Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi / Fsi- Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

Έχω το Golf 5 170 2006 κινητήρας BLG. Έχω 115000 χλμ και κάτι και δεν είχα κάτι συγκεκριμένο με το αυτοκίνητο, άλλα γενικά και μην πέσετε να με φάτε δεν θα ξαναέπερνα VW. Πολλά τα λεφτά και ότι ζημιά βγάζει, βάζεις βαθιά το χέρι στην τσέπη. Άποψη μου αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κατά την γνώμη μου μείνε μακριά από αυτές τις γενιές. Για το 7άρι δεν γνωρίζω αλλά εμένα το 6άρι με τα 160 βγήκε μάπα. Σπασμένο πιστόνι στα 36000 χλμ. με νορμάλ οδήγηση χωρίς να το σπάω, με ζέσταμα και τα service στην ώρα τους, και λάδια όχι πάνω από 7500 χλμ. Πολύ ακριβή βλάβη μαζί με καδένα (αφού λύθηκε την άλλαξα για σιγουριά). Μετά σε ταξίδι με ταλαιπώρησε από το μαγνητικό του κομπρέσορα (πακέτο με τρόμπα νερού). Το ρουλεμάν του συμπλέκτη κάνει θόρυβο και το πλατώ τρίζει από καινούργιο... Ο ουρανός κρέμασε (το αμάξι παρκάρει σε γκαράζ ). Περιμένω πολλαπλασιαστές όπου νάναι... Προβλήματα και πολύ ακριβές επισκευές.... Η vw έχει τελειώσει για εμένα.Κατανάλωση πολύ καλή σε ταξίδι αλλά στο μποτιλιάρισμα καίει. Αν τελικά το αποφασίσεις το 122άρι είναι πιο καλή απόφαση. Απαράδεκτη εταιρία που αντί να παραδεχτεί τα λάθη της και να επισκευάσει δωρεάν τα αυτοκίνητα απλά σου κάνει έκπτωση στα ανταλλακτικά αν βέβαια ζορίσεις την κατάσταση...

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , Θανάσης said:

 Απαράδεκτη εταιρία που αντί να παραδεχτεί τα λάθη της και να επισκευάσει δωρεάν τα αυτοκίνητα απλά σου κάνει έκπτωση στα ανταλλακτικά αν βέβαια ζορίσεις την κατάσταση...

 

Γιατί έχεις την εντύπωση ότι μόνο η VW είναι με αυτή την λογική????

Και άλλες εταιρίες είναι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα κάτι τέτοιο αλλά τέτοιες βλάβες δεν έχω ξανακούσει σε άλλη εταιρία... και στο φινάλε οι Γερμανοί κουνάνε και το δάκτυλο ότι αυτοί είναι σωστοί και αξιόπιστοι...

Link to comment
Share on other sites

40 λεπτά πριν , Θανάσης said:

Δεν είπα κάτι τέτοιο αλλά τέτοιες βλάβες δεν έχω ξανακούσει σε άλλη εταιρία... και στο φινάλε οι Γερμανοί κουνάνε και το δάκτυλο ότι αυτοί είναι σωστοί και αξιόπιστοι...

 

Καλά που να είχες Ford και μάλιστα τον ("και Καλά τωρα αξιόπιστους ") EcoBoost κινητήρες  εκεί να δεις κλάμα και παραμύθι από τους γερμανούς της Ford.

 

Όχι το δάκτυλο σου κουνάνε αλλά και σεντόνι....

 

 

Και για ζημιές που θα έπρεπε να είχε κάνει ανάκληση,  ούτε λόγος... μεμονωμένες περιπτώσεις της ονομάζει και κοιτάει να τα κάλυψη τα θεμα Της.

 

Και εγώ Ford είχα και ξέρω, και πίστεψε με είδα  πολλά τα μάτια μου αλλά η δική μας εδώ κάνουν την πάπια.

 

Φίλος μου πήρε Ford 20.000€ και τώρα το έβαλε για πούλημα 2 φορες κινητήρας επαθε ζημιά την πρώτη φορά δεν πλήρωσε τίποτα λογο εγγύησης και πριν από λιγες μέρες ξανά κινητήρας αυτή την φορά 1600€ πληρωσε, και τώρα το πουλάει. Το αμάξι είναι του 2015 και με 30.000χιλιόμετρα 

 

Αξιοπιστία FORD σου λένε μετά...

 

Εγώ καινούργιο FORD αγόρασα και κάθε μήνα για 2 χρόνια όλη την ώρα στην αντιπροσωπεία. 

Το πούλησα και γλίτωσα..!!! Του 2014 και το 2017 αντίο με 25.000χιλιόμετρα 

 

Αν μην αναφέρω της περιπτώσεις που στην νότιο Αφρική η κινητήρες της FORD στο KUGA παίρνανε φωτιά και μάλιστα είχε και θύματα...

