Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi / Fsi- Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

Ρώτησες τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αν σε αυτές τις 100Κ χλμ έκανε ποτέ έλεγχο-καθαρισμό Carbon Build Up;;

 

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοταξιδο να ειναι χωρις βλάβες. Μην σε απασχολεί το τρέμουλο στο ρελαντί ενα μικρό τρέμουλο το κανει από καινουριο. Τώρα για τα μπουζί που εχουν 50000 εαν ειναι τα γνήσια και δεν εχει θέμα το αμαξι δεν εχουν προβλημα μεχρι τα 60000 (τσεκαρισμένο). Γενικός να βάζεις NGK και πάντα τους εργοστασιακους κωδικους μεχρι και βελτιωση πρώτου σταδιου απλά θα τα αλλαζεις καθε 30000.

Τα ηλεκρτικά στο αμαξι μας δεν ειναι bosch (εκανε περικοπές το εργοστασιο :yes:) αλλά εάν θυμαμαι καλα ειναι magneti marelli. Τωρα για μπαταριες πλεον bosch-varta ειναι ακριβος τα ιδια και οχι ιδιαιτερα ποιοτικές σε μένα στα 2,5 χρονια εκοψε στοιχειο η 62αρα bosch ενω η προηγούμενη EXIDE μου κρατησε 6,5 χρόνια και ακομα την εχω και την χρησιμοποιω σαν εκκινητη.

Θα σου έλεγα να μην αλλάξεις μπαταρία τωρα λόγω καραντινας εαν δεν θα το χρησιμοποιεις γιατι θα πέσει απο την ακινησία απλά εαν μπορεις φορτισε τη και θα εισαι οκ

Μην σε ποιανει μανια να τα αλλαξεις ολα απλα βρες ενα καλο και γνωστη μαστορα για να σου αλλάξει μονο ότι πραγματικά χρήζει αλλαγής.

Edited by gtse
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σωστό κι εγώ ανά 60k αλλάζω μπουζί σε caxa μοτερ ομως...Επίσης καθαρισμός πεταλούδας που αναφέρουν κάποιοι νομίζω στα tsi δε γίνεται...μπαταρία δες για banner ή κάτι σε Κορέα πχ hankook είναι αθάνατες

Link to comment
Share on other sites

Σωστό κι εγώ ανά 60k αλλάζω μπουζί σε caxa μοτερ ομως...Επίσης καθαρισμός πεταλούδας που αναφέρουν κάποιοι νομίζω στα tsi δε γίνεται...μπαταρία δες για banner ή κάτι σε Κορέα πχ hankook είναι αθάνατες
Οποίοι το παν να αλλάξουν μηχανικό κάποιος βαριέται να κάνει δουλειά... Την καθαρίζω σε κάθε σέρβις κια καλού κακού κάνουμε και μια βασική ρύθμιση με vagcom

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, tsikis007 said:

Ρώτησες τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αν σε αυτές τις 100Κ χλμ έκανε ποτέ έλεγχο-καθαρισμό Carbon Build Up;;

 

Καλημέρα.

Καθάρισμα δεν έχει γίνει από μάκα αλλά λάδια αλλάζονταν αρκετά συχνά δηλαδή 5Κ με 6Κ (5W-30 MPM Full Synthetic). Ερώτηση, με ενισχυτικό καυσίμου τύπου STP κλπ ξεκαρβουνιάζει? κάπου είδα και με μέθοδο υδρογόνου.

9 hours ago, kyrmin said:


Το ίδιο μου κάνει και εμένα (bmy) και έχω αλλάξει τα πάντα από μπουζι, πολλαπλασιαστές, έλεγχος καλώδια μέχρι φίλτρα και έλεγχος πίεσης τρόμπας βενζίνης, μπαταρία καινούργια, μόλις πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας δουλεύει ρολόι. Επίσης κι εγώ είμαι για δίσκο πλατό γιατί έχει σκληρύνει αρκετά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φθείρονται τόσο σε σχετικά λίγα χιλιόμετρα, τείνω να πιστεύω μάλλον λόγω υψηλής ροπής τρώει πολύ ζόρι ο δίσκος. Στο ibiza, που είχα και εγώ, στα 160.000 χλμ ο
δίσκος δεν είχε κάνει ακόμα κιχ.
Γενικά είναι ωραία και σβέλτα αυτοκίνητα απλά θέλει να ρίξεις κάποια λεφτακια αρχικά και να κάνεις κάποια απαραίτητα μαζεματακια και για την ασφάλεια σου, από κάτω έχω αλλάξει τα πάντα από αμορτισέρ sachs, μπαλάκια, μπαράκια, ζαμφορ, σινεμπλόκ, ακρομπαρα όλα lemforder και ότι βρήκα έστω και με μικρή φθορά. Σινεμπλόκ βάλε μπρος πισω από cupra που ναι μεν θα έχεις πιο άμεσο τιμόνι αλλά θα σου σκληρύνει πιο πολύ και θα έχεις κραδασμούς. Πάντως το bmy μοτέρ είναι το πιο αξιόπιστο twincharged από όλη την σειρά εκείνης της εποχής αρκεί να είναι καλά συντηρημένο και συχνές αλλαγές λαδιών γιατί πονάει στην καδένα. Αυτά και καλοταξιδο.

Φιλε μου ακριβός τα ίδια και εγώ με το ibiza ο δίσκος ήταν άψογος στα 130.000χλμ που το έδωσα, το golf θέλει δίσκο στα 99.700+χλμ όπως λες παίζει να ειναι λόγο υψηλής ροπής η έντονη φθορά. Πάντως ξεκαρβούνιασμα θα κάνω σίγουρα σε όλα τα μέρη που έχει και ειναι εφικτό να καθαριστούν.

Εάν δεν εξαλείψω αυτό το τρέμουλο θα σκάσω :laugh::frantics:   

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , vwdeo9 said:

Καλημέρα.

Καθάρισμα δεν έχει γίνει από μάκα αλλά λάδια αλλάζονταν αρκετά συχνά δηλαδή 5Κ με 6Κ (5W-30 MPM Full Synthetic).

 

Ερώτηση, με ενισχυτικό καυσίμου τύπου STP κλπ ξεκαρβουνιάζει?

 

κάπου είδα και με μέθοδο υδρογόνου.

 

Φιλε μου ακριβός τα ίδια και εγώ με το ibiza ο δίσκος ήταν άψογος στα 130.000χλμ που το έδωσα, το golf θέλει δίσκο στα 99.700+χλμ όπως λες παίζει να ειναι λόγο υψηλής ροπής η έντονη φθορά.

 

Πάντως ξεκαρβούνιασμα θα κάνω σίγουρα σε όλα τα μέρη που έχει και ειναι εφικτό να καθαριστούν.  

 

η συχνές αλλαγές στα λάδια είναι καλό σημάδι αν γινόντουσαν. μπορείς αν κάνεις αλλαγή λαδιών να χρησιμοποιήσεις και καθαριστικό μοτέρ στο λάδι που έχει τώρα το αμάξι (αυτό βέβαια όταν ανοίξουν τα καταστήματα) 

 

τα ενισχυτικά στην βενζίνη δεν είναι και άσχημα να δοκιμάσεις 1-2 φορές.

έχω βάλει και εγώ και ιδιαίτερα κατά την διάρκεια μεγάλης ακινησίας του αμαξιού (το περασμένο lockdown)

κάτι κάνουν πιστεύω , έχω χρησιμοποιήσει βελτιωτικό καυσίμου .

και ένα που ήταν για καθαριστικό μπεκ-βαλβίδων.

 

για καθαρισμό στης βαλβίδες ποιο πολύ αποτελεσματικό είναι η μέθοδος της αμοβολης παρά το καθάρισμα με υδρογόνο..

 

το τρέμουλο μπορεί να οφείλεται και σε κακή ποιότητα καυσίμων

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον βιντεο για τον καθαρισμο απο μακα και φυσικα με το μαγικο Carburetor Cleaner. Το προβλημα απ οτι βλεπω ειναι το λυσιμο και το δεσιμο.

