Jump to content
geologist

Polo 1.4 Tdi (2014)

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους!

Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα μόνο για το συγκεκριμένο κινητήρα του νέου polo.

 

Τελικά αποφάσισα να δώσω το gti, γιατί κάνω πολλά χιλιόμετρα και δε συμφέρει πλέον...

Το diesel ήταν μονόδρομος, οπότε το παρήγγειλα. Ελπίζω να μην το μετανιώσω.

 

Α, και ελπίζω το θέμα να μη γίνει ημερολόγιο σαν του Andritsoula με το 1.6! 

(Πάντως αυτό το "ημερολόγιο" με βοήθησε αρκετά). Ευχαριστώ και τον igna για την επικοινωνία.

Ευχαριστώ και όλα τα παιδιά που τα τελευταία χρόνια ανταλλάξαμε πληροφορίες (και προβληματισμούς, δυστυχώς) για το gti.

Edited by geologist
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους!

Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα μόνο για το συγκεκριμένο κινητήρα του νέου polo.

Τελικά αποφάσισα να δώσω το gti, γιατί κάνω πολλά χιλιόμετρα και δε συμφέρει πλέον...

Το diesel ήταν μονόδρομος, οπότε το παρήγγειλα. Ελπίζω να μην το μετανιώσω.

Α, και ελπίζω το θέμα να μη γίνει ημερολόγιο σαν του Andritsoula με το 1.6!

(Πάντως αυτό το "ημερολόγιο" με βοήθησε αρκετά). Ευχαριστώ και τον igna για την επικοινωνία.

Ευχαριστώ και όλα τα παιδιά που τα τελευταία χρόνια ανταλλάξαμε πληροφορίες (και προβληματισμούς, δυστυχώς) για το gti.

Εφοσον θες να εισαι οικονομικος την καλυτερη δουλεια εκανες, οι καταναλωσεις εννοειται δε συγκρινονται και οι τιμες καυσιμων ... Τωρα οσο κρατησεις μεχρι να αρχισεις να λες "να χα παλι το gti" ---απο αποψη επιδοσεων παντα!

Παντως φιλε, καλοταξιδο και εφοσον κανεις πολλα, να ειναι οικονομικα και απροβληματιστα τα χιλιομετρα σου!

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ!

Σίγουρα δεν ήταν εύκολη η απόφαση, το σκέφτηκα πάααρα πολύ.

Πφφφ... Έπρεπε όμως να μπει η λογική πάνω από το συναίσθημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ την καλύτερη δουλειά θα κάνεις. Καλοτάξιδο και είμαι σίγουρος πως δεν θα το μετανιώσεις. . . . 

Link to comment
Share on other sites

Welcome to the club :D καλά ασφαλή και (θα είναι σίγουρα ;) ) απροβλημάτιστα χιλιόμετρα φίλε μου!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η γνώμη σας για ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο;

Έχει κάποιος άποψη για το αν υπάρχει αισθητή διαφορά;

ΥΓ: Το έχω παραγγείλει με 16άρες ζάντες. 

Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η γνώμη σας για ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο;

Έχει κάποιος άποψη για το αν υπάρχει αισθητή διαφορά;

ΥΓ: Το έχω παραγγείλει με 16άρες ζάντες.

Γουστα ειναι ειναι αυτα, αλλα εφοσον το νεο σου αμαξι ειναι καθαρα ανθρωπομεταφορεας , τουλαχιστο εγω, θα το αφηνα σε εργοστασιακο επιπεδο.

Link to comment
Share on other sites

Αναφερόμουν στην εργοστασιακή ρυθμιζόμενη ανάρτηση που μπαίνει ως extra με 360 ευρώ.

Ούτως ή άλλως δεν μπορούσα πλέον να αλλάξω την παραγγελία.

Από περιέργεια ρώτησα, αν είναι αισθητή η διαφορά (αν γνωρίζει κάποιος).

