Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi / Fsi- Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

απο τη μια γκαντεμια..απο την αλλη εχεις χρονο να μελετησεις για το αυτοκινητο σου...εχει εδω πολυ πραμα να διαβασεις...ορεξη να χεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TMESSOLO said:

απο τη μια γκαντεμια..απο την αλλη εχεις χρονο να μελετησεις για το αυτοκινητο σου...εχει εδω πολυ πραμα να διαβασεις...ορεξη να χεις

Ευαγγελιο θα το κανω το Section με της βελτιωσεις :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε ολα
Αγοαρασα και εγώ ένα γκολφ 6 από μάνδρα και ο άνθρωπος ειλικρινείς. Μου είπε οτι το αμάξι ηταν από λεασινκ και μου έδωσε το γνήσιο βιβλίο σέρβις από την καρέντα και επειτα από έλεγχο δικό μου τα χλμ. Συμπηπταν.
Περιττό να σας πω με εξαίρεση κάνα δυο μάλλον φυσιολογικές φθορές όπως το δισκοπλατο και η αντλία νερού το αμάξι έχει βγει σκυλί!
Ο πρωίν μισθωτης του, νοικοκύρης και ο κινητήρας έδειξε κατάσταση ηπιου ανθρώπου.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν έχει συμασια αν το αμάξι ηταν νοίκιασμενο με 20000 το χρόνο. αρκεί να έχει λάβει τη σωστή συντήρηση και να υπαρχει επίσημο βιβλίο σέρβις

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , Dj mitsos said:

Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε ολα
Αγοαρασα και εγώ ένα γκολφ 6 από μάνδρα και ο άνθρωπος ειλικρινείς. Μου είπε οτι το αμάξι ηταν από λεασινκ και μου έδωσε το γνήσιο βιβλίο σέρβις από την καρέντα και επειτα από έλεγχο δικό μου τα χλμ. Συμπηπταν.
Περιττό να σας πω με εξαίρεση κάνα δυο μάλλον φυσιολογικές φθορές όπως το δισκοπλατο και η αντλία νερού το αμάξι έχει βγει σκυλί!
Ο πρωίν μισθωτης του, νοικοκύρης και ο κινητήρας έδειξε κατάσταση ηπιου ανθρώπου.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν έχει συμασια αν το αμάξι ηταν νοίκιασμενο με 20000 το χρόνο. αρκεί να έχει λάβει τη σωστή συντήρηση και να υπαρχει επίσημο βιβλίο σέρβις

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εσύ πέτυχες jackpot.

Το γράφω εγώ που είμαι πολέμιος των  νοικιάρικων, ανεξαρτήτου μάρκας.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ. ΤΙ ΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!! Είχα συνηθίσει το ibiza με 12 κιλά ροπή και έχω να πω οτι το αυτοκίνητο ΑΠΊΣΤΕΥΤΟΟΟΟΟΟΟ που κοιμόμουν τόσο καιρό????:crazysmile:8P:clapping::frantics::frantics::frantics::frantics::drool::drool::drool::drool::drool::drool:

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! ΒΓΗΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΑ ΣΟΡΡΥ  για τα ααααα και ουυυυ. Ονειρικό τ'αμάξι αυτό μόνο παιδιά!!! Τα έχω χάσει ολεεε ολεεε ολεεε!!!!

 

Edit: Το καρο μου πλεον:

 

 

20201106_164733.jpg

 

Σκέφτομαι να βάλω και εικονίσματα. Ποίος Άγιος είναι ο πολιούχος των αυτοκινήτων ??? :laugh::lol:

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , vwdeo9 said:

ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ. ΤΙ ΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!! Είχα συνηθίσει το ibiza με 12 κιλά ροπή και έχω να πω οτι το αυτοκίνητο ΑΠΊΣΤΕΥΤΟΟΟΟΟΟΟ που κοιμόμουν τόσο καιρό????:crazysmile:8P:clapping::frantics::frantics::frantics::frantics::drool::drool::drool::drool::drool::drool:

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! ΒΓΗΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΑ ΣΟΡΡΥ  για τα ααααα και ουυυυ. Ονειρικό τ'αμάξι αυτό μόνο παιδιά!!! Τα έχω χάσει ολεεε ολεεε ολεεε!!!!