 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vwdeo9 said:

Καλημερα, βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον βιντεο για τον καθαρισμο απο μακα και φυσικα με το μαγικο Carburetor Cleaner. Το προβλημα απ οτι βλεπω ειναι το λυσιμο και το δεσιμο.

 

ενδιαφερον....αλλα για DIY το βλεπω χλωμο...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TMESSOLO said:

ενδιαφερον....αλλα για DIY το βλεπω χλωμο...

με πολυ πολυ προσοχη γινεται, εγω λεω χωρις να βγει εντελως η εισαγωγη/εξαγωγη μονο να φανουν οι θαλαμοι και σπρευ καρμπιλατερ μεσα για 5-10 λεπτα, μετα με μια πλαστικη βουρτσα τριψιμο και μετα ρουφηγμα με (εισροφηση ή το μηχανημα για τα λαδια)

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, vwdeo9 said:

με πολυ πολυ προσοχη γινεται, εγω λεω χωρις να βγει εντελως η εισαγωγη/εξαγωγη μονο να φανουν οι θαλαμοι και σπρευ καρμπιλατερ μεσα για 5-10 λεπτα, μετα με μια πλαστικη βουρτσα τριψιμο και μετα ρουφηγμα με (εισροφηση ή το μηχανημα για τα λαδια)

ωραια...ποτε να στο φερω;;;να τελειωσει η καραντινα πρωτα και μετα ε;;:lol:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

για το καθάρισμα με την μέθοδο της αμοβολης υπάρχει ειδικό εξάρτημα που με την σκούπα ρουφάει και ταυτόχρονα καθαρίζεις με την αμοβολη.

 

https://www.ebay.com/itm/VW-Audi-FSI-TSI-Intake-Valve-Carbon-Cleaner-Walnut-Blaster-Adapter-THE-PLATE-/202770038428

 

https://www.fcpeuro.com/products/vw-carbon-cleaning-service-kit-98030kt3

 

 

https://www.google.com/amp/s/blog.fcpeuro.com/how-to-carbon-clean-walnut-blast-intake-valves-mk7-gti%3fhs_amp=true

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, TMESSOLO said:

ωραια...ποτε να στο φερω;;;να τελειωσει η καραντινα πρωτα και μετα ε;;:lol:

Μέσα! Ευχαρίστως να το κάνω, σοβαρά εαν θες μπορώ να σου δώσω διέυθυνση του μαγαζιού σε PM :thumbsup: βεβαια θα πειραματιστώ λίγο με το δικό μου πρώτα να παρω κάποιες καθοδηγήσεις και μόλις τα καταφέρω έρχεσαι/ανακοινώνω εδώ το αποτέλεσμα καλό/κακό. Εργαλεία εχω άπειρα, κομπρεσερ 20bar, γρύλο για 4 Τόνους, τρίποδα, ρουφήχτρα λαδιών και φυσικά εχω γνώσεις/εμπειρία απο πιο απλά αυτοκίνητα. Έχω καθαρίσει πολλές φορές την πεταλούδα του ibiza, είχα αλλαξει τα πισω αμορτισέρ, δισκόπλακες και τακάκια, καθάρισμα EGR, μπουζι χιλιάδες φορές, σμασμαν λάδια, επισης διαθέτω VCDS :spiteful::spiteful: για ρύθμιση βασικής κλπ κλπ.... δεν ειμαι συνεργείο αλλά διαθέτω οτι έχει ενα συνεργείο.     

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, OMINUS said:

για το καθάρισμα με την μέθοδο της αμοβολης υπάρχει ειδικό εξάρτημα που με την σκούπα ρουφάει και ταυτόχρονα καθαρίζεις με την αμοβολη.

 

https://www.ebay.com/itm/VW-Audi-FSI-TSI-Intake-Valve-Carbon-Cleaner-Walnut-Blaster-Adapter-THE-PLATE-/202770038428

 

https://www.fcpeuro.com/products/vw-carbon-cleaning-service-kit-98030kt3

 

 

https://www.google.com/amp/s/blog.fcpeuro.com/how-to-carbon-clean-walnut-blast-intake-valves-mk7-gti%3fhs_amp=true

 

Kompreser έχω 20bar μόνο αυτο χρειάζομαι https://www.ebay.com/itm/VW-Audi-FSI-TSI-Intake-Valve-Carbon-Cleaner-Walnut-Blaster-Adapter-THE-PLATE-/202770038428

και αυτο εδώ

https://www.ebay.com/itm/CC-Portable-Gravity-Pneumatic-Sand-Blaster-Cleaner-Rust-Removal-Blasting-Machin/393008356361?hash=item5b811f9c09:g:s9oAAOSwFn9fhaUC

και μια καλή σκούπα.

