blugosi Posted July 13, 2014 Report Share Posted July 13, 2014 (edited) Την Παρασκευή πήρα το αμάξι από το Γρατσία, όπου μου άλλαξαν - για δεύτερη φορά εντός εγγύησης - τον πολύδισκο συμπλέκτη. Πριν το αφήσω το αμάξι, θυμάμαι ότι όταν σταματούσα στο φανάρι με D, και πατούσα σταθερά το φρένο, ο συμπλέκτης κάπως αποσύμπλεκε την ταχύτητα και είχα ένα χαμηλό ρελαντί χωρίς κραδασμούς. Ήταν σα να είχα βάλει P η N στο σαζμάν. Τώρα, παρατήρησα ότι δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Με το φρένο πατημένο, το αμάξι δε φεύγει μεν μπροστά αλλά αισθάνομαι τον κραδασμό του κινητήρα στο τιμόνι, πως σε ένα χειροκίνητο σαζμάν αφήνοντας ελάχιστα το συμπλέκτη αισθάνεσαι τις πιστονιές , κάπως έτσι. Στα δικά σας αμάξια, τι συμπεριφορά έχει; Τώρα έχω πρόβλημα , η τώρα είναι σωστό; Αισθάνομαι ότι τώρα έχω πρόβλημα γιατί στο Γρατσία δε μου έκαναν καθόλου καλή δουλειά.... Edited July 13, 2014 by blugosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos_Fba Posted July 13, 2014 Report Share Posted July 13, 2014 Φιλε μου τωρα εχεις προβλημα.Κανονικα γινεται αυτο που ειπες εξαρχης...οταν εχεις πατημενο το φρενο στο φαναρι ο κινιτηρας ειναι καπου στις 1.200 στροφες...εν αντιθεση οταν το βαλεις στο S ειναι στις πιο πολλες στροφες.Αλλα δεν νομιζω να εχεις τοσο μεγαλο θεμα...ελπιζω να ειναι λογο του καινουργιου συμπλεκτη που εβαλες...με τον καιρο μπορει να φυγει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 13, 2014 Report Share Posted July 13, 2014 Τι λέτε ρε παιδια ;; 1200 στροφές ρελαντί ; Εμένα ειναι στις 680 ! Με 1200 στροφές όλη την ώρα θα μουγκριζε στα φανάρια το μοτέρ @blugosi σταματημένος στο φανάρι με D τωρα μήπως εχει αυξηθεί η κατανάλωση ή οι στροφές ; Επίσης δοκίμασε την ώρα που νιώθεις αυτο να βάλεις Ν , αν εξαληφθει ειναι λάθος οι ρυθμιστικές ροδέλες για τις ανοχές του συμπλέκτη ( δεν πήραν σωστά τις μετρήσεις ) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted July 13, 2014 Author Report Share Posted July 13, 2014 Τι λέτε ρε παιδια ;; 1200 στροφές ρελαντί ; Εμένα ειναι στις 680 ! Με 1200 στροφές όλη την ώρα θα μουγκριζε στα φανάρια το μοτέρ @blugosi σταματημένος στο φανάρι με D τωρα μήπως εχει αυξηθεί η κατανάλωση ή οι στροφές ; Επίσης δοκίμασε την ώρα που νιώθεις αυτο να βάλεις Ν , αν εξαληφθει ειναι λάθος οι ρυθμιστικές ροδέλες για τις ανοχές του συμπλέκτη ( δεν πήραν σωστά τις μετρήσεις ) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Η στιγμιαία κατανάλωση παραμένει η ίδια. Όταν βάζω Ν η P δεν έχω πια κραδασμό. Που να το πάω τώρα; Στο γρατσία δεν το ξαναπάω ούτε για υαλοκαθαριστήρες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 13, 2014 Report Share Posted July 13, 2014 Αν στο Ν σταματαει ο κραδασμος και την ιδια ωρα μολις βαζεις D εχει κραδασμο μαλλον δεν κανει τελειως αποσύμπλεξη και θα σου ξαναφαει τον δισκο ! Εγω λεω να πας εκει που στο εφτιαξαν ισως με μια βασικη ρυθμιση να στρωσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 Τι λέτε ρε παιδια ;; 1200 στροφές ρελαντί ; Εμένα ειναι στις 680 ! Με 1200 στροφές όλη την ώρα θα μουγκριζε στα φανάρια το μοτέρ @blugosi σταματημένος στο φανάρι με D τωρα μήπως εχει αυξηθεί η κατανάλωση ή οι στροφές ; Επίσης δοκίμασε την ώρα που νιώθεις αυτο να βάλεις Ν , αν εξαληφθει ειναι λάθος οι ρυθμιστικές ροδέλες για τις ανοχές του συμπλέκτη ( δεν πήραν σωστά τις μετρήσεις ) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro συμφωνω... 1200 στο ρελαντι? απο ποτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...