 

Edit: Το καρο μου πλεον:

 

 

20201106_164733.jpg

 

Σκέφτομαι να βάλω και εικονίσματα. Ποίος Άγιος είναι ο πολιούχος των αυτοκινήτων ??? :laugh::lol:

 Ο Άγιος Χριστόφορος είναι προστάτης των οδηγών.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άντε να τελειώσουμε με την καραντίνα ακόμα 576 ώρες για να οδηγήσω το τέρας. Θα έχει και τουρμπόκαιρο! 8):laugh: Πάντως τι ωραίο αυτό το μπλε σκούρο μεταλλικό. Ξέρει κάνεις το κωδικό χρώματος? Εντωμεταξύ βόλταρα ένα κύκλο κοντά στο σπίτι και έκανα το αστείο να το πατήσω μέχρι 2500σαλ με 2δευτερα και καρφώθηκα πίσω πωπωπωπωπω μου έφυγε αυχένας! 

Edited by vwdeo9
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

προσεχε ρε τρελλε....μην τα κανεις αυτα μεςα στα στενα και καρφωθεις πουθενα...το αμαξι σου στην εθνικη θα το ευχαριστηθεις...αντε κουκλακι ειναι!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το χτύπησες τελικά το αμάξι. 

 

Καλοτάξιδο και καλα χιλιόμετρα,  πρόλαβες και το lockdown τελικά :thumbsup2:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, OMINUS said:

Το χτύπησες τελικά το αμάξι. 

 

Καλοτάξιδο και καλα χιλιόμετρα,  πρόλαβες και το lockdown τελικά :thumbsup2:

 

 

Ευχαριστώ να' στε καλά παιδιά :drinks:. Τα πρόλαβα όλα ευτυχώς. Ήμουν και λίγο τυχερός.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, thodoris91 said:

Καλορίζικο! Στο ίδιο χρώμα έχω το golf vi blue graphite pearl νομίζω λέγεται

Σε ευχαριστώ φίλε Θοδωρή να σε καλά! :good::thumbsup2:

 

Επιτρέψτε μου να πω πως το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο και απότομο τουλάχιστον για μένα που είμαι από μικρότερα άλογα και αυτοκίνητο.

Θα ήθελα να προειδοποιήσω επειδή μας διαβάζουν αρκετοί, όσοι σκέφτεστε να αγοράσετε το αντίστοιχο ή με παραπάνω άλογα, ιπποδύναμη και έρχεστε από μικρή κατηγορία όπως Ibiza ή Matiz ή Yaris κλπ το αμάξι δεν είναι για πολλά πολλά έχει τρομακτική δύναμη. Εγώ μετά την καραντίνα θα κάτσω να το συνηθίσω πρώτα με αρκετά μικρές ταχύτητες όπως πολύ σωστά είπε φίλος TMESSOLO. Θέλει εξοικείωση παίδες δεν είναι αμάξι για άπειρους οδηγούς. Ευτυχώς εγώ είμαι πολύ προσεκτικός οδηγός και δεν μου έτυχε ατύχημα στα 8 χρόνια οδηγήσεις στους περίφημους Ελληνικούς δρόμους γιατί απλά πήγαινα σίγα.

Επίσης θα ήθελα ξανά να ευχαριστήσω τα παιδιά μου με στήριξαν/βοήθησαν για το αυτοκίνητο από το forum, το εκτιμώ αυτό που κάνατε και θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά σε κάποια turboσυνάντηση :drinks:

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, vwdeo9 said:

Σε ευχαριστώ φίλε Θοδωρή να σε καλά! :good::thumbsup2:

 

Επιτρέψτε μου να πω πως το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο και απότομο τουλάχιστον για μένα που είμαι από μικρότερα άλογα και αυτοκίνητο.