Αλλα μόνο εαν δεν έχω το επιθυμητο αποτέλεσμα με το σπρευ καρμπιλατερ και την βούρτσα.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, vwdeo9 said:

Μέσα! Ευχαρίστως να το κάνω, σοβαρά εαν θες μπορώ να σου δώσω διέυθυνση του μαγαζιού σε PM :thumbsup: βεβαια θα πειραματιστώ λίγο με το δικό μου πρώτα να παρω κάποιες καθοδηγήσεις και μόλις τα καταφέρω έρχεσαι/ανακοινώνω εδώ το αποτέλεσμα καλό/κακό. Εργαλεία εχω άπειρα, κομπρεσερ 20bar, γρύλο για 4 Τόνους, τρίποδα, ρουφήχτρα λαδιών και φυσικά εχω γνώσεις/εμπειρία απο πιο απλά αυτοκίνητα. Έχω καθαρίσει πολλές φορές την πεταλούδα του ibiza, είχα αλλαξει τα πισω αμορτισέρ, δισκόπλακες και τακάκια, καθάρισμα EGR, μπουζι χιλιάδες φορές, σμασμαν λάδια, επισης διαθέτω VCDS :spiteful::spiteful: για ρύθμιση βασικής κλπ κλπ.... δεν ειμαι συνεργείο αλλά διαθέτω οτι έχει ενα συνεργείο.     

εγω ετσι οπως τα λες, ενα πραγμα μονο σου λειπει καταλαβαινω...το συνεργειο..για να εισαι και επαγγελματιας...επισης ενα ειναι σιγουρο μιας και οι συνθηκες ειναι αντιξοες γενικα:δουλεια θα χεις μπολικη..εδω στο φορουμ αν οχι ολοι οι περισσοτεροι εχουμε «κλαψει» κατα καιρους για βλαβες και γενικα για την αντετωπιση που εχει κανεις οταν παει σε ενα συνεργειο για μια επισκευη...

Υ.Γ: αναμενω τα αποτελεσματα του καθαρισμου σου...

Edited by TMESSOLO
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, TMESSOLO said:

εγω ετσι οπως τα λες, ενα πραγμα μονο σου λειπει καταλαβαινω...το συνεργειο..για να εισαι και επαγγελματιας...επισης ενα ειναι σιγουρο μιας και οι συνθηκες ειναι αντιξοες γενικα:δουλεια θα χεις μπολικη..εδω στο φορουμ αν οχι ολοι οι περισσοτεροι εχουμε «κλαψει» κατα καιρους για βλαβες και γενικα για την αντετωπιση που εχει κανεις οταν παει σε ενα συνεργειο για μια επισκευη...

Υ.Γ: αναμενω τα αποτελεσματα του καθαρισμου σου...

Καλημέρα, θα κάνω αναλυτικό DIY τι υλικά χρησιμοποίησα, βίδες, που ειναι τι κλπ κλπ... ...απο αρχές Δεκέμβρη με βλεπω με τα κ@λ@ lockdown :(

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εχω εγω το πρωι και εως και την λειτουργεια 10-15 λεπτα μετα (το τρεμουλο μεσα).

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, vwdeo9 said:

Αυτο που εχω εγω το πρωι και εως και την λειτουργεια 10-15 λεπτα μετα (το τρεμουλο μεσα).