Οι απόψεις των πωλητών στην αντιπροσωπεία διίστανται...

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά.

Μετά από 3 μήνες και 5.000 χλμ με το νέο polo, σκέφτηκα να γράψω τις πρώτες εντυπώσεις μου.

Το πρώτο ζήτημα, που ήταν και ο λόγος της συγκεκριμένης επιλογής, είναι η οικονομία στα καύσιμα.

Η μέση κατανάλωση είναι 5 λίτρα/ 100 χλμ (με γαργαλάει λίγο το πόδι μου...), και αυτό μεταφράζεται σε 50 % λιγότερα έξοδα, συγκρίνοντάς το με το gti που είχα πριν. Ελπίζω να μειωθεί λίγο.

Είμαι ικανοποιημένος από την έκδοση highline, και επίσης δεν το μετάνιωσα για τη 16άρα ζάντα (που έβαλα).

Πολύ καλό και το dsg, μου φαίνεται πιο άμεσο και πιο αθόρυβο.

Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ως τώρα είναι τριξίματα από το χώρο του ταμπλό, που πιθανότατα προέρχονται από τους αεραγωγούς.

Δε βρήκα χρόνο να το ψάξω στην αντιπροσωπεία, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας, γιατί ακούγονται μόνο σε πολύ άσχημο οδόστρωμα και κυρίως σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

Αυτό που με προβληματίζει (και με εκνευρίζει) είναι  το γεγονός ότι το trip δείχνει κατανάλωση περίπου μισό λίτρο κάτω από την πραγματική.

Υπάρχουν τρεις ενδείξεις: Για την τελευταία διαδρομή, από το τελευταίο γέμισμα και η "long term" (100 ώρες οδήγησης).

Από γέμισμα σε γέμισμα λοιπόν υπάρχει η απόκλιση που ανέφερα παραπάνω.

Να σημειώσω ότι στο gti που το είχα τσεκάρει, υπήρχε ακρίβεια πρώτου δεκαδικού.

Αυτά προς το παρόν...

Edited by geologist
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο ζήτημα, που ήταν και ο λόγος της συγκεκριμένης επιλογής, είναι η οικονομία στα καύσιμα.

Η μέση κατανάλωση είναι 5 λίτρα/ 100 χλμ (με γαργαλάει λίγο το πόδι μου...), και αυτό μεταφράζεται σε 50 % λιγότερα έξοδα, συγκρίνοντάς το με το gti που είχα πριν. Ελπίζω να μειωθεί λίγο.

 

Στο GTi τι καταναλωση ειχες?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!!εχω ενα polo 1.4 tdi bluemotion και δεν μπορω να βρω απο που να απενεργοποιησω το traction control και το esp!!βασικα δεν ξερω καν αν απενεργοποιουντε??ξερει κανεις???

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια!!εχω ενα polo 1.4 tdi bluemotion και δεν μπορω να βρω απο που να απενεργοποιησω το traction control και το esp!!βασικα δεν ξερω καν αν απενεργοποιουντε??ξερει κανεις???

 

΄Αποψη μου προσωπική μην τα πειράξεις και ειδικά το esp!!!! To 5άρι golf 140άρι που έχω, δυστυχώς δεν έχει esp (και πολύ κακώς) !!!

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς ο φίλος παραπάνω μιλάει για προσωρινή απενεργοποίηση...

Vasilis, το μόνο υπο-σύστημα του esp που μπορεί να απενεργοποιηθεί είναι το asr.

Αυτό γίνεται από την οθόνη αφής του ηχοσυστήματος:

Πατάς "CAR" και επιλέγεις ρυθμίσεις κάτω δεξιά (είναι ένα εικονίδιο σαν γρανάζι).

Η πρώτη ρύθμιση έχει τις επιλογές "activated" ή "asr off".

