Jump to content
karlos

Golf - Επιλογη Ελαστικου 225/45/17 [ Michelin, Goodyear, Toyo, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Vredestein]

Recommended Posts

Χτες ξανασυζητησα με διαφορους εδώ σε βουλκανιζατέρ.

 

Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.

 

Δύο μου πρότειναν το Goodyear Εfficiency 205/55/16 σε V ο ένας εκ των δύο μάλιστα πιο καλά το Dunlop Blue Response 205/55/16 V

 

άλλος μου λέει μη βάζεις Michelin από τις 20000 και μετά θα χεις πέλμα αλλά το λάστιχο γίνεται κούτσουρο θα ναι και W οπότε καταλαβαίνεις ότι θα χεις θέμα μου πε.

 

Δεν ξέρω με μπερδεύουν και μου φαίνεται θα ξαναπάω σε αυτό που φοράω και είμαι πολύ ευχαριστημένος Continental Sport Cont 2 205/55/16 V.

 

Τι γνώμη έχετε?

 

Για τα Michelin ισχύει αυτό?

Edited by Larissaios
Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδευεσαι τοσο πολυ. Ολες οι μαρκες που εχεις επιλεξει ειναι μια χαρα. Αν εισαι ευχαριστημενος με τα conti ξαναβαλτα. Αν θες να δοκιμασεις goodyear ή dunlop που ειναι το ιδιο δοκιμασε τα. Τα Michelin σε αυτη τη διασταση ειναι λιγο μαλακα απ οσο θυμαμαι. Παντως σε αυτη τη διασταση 55/16  αυτο που πρεπει να σκεφτεις ειναι αν θες ενα πιο touring/οικονομικοοικολογικο ελαστικο ή πιο sport. Αν θες πιο σπορ εισαι αναμεσα σε pilot3 και sport maxx rt.

Link to comment
Share on other sites

Απορώ όμως γιατί τόσος ζήλος για λάστιχα τα οποία όταν υπήρχαν τα michelin δεν υπήρχαν πουθενά. Επίσης να τονίσω ότι από επώνυμα εκτός από continental και michelin όλα τα άλλα πχ dunlop , bridgeston, pirelli, goodyear έχουνε σκληρές γόμες και για τους ελληνικούς δρόμους ίσως δεν κάνουνε όσο για το εξωτερικό γιατί για να ζεστάνεις λάστιχο πρέπει να 'χεις και σωστό δρόμο

Link to comment
Share on other sites

Ναι βγαίνει έμαθα και εγώ σήμερα απλά δεν υπάρχει καθόλου στα κεντρικά. Ξεκινάει η παραγωγή του πάλι 15/3/13 και δεν ξέρω πότε μπορεί να ναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο Pilot Sport 3 σε W και Dunlop MΑXX RT σε W

Edited by Larissaios
Link to comment
Share on other sites

Ναι βγαίνει έμαθα και εγώ σήμερα απλά δεν υπάρχει καθόλου στα κεντρικά. Ξεκινάει η παραγωγή του πάλι 15/3/13 και δεν ξέρω πότε μπορεί να ναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο Pilot Sport 3 σε W και Dunlop MΑXX RT σε W

Ο koumparos το διαθέτει στην Ελληνική αγορά  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

όταν το παραλάβεις λοιπόν σε W να μας ενημερώσεις χαχα

Μάλλον δεν έγινε κατανοητό το προηγούμενο

Είπα, ότι μπορώ να το προμηθεύσω

σε όποιον το επιθυμεί 

Link to comment
Share on other sites

Ναι μάλλον δεν έγινε. Μπορείς να το στείλεις σε οποιονδήποτε λαστιχά της Λάρισας προφανώς.

Αυτό είναι προφανές,

τα στέλνω παντού, αλλά ...

περαστικά και μεταφορικά

θα κάνουν την αγορά τους ασύμφορη

φαντάζομαι

Link to comment
Share on other sites

Στη Λάρισα 310  Michelin Pilot 3 W και 300 ta Dunlop maxx rt Y τοποθετημένα και ζυγοσταθμισμένα σε 205/55/16

 

Δείτε και μερικά λινκ με τεστ που περιλαμβάνουνε τα λαστιχα

 

http://www.evo.co.uk/features/features/290650/performance_tyres_2013_tyre_test.html

 

http://www.pirelli.com/asset/index.php?idelement=2141

 

http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/66052/dunlop-sport-maxx-rt

http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/66051/michelin-pilot-sport-3

Edited by Larissaios
Link to comment
Share on other sites

Με πμ τα υπολοιπα παιδια.

