα μου μετά τα 180 τα λάστιχα θα σκάσουν?? Απλά πάλι η καμπύλη αποδοσής τους σταδιακά θα πέφτει, όπως πεσμένη θα είναι κ στα 100 και 120.

 

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει το νόημα της ιδανικής απόδοσης των ελαστικών. 

θα χαρω πολυ να μου εξηγησεις για να το καταλαβω :)

Link to comment
Share on other sites

SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 11/10 ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 12/10

225/45/R17 DUNLOP SPORT MAXX RT - 400 ΕΥΡΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ
225/45/R18 PIRELLI PZERO NERO GT - 430 ΕΥΡΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ


ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ (ΠΑΤΡΙΔΑ mrgreen.gif ) ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

 

deal-of-the-day-300x288.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σας ρωτήσω κάτι ?

 

Το Σάββατο πήγα και τοποθέτησα τα Goodyear efficient grip performance. Ήταν κατασκευής 2914 και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν είχε ούτε χρωματιστές γραμμές το ελαστικό αλλά ούτε και τα "κεραιάκια" στο ελαστικό, ξέρετε αυτά που είναι σαν βλεφαρίδες...

 

Ρώτησα και μου είπαν ότι έτσι τα βγάζει η Goodyear..... έτσι είναι ???

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα ουτε τα asimetric 2 που εχω ειχαν γραμμες ή βλεφαριδες.

Link to comment
Share on other sites

Να σας ρωτήσω κάτι ?

 

Το Σάββατο πήγα και τοποθέτησα τα Goodyear efficient grip performance. Ήταν κατασκευής 2914 και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν είχε ούτε χρωματιστές γραμμές το ελαστικό αλλά ούτε και τα "κεραιάκια" στο ελαστικό, ξέρετε αυτά που είναι σαν βλεφαρίδες...

 

Ρώτησα και μου είπαν ότι έτσι τα βγάζει η Goodyear..... έτσι είναι ???

και μενα ετσι ηταν οταν τα εβαλα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

 

'Εχω ένα Golf V 122 Revo, του έχω βάλει τις 225/45/17 BBS του GTI

 

'Εχω τα λάστιχα Good Year Eagle F1 Assymetric 2 από τα οποία είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος

καθώς είναι σκληρά και ανθεκτικά. Τα Continental ContisportContact 3 που είχα πριν έβγαζαν πολύ

συχνά καρούμπαλα

 

Είμαι σε φάση να τα άλλαξω, έχετε να προτείνετε κάποια άλλη καλή μάρκα αντίστοιχη μήπως

κάνω καμμιά αλλαγή?

 

Ευχαριστώ,

 

Χband

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.