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και μιλαω για προσωρινη απενεργοποιηση γιατι θελω να δω παει το αμαξι χωρις τα ηλεκτρονικα.οταν εχεις για 2ο αμαξι πισωκινητο 320αλογων και 40κιλων ροπης στην μικρη πιεση ψαχνεσαι ακομα καο με ντιζελ σε μια στριφτερη διαδρομη.εμενα παντως τετοια επιλογη δεν εχει το δικο μου

Link to comment
Share on other sites

geologist το εχεις παρει με climatic ή με climatronic;οταν εχεις ανοικτο αυτο που εχεις τι καταναλωση σου δειχνει;;;

Link to comment
Share on other sites

Climatronic (με το "πακέτο άνεσης 2").

Λίγο το έχω χρησιμοποιήσει, την τελευταία βδομάδα μόνο, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω με βεβαιότητα.

Περίπου 0,3 έως 0,5 λίτρα παραπάνω θα έλεγα...

Edited by geologist
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, το dsg μου φαίνεται πολύ αθόρυβο, εκείνο το κροτάλισμα δεν το διακρίνω.

Έχουν κάνει καμιά βελτίωση ή απλώς ο θόρυβος του diesel επισκιάζει το κροτάλισμα;    :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλησπέρα παιδιά.

Να γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου για το Πολάκι μας.

Έχω αγοράσει την πιο απλή έκδοση με τα 75ps, manual, 4 μήνες πλέον και με 5000χλμ.

Κατανάλωση εντός πόλης λίγο πιο κάτω από 5.5 λίτρα/100χλμ.

Κατανάλωση εκτός πόλης αναλόγως της ταχύτητας, από 3.8-4 λίτρα/100χλμ. με ταχύτητα 110-120χλμ./ώρα μέχρι από 4.8-5 λίτρα/100χλμ. με ταχύτητα 140-150χλμ./ώρα και με AC.

Το χαμηλότερο που έχω δει είναι 3.2 λίτρα/100χλμ. με ταχύτητα 80χλμ./ώρα.

To trip computer της μέσης κατανάλωσης πρέπει να χάνει περίπου 0.5 λίτρο/100χλμ.

 

Για την απλή έκδοση που πήρα, δεν το έχω μετανιώσει.

Το μόνο αξεσουάρ που θεώρησα αναγκαίο & έβαλα ήταν το ηχοσύστημα “Composition Colour” με Bluetooth, 6 ηχεία, υποδοχή για κάρτα SD, AUX-IN. Χαλάλι τα επιπλέον χρήματα.

 

Προβληματάκια:

  1. Το πρόβλημα με το σβήσιμο του κινητήρα, κυρίως σε χαμηλή ταχύτητα, μου το εμφάνισε και το εμφανίζει ενίοτε και σε εμένα. Σαφώς και υπήρχε θέμα εξοικείωσης, αλλά πράγματι έχω προσαρμόσει την οδήγησή μου στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει Corsa diesel, Fiesta diesel, πάμπολλα βενζινοκίνητα, αλλά πρώτη φορά αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα.
  2. Ο πόλος της μπαταρίας αποσυνδέθηκε (δεν είχε στερεωθεί επαρκώς) στα περίπου 2000χλμ. και δεν έπαιρνε μπροστά. Πρέπει να είναι σύνηθες σε αρκετά Πόλο, γιατί με το που το πήγα στο συνεργείο με τον 1ο του γερανό-όχημα (νεύρα τότε, πολλά…), ο μηχανικός το διόρθωσε επί τόπου.
  3. Ο θόρυβος από το ντεπόζιτο έχει ήδη αναφερθεί, το επιβεβαιώνω & εγώ.
  4. Σχετικά με ένα θόρυβο - τσίριγμα που εμφανίζει, έχω δημιουργήσει σχετικό θέμα.

 

Κατά τα λοιπά, ο κινητήρας έχει δύναμη μέχρι τις 3000 στροφές, θέματα με τριγμούς δεν αντιμετωπίζω και προσπαθώ να το προσέχω για να μη με πουλάει, όπως το παλιό Polo (2002) που είχα (και επίσης πρόσεχα).