 

Και στην Αγγλία μια από τα ίδια με τα ECOBOOST η Άγγλοι κάνουνε αγωγές κατά της Ford 

 

Γραψτε στο ίντερνετ "Ford EcoBoost nightmare" 

 

Και "Ford kuga fire problems"

 

 

Και θα λες μετά Καλά κάθομαι με το VW....

 

 

 

Δεν είναι και τίποτα αν σε άλλα club μας κράζουν για της υποτιθέμενα βλαδες τον TSI που βγάζουν,  αλλά τα δικά τους χάλια δεν τα αναφέρουν που είναι τρίς  χειρότερα....

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αν και στην Ελλάδα δεν έχω διαβάσει σε άλλη εταιρία τον χαμό των βλαβών που έχει η vw δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει...εγώ ξέρω ότι έδωσα 23000 ευρώ και συνέχεια το πληρώνω...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων για να μην το κουράζουμε φίλε mariosave κάνε έναν κόπο και διάβασε αυτό το forum προσεκτικά για να δείς τι προβλήματα υπάρχουν και μετά αποφασίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη λύση είναι ο TSI με τα 122hp και αν μπορείς να βρεις όσο το δυνατών ποιο νέας γενιάς από το golf5 και μετά ακόμα καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

Το πανηγύρι ως γνωστόν έγινε με το golf 6 160hp μοντέλα 2009-2012 λογω του γνωστού πλέον προβλήματος με τα σπασμένα πιστόνια. Από εκεί και πέρα τα compressor καποια έχουν θέματα με καπνισμένες βαλβίδες, ακριβή τρόμπα νερου και καδένα. Το 122 που έχω από το 2010 έχει θέμα με το ρουλεμάν του κιβωτίου και πιθανών με την καδένα αλλά μέχρι τώρα 75000 χλμ πάω στο συνεργείο μόνο για συντήρηση καιω 6 λίτρα με χαλαρή οδήγηση ταξίδι και απολαμβάνω οδήγηση με τα είκοσι κιλά ροπής. Διαβάζοντας κατά καιρούς το φόρουμ νιώθω μεγάλη ανακούφιση και τύχη που δεν πήρα το αντίστοιχης χρονολογίας με τα 160αλογα αν και όλοι με έλεγαν τρελό τοτε

Edited by andreas_petrop
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά ,

 

σκεφτομαι να αγοράσω ενα golf tsi 122 ps 2007, με περιπου 120.000 km..

 

 

T λέτε αξίζει η αγορά το αμαξί φαινεται αρκετά καλοδιατηρημενό.Εμφανίζουν περιφερειάκα προβληματα;;

ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά ,
 
σκεφτομαι να αγοράσω ενα golf tsi 122 ps 2007, με περιπου 120.000 km..
 
 
T λέτε αξίζει η αγορά το αμαξί φαινεται αρκετά καλοδιατηρημενό.Εμφανίζουν περιφερειάκα προβληματα;;
ευχαριστω πολυ
Βάλε και ένα λινκ της αγγελίας να το δούμε.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι νέο μέλος αν και παρακολουθώ το forum κάνα δυο χρόνια τώρα.

Ανοίγω νέο τοπικ γιατί πριν μήνα+ πούλησα το αυτοκίνητο μου και μάζεψα χρήματα για ενα VW GOLF 5 TSI BMY 1.4 140HP 2006. Βρήκα ένα με 200.000χλμ γιατί έχω περιορισμένο budget το οποίο έχει κάνει όλα τα service είναι 1ο χέρι και γενικά φαίνεται καλοσυντηρημένο.

Διαβάζω εδώ και κάτι μέρες στο forum τα προβλήματα στα BMY και έχω φρικάρει άσχημα έχω χάσει τον ύπνο μου γιατι για μένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι my dream car δηλαδή εδώ και καιρό το ήθελα.  

Άλλα έχω ένα πλεονέκτημα είμαι σχετικός με τα αυτοκίνητο (φθηνά ανταλλακτικά κλπ, εργαλεία, δεν θα ήθελα να επεκταθώ άλλο....;) ) και  γενικά πιάνει το χέρι μου. Οπότε είμαι σχετικά προετοιμασμένος να αλλάξω πολλά.

 

Το ερώτημα μου είναι τι προβλήματα θα έχω στα 200.000χλμ?

Τι πρέπει να αλλάξω προληπτικά ώστε να μην πάρω στα χέρια την μηχανή?

Είναι πολλά τα χιλιόμετρα για τον κινητήρα αυτό (BMY)?

Ποιό λάδι είναι το απόλυτα καταλληλότερο για το συγκεκριμένο κινητήρα?

Τι πρέπει να δω όταν το σηκώσω στον μηχανικό από κάτω γενικά?

Τι σημαντικό (γενικά) για τα χιλιόμετρα του να δω ότι εχει αλλάξει προηγούμενος?

 

Turbo είμαι έτοιμος αν χρειαστεί να αλλαχθεί άμεσος.

 

Συγγνώμη αν κούρασα.

 

Link to comment
Share on other sites

Όλα στην ζωή είναι λαχείο.