Θα ήθελα να προειδοποιήσω επειδή μας διαβάζουν αρκετοί, όσοι σκέφτεστε να αγοράσετε το αντίστοιχο ή με παραπάνω άλογα, ιπποδύναμη και έρχεστε από μικρή κατηγορία όπως Ibiza ή Matiz ή Yaris κλπ το αμάξι δεν είναι για πολλά πολλά έχει τρομακτική δύναμη. Εγώ μετά την καραντίνα θα κάτσω να το συνηθίσω πρώτα με αρκετά μικρές ταχύτητες όπως πολύ σωστά είπε φίλος TMESSOLO. Θέλει εξοικείωση παίδες δεν είναι αμάξι για άπειρους οδηγούς. Ευτυχώς εγώ είμαι πολύ προσεκτικός οδηγός και δεν μου έτυχε ατύχημα στα 8 χρόνια οδηγήσεις στους περίφημους Ελληνικούς δρόμους γιατί απλά πήγαινα σίγα.

Επίσης θα ήθελα ξανά να ευχαριστήσω τα παιδιά μου με στήριξαν/βοήθησαν για το αυτοκίνητο από το forum, το εκτιμώ αυτό που κάνατε και θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά σε κάποια turboσυνάντηση :drinks:

λογικο να σου φαινεται η διαφορα μερα με τη νυχτα...αλλο μοτερακι το ιμπιζακι αλλο το gt...και στην δικια μου περιπτωση πριν παρω το τουραν λογω οικογενειας, ειχα πολακι ...σκυλι το πολακι αλλα μικροι χωροι και για προσπεραση στην εθνικη επρεπε να σπρωχνω και με το ποδι...θυμισε μου το 140αρι δεν ειναι;;;bmy ε;;...το ιδιο μοτερ φοραει και το δικο μου με dsg...για το δικο μου στυλ οδηγησης το θεωρω δυνατο μιας και δεν χρησιμοποιω για να κερναω πονο αλλα πιο πολυ για να κανω ανετα και ασφαλης ταξιδια με την οικογενεια..φανταζομαι με την καροτσα της γκολφω θα φαινεται παραπανω το νευρο και τα αλογα....να το προσεχεις και να το αγαπας για να σε εχει και αυτο βασιλια...

 

Υ.Γ: συμβουλη επειδη σε διαβαζω ηδη ψημενο για τunning...μαζεψε πρωτα το αμαξι και μετα προχωρησε σε βελτιωση...οταν λεω μαζεψε εννοω πχ το δισκο πλατο ή οτι αλλο χρηζει αλλαγης...φιλικα παντα

Edited by TMESSOLO
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, TMESSOLO said:

λογικο να σου φαινεται η διαφορα μερα με τη νυχτα...αλλο μοτερακι το ιμπιζακι αλλο το gt...και στην δικια μου περιπτωση πριν παρω το τουραν λογω οικογενειας, ειχα πολακι ...σκυλι το πολακι αλλα μικροι χωροι και για προσπεραση στην εθνικη επρεπε να σπρωχνω και με το ποδι...θυμισε μου το 140αρι δεν ειναι;;;bmy ε;;...το ιδιο μοτερ φοραει και το δικο μου με dsg...για το δικο μου στυλ οδηγησης το θεωρω δυνατο μιας και δεν χρησιμοποιω για να κερναω πονο αλλα πιο πολυ για να κανω ανετα και ασφαλης ταξιδια με την οικογενεια..φανταζομαι με την καροτσα της γκολφω θα φαινεται παραπανω το νευρο και τα αλογα....να το προσεχεις και να το αγαπας για να σε εχει και αυτο βασιλια...

