Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi / Fsi- Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

To 2006 αγόρασα το Golf 5 HignLine 1400, 140ps ίσως το ποιο ζωντανό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ σε αυτά τα κυβικά.

Το πούλησα σε φίλο το 2010 με 55.000 km. Σήμερα έχει  120.000km και δεν έχει παρουσιάσει ποτέ κανένα πρόβλημα.

 

To 2010 αγόρασα το Golf 6 HignLine 1400, 122ps DSG. Όταν οδηγήσεις DSG δεν μπορείς να συμβιβαστείς με τίποτα λιγότερο.

Άριστη ηχομόνωση και οδηγική εμπειρία, η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι πετάς. Στρίβεις το τιμόνι, αρκεί να μην κοιτάς το ταχύμετρο, και επιλέγεις που θα πας.

Θα μπορούσα να μιλάω ώρες γι' αυτό το αμάξι. 

 

Επίσης ούτε αυτό το αμάξι μου έχει παρουσιάσει ποτέ κανένα πρόβλημα. Τόσα χρόνια το μόνο έξοδο είναι η βενζίνη που βάζω.

 

Το Δεκέμβριο θα το δώσω με 72.000 km για να πάρω το Golf 7 R Line TDI.

 

Τα προβλήματα που λένε, όπως για παράδειγμα το DSG, εγώ εδώ μέσα τα άκουσα.

 

Δεν ξέρω τη να πω, ίσως είναι και θέμα τύχης.

Edited by Gianni's
Link to comment
Share on other sites

στο θέμα του κινητήρα μεταξύ του golf 5 και του golf 6 υπάρχουν διαφορές? είναι εξολοκλήρου άλλος κινητήρας? γιατί στο golf 5 gt 170 ακούγονται πολλά προβλήματα ,το ίδιο ισχύει και για το golf 6 160?

το αυτόματο ωραίο μέσα στην πόλη και την κίνηση αλλα δεν ξέρω εμενα προσωπικά όταν θες να κανεις κανέναν άνοιγμα με ευχαριστεί περισσότερο το manual.

Edited by Shadowman
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος ποιος είναι;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Εχω 5αρι και ο πατερας μου 6αρι και μπορω να εχω μια αρκετα καλη εικονα.6αρι ειναι ποιο ποιοτικο εσωτερικα και ποιο ομορφο εξωτερικα (προσωπικη μου γνωμη). Μερικα προβληματα που βγηκαν στο 5αρι τα διορθωσαν στο 6αρι. Edited by Volkswagen1992
Link to comment
Share on other sites

Τα υλικά στο εξάρι είναι όντως πιο σύγχρονα αλλά στο εξάρι που έχω που και που ακούω κανά μικροτριγμό ενώ το πεντάρι που είχα για 90.000χλμ δεν είχε κάνει κιχ... 

Link to comment
Share on other sites

στο θέμα του κινητήρα μεταξύ του golf 5 και του golf 6 υπάρχουν διαφορές? είναι εξολοκλήρου άλλος κινητήρας? γιατί στο golf 5 gt 170 ακούγονται πολλά προβλήματα ,το ίδιο ισχύει και για το golf 6 160?

το αυτόματο ωραίο μέσα στην πόλη και την κίνηση αλλα δεν ξέρω εμενα προσωπικά όταν θες να κανεις κανέναν άνοιγμα με ευχαριστεί περισσότερο το manual.

Για να ξέρεις έχω το Gt με τα 170 από το 2007. Απόλυτα ευχαριστημένος, κανένα απολύτως πρόβλημα με κανονική συντήρηση. And keep going...

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο μια εβδομάδα οδήγησα ένα golf πεντάρι 122 με 130.000χλμ και μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ σαν αυτοκίνητο ενώ ο ιδιοκτήτης του που είναι φίλος μου λέει πως δεν έχει αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα. Το σκέφτομαι σοβαρά για αγορά μεταχειρισμένου αλλά το εξάρι μου αρέσει πιο πολυ... Διαβάζοντας μέσα στο forum βλέπω οτι αυτό το μοτερ έχει τα λιγότερα προβλήματα η κάνω λάθος? Η καδένα και οι επικαθίσεις των βαλβίδων δεν παρουσιαζονται σε αυτό το μοτερ με τα 122 άλογα? Θα αντέξει για καμια πενταετία μέχρι τα 200.000χλμ?

