Passatoukos Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Τσιμπα ενα 20vt 1.8 Τ να γερασεις βαρωντας κοφτες και να σου λεει θελω και αλλο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 (edited) Τελικά μίλησα, δεν ξέρω και αν ειναι σωστό να γράψω τι ακριβώς μου είπε, να το πουλήσει θέλει κ αυτός. Εν συντομία, του έδειξα απο την αρχή πως γνωρίζω για κάποια προβλήματα που βγάζει το αμάξι όπως επίσης και για την φάση στην αγορά με τα leasing και τα περίεργα χιλιόμετρα κ.λπ. και μου είπε πως το αυτοκίνητο δεν είναι 1ο χέρι (δεν μου είπε τι χέρι είναι) και πως είναι αγορασμένο από έμπορο (δεν γράφω όνομα) τον προηγούμενο Μάιο, άρα πριν περίπου 1 χρόνο με 65.000 χλμ. Μου είπε πως μπορεί να είναι και leasing και πως δεν το έψαξε όταν το πρωτοπήρε όπως επίσης οτι έχει book service αλλά δεν μπορείς να ξέρεις γιατί αυτά μπορεί να είναι και μαϊμού. Δεν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, το αμάξι το πήρε άβαφο και αυτός έχει βάψει μόνο ένα φτερό. Αυτά. η αγορά μεταχειρισμένου είναι δύσκολη υπόθεση και σε μαντρά να πας θα παίρνεις το vin που είναι στο μπαρμπιζ θα πηγαίνεις αντιπροσωπεία και θα ελέγχεις από εκεί ακόμα και να έχει βιβλίο service. καλό είναι να ελέγχεις και από ασφαλιστική ότι είναι οκ και στη συνέχεια θα πρέπει να το δει μάστορας που να ξέρει από vw. καλό είναι να το πηγαίνεις στο συνεργείο του και όχι ο μάστορας να είναι μαζί σου για δοκίμασε και την παρακάτω αναζήτηση είναι μόνο τα gt-sport αλλά είναι μέσα και τα 122hp που θεωρώ ότι για μεταχειρισμένο είναι καλύτερα από τα 140hp http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/?fs=1&price-with=%3E1&category=&make=251&model=828&variant=gt+sport&price-from=&price-to=®istration-from=%3E2008®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=%3E120&engine_power-to=%3C150&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=f&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=pra&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale Edited July 29, 2014 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Τελικά μίλησα, δεν ξέρω και αν ειναι σωστό να γράψω τι ακριβώς μου είπε, να το πουλήσει θέλει κ αυτός. Εν συντομία, του έδειξα απο την αρχή πως γνωρίζω για κάποια προβλήματα που βγάζει το αμάξι όπως επίσης και για την φάση στην αγορά με τα leasing και τα περίεργα χιλιόμετρα κ.λπ. και μου είπε πως το αυτοκίνητο δεν είναι 1ο χέρι (δεν μου είπε τι χέρι είναι) και πως είναι αγορασμένο από έμπορο (δεν γράφω όνομα) τον προηγούμενο Μάιο, άρα πριν περίπου 1 χρόνο με 65.000 χλμ. Μου είπε πως μπορεί να είναι και leasing και πως δεν το έψαξε όταν το πρωτοπήρε όπως επίσης οτι έχει book service αλλά δεν μπορείς να ξέρεις γιατί αυτά μπορεί να είναι και μαϊμού. Δεν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, το αμάξι το πήρε άβαφο και αυτός έχει βάψει μόνο ένα φτερό. Αυτά. Μή νοιώθεις καμία υποχρέωση...άμα κάτι δέ σου κάθεται καλά,ψάξε και αλλού...άλλωστε η αγορά(και δή του συγκεκριμένου μοντέλου)είναι τεράστια...Καλά χλμ με ότι και να αποφασίσεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 (edited) Πες και σε μένα ποτε θα φτιάξουν γιατι μαζεύω για μια SLS oταν ειναι θα σου πω γιατι εχω βαλει κ εγω μια GT3 RS στο ματι να παμε μαζι να τα παρουμε!! ...τι μου θυμησες τωρα.....συναδελφος αποφασισε να βαλει το audi ttrs που ειχε με leasing στο Brands Hatch σε ενα απο τα car track days...