 

Υ.Γ: συμβουλη επειδη σε διαβαζω ηδη ψημενο για τunning...μαζεψε πρωτα το αμαξι και μετα προχωρησε σε βελτιωση...οταν λεω μαζεψε εννοω πχ το δισκο πλατο ή οτι αλλο χρηζει αλλαγης...φιλικα παντα

Σωστά, το μοτερ του Golf είναι BMY 140HP Twincharged. To Ibiza είχε 101 του είχα βάλει τσιπάκι remap της PowerFactory CS2 και εισαγωγή Forge στα 115 άλογα περίπου και μπορώ να πω πως είχε νεύρο, για να φτάσει στο νευρο ήθελε 10 λίτρα βενζίνη και 6800σαλ στις χαμηλές δεν έδινε το κακόμοιρο .

Το δε Golf με υπερ διπλάσια ροπή όπως λες καμία σχέση με το ibiza και σκέψου το golf με κόλλησε με δευτέρα και 2.500σαλ. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει εάν το καρφώσω κάτω κάτι που παίζει να μην κάνω ποτέ, πάντως αυτός ο ήχος του turbo όταν ανάβει είναι τόσο απολαυστικός... ...αχχχχχ σκέτη τρέλα. Το ibiza σκύλος πραγματικά. Όσον αφορά για βελτίωση του Golf σκεφτόμουν μόνο για πρόγραμμα κάποια στιγμή να το φτάσω 180 άλογα αλλά μέχρι εκεί.      

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

SOS SOS :nuke::nuke::nuke:. Μπήκα σε τρελό πειρασμό στο αμάξι για μια μικρή βολτούλα, το άφησα λίγο να δουλέψει γιατί η μπαταριά είναι στα τελευταία της μάλλον, και παρατήρησα ότι μόνο στο ρελαντί "τρέμει" δηλαδή νιώθεις το τρέμουλο/σκούντημα σαν missfire  σαν κάτι παλιά Toyota (δεν είναι βάση ελέγχθηκε αλλά μοιάζει σαν να είναι, το είχα παρατηρήσει και πριν αυτό το τρέμουλο στο δοκιμαστικό drive, ο μηχανικός είπε δεν είναι κάτι) μόλις ζεσταθεί 89°C σταματάει και είναι σαν ηλεκτρικό το αμάξι (αρκετά αθόρυβο). Πίσω στην εξάτμιση που έσκυψα να ακούσω ενώ είναι ρελαντί μετά την χαλαρή βόλτα άκουγα σαν να έσκαγε λάθος κάποιος κύλινδρος σαν αρρυθμία ένα πράμα **από τα καυσαέρια όπως βγαίνανε κάνανε τον ήχο, μπροστά η μηχανή ακούγεται Rolls Royce. Μάλιστα η αρρυθμία είναι ψιλό έντονη που το φως της πλαφονιέρας σαν να τρεμοπαίζει πολύ αμυδρά. Μπουζί δεν έχουν αλλαχθεί σύμφωνα με το book servie εδώ και 50.000χλμ+ όπως και κανένας πολλαπλασιαστής. Όλα τα υπόλοιπα εννοείται έχουν αλλαχθεί Τι λέτε να είναι? :sweat::sweat:

 

 

*Είμαι στο τσακ να παραγγείλω ΤΩΡΑ τα ακριβότερα μπουζι IRIDIUM που θα βρω online (Autodoc έχω ειδική έκπτωση λόγο μαγαζιού :spiteful::spiteful:) και πολλαπλασιαστές.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