Εχουμε ξεφυγει.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τα κοντι 5 με ειχανε απογοητευσει οταν τα αλλαξα μετα απο κοντι 3...καλα τα 3 αλλα λιωνουν για πλακα.τα πιλοτ σπορτ 3 εξαιρετικα σε διασταση 225 40 18 και δεν κοπανουσανε ακρβιβα ομως τοτε...το 2011 αν θυμαμαι οποτε παλιο αλλα καλο.θυμουμενος την εμπειρια με τα σπορτ 3 πηγα τωρα στα πιλοτ σουπερ σπορτ που φοραω σε 225 35 19 και ειναι οτι καλυτερο εχω βαλει σε λαστιχο σε αμαξι μου.τα bridgestone ρε050 και σ001 τα ειχα σε 225 40 18 καλα αλλα σκληρα..πιο σκληρα και απο τα 19αρια που εχω τωρα.Με το που ζεσταθουν ομως δεν θα σε προδωσουν...για πιρελι ειχα τα π ζηρο νερο απλα το χειροτερο λαστιχο που ειχα.για dunlop maxx rt  δεν τα εχω δομικασει ομως φιλος με πολο τζιτιαι τα φοραει και ειναι εξαιρετικα και σκληρα δεν τα λες.Συμβουλη μου μην το πολυψαχνεις!!λαστιχα ειναι σε ενα χρονο θα τα πεταξεις.βαλε οποιο θες απο τα 2 που ειναι εξαιρετικα πιστευω και στην επομενη αλλαγη η συνεχιζεις με το ιδιο η αλλαζεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι και τα δύο από φίλους που τα χουνε το Dunlop Maxx rt είναι λίγο πιο μαλακό από το Pilot 3.

 

Γενικά είναι δύο λάστιχα με σκληρό σκελετό αλλά με μαλακές γόμες (σπορτίβικα) που βγάζουνε λιγότερα χιλιόμετρα από τα πιο συμβατικά των δύο εταιριών δλδ Dunlop Blueresponse και Michlin Primacy 3 αντίστοιχα τα οποία έχουνε πιο μαλακούς σκελετούς αλλά πιο σκληρές γόμες από τα δύο πρώτα.

Edited by Larissaios
Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι και τα δύο από φίλους που τα χουνε το Dunlop Maxx rt είναι λίγο πιο μαλακό από το Pilot 3.

 

Γενικά είναι δύο λάστιχα με σκληρό σκελετό αλλά με μαλακές γόμες (σπορτίβικα) που βγάζουνε λιγότερα χιλιόμετρα από τα πιο συμβατικά των δύο εταιριών δλδ Dunlop Blueresponse και Michlin Primacy 3 αντίστοιχα τα οποία έχουνε πιο μαλακούς σκελετούς αλλά πιο σκληρές γόμες από τα δύο πρώτα.

ελα να σε παω μια βολτα με τα michelin και θα καταλαβεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απορώ όμως γιατί τόσος ζήλος για λάστιχα τα οποία όταν υπήρχαν τα michelin δεν υπήρχαν πουθενά. Επίσης να τονίσω ότι από επώνυμα εκτός από continental και michelin όλα τα άλλα πχ dunlop , bridgeston, pirelli, goodyear έχουνε σκληρές γόμες και για τους ελληνικούς δρόμους ίσως δεν κάνουνε όσο για το εξωτερικό γιατί για να ζεστάνεις λάστιχο πρέπει να 'χεις και σωστό δρόμο

Αστειευεσαι ετσι? Επειδη σε βλεπω για Michelin, βαλτα και κανε το καλο αφου το ψαξες τοσο πολυ να γραψεις τις εντυπωσεις σου μετα απο αρκετα χιλιομετρα.