Αγοράζεις  καινούργιο προϊόν  και σου βγαίνει φόλα.

Στο καρ.γρ βρήκα μερικά Golf V με πολύ λιγότερες Κ χλμ  από αυτό που βρήκες.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, tsikis007 said:

Όλα στην ζωή είναι λαχείο.

Αγοράζεις  καινούργιο προϊόν  και σου βγαίνει φόλα.

Στο καρ.γρ βρήκα μερικά Golf V με πολύ λιγότερες Κ χλμ  από αυτό που βρήκες.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου άλλα όπως γράφω έχω πολύ περιορισμένο budget 4.500 ταβάνι μην πω ταράτσα :wink: Έχω μηχανικό που θα το ελέγξει την Δευτέρα vag group συνεργείο. 

Κάποιος με 200.000χλμ + να με βοηθήσει?

 

Edit:

Κάποιος να με βοηθήσει ψυχολογικά με τα 200.000χλμ γιατί έχω φαγωθεί άσχημα. Αν μου πει ο μηχανικός οκ και έχει αλλάξει πολλαπλασιαστές, καδένα kit, επισκευή turbo, ν75, καθαρισμό επικαθήσεων, ιμάντες, αντλία υψηλής  κλπ να το πάρω λέτε??? ή είναι ρίσκο ακόμα και έτσι?? Φοβάμαι μην χάσω τα λεφτά μου στο σύνολο τους και αυτός είναι ένας μεγάλος φόβος γιατί αποκτήθηκαν με πολύ κόπο...πφφφφ

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου άλλα όπως γράφω έχω πολύ περιορισμένο budget 4.500 ταβάνι μην πω ταράτσα :wink: Έχω μηχανικό που θα το ελέγξει την Δευτέρα vag group συνεργείο. 

Κάποιος με 200.000χλμ + να με βοηθήσει?

 

Edit:

Κάποιος να με βοηθήσει ψυχολογικά με τα 200.000χλμ γιατί έχω φαγωθεί άσχημα. Αν μου πει ο μηχανικός οκ και έχει αλλάξει πολλαπλασιαστές, καδένα kit, επισκευή turbo, ν75, καθαρισμό επικαθήσεων, ιμάντες, αντλία υψηλής  κλπ να το πάρω λέτε??? ή είναι ρίσκο ακόμα και έτσι?? Φοβάμαι μην χάσω τα λεφτά μου στο σύνολο τους και αυτός είναι ένας μεγάλος φόβος γιατί αποκτήθηκαν με πολύ κόπο...πφφφφ

Πες στον μηχανικό σου να μετρήσει και συμπίεση κυλίνδρων.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, tsikis007 said:

Πες στον μηχανικό σου να μετρήσει και συμπίεση κυλίνδρων.

Σε ευχαριστώ tsikis007. Το σκεφτόμουν και εγώ να δει και λίγο το turbo αν παίζει και τέτοια. Το θέμα είναι ότι μην τυχόν και όλα εντάξει και μετά από 200χλμ μπαμ .... Δεν ξέρω σκέφτομαι να αλλάξω μπουζί ιριδιου σε ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί γιατί διάβασα στο forum για σπασμένα μπουζί.

Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

Σε ευχαριστώ tsikis007. Το σκεφτόμουν και εγώ να δει και λίγο το turbo αν παίζει και τέτοια. Το θέμα είναι ότι μην τυχόν και όλα εντάξει και μετά από 200χλμ μπαμ .... Δεν ξέρω σκέφτομαι να αλλάξω μπουζί ιριδιου σε ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί γιατί διάβασα στο forum για σπασμένα μπουζί.

Κοίτα ας μην κοροϊδευόμαστε.

Το αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις δεν ξέρω αν είχε έναν ή περισσότερους ιδιοκτήτες έχει φάει σίγουρα σκίσιμο στα 14 χρόνια ζωής του.

Αυτό είναι λογικό, έχει κάποιος  στο δεξί του πόδι 140 αλόγατα  και δεν θα τα μαστιγώσει; 

Όσο σχολαστική και αν ήταν η συντήρηση το αυτοκίνητο έχει βαρέσει κόφτες πάρα πολλές φορές.

Εσύ τώρα ψάχνεις να βρεις πόση ζωή του έχει απομείνει. Πράγμα δύσκολο να απαντηθεί.   

  

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα έχει φάει σκίσιμο άλλα θέλω όσο το δυνατόν γίνεται να το επαναφέρω εάν χρειαστεί ώστε για 15Κ-20Κ χλμ να το ευχαριστηθώ έστω. 1ο χέρι 100% υπάρχει και απόδειξη αγοράς και ένας οδηγός πάντα. Τα χλμ έχουν γίνει εκτός Αθηνών στην εθνική. Ήθελα να ήξερα πάντως τι δι@ολ* από τσιγαρόχαρτο είναι φτιαγμένοι αυτοί οι κινητήρες. 