SOS SOS. Μπήκα σε τρελό πειρασμό στο αμάξι για μια μικρή βολτούλα, το άφησα λίγο να δουλέψει γιατί η μπαταριά είναι στα τελευταία της μάλλον, και παρατήρησα ότι μόνο στο ρελαντί "τρέμει" δηλαδή νιώθεις το τρέμουλο/σκούντημα σαν missfire  σαν κάτι παλιά Toyota (δεν είναι βάση ελέγχθηκε αλλά μοιάζει σαν να είναι, το είχα παρατηρήσει και πριν αυτό το τρέμουλο στο δοκιμαστικό drive, ο μηχανικός είπε δεν είναι κάτι) μόλις ζεσταθεί 89°C σταματάει και είναι σαν ηλεκτρικό το αμάξι (αρκετά αθόρυβο). Πίσω στην εξάτμιση που έσκυψα να ακούσω ενώ είναι ρελαντί μετά την χαλαρή βόλτα άκουγα σαν να έσκαγε λάθος κάποιος κύλινδρος σαν αρρυθμία ένα πράμα **από τα καυσαέρια όπως βγαίνανε κάνανε τον ήχο, μπροστά η μηχανή ακούγεται Rolls Royce. Μάλιστα η αρρυθμία είναι ψιλό έντονη που το φως της πλαφονιέρας σαν να τρεμοπαίζει πολύ αμυδρά. Μπουζί δεν έχουν αλλαχθεί σύμφωνα με το book servie εδώ και 50.000χλμ+ όπως και κανένας πολλαπλασιαστής. Όλα τα υπόλοιπα εννοείται έχουν αλλαχθεί Τι λέτε να είναι?  
50.000χλμ. Και δε έχεις αλλάξει ακόμα μπουζί???? Περαστικά σου... Καντου ένα ανθρώπινο σέρβις ρε παλικαρι.! Άλλαξε το φίλτρο αέρα, καθάρισε του την πεταλούδα γκαζιού και επαναρυθμισε την, άλλαξε τα μπουζί οπωσδήποτε.

Αν είναι πολλαπλασιαστης πετάει ένδειξη μπροστά. Επίσης αν η μπαταρία είναι στα τελευταία της τώρα που θα πιάσουν τα κρύα θα ζορίζεται ακόμα περισσότερο και με το ζόρι όχι μόνο να κρατάει ρελαντί αλλά και να πάρει μπροστά.
Bosch και βάρβατη.
Να φανταστώ ότι τα λάδια έχουν και περίπου πάνω από 8000χλμ?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Dj mitsos said:

50.000χλμ. Και δε έχεις αλλάξει ακόμα μπουζί???? Περαστικά σου... Καντου ένα ανθρώπινο σέρβις ρε παλικαρι.! Άλλαξε το φίλτρο αέρα, καθάρισε του την πεταλούδα γκαζιού και επαναρυθμισε την, άλλαξε τα μπουζί οπωσδήποτε.

Αν είναι πολλαπλασιαστης πετάει ένδειξη μπροστά. Επίσης αν η μπαταρία είναι στα τελευταία της τώρα που θα πιάσουν τα κρύα θα ζορίζεται ακόμα περισσότερο και με το ζόρι όχι μόνο να κρατάει ρελαντί αλλά και να πάρει μπροστά.
Bosch και βάρβατη.
Να φανταστώ ότι τα λάδια έχουν και περίπου πάνω από 8000χλμ?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τώρα το είδα και λέω τι παίζει? Λάδια έχει αλλάξει πριν 6.000χλμ και έχει καλό χρώμα αλλά που να προλάβω με την καραντίνα :laugh: , έχω μαγαζί και έχουμε κλείσει :( ειδάλλως θα είχαν αλλαχθεί όλα με PERU μπουζί, πολλαπλασιαστές και φιλτρο K&N ή MAN ή Febi Bilstein από μπαταριά Bosch S5 PLUS 67Ah :spiteful: θα βάλω αλλά να ανοίξουμε πρώτα ο θεός. 

Λες φίλε Dj mitsos να ειναι αυτό? Γιατί το μοτέρ ακούγετε πολύ σωστά και στρωτά μπροστά. Πίσω στην εξάτμιση ακούγεται ο ήχος σαν αρρυθμία.   