πραγματικά ωραίο βιντεάκι. επιτέλους πότε θα σταματήσει η κοροιδια με τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού.Με ένα απλό καθοριστικό βαλβίδων μέσα στο τεπόζιτο της βενζίνης τα παλιά έμμεσου ψεκασμού γίνονται περδίκια.Επίσης  Έχω ακούσει οτι η Hyundai βγάζει ένα καινούργιο κινητήρα έμμεσου ψεκασμού για το i30

Edited by Derv_7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πραγματικά ωραίο βιντεάκι. επιτέλους πότε θα σταματήσει η κοροιδια με τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού.Με ένα απλό καθοριστικό βαλβίδων μέσα στο τεπόζιτο της βενζίνης τα παλιά έμμεσου ψεκασμού γίνονται περδίκια.Επίσης  Έχω ακούσει οτι η Hyundai βγάζει ένα καινούργιο κινητήρα έμμεσου ψεκασμού για το i30
Ένα μεγάλο ποσοστό της ιπποδύναμης και κύριος της ροπής στους κινητήρες σήμερα οφείλεται στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού.
Τα hyundai κρατάνε την παλιά κόπια και είναι αξιόπιστα αλλά στις μέρες μας δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Επίσης έχετε αναρωτηθεί πως κινουντε τα οχήματα στην Γερμανία π.χ. Και πως κοινοντε εδώ?
Επίσης τι σας κάνει να πιστευεται ότι τα καύσιμα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι στο 100% αυτά που προτείνουν οι κατασκευαστές.?
Και ακομα απορειται?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Dj mitsos said:

Ένα μεγάλο ποσοστό της ιπποδύναμης και κύριος της ροπής στους κινητήρες σήμερα οφείλεται στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού.
Τα hyundai κρατάνε την παλιά κόπια και είναι αξιόπιστα αλλά στις μέρες μας δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Επίσης έχετε αναρωτηθεί πως κινουντε τα οχήματα στην Γερμανία π.χ. Και πως κοινοντε εδώ?
Επίσης τι σας κάνει να πιστευεται ότι τα καύσιμα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι στο 100% αυτά που προτείνουν οι κατασκευαστές.?
Και ακομα απορειται?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το θέμα είναι μεγάλο και το topic που έχει ανοίξει ο φίλος μας δεν είναι σχετικό.

 

Καλό θα ήτανε να το συζητήσουμε σε άλλο τοπικ, θα κάνω όμως μια πολύ μικρή παρένθεση για χάρη του διαλόγου.

Δεν είναι θέμα βενζίνης.Σε όλο τον κόσμο το ίδιο πρόβλημα έχουν με τα μπαούλα των επικαθίσεων στους άμεσους ψεκασμού. Και από προσωπική πείρα στο λέω αυτό.

Η λύση από οτι φαίνεται είναι κινητήρες έμμεσου και άμεσου μαζί.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρονιά. Νεός στην ομάδα οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα. Κοιτάω για αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου χρονολογίας 2008 και υπάρχει ένα ξαδερφάκι που έχει στην κατοχή του 1 και κοιτάει να το δώσει. Γενικά ψείρας αυτός οπότε το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο. Τι προβλήματα παίζουν γενικά και τιμές πάνω κάτω. Επίσης το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει από πίσω σήμα ABT οπότε είναι ανεβασμένο σε άλογα νομίζω στα 240. 5-6 χιλιάρικα το δίνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρονιά. Νεός στην ομάδα οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα. Κοιτάω για αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου χρονολογίας 2008 και υπάρχει ένα ξαδερφάκι που έχει στην κατοχή του 1 και κοιτάει να το δώσει. Γενικά ψείρας αυτός οπότε το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο. Τι προβλήματα παίζουν γενικά και τιμές πάνω κάτω. Επίσης το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει από πίσω σήμα ABT οπότε είναι ανεβασμένο σε άλογα νομίζω στα 240. 5-6 χιλιάρικα το δίνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλή τιμή, καλός ιδιοκτήτης κατά τα λεγόμενα σου και ο οίκος της ABT είναι σχολαστικός με την δουλειά του.