 

Αυτά από μένα.

Καλώς σας βρήκα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Να γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου για το Πολάκι μας.

Έχω αγοράσει την πιο απλή έκδοση με τα 75ps, manual, 4 μήνες πλέον και με 5000χλμ.

Κατανάλωση εντός πόλης λίγο πιο κάτω από 5.5 λίτρα/100χλμ.

Κατανάλωση εκτός πόλης αναλόγως της ταχύτητας, από 3.8-4 λίτρα/100χλμ. με ταχύτητα 110-120χλμ./ώρα μέχρι από 4.8-5 λίτρα/100χλμ. με ταχύτητα 140-150χλμ./ώρα και με AC.

Το χαμηλότερο που έχω δει είναι 3.2 λίτρα/100χλμ. με ταχύτητα 80χλμ./ώρα.

To trip computer της μέσης κατανάλωσης πρέπει να χάνει περίπου 0.5 λίτρο/100χλμ.

Για την απλή έκδοση που πήρα, δεν το έχω μετανιώσει.

Το μόνο αξεσουάρ που θεώρησα αναγκαίο & έβαλα ήταν το ηχοσύστημα “Composition Colour” με Bluetooth, 6 ηχεία, υποδοχή για κάρτα SD, AUX-IN. Χαλάλι τα επιπλέον χρήματα.

Προβληματάκια:

  • Το πρόβλημα με το σβήσιμο του κινητήρα, κυρίως σε χαμηλή ταχύτητα, μου το εμφάνισε και το εμφανίζει ενίοτε και σε εμένα. Σαφώς και υπήρχε θέμα εξοικείωσης, αλλά πράγματι έχω προσαρμόσει την οδήγησή μου στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει Corsa diesel, Fiesta diesel, πάμπολλα βενζινοκίνητα, αλλά πρώτη φορά αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα.
  • Ο πόλος της μπαταρίας αποσυνδέθηκε (δεν είχε στερεωθεί επαρκώς) στα περίπου 2000χλμ. και δεν έπαιρνε μπροστά. Πρέπει να είναι σύνηθες σε αρκετά Πόλο, γιατί με το που το πήγα στο συνεργείο με τον 1ο του γερανό-όχημα (νεύρα τότε, πολλά…), ο μηχανικός το διόρθωσε επί τόπου.
  • Ο θόρυβος από το ντεπόζιτο έχει ήδη αναφερθεί, το επιβεβαιώνω & εγώ.
  • Σχετικά με ένα θόρυβο - τσίριγμα που εμφανίζει, έχω δημιουργήσει σχετικό θέμα.
Κατά τα λοιπά, ο κινητήρας έχει δύναμη μέχρι τις 3000 στροφές, θέματα με τριγμούς δεν αντιμετωπίζω και προσπαθώ να το προσέχω για να μη με πουλάει, όπως το παλιό Polo (2002) που είχα (και επίσης πρόσεχα).

Αυτά από μένα.

Καλώς σας βρήκα.