Άρα  έχουμε και λέμε

-Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων

-Τσεκ αν έχει αλλαχθεί η καδένα με τρομπέτα κλπ και υψηλής

-Ιστορικό εάν έχει αλλαχθεί πιστόνι κ πολλαπλασιαστές

- Σε διαγνωστικό VCDS για σφάλματα ή misfires

-Έλεγχος Turbo γενικό

 

Ξεχνάω κάτι?

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , vwdeo9 said:

Σίγουρα θα έχει φάει σκίσιμο άλλα θέλω όσο το δυνατόν γίνεται να το επαναφέρω εάν χρειαστεί ώστε για 15Κ-20Κ χλμ να το ευχαριστηθώ έστω. 1ο χέρι 100% υπάρχει και απόδειξη αγοράς και ένας οδηγός πάντα. Τα χλμ έχουν γίνει εκτός Αθηνών στην εθνική. Ήθελα να ήξερα πάντως τι δι@ολ* από τσιγαρόχαρτο είναι φτιαγμένοι αυτοί οι κινητήρες. 

Άρα  έχουμε και λέμε

-Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων

-Τσεκ αν έχει αλλαχθεί η καδένα με τρομπέτα κλπ και υψηλής

-Ιστορικό εάν έχει αλλαχθεί πιστόνι κ πολλαπλασιαστές

- Σε διαγνωστικό VCDS για σφάλματα ή misfires

-Έλεγχος Turbo γενικό

 

Ξεχνάω κάτι?

 

Καλησπέρα φιλέ μου.

 

Δεν ξέρω που θα κάνεις τον έλεγχο του αμαξιού,  αλλα το Ιστορικό του αμαξιού σε γενικές γραμμές θα μπορέσεις να το μάθεις ΜΌΝΟ απο αντιπροσωπία και απο ΠΟΥΘΕΝΆ αλλού.

 

Αν το αμάξι εχει κάνει service και εχουν γίνει ανάκλησης απο την VW μόνο και ειναι περασμένα στο αρχείο της VW. 

Μονο σε αντιπροσωπεία θα δεις τι εχει γίνει ολα αυτα τα χρόνια.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακά για όποιον ενδιαφέρεται.

 

Επειδή εχω κάνει έλεγχο σε αντιπροσωπεία VW πριν απο μερικά χρόνια για ενα αμαξι που κοιτούσα.

 

Τεχνικός Έλεγχος σε αντιπροσωπεία VW ειναι σε 110 σημεία ελέγχου.

 

Και περιλαμβάνουν τα εξής.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΈΛΕΓΧΟ.

 

Έλεγχο λειτουργίας κόρνας 

Έλεγχος λειτουργίας ρολογιού 

Έλεγχος φωτισμού οργάνων-φωτεινότητα 

Έλεγχος λειτουργίας ηλεκτρικής ρυθμίσεις και μνήμης καθισμάτων

Έλεγχος λειτουργίας πισω καθισμάτων

Έλεγχο λειτουργίας εμπρός και πισω ζωνων

Έλεγχο ηλεκτρικής λειτουργίας και μνήμης εξωτερικών καθρεπτων

Έλεγχο λειτουργίας εξωτερικού καθρέπτη 

Έλεγχο λειτουργίας ηλιοροφή 

Έλεγχο λειτουργίας air condition και έλεγχο διαρροων

Ελέγχω επιλογής ρυθμίσεις εξωτερικής θερμοκρασίας 

Έλεγχο λειτουργίας παραθύρων 

Έλεγχο λειτουργίας θέρμανσης και ρύθμιση ανεμιστήρα φρέσκου αέρα

Έλεγχος λειτουργίας για ντουλαπάκι συνοδηγού (φωτισμό και κλείδωμα)

Ελεγχο Κατάστασης ταπετσαρίας καθισμάτων 

Έλεγχο καταστασης εσωτερικόν διακοσμητικών και μοκετας 

Έλεγχος κατάστασης εργαλείων (Αλλαγή αν χρειάζεται)

Έλεγχος κατάστασης προειδοποιητικό τριγώνου

Έλεγχος λειτουργίας ρυθμίσεις τιμονιού 

Έλεγχος κατάστασης πεντάλ οδήγησης 

 

ΕΜΠΡΌΣ ΦΏΤΑ

 

Έλεγχος λειτουργίας πλαϊνων και φώτων χώρου στάθμευσης 

Έλεγχος λειτουργίας υψηλές σκάλας 

Έλεγχος λειτουργίας μεσαίες σκάλας 

Έλεγχος λειτουργίας προβολέων 

Έλεγχο λειτουργίας πυροβόλων ομίχλης 

Έλεγχο λειτουργίας φλάς 

Έλεγχο λειτουργίας αλαρμ

Ρύθμιση προβολέων (εαν χρειάζεσαι)

 

ΠΙΣΩ ΦΏΤΑ 

 

