Jump to content
blugosi

Ερώτηση Για Ιδιοκτήτες Dsg

Recommended Posts

Την Παρασκευή πήρα το αμάξι από το Γρατσία, όπου μου άλλαξαν - για δεύτερη φορά εντός εγγύησης - τον πολύδισκο συμπλέκτη.

Πριν το αφήσω το αμάξι, θυμάμαι ότι όταν σταματούσα στο φανάρι με D, και πατούσα σταθερά το φρένο, ο συμπλέκτης κάπως αποσύμπλεκε την ταχύτητα και είχα ένα χαμηλό ρελαντί χωρίς κραδασμούς. Ήταν σα να είχα βάλει  P η N στο σαζμάν.

Τώρα, παρατήρησα ότι δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Με το φρένο πατημένο, το αμάξι δε φεύγει μεν μπροστά αλλά αισθάνομαι τον κραδασμό του κινητήρα στο τιμόνι, πως σε ένα χειροκίνητο σαζμάν αφήνοντας ελάχιστα το συμπλέκτη αισθάνεσαι τις πιστονιές , κάπως έτσι.

 

Στα δικά σας αμάξια, τι συμπεριφορά έχει; Τώρα έχω πρόβλημα , η τώρα είναι σωστό;

Αισθάνομαι ότι τώρα έχω πρόβλημα γιατί στο Γρατσία δε μου έκαναν καθόλου καλή δουλειά....

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τωρα εχεις προβλημα.Κανονικα γινεται αυτο που ειπες εξαρχης...οταν εχεις πατημενο το φρενο στο φαναρι ο κινιτηρας ειναι καπου στις 1.200 στροφες...εν αντιθεση οταν το βαλεις στο S ειναι στις πιο πολλες στροφες.Αλλα δεν νομιζω να εχεις τοσο μεγαλο θεμα...ελπιζω να ειναι λογο του καινουργιου συμπλεκτη που εβαλες...με τον καιρο μπορει να φυγει...

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδια ;; 1200 στροφές ρελαντί ; Εμένα ειναι στις 680 !

Με 1200 στροφές όλη την ώρα θα μουγκριζε στα φανάρια το μοτέρ

@blugosi σταματημένος στο φανάρι με D τωρα μήπως εχει αυξηθεί η κατανάλωση ή οι στροφές ;

Επίσης δοκίμασε την ώρα που νιώθεις αυτο να βάλεις Ν , αν εξαληφθει ειναι λάθος οι ρυθμιστικές ροδέλες για τις ανοχές του συμπλέκτη ( δεν πήραν σωστά τις μετρήσεις )

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδια ;; 1200 στροφές ρελαντί ; Εμένα ειναι στις 680 !

Με 1200 στροφές όλη την ώρα θα μουγκριζε στα φανάρια το μοτέρ

@blugosi σταματημένος στο φανάρι με D τωρα μήπως εχει αυξηθεί η κατανάλωση ή οι στροφές ;

Επίσης δοκίμασε την ώρα που νιώθεις αυτο να βάλεις Ν , αν εξαληφθει ειναι λάθος οι ρυθμιστικές ροδέλες για τις ανοχές του συμπλέκτη ( δεν πήραν σωστά τις μετρήσεις )

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Η στιγμιαία κατανάλωση παραμένει η ίδια. Όταν βάζω Ν η P δεν έχω πια κραδασμό. Που να το πάω τώρα; Στο γρατσία δεν το ξαναπάω ούτε για υαλοκαθαριστήρες!
Link to comment
Share on other sites

Αν στο Ν σταματαει ο κραδασμος και την ιδια ωρα μολις βαζεις D εχει κραδασμο  μαλλον δεν κανει τελειως αποσύμπλεξη και θα σου ξαναφαει τον δισκο ! Εγω λεω να πας εκει που στο εφτιαξαν ισως με μια βασικη ρυθμιση να στρωσει

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδια ;; 1200 στροφές ρελαντί ; Εμένα ειναι στις 680 !

Με 1200 στροφές όλη την ώρα θα μουγκριζε στα φανάρια το μοτέρ

@blugosi σταματημένος στο φανάρι με D τωρα μήπως εχει αυξηθεί η κατανάλωση ή οι στροφές ;

Επίσης δοκίμασε την ώρα που νιώθεις αυτο να βάλεις Ν , αν εξαληφθει ειναι λάθος οι ρυθμιστικές ροδέλες για τις ανοχές του συμπλέκτη ( δεν πήραν σωστά τις μετρήσεις )

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

συμφωνω... 1200 στο ρελαντι? απο ποτε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.