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Τώρα το είδα και λέω τι παίζει? Λάδια έχει αλλάξει πριν 6.000χλμ και έχει καλό χρώμα αλλά που να προλάβω με την καραντίνα  , έχω μαγαζί και έχουμε κλείσει  ειδάλλως θα είχαν αλλαχθεί όλα με PERU μπουζί, πολλαπλασιαστές και φιλτρο K&N ή MAN ή Febi Bilstein από μπαταριά Bosch S5 PLUS 67Ah :spiteful: θα βάλω αλλά να ανοίξουμε πρώτα ο θεός. 
Λες φίλε Dj mitsos να ειναι αυτό? Γιατί το μοτέρ ακούγετε πολύ σωστά και στρωτά μπροστά. Πίσω στην εξάτμιση ακούγεται ο ήχος σαν αρρυθμία.   
Η μπαταρία αν είναι στα τελευταία της δυσκολεύεται πολύ στα κρύα να δώσει σωστές τάσεις.
Εγώ αλλάζω τα μπουζί στα 30.000 και λίγο ως πολύ έχουν την μαυρίλα τους φαντάσου στα 50.000 και πόσο μάλλον όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Κατανοώντας την παρούσα κατάσταση και οικονομικά βέβαια, αν πιανουν λίγο τα χέρια σου μπουζί και φίλτρο αλλαζοντε σχετικά εύκολα.
Μπορείς να τα παραγγείλεις φθηνά online και αν φοράς φίλτρο kn μπορείς να το καθαρίσεις εύκολα με λίγη καθαρή βενζίνη καθαρό πανί και πιεσμένο αέρα για το στέγνωμα. (έχει στα αυτόματα πλυντήρια)
Πιστεύω αυτά για αρχή και θα στρώσει.
Μπαταρία και πεταλούδα όταν μπορέσεις ας τα αναλάβει ένας μηχανικός.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Dj mitsos said:

Η μπαταρία αν είναι στα τελευταία της δυσκολεύεται πολύ στα κρύα να δώσει σωστές τάσεις.
Εγώ αλλάζω τα μπουζί στα 30.000 και λίγο ως πολύ έχουν την μαυρίλα τους φαντάσου στα 50.000 και πόσο μάλλον όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Κατανοώντας την παρούσα κατάσταση και οικονομικά βέβαια, αν πιανουν λίγο τα χέρια σου μπουζί και φίλτρο αλλαζοντε σχετικά εύκολα.
Μπορείς να τα παραγγείλεις φθηνά online και αν φοράς φίλτρο kn μπορείς να το καθαρίσεις εύκολα με λίγη καθαρή βενζίνη καθαρό πανί και πιεσμένο αέρα για το στέγνωμα. (έχει στα αυτόματα πλυντήρια)
Πιστεύω αυτά για αρχή και θα στρώσει.
Μπαταρία και πεταλούδα όταν μπορέσεις ας τα αναλάβει ένας μηχανικός.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σε ευχαριστώ πολύ Dj mitsos. Από το άγχος φρίκαρα και δεν σκέφτηκα καθαρά ότι είναι όλα αυτά. :sweat:  :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, vwdeo9 said:

Σε ευχαριστώ πολύ Dj mitsos. Από το άγχος φρίκαρα και δεν σκέφτηκα καθαρά ότι είναι όλα αυτά. :sweat:  :thumbsup:

Βασικα τσεκαρε τι μπουζι φοραει πρωτα...μπορεις να μετρησεις και μπαταρια να δεις την κατασταση της...εχω την εντυπωση οτι το bmy φοραει πλατινενια...νομιζω τα συγκεκριμενα αντεχουν για πολλα χλμ...

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, TMESSOLO said:

Βασικα τσεκαρε τι μπουζι φοραει πρωτα...μπορεις να μετρησεις και μπαταρια να δεις την κατασταση της...εχω την εντυπωση οτι το bmy φοραει πλατινενια...νομιζω τα συγκεκριμενα αντεχουν για πολλα χλμ...