του ηρθε λιγο ακριβα η χαρα που πηρε... γιατι εκτος απο δυο πισω λαστιχα που σακατεψε... την επομενη εβδομαδα του ηρθε η λυπητερη απο την εταιρια leasing ...για 2500 λιρες που του ζητουσαν για παραβιαση του συμβολαιου leasing.....το αυτοκινητο ειχε δορυφορικο εντοπισμο θεσης... οχι ρε φιλεεεεε!!!καλα δε το ηξερε?πωωωω......δηλ ηξεραν που παει ανα πασα ωρα και στιγμη.....και gt3 να μου εδιναν ετσι δεν την επαιρνα! είναι μέσα και τα 122hp που θεωρώ ότι για μεταχειρισμένο είναι καλύτερα από τα 140hp τα 122αρια ειναι σαφως πιο αξιοπιστα απο τα 140αρια κ ευκολα το φτανεις στα 140!πολυυυυ ευκολα! Edited July 30, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sna Posted July 30, 2014 Author Report Share Posted July 30, 2014 (edited) για δοκίμασε και την παρακάτω αναζήτηση είναι μόνο τα gt-sport αλλά είναι μέσα και τα 122hp που θεωρώ ότι για μεταχειρισμένο είναι καλύτερα από τα 140hp Ειδικά GT Sport 122 δεν παίζουν πολλά, ένα ή δύο. Γενικά 122 PS παίζουν αλλά όλα μπαίνουν στην συνομοταξία όλων όσων έχουν ήδη ειπωθεί (μάντρα, λίγα χλμ., κ.λπ.) Μή νοιώθεις καμία υποχρέωση...άμα κάτι δέ σου κάθεται καλά,ψάξε και αλλού...άλλωστε η αγορά(και δή του συγκεκριμένου μοντέλου)είναι τεράστια...Καλά χλμ με ότι και να αποφασίσεις!!! Προφανώς και δεν νιώθω υποχρέωση, σχεδιάζω να δαπανήσω κάποια χρήματα και θέλω να κάνω την καλύτερη αγορά από πολλές απόψεις. Για μένα, δεν χωράνε συμβιβασμοί στα 8000€. Στα 5000€ ίσως και να χωράνε αλλά παίρνεις άλλη κατηγορία αυτοκινήτου. Ομολογώ μάγκες πως πλέον δειλιάζω να ξοδέψω αυτά τα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Για εμένα οι παράμετροι είναι αρκετές για να προβληματίζομαι τόσο πολύ. Αν τις αναφέρουμε ενδεικτικά: Η συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς είναι από εμπόρους, π.χ. σε σύνολο 41 αγγελιών στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* για 122 & 140 PS από το 2008 και μετά μέχρι 8000€ μόνο Αττική, οι ιδιώτες αν δεν κάνω λάθος είναι μόνο 3. Επιπλέον, στην περίπτωση των εμπόρων η μεγαλύτερη πλειοψηφία μάλλον προέρχεται από leasing και γι' αυτό τα χιλιόμετρα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι λίγα (γυρισμένα). Τέλος, το αυτοκίνητο μέχρι (τα τέλη?) του 2008 καταλαβαίνω πως βγάζει ή είναι πιθανό να βγάλει ζημιές οι οποίες σχετίζονται με την τεχνολογία TSI του κινητήρα και μπορούν να κοστίσουν αρκετά. Αυτό έλαβα ως feedback από εσάς, από άλλα posts στο forum αλλά και από τον υπεύθυνο ενός εξουσιοδοτημένου εδώ κοντά που συζήτησα. Αν το γενικό τελικό συμπέρασμα είναι λανθασμένο, sorry αλλά αυτό κατάλαβα. Δυστυχώς "τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και μεταξωτούς κ*λους" και δυστυχώς δεν θέλω αλλά πλεόν δεν μπορώ να διαθέσω περισσότερα από 8000€ για αυτοκίνητο. Σας ευχαριστώ όλους για την κουβέντα και ελπίζω στο μέλλον να γίνω και εγώ ενεργό μέλος του forum σας. Drive safe, καλά χιλιόμετρα και ελπίζω να μην βρει ούτε μισή βλάβη τα αμάξια σας! Edited July 30, 2014 by Sna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Φτάνουν τα 122αρια τα 140χλμ μωρέ μπράβο !!! oταν ειναι θα σου πω γιατι εχω βαλει κ εγω μια GT3 RS στο ματι να παμε μαζι να τα παρουμε!! οχι ρε φιλεεεεε!!!καλα δε το ηξερε?πωωωω......δηλ ηξεραν που παει ανα πασα ωρα και στιγμη.....και gt3 να μου εδιναν ετσι δεν την επαιρνα! τα 122αρια ειναι σαφως πιο αξιοπιστα απο τα 140αρια κ ευκολα το φτανεις στα 140!