Καλως ήρθες φιλε μου, να σου πω αρχικά πως εχω την έκδοση trendline με τα 90 αλογα. Για το θέμα που είχε δημιουργηθεί με τις χαμηλές στροφές πριν πάρω το αυτοκίνητο με αυτα που διάβασα στο autotriti συγκεκριμένα αλλα και στο εδω στο forum ειχα τρομοκρατηθει. Εχω το αυτοκίνητο ακριβώς 1 μηνα και 4 μέρες, απο την πρώτη στιγμή που έφυγα απο την αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα που εχω περίπου 3800 χλμ δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, δεν μου εχει σβήσει καμια φορά αλλα ουτε οδηγώ σφιγμένα για να μην μου σβήσει, επειδη ειναι η πρώτη φορα που παίρνω diesel, χρειαζόμουν εξοικείωση ειδικα στην αρχή γιατι όταν πας απο βενζίνη σε diesel καταλαβαίνεις διάφορα, τωρα που εχω αρχίσει να συνηθίζω απολαμβάνω και περισσότερο την οδήγηση, αλλα δεν εχω προσαρμόσει τον τρόπο που οδηγώ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εχω οδηγήσει το Polo 1.6 tdi BM και δεν βρήκα κάποια διαφορά στον τρόπο που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές, όπως επίσης και το fiesta δεν βρήκα κάποια μεγάλη διαφορά. Απο θέμα κατανάλωσης τώρα, μεσα στην πόλη και στην περιοχή(επαρχεία) που μένω εγώ που το 95% ειναι ανηφορικός εχω κατανάλωση απο 4,7 μέχρι 5,5, τώρα σε Εθνική αστρωτο ταξίδι 400 χλμ με μεγάλη δυσκολία για να γράψει 3,8l/100km, στο επόμενο ταξιδι πριν απο λιγες μερες και έχοντας 3300 km τα 3,8l/100km ήρθαν αρκετά εύκολα, προσωπικά ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος!

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλως ήρθες φιλε μου, να σου πω αρχικά πως εχω την έκδοση trendline με τα 90 αλογα. Για το θέμα που είχε δημιουργηθεί με τις χαμηλές στροφές πριν πάρω το αυτοκίνητο με αυτα που διάβασα στο autotriti συγκεκριμένα αλλα και στο εδω στο forum ειχα τρομοκρατηθει. Εχω το αυτοκίνητο ακριβώς 1 μηνα και 4 μέρες, απο την πρώτη στιγμή που έφυγα απο την αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα που εχω περίπου 3800 χλμ δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, δεν μου εχει σβήσει καμια φορά αλλα ουτε οδηγώ σφιγμένα για να μην μου σβήσει, επειδη ειναι η πρώτη φορα που παίρνω diesel, χρειαζόμουν εξοικείωση ειδικα στην αρχή γιατι όταν πας απο βενζίνη σε diesel καταλαβαίνεις διάφορα, τωρα που εχω αρχίσει να συνηθίζω απολαμβάνω και περισσότερο την οδήγηση, αλλα δεν εχω προσαρμόσει τον τρόπο που οδηγώ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εχω οδηγήσει το Polo 1.6 tdi BM και δεν βρήκα κάποια διαφορά στον τρόπο που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές, όπως επίσης και το fiesta δεν βρήκα κάποια μεγάλη διαφορά. Απο θέμα κατανάλωσης τώρα, μεσα στην πόλη και στην περιοχή(επαρχεία) που μένω εγώ που το 95% ειναι ανηφορικός εχω κατανάλωση απο 4,7 μέχρι 5,5, τώρα σε Εθνική αστρωτο ταξίδι 400 χλμ με μεγάλη δυσκολία για να γράψει 3,8l/100km, στο επόμενο ταξιδι πριν απο λιγες μερες και έχοντας 3300 km τα 3,8l/100km ήρθαν αρκετά εύκολα, προσωπικά ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος!

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Σωκράτη από θέμα κατανάλωσης ούτε εγώ έχω πρόβλημα.

Από θέμα σφιξίματος κατά την οδήγηση, δε θα πω ψέματα, ακόμα και μετά από 5000χλμ., ακόμα φοβάμαι μη μου σβήσει. Έχει να μου συμβεί εδώ & αρκετό καιρό πλέον, αλλά οκ, στις χαμηλές ταχύτητες και κάπου μεταξύ 2ας και 1ης (εκεί μου συμβαίνει), ακόμα σφίγγομαι.

Για αυτό το λόγο -πείτε με υπερβολικό, τι να κάνουμε...- δεν το έχω δώσει σε κανένα μέλος της οικογένειας να το οδηγήσει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.