Έλεγχος λειτουργίας πίσω φωτων

Έλεγχος λειτουργίας φως πινακίδας 

Έλεγχος λειτουργίας φώτων φρένων 

Έλεγχος λειτουργίας φώτων ομίχλης 

Έλεγχο λειτουργίας φώτων οπισθοπορειας 

Έλεγχος λειτουργίας δεικτών διεύθυνση φλας

Έλεγχος λειτουργίας προειδοποιήσεις φώτων κινδύνου αλαρμ

 

 

ΓΕΝΙΚΌΣ ΈΛΕΓΧΟΣ 

 

Έλεγχος στάθμης υγρού καθαριστηρων

Έλεγχος λειτουργίας πλαστικής παρμπριζ, ρύθμιση ψεκαστήρες 

Έλεγχος λειτουργίας πλυστικου προβολέων 

Έλεγχος στάθμης υγρών φρένων 

Έλεγχος στάθμης υγρών συμπλέκτη 

Έλεγχος υγρών υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού 

Ελεγχος κατάστασης Ρεζέρβας

Έλεγχος σύσφιξης μπουκαλιών τροχών 

Έλεγχος πίεσης ελαστικων και Ρεζέρβα 

Έλεγχος λειτουργίας κεντρικού κλειδώματος 

Έλεγχος λειτουργίας συναγερμού και immobiliser

Έλεγχος φίλτρου σκόνης/γυρης

Λίπανση μεντεσεδων πορτων 

Έλεγχος λειτουργίας καπό 

Έλεγχος λειτουργίας πορτ μπαγκαζ 

 

 

ΦΕΡΌΜΕΝΟ ΑΜΆΞΩΜΑ

 

Έλεγχος κατάστασης αμορτισέρ 

Έλεγχος κατάστασης εξάτμισης 

Έλεγχος κατάστασης καταλύτη 

Έλεγχος υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού για διαρροές 

Έλεγχος όλων των ιμαντων V για χαλάρωση και φθορές 

Έλεγχος υπερβολικού τζόγου τιμονιού 

Έλεγχος ενώσεων τιμονιού 

Έλεγχος πίσω αναρτήσεων και αντιστρεπτικων δοκων

Έλεγχος ημιαξωνιων για φθορα και προστατευτικων καλυμματων για ζημιά 

Έλεγχος υδραυλικού συστήματος φρένων 

Έλεγχος ντιζας χειρόφρενο 

Έλεγχος κινητήρα για διαρροή 

Έλεγχος κιβωτίου ταχυτήτων για διαρροή 

Έλεγχος μετάδοσης για διαρροή (εαν ειναι εφικτό)

Έλεγχος κάτω τμήματος αυτοκινήτου (δαπεδου) για φθορες

Βεβαιωθείτε ότι τα καλύμματα σκόνης ειναι τοποθετημένα 

 

 

ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΆ 

 

Έλεγχος επιπέδου φθοράς εμπρός τακάκια/δίσκων

Έλεγχος επιπέδου φθοράς πίσω τακάκια 

Έλεγχος πισω δίσκων, ταμπουρά 

Έλεγχος και ρύθμιση χειροφρένου

Έκθεση κατάστασης φθοράς ελαστικων 

 

 

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΜΑΞΏΜΑΤΟΣ.

 

Έλεγχος εμπρός παρμπριζ

Έλεγχος πισω παρμπριζ 

Έλεγχος εμπρός μετωπης ασφαλείας 

Έλεγχος πίσω μετωπης ασφαλείας 

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και πλαινων δεξια

Έλεγχος κατάστασης πλαινων αριστερά 

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και εμπρός μέρους 

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και οροφής

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και καπό 

 

 

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ 

 

Έλεγχος λειτουργίας μηχανισμού 4κινησης.

 

 

 

ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΉ 

 

Έλεγχος απόδοσης κινητήρα 

Έλεγχος συμπλέκτη 

Έλεγχος μετάδοσης κίνησης 

Έλεγχος θορύβου μετάδοσης κίνησης 

Έλεγχος λειτουργίας τιμονιού 

Έλεγχος ευθυγράμμισης τιμονιού 

Έλεγχος φρένων,  συμπερ.ΑΒS

Έλεγχος απόδοσης χεροφρενου 

Έλεγχος ζυγωσταθμισης τροχών 

Έλεγχος λειτουργίας ταχυμετρου

Έλεγχος λειτουργίας cruise control 

Έλεγχος λειτουργίας υπολογιστή ταξιδίου 

Έλεγχος λειτουργίας στροφομετρου

Έλεγχος λειτουργίας δείκτη καυσίμου και ένδειξη κατανάλωσης 

Έλεγχος λειτουργίας air condition 

Έλεγχος λειτουργίας καλοριφερ

Έλεγχος τριγμων

Έλεγχος αεροδυναμικου θορυβου

Έλεγχος λειτουργίας Ραδιοφώνου, κασσετοφωνου CD

Έλεγχος λειτουργίας και κατάστασης κεραίας 

Έλεγχος μηχανισμούς 4 κίνησης 

 

 

ΈΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΉ 

 

Έλεγχος επιπέδου υγρών αυτόματου κιβωτιου (ATF)

Έλεγχος έντασης και προσαρμογή έντασης CD

Έλεγχος ιστορικού αυτοκινήτου 

Έλεγχος σωστού εγχειριδιου στο όχημα 

Έλεγχος καταλύτη

Έλεγχος για άριστη κατασκευη 

Έλεγχος για επαναληπτική εξόρμηση 

 

 

Και απο εκει και περα οτι παρατηρήσεις extra σας σημειώσει ο μηχανικός.