πολυυυυ ευκολα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Ειδικά GT Sport 122 δεν παίζουν πολλά, ένα ή δύο. Γενικά 122 PS παίζουν αλλά όλα μπαίνουν στην συνομοταξία όλων όσων έχουν ήδη ειπωθεί (μάντρα, λίγα χλμ., κ.λπ.) Προφανώς και δεν νιώθω υποχρέωση, σχεδιάζω να δαπανήσω κάποια χρήματα και θέλω να κάνω την καλύτερη αγορά από πολλές απόψεις. Για μένα, δεν χωράνε συμβιβασμοί στα 8000€. Στα 5000€ ίσως και να χωράνε αλλά παίρνεις άλλη κατηγορία αυτοκινήτου. Ομολογώ μάγκες πως πλέον δειλιάζω να ξοδέψω αυτά τα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Για εμένα οι παράμετροι είναι αρκετές για να προβληματίζομαι τόσο πολύ. Αν τις αναφέρουμε ενδεικτικά: Η συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς είναι από εμπόρους, π.χ. σε σύνολο 41 αγγελιών στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* για 122 & 140 PS από το 2008 και μετά μέχρι 8000€ μόνο Αττική, οι ιδιώτες αν δεν κάνω λάθος είναι μόνο 3. Επιπλέον, στην περίπτωση των εμπόρων η μεγαλύτερη πλειοψηφία μάλλον προέρχεται από leasing και γι' αυτό τα χιλιόμετρα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι λίγα (γυρισμένα). Τέλος, το αυτοκίνητο μέχρι (τα τέλη?) του 2008 καταλαβαίνω πως βγάζει ή είναι πιθανό να βγάλει ζημιές οι οποίες σχετίζονται με την τεχνολογία TSI του κινητήρα και μπορούν να κοστίσουν αρκετά. Αυτό έλαβα ως feedback από εσάς, από άλλα posts στο forum αλλά και από τον υπεύθυνο ενός εξουσιοδοτημένου εδώ κοντά που συζήτησα. Αν το γενικό τελικό συμπέρασμα είναι λανθασμένο, sorry αλλά αυτό κατάλαβα. Δυστυχώς "τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και μεταξωτούς κ*λους" και δυστυχώς δεν θέλω αλλά πλεόν δεν μπορώ να διαθέσω περισσότερα από 8000€ για αυτοκίνητο. Σας ευχαριστώ όλους για την κουβέντα και ελπίζω στο μέλλον να γίνω και εγώ ενεργό μέλος του forum σας. Drive safe, καλά χιλιόμετρα και ελπίζω να μην βρει ούτε μισή βλάβη τα αμάξια σας! Στα λεφτά που υπολογίζεις εγώ μόνο γκολφ θα έπαιρνα. Είναι η δευτερη φορά που έχω tsi και δεν είχα σοβαρά προβλήματα. Όσο για το leasing εχεις δίκιο, έχει μεγάλο ποσοστό κινδύνου. Τα χιλιόμετρα αν είναι γυρισμένα είναι σχετικά εύκολο να το βρείς, απο την στιγμή που κάποιο αυτοκίνητο σου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Ζημιές με tsi: Εχω κάνει με δύο αυτοκίνητα συνολικά 180.000 χιλιόμετα. Το ένα, το οποίο έφυγε άδοξα, μέχρι τις 150.000 χιλιόμετρα είχε αλλάξει εντός εγγύησης turbo. Μετά την αλλαγή στο αυτοκίνητο μπηκε πρόγραμμα , εισαγωγή εξάτμιση και πολλά άλλα και έσπαγα πλάκα με bmw και mercedes αλλά και με honda. To δευτερο το πήρα μεταχερισμένο απο μια φίλη η οποία είχε 60.000 χιλιόμετρα και έχω κάνει μέσα σε δύο χρόνια 23.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 3 αλλαγές λαδιών μαζί με φίλτρα φρενα και μια μπουζί. Δεν ακούγεται τίποτα και είμαι στις 87.000 χιλιόμετρα. Αν μερικοί έχουν μανία να τα μηδενίζουν όλα αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ρεαλιστικά όσαακούγονται για προβλήματα κλπ κλπ. Τώρα λοιπόν έχω γκόλφ του 2007 με 87.000 χιλιόμετρα, το έχω κάνει όπως ακριβώς το γουστάρω και αν είσαι αθήνα έλα να το δείς, να σου πώ και εγώ την άποψή μου τι να προσέξεις και μετά πές μου αν σε αυτά τα λεφτά θα βρείς οτιδήποτε καλύτερο, Εννοείται ότι δεν πρόκειται για πρόταση αγοράς. Απλά για να έχεις και μια άλλη εικόνα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 (edited) Οταν ψαχνεις για μεταχειρισμενο μενεις μακρια απο leasing κι απο μαντραδες, αυτο ειναι νομος.