Edited by antonis22
Link to comment
Share on other sites

ρωτα τον θεουλη,αυτος μονο ξερει.Αν αντεξει και 150.000χλμ καλα θα ειναι,τουλαχιστον πεσανε και οι τιμες στα ανταλακτικα αυτα.

 

Κολιτος μου με σιροκο 160αρι το πουλησε στα 52.000 χλμ γιατι ειχε αρχισει η καδενα να του κανει κατι ελαφρα κολπακια το πρωι.

 

Του ειχε βγαλει και ονομα.

 

Το ελεγε ZETORAKI,απο το ZETOR(τρακτερ).

 

Ενας γειτονας με οκταβια 122 αλογα ειχε 200.000χλμ και η καδενα δεν εκανε κιχ.Τρακαρει σε μια διασταυρωση,οχι τρελο στουκο,φαναρια προφυλακτηρα,ψυγεια και οταν το φτιαχνει και παει να το βαλει μπροστα εκανε ενα κρακ και καρφωσε βαλβιδες.

Ο μηχανικος λει οτι η καδενα με τον στουκο πρεπει να καβαλησε δοντια.

 

Πριν αγορασεις τετοιο αμαξι δες αν εχει αλαξει την καδενα.

Link to comment
Share on other sites

tragik... και τρακάρισμα και μηχανή.... Απο αυτά που διαβάζω μέσα στο forum βλέπω πως μόνο το 122αρι έχει σχετικά καλό ιστορικό αξιοπιστίας. Το πολύ πολύ του αλλάζω την καδένα αν το πάρω...

Link to comment
Share on other sites

Παρτο και αν του αλλαξεις την καδενα(εστω και προληπτικα) δεν θα εχεις κανενα θεμα και θα σε βγαλει ανετα μεχρι τα 200000km και πολυ παραπανω..

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβαίνω και η καδένα δεν είναι σίγουρο πως θέλει αλλαγή. Δεν ακούγεται στην εκκίνηση. Μου αρέσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορώ να πω πως είναι καλύτερο απο πολλά καινούργια...

Edited by antonis22
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά στο forum,

Μιας και είμαι κι εγώ υποψήφιος αγοραστής ενός μεταχειρισμένου Golf 140Hp GT  του 2008 λέω να μην ανοίξω νέο θέμα.

Η απορία μου είναι αν η Sport έκδοση με τους 140 ίππους είναι πιο χαμηλωμένο (σε ύψος) όλο το αμάξι (σε σχέση με την έκδοση 120) και αν ναι, αυτό είναι σε βαθμό που δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην οδήγηση (ανέβασμα σε μπαρες κ.α);;;
 

Ευχαριστώ πολύ

Edited by apo000
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , apo000 said:

Γεια χαρά στο forum,

Μιας και είμαι κι εγώ υποψήφιος αγοραστής ενός μεταχειρισμένου Golf 140Hp GT  του 2008 λέω να μην ανοίξω νέο θέμα.

Η απορία μου είναι αν η Sport έκδοση με τους 140 ίππους είναι πιο χαμηλωμένο (σε ύψος) όλο το αμάξι (σε σχέση με την έκδοση 120) και αν ναι, αυτό είναι σε βαθμό που δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην οδήγηση (ανέβασμα σε μπαρες κ.α);;;
 

Ευχαριστώ πολύ

Δεν έχει σχέση το 120 (μάλλον το 122 θα λες). Η έκδοση GT Sport είναι ένα εκατοστό πιο κάτω σε ύψος  από τις εκδόσεις comfortline , trendline.

Συμπηρωματικά έχει άλλα καθίσματα πιο μπάκετ και άλλη μάσκα μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Vassilis63 said:

Δεν έχει σχέση το 120 (μάλλον το 122 θα λες). Η έκδοση GT Sport είναι ένα εκατοστό πιο κάτω σε ύψος  από τις εκδόσεις comfortline , trendline.

Συμπηρωματικά έχει άλλα καθίσματα πιο μπάκετ και άλλη μάσκα μπροστά.

 

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Άρα 1 εκατοστό συν την άλλη μάσκα (η οποία να υποθέσω είναι πιο χαμηλή;;;) το συνολικό αυτοκίνητο αρκετά πιο χαμηλό απ' την έκδοση με τους 122 ίππους;;

Εμφανισιακά φαίνεται, αυτό που με προβληματίζει είναι αν αυτή η διαφορά θα επηρεάζει την οδήγηση (δηλ. ΠΟΛΥ πιο προσεχτική σε ράμπα πάρκινγκ, χωματόδρομος κ.α)

 

Link to comment
Share on other sites

Για τι μάσκα δεν γνωρίζω αν είναι πιο χαμηλή. Εγώ που έχω το gt sport δεν έχω αντιμετωπίσει πουθενά (ράμπα, φέρυ. κλπ) κανένα πρόβλημα με το αυτό το ύψος.