Το μόνο που μένει είναι να είναι σε κάποια καλά χλμ.,
Και λόγο των πειραγμάτων ο φίλος σου να ηταν σοφός και σύντομος με τα σέρβις του αυτοκίνητου.
Εννοείται ότι θα το πας και για έλεγχο.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 90.000 είναι στα χλμ και 240 άλογα. Μέχρι στιγμής το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δούλευε μόνιμα το βεντιλατέρ σε μια φάση αλλά ήταν ένα μικροπρόβλημα στον εγκέφαλο, τίποτα σοβαρό. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , giorgos99 said:

Καλησπέρα και καλη χρονιά. Νεός στην ομάδα οπότε δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα. Κοιτάω για αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου χρονολογίας 2008 και υπάρχει ένα ξαδερφάκι που έχει στην κατοχή του 1 και κοιτάει να το δώσει. Γενικά ψείρας αυτός οπότε το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο. Τι προβλήματα παίζουν γενικά και τιμές πάνω κάτω. Επίσης το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει από πίσω σήμα ABT οπότε είναι ανεβασμένο σε άλογα νομίζω στα 240. 5-6 χιλιάρικα το δίνει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα και καλή χρονιά. 

 

Το πρόγραμμα ΑΒΤ είναι ένα πολύ ακριβό κονσέρβα πρόγραμμα (έφτανε το 1000ρικο αν θυμάμαι καλά) πολύ πιο ήπιο συγκριτικά με custom προγράμματα αλλά ακόμα και με revo. Έχει από ό,τι θυμάμαι ρύθμιση μόνο για πρόγραμμα, δηλ. ακόμα και αν έχει βάλει κάποιος εξάτμιση ολόκληρη (turboback με πιο ελεύθερο καταλύτη και μεγαλύτερης διατομής σωλήνα) , φίλτρο, Intercooler, δεν επαναπρογραμματίζεται ο εγκέφαλος για να αξιοποιήσει όλα τα περιφερειακά. Το πρόγραμμα δίνει πίεση έχοντας σαν δεδομένα τα μαμά περιφερειακά και ό,τι παίρνεις παραπάνω θα παίρνεις επειδή από μόνα τους τα καινούρια περιφερειακά είναι πιο ελεύθερα.

 

Έχε υπ'όψιν ότι γενικά όλα τα gt ακόμα και με custom πρόγραμμα χωρίς πιο μεγάλη αντλία καυσίμου δεν ανέβαιναν πάνω από 225-230 άλογα. Αυτά έχω διαβάσει (έχω το tsi160 της επόμενης γενιάς). Ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει καλύτερα αν κάνω κάπου λάθος.

 

Κάνοντας ένα ψαχτήρι στο google, ο κωδικός του προγράμματος ΑΒΤ για golf 5 gt blg μοτέρ είναι 1K0114210. Βγάζει 2 αποτελέσματα το ένα στα αγγλικά το άλλο στα γερμανικά.

 

Στα γερμανικά ανοίγεις αυτό https://www.abt-sportsline.ch/fileadmin/_migrated/tx_mpcontent/ABT_Golf_V_Golf_V_GTI_02.pdf

 

Για blg μοτέρ το πρόγραμμα σου βγάζει 150 kW (204 PS), 290 Nm σύμφωνα με τις δικές τους μετρήσεις, δεν ξέρω τι δυναμόμετρο χρησιμοποιούν.

 

Οπότε μην αγχώνεσαι για το πόσο πιεσμένο είναι. Σϊγουρα μαμά δεν είναι αλλά δεν είναι και τερματισμένο.

 

Αν έχει αλλάξει καδένα και του αλλάζεις συχνα πυκνά τρόμπα νερού (για κάποιο λόγο στα tsi της 5ης γενιάς η τρόμπα δεν κρατάει για πολλά χλμ) δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα. Κάποιος με gt θα σου πεί περισσότερα.

 

Να κοιτάξεις καλύτερα το αν σε βολεύει το αμάξι, εξοικονόμηση καυσίμων δεν θα κάνεις γενικά, αν σε βολεύει το μέγεθος, οι πόρτες αν είναι τρίπορτο ή πεντάπορτο κ.ο.κ. 

 

Αν είναι καλοσυντηρημένο, το εσωτερικό του δεν είναι ταλαιπωρημένο, δουλεύει όπως πρέπει ο κινητήρας και συντηρείται σωστά δεν έχεις κάτι να φοβηθείς.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.