Υπαρχουν ενα σωρο αυτοκινητα απο ιδιωτες δε βλεπω το λογο να πας σε μαντρα να το παρεις πιο ακριβα.Για το ιστορικο του αυτοκινητου θα πας με τον αριθμο πλαισιου σε μια αντιπροσωπεια και θα τους πεις να σου κανουν μια εκτυπωση του ιστορικου. Οσο για τις στανταρ βλαβες που σου ειπε ο μηχανικος, ρωτα τον να σου πει καποιο μοντελο οποιασδηποτε μαρκας που δεν εχει στανταρ βλαβες.Μην τρελαθουμε κιολας.Στανταρ βλαβες εχουν ολα, απο mercedes μεχρι zastava.Απο τη γενικη εικονα του αυτοκινητου θα καταλαβεις αν ο ιδιοκτητης του επινε το αιμα ή το προσεχε. Εχε υποψιν σου οτι ενα tsi με 70.000 χλμ οτι στανταρ βλαβες ηταν να βγαλει τις εχει βγαλει και οτι αλλαχτηκε, αλλαχτηκε με καποιο αναβαθμισμενο ανταλλακτικο. Edited August 5, 2014 by Νasos_p 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted August 8, 2014 Report Share Posted August 8, 2014 (edited) Αν μου επιτρέπει ο postmaster θα θέσω κι εγώ ένα προβληματισμό για να μην ανοίγω νέο topic. Είμαι κι εγώ σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αλλά για το 6αρι Highline. Κοιτάω σε μάντρες γιατί δεν υπάρχουν μετρητά τα χρήματα, οπότε αναγκαστικά έχουν αποκλειστεί οι ιδιώτες. Ο προβληματισμός που θέλω να θέσω, ο οποίος γεννήθηκε και σε εμένα τις τελευταίες ημέρες μιας και μέχρι τώρα δεν το σκεφτόμουν, είναι μεταξύ manual και dsg. Στην αρχή κοιτούσα αυτοκίνητα μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. Εδώ και κάποιες ημέρες αρκετοί γνωστοί και φίλοι μου είπαν να κοιτάξω και για dsg γιατί σε σχέση με το χειροκίνητο τα σπάει. Πράγματι από κριτικές που διάβασα διαπίστωσα ότι σε λειτουργία δεν έχει καμία σχέση με τα παλιά αυτόματα κιβώτια και δείχνει πολύ καλά στοιχεία σε σχέση με το χειροκίνητο. Διάβασα όμως και για μερικά προβλήματα που γράφετε εδώ μέσα. Αυτό είναι που με προβλημάτισε και τώρα έχω μπει σε μεγάλο δίλλημα. Κάθε γνώμη θα βοηθούσε. Ευχαριστώ. Edited August 8, 2014 by Katafractos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted August 9, 2014 Report Share Posted August 9, 2014 Αν μου επιτρέπει ο postmaster θα θέσω κι εγώ ένα προβληματισμό για να μην ανοίγω νέο topic. Διάβασα όμως και για μερικά προβλήματα που γράφετε εδώ μέσα. Αυτό είναι που με προβλημάτισε και τώρα έχω μπει σε μεγάλο δίλλημα. Κάθε γνώμη θα βοηθούσε. Ευχαριστώ. Του σασμαν το γκαγκελο γινεται αδερφε,οπως με τις καδενες.θελεις να μπλεξεις????? Βρες ενα καλο χειροκινητο απο ιδιωτη αφου το ψαξεις πολυ καλο και μην το σκιζεις.Θα σε βγαλει αρκετα χρονακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted August 9, 2014 Report Share Posted August 9, 2014 Αν μου επιτρέπει ο postmaster θα θέσω κι εγώ ένα προβληματισμό για να μην ανοίγω νέο topic. Διάβασα όμως και για μερικά προβλήματα που γράφετε εδώ μέσα. Αυτό είναι που με προβλημάτισε και τώρα έχω μπει σε μεγάλο δίλλημα. Κάθε γνώμη θα βοηθούσε. Ευχαριστώ. Του σασμαν το γκαγκελο γινεται αδερφε,οπως με τις καδενες.θελεις να μπλεξεις????? Βρες ενα καλο χειροκινητο απο ιδιωτη αφου το ψαξεις πολυ καλο και μην το σκιζεις.