 

Γίνετε στο έντυπο αυτό καταγραφεί του αριθμού πλαισίου, της πινακίδας και τον χιλιομέτρων που εχει το αμάξι.

 

Και μετα το έντυπο σφραγίζεται απο την αντιπροσωπία.

 

Το κόστος ειναι απο 60€-70€ 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, OMINUS said:

Πληροφοριακά για όποιον ενδιαφέρεται.

 

Επειδή εχω κάνει έλεγχο σε αντιπροσωπεία VW πριν απο μερικά χρόνια για ενα αμαξι που κοιτούσα.

 

Τεχνικός Έλεγχος σε αντιπροσωπεία VW ειναι σε 110 σημεία ελέγχου.

 

Και περιλαμβάνουν τα εξής.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΈΛΕΓΧΟ.

 

Έλεγχο λειτουργίας κόρνας 

Έλεγχος λειτουργίας ρολογιού 

Έλεγχος φωτισμού οργάνων-φωτεινότητα 

Έλεγχος λειτουργίας ηλεκτρικής ρυθμίσεις και μνήμης καθισμάτων

Έλεγχος λειτουργίας πισω καθισμάτων

Έλεγχο λειτουργίας εμπρός και πισω ζωνων

Έλεγχο ηλεκτρικής λειτουργίας και μνήμης εξωτερικών καθρεπτων

Έλεγχο λειτουργίας εξωτερικού καθρέπτη 

Έλεγχο λειτουργίας ηλιοροφή 

Έλεγχο λειτουργίας air condition και έλεγχο διαρροων

Ελέγχω επιλογής ρυθμίσεις εξωτερικής θερμοκρασίας 

Έλεγχο λειτουργίας παραθύρων 

Έλεγχο λειτουργίας θέρμανσης και ρύθμιση ανεμιστήρα φρέσκου αέρα

Έλεγχος λειτουργίας για ντουλαπάκι συνοδηγού (φωτισμό και κλείδωμα)

Ελεγχο Κατάστασης ταπετσαρίας καθισμάτων 

Έλεγχο καταστασης εσωτερικόν διακοσμητικών και μοκετας 

Έλεγχος κατάστασης εργαλείων (Αλλαγή αν χρειάζεται)

Έλεγχος κατάστασης προειδοποιητικό τριγώνου

Έλεγχος λειτουργίας ρυθμίσεις τιμονιού 

Έλεγχος κατάστασης πεντάλ οδήγησης 

 

ΕΜΠΡΌΣ ΦΏΤΑ

 

Έλεγχος λειτουργίας πλαϊνων και φώτων χώρου στάθμευσης 

Έλεγχος λειτουργίας υψηλές σκάλας 

Έλεγχος λειτουργίας μεσαίες σκάλας 

Έλεγχος λειτουργίας προβολέων 

Έλεγχο λειτουργίας πυροβόλων ομίχλης 

Έλεγχο λειτουργίας φλάς 

Έλεγχο λειτουργίας αλαρμ

Ρύθμιση προβολέων (εαν χρειάζεσαι)

 

ΠΙΣΩ ΦΏΤΑ 

 

Έλεγχος λειτουργίας πίσω φωτων

Έλεγχος λειτουργίας φως πινακίδας 

Έλεγχος λειτουργίας φώτων φρένων 

Έλεγχος λειτουργίας φώτων ομίχλης 

Έλεγχο λειτουργίας φώτων οπισθοπορειας 

Έλεγχος λειτουργίας δεικτών διεύθυνση φλας

Έλεγχος λειτουργίας προειδοποιήσεις φώτων κινδύνου αλαρμ

 

 

ΓΕΝΙΚΌΣ ΈΛΕΓΧΟΣ 

 

Έλεγχος στάθμης υγρού καθαριστηρων

Έλεγχος λειτουργίας πλαστικής παρμπριζ, ρύθμιση ψεκαστήρες 

Έλεγχος λειτουργίας πλυστικου προβολέων 

Έλεγχος στάθμης υγρών φρένων 

Έλεγχος στάθμης υγρών συμπλέκτη 

Έλεγχος υγρών υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού 

Ελεγχος κατάστασης Ρεζέρβας

Έλεγχος σύσφιξης μπουκαλιών τροχών 

Έλεγχος πίεσης ελαστικων και Ρεζέρβα 

Έλεγχος λειτουργίας κεντρικού κλειδώματος 

Έλεγχος λειτουργίας συναγερμού και immobiliser

Έλεγχος φίλτρου σκόνης/γυρης

Λίπανση μεντεσεδων πορτων 

Έλεγχος λειτουργίας καπό 

Έλεγχος λειτουργίας πορτ μπαγκαζ 

 