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα,
διαβάζοντας αρκετές γνώμες και ψάχνοντας λίγο τα χαρακτηριστικά με τα labels , αν και σκεφτόμουν τα michelin ps3  (αφού διάβασα και τα σχόλια του kouparou - και να πω και ενα ευχαριστώ γιατί οποιοσδήποτε πίσω από την ανωνυμία μπορεί να λέει ότι θέλει) τελικά  έβαλα τα dunlop sport bluresponse σε διάσταση 205/55/16 91V με DOT 09/15 (!!) αντικαθιστώντας τα (όχι τόσο ευχάριστα, 4,5 ετών) bridgestone turanza er300 που φορούσε από τη «μάνα» του.
Τα φόρεσα εχθές και μόνο θετική γνώμη αποκόμισα στα πρώτα 150χλμ που τα έχω κάνει, για διάρκεια ζωής θα δείξει.
1) Είναι πολύ πιο αθόρυβα, δεν κοπανάω στις λακούβες.

2) Το esp δεν ανάβει τόσο συχνά ούτε στην εκκίνηση ούτε σε ανηφόρες...
3) Ωραίο κράτημα, 2-3 φορές που το ζόρισα σε στροφή , ούτε κιχ να κάνει πως φεύγει...
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πάρα πολύ και το κράτημα και ότι δεν κάνει τόσο θόρυβο όσο τα προηγούμενα

ΥΓ (offtopic): Επειδή το κιβώτιο είναι αυτόματο , δεν ξέρω αν αυτό είναι πρόβλημα, (νόμιζα ότι ήταν θέμα των ελαστικών-δεν είναι) διαπιστώνω ότι κρατάει μέσα πάρα πολύ τη 2α (αν δεν σταματήσει δεν την βγάζει να πάει D1) ,

με αποτέλεσμα αν δεν σταματήσεις εντελώς να κάνει , ένα όχι κάτι σαν θόρυβο, πιο πολύ σαν να ενεργοποιείται το esp , να μην μπορει τραβήξει το αμάξι , να μην έχει κουμπώσει καλά η 2α (τι λέω για αυτόματο ε ;) ... Αυτό μου το κάνει κυρίως όταν σταματάς λίγο λίγο σε διασταύρωση με stop βλέπεις οτι είσαι ελεύθερος και στρίβεις... ένα πράγμα σαν τριγμός...που μεταφέρεται και στο τιμόνι ελαφρώς ( δεν ειναι το esp )

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

Καλοφόρετα τα dunlop!! Αυτό που λες δυστυχώς πρέπει να είναι σκορτσάρισμα, το έχουν το πρόβλημα ολα τα dsg7. Ριξε μια ματιά στα προβλήματα και στο subforum της μετάδοσης, υπάρχουν θέματα και αναφορές στο πρόβλημα. 

 

Εν ολίγοις λύνεται με αλλαγή πολύδισκου την οποία καλό θα είναι να κάνεις άμεσα έστω και εκτός εγγύησης αφου το μεγαλύτερο μέρος το καλύπτει η vw. Αν σου πουν να τα πληρώσεις όλα απλά κάνεις φασαρία, δεν παίζει! 

Link to comment
Share on other sites

 

3) Ωραίο κράτημα, 2-3 φορές που το ζόρισα σε στροφή , ούτε κιχ να κάνει πως φεύγει...

 

Καλημέρα από Μεταμόρφωση

Τεχνική συμβουλή: Μην ζορίζεις τα καινούργια λάστιχα, πριν κάνεις τα πρώτα 400-500 χιλιόμετρα.

Το "στρώσιμο" των καινούργιων ελαστικών (όπως και το "εμπρός-πίσω που έχω αναφέρει αλλού) είναι απαραίτητο,

για να σου δώσουν τις σωστές επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.

Όσο πιο πρόσφατη είναι η ημερομηνία παραγωγής τους,

τόσο πιο ευλαβικό στρώσιμο χρειάζονται  :drinks:

Edited by activious
διορθωση
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ελα μου ντε!!!!!!

ολα αυτα σε gt 170....225/45/17

βασικα καλησπερα σας..!!!!

δεν τα εχει δοκιμασει κανεις τα συγκεκριμενα??

μηπως τα adrenalin της bridgestone ειναι καλα???

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.