Θα σε βγαλει αρκετα χρονακια. Μου έβαλες το μαχαίρι στη καρδιά. Έχω αρχίσει να ψήνομαι τρελά για dsg. Ευχαριστώ πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 9, 2014 Report Share Posted August 9, 2014 τα εξάρια βγαίνανε μετο 7αρι dsg που εχει βγαλει πολλα προβληματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 Γνωρίζουμε αν το 7αρι dsg κατασκευαστικά έχει πρόβλημα οπότε όλα τα αυτοκίνητα με αυτό το κιβώτιο πρέπει κάποια στιγμή να κάνουν τις ενέργειες που έχω διαβάσει μήπως και το λύσουν ή είναι τι θα σου κάτσει; Αν είναι τι θα σου κάτσει ξέρει κανείς ποσοστά; Για παράδειγμα από τα μέλη του φόρουμ που έχουν/είχαν dsg οι περισσότεροι αντιμετώπισαν πρόβλημα; Επίσης διαβάζω για πρόβλημα που εμφανίζεται αρκετά νωρίς. Τα αυτοκίνητα που έχω βρει έχουν όλα πάνω από 60.000χλμ οπότε πιθανόν (λέμε τώρα) οι ιδιοκτήτες τους να έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες στην αντιπροσωπία μήπως και διορθωθεί το πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση βέβαια αν το αποφασίσω θα πρέπει να οδηγήσω πρώτα το αυτοκίνητο για να δω τι γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 Οτι ειναι πολυ ανωτερο των παλαιων δεν το συζηταμε.Πολυ στρωτες αλλαγες ταχυτητων, αλλη κλαση. Ομως βγαζει προβληματακια και οταν μιλαμε για προβληματακια στο αυτοματο εννοουμε αρκετα ευρα.Απ' οτι εχω μαθει ανα καποια χλμ γινεται καποιου ειδους συντηρηση που κοστιζει κι αυτη αρκετα.Για ψαξτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 Το 7αρι dsg δεν χρειάζεται συντήρηση Βγάζει προβλημα στο mechatronic (εγκέφαλος ) και ειναι καθαρά θέμα τύχης το ίδιο προβλημα βγαινει σε ολα τα dsg του group είτε ειναι 6αρι είτε ειναι 7αρι Το 7αρι άλλο ενα θεματάκι που βγάζει ειναι ο συμπλέκτης του (πιο πολυ προβλημα άνεσης θα το χαρακτηριζα) βέβαια τέλος του 2013 εχει βγει νέος κωδικός που λύνει το προβλημα ! Παρε DSG7 αλλα παρε απο το 2010 και μετα ώστε να εχει και εγγύηση Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 Θα το ψάξω όσο μπορώ καλύτερα. 1-2 αυτοκίνητα που έχω δει αναφέρουν ότι έχουν εργοστασιακή εγγύηση 20 μήνες. Όπως και να έχει αν θα γίνει η αγορά θα γίνει από Σεπτέμβη / Οκτώβρη οπότε πιθανόν να έχουν προκύψει κι άλλες αγγελίες αυτοκινήτων. Το κακό έιναι ότι ψάχνω για λευκό χρώμα γιατί το μαύρο το βαρέθηκα 13 χρόνια τώρα, οπότε οι επιλογές περιορίζονται. Θα επιδιώξω σίγουρα να το οδηγήσω πρώτα και φυσικά να πάει για έλεγχο στην αντιπροσωπία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 (edited) Πάντως και τα νεότερα τσι δεν νομίζω να είναι πολύ και πολύ βελτιωμένα σε θέματα αξιοπιστίας.Πριν λίγες μέρες μιας γνωστης το sciroco 1,4 160ari του '11 με 58k είχε αρχίσει να σέρνεται δεν πήγαινε και στο ρελαντί το αυτοκίνητο πίσω κάπνιζε ποιο πολύ και από δίχρονο κινητήρα έκανε σύννεφο απο βλάβες όμως πεντακάθαρο. το πήγε συνεργείο το έλυσαν και έχει σπασμένο λούκι πιστονιού στον 3οΤο πόρισμα θέλει 4 πιστόνια όλες τις βαλβίδες εισαγωγής, οδηγούς βαλβίδων, τσιμουχακια βαλβίδων, το καπάκι καθάρισμα γιατί είναι σαν τσιμενταρισμένο από την καπνα μαζί με καδένα λάδια ξύδια και δεν θυμάμαι τι άλλο έχει κόστος επισκευής στο περίπου χοντρικά πάνω 3,5 χιλιάρικα . Τελικά της είπαν ότι θα καλύψουν όλα τα ανταλλακτικά εκτος από αναλώσιμα και εργασία και πάλι όμως δεν δέχεται να δώσει μια γιατί δεν ευθύνεται για την ζημια προτιμά να δώσει όσα χρειαστεί σε δικηγόρο και να τους κυνηγήσει νομικά για το γαμωτο που λεμε.Ετσι και αλλιώς οικονομικά δεν ζορίζεται είτε για να πληρωσει εξολοκλήρου την επισκευή η να πάρει άλλο αυτοκίνητο η να τα δώσει σε δικηγόρους. Τριών χρονων αυτοκίνητο με κόστος 32 χιλιάδες foul extra με ότι μπορούσε να του βάλει η μαμά VW το αυτοκίνητο τα χιλιόμετρα τα έγραφε κυρίως σε τα.