Αναγκαστικά θα τα τσεκάρω 30 Νοέμβρη μόλις ανοίξουμε. Σίγουρα θέλει καθάρισμα η πεταλούδα δεν είδα να έχει καθαριστεί πότε. Από μπουζί θα βάλω ιριδίου. Η μπαταρία σίγουρα ειναι στα τελευταία της δεν παίρνει άμεσος πρέπει να σκάσει αρκετές φορές η μίζα για να πάρει (3 με 4sec)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vwdeo9 said:

Αναγκαστικά θα τα τσεκάρω 30 Νοέμβρη μόλις ανοίξουμε. Σίγουρα θέλει καθάρισμα η πεταλούδα δεν είδα να έχει καθαριστεί πότε. Από μπουζί θα βάλω ιριδίου. Η μπαταρία σίγουρα ειναι στα τελευταία της δεν παίρνει άμεσος πρέπει να σκάσει αρκετές φορές η μίζα για να πάρει (3 με 4sec)

 

Δεν βάζεις πρώτα μια μπαταρία να δεις μπας και στρώσουν τα πράγματα.

Στο vaggroup αν η μπαταρία ειναι στα τελευταία της παθαίνει ενα πατατρακ το αμάξι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, OMINUS said:

 

Δεν βάζεις πρώτα μια μπαταρία να δεις μπας και στρώσουν τα πράγματα.

Στο vaggroup αν η μπαταρία ειναι στα τελευταία της παθαίνει ενα πατατρακ το αμάξι.

ισχύει αυτό!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

....... παρατήρησα ότι μόνο στο ρελαντί "τρέμει" δηλαδή νιώθεις το τρέμουλο/σκούντημα σαν missfire  σαν κάτι παλιά Toyota μόλις ζεσταθεί 89°C σταματάει και είναι σαν ηλεκτρικό το αμάξι (αρκετά αθόρυβο).
 

Το ίδιο μου κάνει και εμένα (bmy) και έχω αλλάξει τα πάντα από μπουζι, πολλαπλασιαστές, έλεγχος καλώδια μέχρι φίλτρα και έλεγχος πίεσης τρόμπας βενζίνης, μπαταρία καινούργια, μόλις πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας δουλεύει ρολόι. Επίσης κι εγώ είμαι για δίσκο πλατό γιατί έχει σκληρύνει αρκετά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φθείρονται τόσο σε σχετικά λίγα χιλιόμετρα, τείνω να πιστεύω μάλλον λόγω υψηλής ροπής τρώει πολύ ζόρι ο δίσκος. Στο ibiza, που είχα και εγώ, στα 160.000 χλμ ο
δίσκος δεν είχε κάνει ακόμα κιχ.
Γενικά είναι ωραία και σβέλτα αυτοκίνητα απλά θέλει να ρίξεις κάποια λεφτακια αρχικά και να κάνεις κάποια απαραίτητα μαζεματακια και για την ασφάλεια σου, από κάτω έχω αλλάξει τα πάντα από αμορτισέρ sachs, μπαλάκια, μπαράκια, ζαμφορ, σινεμπλόκ, ακρομπαρα όλα lemforder και ότι βρήκα έστω και με μικρή φθορά. Σινεμπλόκ βάλε μπρος πισω από cupra που ναι μεν θα έχεις πιο άμεσο τιμόνι αλλά θα σου σκληρύνει πιο πολύ και θα έχεις κραδασμούς. Πάντως το bmy μοτέρ είναι το πιο αξιόπιστο twincharged από όλη την σειρά εκείνης της εποχής αρκεί να είναι καλά συντηρημένο και συχνές αλλαγές λαδιών γιατί πονάει στην καδένα. Αυτά και καλοταξιδο.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.