YiuzerNheim Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Εδώ και καιρό έχω το εξής θέμα: μου αναβοσβήνει η ένδειξη του λαδιού συνοδευόμενη από 3 προειδοποιητικούς ήχους. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε υπέθεσα ότι δεν έχει μείνει στάλα λάδι μέσα αλλά δεν ήταν έτσι. Παρά ταύτα έβαλα νέο λάδι μέσα αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν πως πρόκειται για την πίεση του λαδιού στον κινητήρα και πιθανόν να οφείλεται σε μια βαλβίδα αν θυμάμαι καλά. Αλλάχτηκε και η βαλβίδα αλλά τίποτα, εκεί αυτό να αναβοσβήνει και να κάνει τα τρία μπιπ του... Ξαναπήγα στο συνεργείο και το δεύτερο πόρισμα ήταν πως έχει κουνηθεί λέει το καλωδιάκι που συνδέει τον αισθητήρα με το καντράν και δεν κάνει καλή επαφή και γι αυτό παλαβώνει. Πήγα σε άλλο συνεργείο όπου και ελέχθηκε το καλωδιάκι αυτό, έγινε και σέρβις όπου αλλάχθηκε και το φίλτρο λαδιού αλλά τίποτα αυτό εκεί... Δεν ξέρω αν έχει καμία σημασία αλλά η ένδειξη ανάβει σχεδόν πάντα όταν μπαίνω σε στροφή δυνατά, ξέρεις τύπου ξερνάνε οι επιβάτες, σου ρωτάνε έντρομοι βιαζόμαστε; αφού ξανακεντράρουν στο κάθισμα κλπ. Πιο σπάνια αν επιταχύνω τέρμα γκάζι και κάνω μερικές αλλαγές σε υψηλές στροφές. Διαβάζω τώρα στα αγγλικά αυτό εδώ: The problem also might be a worn or broken oil pump, a plugged oil pickup screen in the engine’s crankcase, possibly a plugged oil filter or excessive bearing wear. And if you’re lucky, it might just be a failed oil pressure sending unit. αλλά δεν ξέρω που δεν ξέρω την ορολογία στα ελληνικά, άντε να βγάλω άκρη με τα εγγλέζικα... Να προσθέσω πως το καίει το λαδάκι του το λουπάκι αλλά σε λογικά επίπεδα από ότι μου είπαν στο συνεργείο. Αν έχει κέφι κανείς να προσφέρει τα φώτα του θα είμαι ευγνώμων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 μετρηστε πιρση λαδιου γιατι μπορει η τρομπα λαδοιου να τα κακαρωσε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Το πρόβλημα, επίσης, μπορεί να είναι ένα φθαρμένο ή σπασμένο αντλία λαδιού, ένα συνδεδεμένο οθόνη pickup ποσότητας λαδιού στο στροφαλοθάλαμο του κινητήρα, πιθανώς ένα φραγμένο φίλτρο λαδιού ή υπερβολική φθορά των ρουλεμάν. Και αν είστε τυχεροί, θα μπορούσε απλώς να είναι μια αποτυχημένη πίεση λαδιού μονάδα αποστολής. (απο google translate) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...