ξίδια και έκανε όλα τα service στην αντιπροσωπεία στα μισά χιλιόμετρα, δεν τσιγκουνεβοταν το παραμικρό αλλα κατέχει όμως από αυτοκίνητα και δεν τους έπαιρνε να την κοροϊδέψουνΤο πρόσεχε στην συντήρηση και στην οδογήση δεν το πήγαινε όπως οδηγούν συνήθως οι γυναίκες για παράδειγμα 6η και 80 το πάταγε αρκετά αλλα δεν το έσκιζε πχ κοφτές και πορεία στην εγνατία με τελική, δεν είχε πρόγραμμα η οτιδήποτε aftermarket. Στο δεύτερο που έχουμε στην οικογένεια skoda superb 1.8 τσι dsg7 μέχρι στιγμής στα 50k έχει αλλάξει στην εγγύηση κομπλε συμπλεκτη dsg, λάδι dsg, και 3 επαναπρογραματισμους με αναβαθμίσεις και έναν αισθητήρα στο servo.το πρόβλημα που είχε ήταν ότι αρχικά αργούσε να κατεβάσει ταχύτητες έπρεπε να έιχει τρίτη και κρατούσε ακόμα 6 χρειαζόταν να ζοριστεί αρκετά για να κατεβάσει και όταν κατέβαζε με πολύ γκάζι κλώτσαγε απότομα και έφευγε με μεγάλη ταχύτητα επίσης, έκανε ένα ήχο σα να χτυπάνε τενεκεδες μερικές φορες στην αλλαγή από πρώτη σε δευτερα με λίγο γκάζι. όλα αυτά διορθώθηκαν με τις παραπανω αλλαγές που έγιναν στην εγγύηση αλλα ένα πρόβλημα που είχε από αρχή συνέχισε σε κατηφόρα μόλις άφηνα το φρένο το αμάξι μετά από λίγο αποσυμπλεκε σταδιακά και κυλουσε πίσω ενώ στο καντράν έγραφε 1 αν θυμάμαι καλά είναι η λειτουργία hill climp αλλα δεν είμαι και σίγουρος.Μετα από επίσκεψη σε πολλές αντιπροσωπείες όπου όλοι δεν έβρισκαν κάποιο πρόβλημα βρέθηκε ένας τεχνικός τσακάλι που είχε γνώσεις από dsg και κατάλαβε αμέσως τι έλεγα μετά από ψάξιμο που έκανε και επικοινωνία με την skoda πήραν απόφαση σε πρώτη φάση να αλλάξουν servo και αν δεν βρεθεί λύση πακέτο σαζμάν με εγκέφαλο καινούρια. Τελικά με το servo διορθώθηκε, από την skoda που το ζητησαν πίσω για να το ελέγχουν στο εργοστάσιο μετά από λίγο καιρό ενημέρωσαν πως εσωτερικά είχε διαρροή υποπίεσης και αυτό ευθυνόταν για της ποιο πολλές δυσλειτουργίες τα αλλα διορθωνόταν μονο με το update και την αλλαγή τυπου λαδιου στο dsg οπως και ετσι εγινε. Αντίθετος το δικο μου golf τσι 140 sportline κατασκευής 11/07 από μηχανικά - ηλεκτρονικά μέχρι τώρα στα 95k έχει ζητησει μια Ν249 μια Ν75 και 4 πολλαπλασιαστές ο ένας κάηκε αλλα τους άλλαξα όλους για να μην τρέχω κάθε λίγο να αγοράζω από ένα, εσωτερικά τώρα άρχισε να κρεμάει το ύφασμα του ουρανου πισω από την θήκη για τα γυαλιάΕίναι αυτό που λέμε οπως τύχει αλλα πάντα ισχύει και "κάθε πέρυσι και καλύτερα" σε όλα ακόμα και στα αυτοκίνηταΣε λίγα χρονια θα ψάχνουμε αυτοκίνητα κατασκευής πριν το 2000 να μη μένουνε στον δρόμο και το κόστος επισκευης τους να είναι σχεδόν σαν ένα γενικό service σε σχέση με τα καινούρια Edited August 25, 2014 by Deus164 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 (edited) Εγώ δεν μπορώ να πιστεύσω ότι ένα tsi με σωστή βενζίνη (100οκτ) και σωστή οδήγηση θέλει "το καπάκι καθάρισμα γιατί είναι σαν τσιμενταρισμένο από την καπνα". Ένα αμάξι 1400cc με απόδοση > 100hp/1000cc είναι σχετικά ειδικού σκοπού και έχει και τις αντίστοιχες απαιτήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι το πασάρουνε σαν ένα νορμάλ κάρο και ισχυρίζονται πράγματα που δεν στέκουν (πχ1 παίρνει και 95άρα από Α.