 

ΦΕΡΌΜΕΝΟ ΑΜΆΞΩΜΑ

 

Έλεγχος κατάστασης αμορτισέρ 

Έλεγχος κατάστασης εξάτμισης 

Έλεγχος κατάστασης καταλύτη 

Έλεγχος υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού για διαρροές 

Έλεγχος όλων των ιμαντων V για χαλάρωση και φθορές 

Έλεγχος υπερβολικού τζόγου τιμονιού 

Έλεγχος ενώσεων τιμονιού 

Έλεγχος πίσω αναρτήσεων και αντιστρεπτικων δοκων

Έλεγχος ημιαξωνιων για φθορα και προστατευτικων καλυμματων για ζημιά 

Έλεγχος υδραυλικού συστήματος φρένων 

Έλεγχος ντιζας χειρόφρενο 

Έλεγχος κινητήρα για διαρροή 

Έλεγχος κιβωτίου ταχυτήτων για διαρροή 

Έλεγχος μετάδοσης για διαρροή (εαν ειναι εφικτό)

Έλεγχος κάτω τμήματος αυτοκινήτου (δαπεδου) για φθορες

Βεβαιωθείτε ότι τα καλύμματα σκόνης ειναι τοποθετημένα 

 

 

ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΆ 

 

Έλεγχος επιπέδου φθοράς εμπρός τακάκια/δίσκων

Έλεγχος επιπέδου φθοράς πίσω τακάκια 

Έλεγχος πισω δίσκων, ταμπουρά 

Έλεγχος και ρύθμιση χειροφρένου

Έκθεση κατάστασης φθοράς ελαστικων 

 

 

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΜΑΞΏΜΑΤΟΣ.

 

Έλεγχος εμπρός παρμπριζ

Έλεγχος πισω παρμπριζ 

Έλεγχος εμπρός μετωπης ασφαλείας 

Έλεγχος πίσω μετωπης ασφαλείας 

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και πλαινων δεξια

Έλεγχος κατάστασης πλαινων αριστερά 

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και εμπρός μέρους 

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και οροφής

Έλεγχος κατάστασης χρώματος και καπό 

 

 

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ 

 

Έλεγχος λειτουργίας μηχανισμού 4κινησης.

 

 

 

ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΉ 

 

Έλεγχος απόδοσης κινητήρα 

Έλεγχος συμπλέκτη 

Έλεγχος μετάδοσης κίνησης 

Έλεγχος θορύβου μετάδοσης κίνησης 

Έλεγχος λειτουργίας τιμονιού 

Έλεγχος ευθυγράμμισης τιμονιού 

Έλεγχος φρένων,  συμπερ.ΑΒS

Έλεγχος απόδοσης χεροφρενου 

Έλεγχος ζυγωσταθμισης τροχών 

Έλεγχος λειτουργίας ταχυμετρου

Έλεγχος λειτουργίας cruise control 

Έλεγχος λειτουργίας υπολογιστή ταξιδίου 

Έλεγχος λειτουργίας στροφομετρου

Έλεγχος λειτουργίας δείκτη καυσίμου και ένδειξη κατανάλωσης 

Έλεγχος λειτουργίας air condition 

Έλεγχος λειτουργίας καλοριφερ

Έλεγχος τριγμων

Έλεγχος αεροδυναμικου θορυβου

Έλεγχος λειτουργίας Ραδιοφώνου, κασσετοφωνου CD

Έλεγχος λειτουργίας και κατάστασης κεραίας 

Έλεγχος μηχανισμούς 4 κίνησης 

 

 

ΈΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΉ 

 

Έλεγχος επιπέδου υγρών αυτόματου κιβωτιου (ATF)

Έλεγχος έντασης και προσαρμογή έντασης CD

Έλεγχος ιστορικού αυτοκινήτου 

Έλεγχος σωστού εγχειριδιου στο όχημα 

Έλεγχος καταλύτη

Έλεγχος για άριστη κατασκευη 

Έλεγχος για επαναληπτική εξόρμηση 

 

 

Και απο εκει και περα οτι παρατηρήσεις extra σας σημειώσει ο μηχανικός.

 

Γίνετε στο έντυπο αυτό καταγραφεί του αριθμού πλαισίου, της πινακίδας και τον χιλιομέτρων που εχει το αμάξι.

 

Και μετα το έντυπο σφραγίζεται απο την αντιπροσωπία.

