Jump to content
mouzouras

Ένδειξη Κινητήρα Σε Golf Generation 1.400 2000 Μοντέλο. (Βαλβίδες Εξαγωγής) [Λυθηκε]

Recommended Posts

Έχω ένα Golf 1.400 κυβικά, μοντέλο 2002. Εδώ και ένα χρόνο περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί. Μου παρουσίαζε αστάθεια κάποιες στιγμές με διαφορετική ένταση και διάρκεια. Μετά από ένα χρόνο σε συνεργείο φίλου το πρόβλημα λύθηκε. Μετρήθηκαν συμπιέσεις, αλλάξαμε πολλαπλασιαστές, μια βάση του κινητήρα, αλλαγή ωστηρίων και πολλά άλλα που δεν μπορώ να θυμιθώ και δεν γνωρίζω την ορολογία. Άσχετο αλλά κάποια στιγμή άλλαξα και δίσκο - πλατό. Τυχαία μετά από αυτό σταμάτησε οριστικά το τρέμουλο και το αυτοκίνητο μέχρι τώρα δουλεύει φαινομενικά σωστά. Τώρα και μερικές μέρες μου ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό του κινητήρα. Το βιβλίο λέει κάτι για καυσαέρια. Την πρώτη φορά μετά από έλεγχο σε υπολογιστή έδειξε στιγμαίο πρόβλημα καύσης στον πρώτο κύλινδρο. Μετά σβήσαμε την ένδειξη όπου ανά δύο μέρες άναβει περίπου στο ταπλό, χωρίς να παρουσιάζει κανένα λειτουργικό πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Ο πολλαπλασιαστής είναι εντάξει, δοκιμάστηκε, το μπουζί εντάξει. Τις πρώτες φορές μου είπαν ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης. Εν συνεχεία σε άλλο συνεργείο για δεύτερη γνώμη που ήθελα μου είπαν ότι η συμπίεση στον πρώτο κύλινδρο είναι περίπου (50) ενώ στους άλλους τρείς (150). Δηλαδή λέει κατά 90% καμένη βαλβίδα. Στο τηλέφωνο το δικό μου συνεργείο που το πάω καιρό εκεί το όχημα και το γνωρίζει λέει ότι στον πρώτο κύλινδρο τα ωστήρια δεν ανεβαίνουν. Επειδή βρίσκομαι μακρία από τον τόπο κατοικίας μου και δεν είμαι και γνώστης αυτών, και θέλω να πάω και μακριά λόγω ότι βρίσκομαι σε διακοπές με παιδιά και δεν θέλω να μείνω στη μέση του δρόμου με παιδιά, γνωρίζεις κάποιος τι να κάνω ; Να συνεχίσω κανονικά αφού δεν έχει φαινομενικά πρόβλημα και όταν γυρίσω στον τόπο μου να εξετάσω την άποψη για καμένη βαλβίδα ; Ποιά είναι τα συμπτώματα της καμένης βαλβίδας ; Είναι συνεχόμενα ή παροδικά ;

 

 

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του προηγούμενου ανάβει και σβήνει η ένδειξη check engine πάντα βγάζει στο διαγνωστικό στιγμιαία διακοπή καύσης στον 1ο κύλινδρο χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα στην λειτουργία του. Σήμερα στο ρελαντί ακούω ένα μεταλλικό θόρυβο στον κινητήρα όταν είναι στο ρελαντί. Μήπως γνωρίζει κάποιος τη συμβαίνει ;

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Γκαντεμιά ρε φίλε στις διακοπές. Είχα κι εγώ παρόμοια συμπτώματα με αρυθμίες στο ρελαντί. Ήταν σκασμένο ένα σωληνάκι εκεί κοντά στην φίσα-αισθητήρα που μετράει τον εισερχόμενο αέρα. Τώρα εσένα μάλλον απ'ότι σου λένε είναι κάτι πιο σοβαρό. Αλλά είναι; Ή κοιτάνε να σε ξηλώσουν; Δεν ξέρω, ας πει κάποιος που ίσως γνωρίζει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από τόσο καιρό το πρόβλημα βρέθηκε. Δύο (2) καμένες βαλβίδες εξαγωγής στον πρώτο κύλινδρο. Το πρόβλημα διορθώθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Κλειδωμένο

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.