Π., πχ2 long life service λαδιών στην Ελλάδα με θερμοκρασίες>40C, πχ3 δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο στην οδήγηση βλέπε ξεκάπνισμα) Edited August 26, 2014 by aga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 (edited) δεν δικαιολογείται με κανένα τρόπο σε ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο με λιγότερα από 60k να ραγίσει το πιστόνι από άκρη σε άκρη και να σπάσει το λούκι του ελατηρίου σε μήκος σχεδόν ενός πόντου το αυτοκίνητο δεν το έλιωνε αλλα δεν και το πήγαινε με 80-100 και τα ποιο πολλά χιλιόμετρα τα είχε σε ταξίδι Μιας και το εφερε η κουβέντα- πιστεύω πως το λάδι που χρησιμοποιούμε το 5-30 είναι κυρίως υπεύθυνο για τους τσιμενταρισμενους άυλους εισαγωγής στα καπάκιαοι περισσότεροι TSI κινητηρες το τσιμπάνε από εκεί προέρχονται και οι επικαθίσεις σε συνδυασμό με τις ποιο πολλές αναθυμιάσεις τουλαχιτον έτσι το ερμηνεύωέχω 2 TSI αυτοκίνητα και τα 2 κατεβάζανε λίγο τον δείκτη λαδιού από καινούρια, από το πρώτο service και μετά και στα 2 βάζω 5-40 το ένα έχει 60k και το άλλο 95 τα λάδια τα αλλάζω κα8ε 10 και τα τσεκάρω μονο πριν και μετά την αλλαγή ποτε δεν είδα τον δείκτη να λείπει το ελάχιστο είτε χειμώνα είτε καλοκαίρι είτε κάνω ταξίδι 400 χιλιόμετρα χωρίς στάση στην εγνατία και πάω πορεία 160 είτε κυκλοφορώ μέσα στην πόλη το 5-30 μπορεί να είναι καλο λάδι αλλα δεν είναι για όλες τις κλιματολογικές συνθήκεςδεν μπορεί το ίδιο ιξώδες λαδιού να είναι το ιδανικό για τις βόρειες περιοχές που οι θεμοκρασιες είναι από -30 μέχρι 20 και για τις ποιό νότιορες- κεντρικές που είναι από 20 έως 50στην αρχή ήμουν και εγώ διστακτικός με το βάλω 5-40 αντί για 5-30 αλλα με παρότρυνε ένα φίλος μου που είχε πάρει τσι πριν από εμενα αρχικά του άναψε το λαμπάκι στάθμης λαδιού πριν το πρώτο service το πήγε στην αντιπροσωπεία και του είπαν είναι καινούριο θα στρώσει μετά την αλλαγή συνέχισε να τα ρουφάει τελικά το άλλαξε με 5-40 σήμερα το αυτοκίνητο του έχει 165K δεν καεί λάδι δεν είχε ποτε κάποιο πρόβλημα για να χρειαστεί να ανοίξει καπάκι για καθαρισμό και μέσα στα κολάρα εισαγωγής δεν έχει την λαδίλα τον αναθυμιάσεων που έχουν τα αυτοκίνητα που βάζουν 5-30 είναι η φυσιολογική, ακόμα και τα μπουζί είναι καθαρότερα αν συγκριθούνε 2 διπλα διπλα ένα από κινητήρα με 5-30 και ένα από 5-40 Δεν θέλω να το παίξω ξερόλας η ποιο έξυπνος από τον κατασκευαστή η να πεισω καποιον η να έρθω σε αντιπαράθεση - διαφωνήσω με οποια αντίθετη άποψηΠήρα το ρίσκο να τα αλλάξω βλέποντας τις διαφορες σε αυτοκίνητο φίλου μου που το έκανε πριν από εμενα Το συμπέρασμα και στα τρία αυτοκίνητα 2 δικά μου και το ένα του φίλου μου είναι το ίδιο μέχρι στιγμής κανένα δεν έβγαλε βλάβες στα εντόσθια όπως καδένα καθάρισμα καπάκι και παει λεγοντας, κανένα δεν καίει λάδι, έχουν ποιο καθαρή εισαγωγή από λάδια αναθυμιάσεων και ποιο καθαρά μπουζίκαι τα 3 ταΐζονται με 95άρα και έχουν από μέτρια έως αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη τους Edited August 27, 2014 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Για τα λουκια των πιστονιων ειναι καθαρα θεμα τύχηςΚαι σε Golf BMY-ΒLG Εχουν σπάσει λουκια . Στα καινουργια εχουν αλλαξει κωδικους πολλες φορες ! Ειναι καθαρα θεμα τυχης γιατι υπαρχουν βελτιωμενα με πολλα αλογα στα μαμα πιστονια και δεν κανουν κιχ !