 

Το κόστος ειναι απο 60€-70€ 

 

 

 

 

 

OMINUS σε ευχαριστώ πολύ για την σημαντική πληροφορία θα εξετάσω να πάω στην καρεντα α.ε μετά από τον μηχανικό ή θα πάρω τηλ να τους πω αρ.πλαισίου για να δω όλο το ιστορικό σε αλλαγές. Πάντως μου το τόνισε και ο ίδιος ότι το αμάξι είναι προσεγμένο γιατί όταν το πείρε και για μερικα χρόνια ήταν το μόνο αυτοκίνητο που είχε όποτε το πρόσεχε. Ας ελπίσουμε ότι ολα θα πανε καλά.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

OMINUS σε ευχαριστώ πολύ για την σημαντική πληροφορία θα εξετάσω να πάω στην καρεντα α.ε μετά από τον μηχανικό ή θα πάρω τηλ να τους πω αρ.πλαισίου για να δω όλο το ιστορικό σε αλλαγές. Πάντως μου το τόνισε και ο ίδιος ότι το αμάξι είναι προσεγμένο γιατί όταν το πείρε και για μερικα χρόνια ήταν το μόνο αυτοκίνητο που είχε όποτε το πρόσεχε. Ας ελπίσουμε ότι ολα θα πανε καλά.

 

Η απόφαση ειναι δικιά σου για το που θα το πας για έλεγχο θες να το πας στον μηχανικό σου? Θες να το πας στην VW ? 

Η θες να το πας ΚΑΙ στους 2 ? 

Εσυ αποφασίζεις και βλέπεις 

 

Αν εχεις αριθμό πλαισίου και πινακίδα πιστεύω οτι και μεσω email στην kosmocar ισως μάθεις και απο εκεί πληροφορίες.

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, OMINUS said:

 

Η απόφαση ειναι δικιά σου για το που θα το πας για έλεγχο θες να το πας στον μηχανικό σου? Θες να το πας στην VW ? 

Η θες να το πας ΚΑΙ στους 2 ? 

Εσυ αποφασίζεις και βλέπεις 

 

Αν εχεις αριθμό πλαισίου και πινακίδα πιστεύω οτι και μεσω email στην kosmocar ισως μάθεις και απο εκεί πληροφορίες.

Πρώτα στο μηχανικό που είναι φρεε και μετά για 100% ψυχολογική επιβεβαίωση στην kosmocar. 

Πάντως θα ήθελα να μάθω και από προσωπικές εμπειρίες τι προσοχή χρειάζεται ή παρέχεται στο εν λόγο κινητήρα με τα 200κ χλμ

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

Πρώτα στο μηχανικό που είναι φρεε και μετά για 100% ψυχολογική επιβεβαίωση στην kosmocar. 

Πάντως θα ήθελα να μάθω και από προσωπικές εμπειρίες τι προσοχή χρειάζεται ή παρέχεται στο εν λόγο κινητήρα με τα 200κ χλμ

 

Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοτέρ που ενδιαφέρεσαι Εγώ δεν μπορώ να σου πω κάτι πάνω σε αυτό. 

 

Εκει ας μιλήσουν τα παιδιά που το έχουν η είχαν το μοτέρ αυτό.

 

Στο θεμα τον χιλιομέτρων, σαν χιλιόμετρα δεν ξερω αν ειναι τοσο ανησυχητικό??:huh:

Αν τα χιλιόμετρα ειναι επιβεβαιωμένα και βγαίνουν τα χιλιόμετρα ολα αυτα τα χρόνια εκει δεν νομίζω οτι ειναι κατι το ανησυχητικό.

 

Εδω και πολυ νεώτερα αμαξια (απο αυτο που θέλεις να αγοράσεις)αν κοιτάξεις στο car...gr θα δεις οτι παρότι ειναι πετρέλαια εχουν κανει Πάνω απο 200.000χιλιόμετρα  και ειναι αμαξια το πολυ 5 χρόνον 

 

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...bmy 1.4 εχω και εγω σε touran...χιλιομετρα 147k...συμφωνω με τα τσεκαρισματα που αναφερθηκαν και πιο πριν..οσο αφορα τη φροντιδα και εφοσον τσεκαρεις οτι εχουν γινει οι απαραιτητες επισκευες/αλλαγες πχ κιτ καδενας (απαραιτητο), να αλλαζεις λαδια στα 7.5k...προσωπικα εγω βαζω castrol 5w30 προδιαγραφης ( αν θυμαμαι καλα 502/504).

Εχε υποψιν σου οτι αν τελικα προχωρησεις στην αγορα, θα πρεπει να αλλαξεις και καποια αναλωσιμα, πχ μπουζι, λαδια...Σημαντικο τσεκαρισμα ειναι αν ο κινητηρας καταναλωνει ή οχι λαδι επισης..Επισης απαραιτητος και ενας οπτικος ελεγχος στο μηχανοστασιο για τυχον διαρροες και σχισμενα σωληνακια.Κατα τα αλλα ειναι ενδιαφερον σαν κινητηρας και φανταζομαι στη καροτσα

της γκολφω θα ναι ακομα πιο νευρικος...αλλα ειπαμε φιλε μου...ελεγχο πρωτα να δεις αν ειναι ολα οκ

Edited by TMESSOLO
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.