Πάντως αν σε προβληματίζει αυτό ένα εκατοστό , διάλεξε κάποια άλλη έκδοση με 140ps όμως όχι 122 (trendline,comfortline) και όχι gt sport.

Link to comment
Share on other sites

Η εκδοση gt sport υπαρχει με τα ιδια χαρακτγριστικα και στα 140 και στα 122

Οπως σου ειπε ο βασιλης.

Παρε ενα highline η trendline και τελος αν σε πειραζει το υψος.

Κατεμε πολυς ντορος για το τιποτα δεν ειναι και τοση η διαφορα, δεν ειναι και σπορ αμαξια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το αυτοκίνητο δεν εχει σε καμία περίπτωση 60.000 χλμ. (Βλέπε την κοντινή του λεβιέ). Επίσης όλα του τα αυτοκίνητα έχουν μέσο όρο 10.000/έτος.

Βέβαια το ότι δεν εχει αυτά τα χλμ δεν σημαίνει πως δεν ειναι καλό το αυτοκίνητο. Ένα καλό ψάξιμο θελει και να τελικά ειναι οκ, παζαρεύεις την τιμή σε τιμή αυτοκινήτου με 150.000 χλμ.

Εγώ απο την άλλη με ψεύτες και απατεώνες δεν ασχολούμαι καν, θα έβρισκα κάποιον πιο ειλικρινή.

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ο λεβιές είναι πολύ ξεφτισμένος, υπερβολικά πολύ ακόμα και στον ήλιο να ήταν το αυτοκίνητο.

Το δικό μου που είναι 03/09 έχει 78Κ χλμ και σε καμία περίπτωση δεν έχει αυτό το χάλι....

Link to comment
Share on other sites

τι εχει ο λεβιες που δεν βλεπω εγω;;;

Αν δεν μπορείς να δεις κάτι τόσο εξόφθαλμο, καλό θα ήταν όταν θα πας να δεις αυτοκίνητα για αγορα, να πάρεις μαζί σου κάποιον φίλο σου. Δεν το λέω για να σε απαξιωσω, κάτι αγοραστές σαν εσένα περιμένουν οι πονηροί για να μοσχοπουλήσουν. Επαναλαμβάνω, δεν το λέω για να σε προσβάλω, αλλά για να σε προστατέψω, άλλωστε δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθένας να αναγνωρίζει τις μαΐμουδιες των Ελλήνων μαντραδων..

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ τέτοια μοντέλα με τάσια και φτωχό εξοπλισμό σε μάντρες κατά 99% είναι εταιρικά με 20.000-30.000χλμ το χρόνο. θέλει πολύ ψάξιμο γιατι αλλιως θα πάρεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες. υπολόγισε 150.000-200.00χλμ αλλιώς  θα πιαστείς κοροιδο

Edited by andreas_petrop
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας! Παρακαλω μια ερωτηση, θελω να πραγματοποιησω μια αγορα ενος Golf mk5 GT 1.4 στα 170 αλογα ή ενος Golf TSI 1.4 με τα 140 αλογα! Ψαχνω σε αγγελιες και ενας ιδιοκτητης ενος Golf GT εχει τοθετησει προγραμμα της  revlimit το οποιο απο τα 170 αλογα πηγε στα 220, ενα φιλτρο K/N ελευθερας στον παπα και μια εξατμιση μεχρι πισω απο exhust center. Μου προτεινε με -1000 ευρω οτι μπορει να αφαιρεσει το προγραμμα εαν δεν το θελω και να παει παλι στα 170 αλογα μαμα. Σε τετοια περιπτωση συμβαινει καποιο θεμα/ προβλημα στο αμαξι; Τελος μου ειπε οτι εχει 220.000χλμ το σκαφος και εχει πραγματοποιησει αλλαγη μοτερ και σασμαν γιατι ενιωθε οτι κατι δεν πηγαινε καλα και πλεον το μοτερ εχει μονο 105.000 χλμ. Πιστευετε οτι κατι δεν παει καλα; Δεν εχω πολλες γνωσεις επι του θεματος. Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.