Επικαθίσεις εχεις και με 5w40 και ισως περισσοτερες αν το λαδι δεν ειναι low saps 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 (edited) Νομίζω ότι κάπου είχα δει για μια προβληματική παρτίδα πιστονιών, το οποίο εστω να δεχτούμε ότι μπορεί να συμβεί. Αυτό που φυσικά δεν γίνεται αποδεκτό είναι η τραγική (μη) υποστήριξη σε after sales τουλάχιστον στη χώρα μας... @the_winner, υπάρχουν τίποτα συμπτώματα πριν συμβεί το κακό με πιστόνια, πχ missfires κλπ? υπάρχει γενικότερα οποιοσδήποτε προληπτικός έλεγχος? Edited August 28, 2014 by aga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 (edited) Νομίζω ότι κάπου είχα δει για μια προβληματική παρτίδα πιστονιών, το οποίο εστω να δεχτούμε ότι μπορεί να συμβεί. Αυτό που φυσικά δεν γίνεται αποδεκτό είναι η τραγική (μη) υποστήριξη σε after sales τουλάχιστον στη χώρα μας... @the_winner, υπάρχουν τίποτα συμπτώματα πριν συμβεί το κακό με πιστόνια, πχ missfires κλπ? υπάρχει γενικότερα οποιοσδήποτε προληπτικός έλεγχος? Υπαρχει υποψια εκτος απο ελαττωματικες παρτιδες ελατηριων & πιστονιων , υποψια ελατωμμΑτικων μεταλλων μπιελων και στροφαλων.Ειναι λιγο off topic .. Για τα λαδια, οι επικαθισεις υφιστανται λογω μεθοδου λειτουργιας και εκχυσης αμεσα του καυσιμου στον κυλινδρο. Τα 5-30 504vw εχουν προδιαγραφες low saps και θα εχουν τις λιγοτερες επικαθισεις. Και το 5-40 καλο ειναι. Η δικη μου γνωμη όπως την εχω ξανατονισει ειναι αλλαγες λαδιων ανα 7500 χλμ. Αλλιως ψεκασμος με μπεκ μεθανολης και θα γυαλισουν ολα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited August 28, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Μπιελων και στροφαλων?Εχεις δει φθορες σε αυτά τα μέρη?Για τις επικαθίσεις τα έχουμε πει και εισαι σωστός,εφόσον το μπεκ ψεκάζει απευθείας στον θάλαμο καύσης οι βαλβίδες δεν μπορούν να ξεπλυθουν από το film λαδιου που μένει πανω τους το οποιο film λαδιου δημιουργείται από τα τσιμουχάκια γιατι οσο καλα τσιμουχακια και αν εχει παντα ενα film λαδιου μένει στο ''καλάμι'' της βαλβίδας λόγω οτι ανεβοκατεβαίνει και καθε φορά εισέρχεται σε περιοχή που υπάρχει λάδι .Αν δειτε ολες οι βαλβίδες εχουν μαζεμένη μουργα λαδιου κατω κατω διοτι στο ανεβασμα το τσιμουχακι ξύνει την βαλβιδα μεχρι εκεινο το σημειο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted December 20, 2014 Report Share Posted December 20, 2014 ξερει κανεις κατι γι αυτο το αμαξι ? http://www.volkswagenbank-usedcars.gr/car/vw-golf-gt δυστυχως η αγορα του πασσατ που ηθελα ναυαγησε,και ψαχνοντας βρηκα στη μαντρα της vwbank αυτο το γκολφ...η τιμη του μου φαινεται υπερβολικα χαμηλη,κι απτις φωτογραφιες φαινεται το μπροστα καπο να κανει δοντακι στο μπροστα φαναρι του συνοδηγου,και η πορτα του πορτμπαγκαζ να μην εφαρμοζει τελεια στο αριστερο πισω φαναρι,κατι το οποιο με βαζει σε πολλες υποψιες...απτην αλλη σκεφτομαι οτι αν δεν εχει κατι στην πραγματικοτητα να το εκλεινα( αφου ελεγχοταν εννοειται πρωτα),γιατι η τιμη ειναι πολυ καλη,και στα χιλιομετρα αυτα λογικα τα προβληματα που βγαζει το μοντελο αυτο μαλλον θα εχουν λυθει... αν γνωριζετε κατι η καποιος το εχει δει ας μου δωσει αν θελει καμια πληροφορια ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted December 20, 2014 Report Share Posted December 20, 2014 Φίλε μου , για το συγκεκριμένο golf δεν ξέρω κάτι. Το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι πως και στο δικό μου η εφαρμογή της πίσω πόρτας από καινούργιο δεν είναι και η καλύτερη : αισθητή η διαφορά του αρμού αριστερά με δεξιά. Αυτό το έχω παρατηρήσει και σε κάποια άλλα golf ενώ σε άλλα όχι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...