Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi / Fsi- Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

1 ώρα πριν , Gmis said:

Καλησπέρα και καλή χρονιά. 

 

Το πρόγραμμα ΑΒΤ είναι ένα πολύ ακριβό κονσέρβα πρόγραμμα (έφτανε το 1000ρικο αν θυμάμαι καλά) πολύ πιο ήπιο συγκριτικά με custom προγράμματα αλλά ακόμα και με revo. Έχει από ό,τι θυμάμαι ρύθμιση μόνο για πρόγραμμα, δηλ. ακόμα και αν έχει βάλει κάποιος εξάτμιση ολόκληρη (turboback με πιο ελεύθερο καταλύτη και μεγαλύτερης διατομής σωλήνα) , φίλτρο, Intercooler, δεν επαναπρογραμματίζεται ο εγκέφαλος για να αξιοποιήσει όλα τα περιφερειακά. Το πρόγραμμα δίνει πίεση έχοντας σαν δεδομένα τα μαμά περιφερειακά και ό,τι παίρνεις παραπάνω θα παίρνεις επειδή από μόνα τους τα καινούρια περιφερειακά είναι πιο ελεύθερα.

 

Έχε υπ'όψιν ότι γενικά όλα τα gt ακόμα και με custom πρόγραμμα χωρίς πιο μεγάλη αντλία καυσίμου δεν ανέβαιναν πάνω από 225-230 άλογα. Αυτά έχω διαβάσει (έχω το tsi160 της επόμενης γενιάς). Ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει καλύτερα αν κάνω κάπου λάθος.

 

Κάνοντας ένα ψαχτήρι στο google, ο κωδικός του προγράμματος ΑΒΤ για golf 5 gt blg μοτέρ είναι 1K0114210. Βγάζει 2 αποτελέσματα το ένα στα αγγλικά το άλλο στα γερμανικά.

 

Στα γερμανικά ανοίγεις αυτό https://www.abt-sportsline.ch/fileadmin/_migrated/tx_mpcontent/ABT_Golf_V_Golf_V_GTI_02.pdf

 

Για blg μοτέρ το πρόγραμμα σου βγάζει 150 kW (204 PS), 290 Nm σύμφωνα με τις δικές τους μετρήσεις, δεν ξέρω τι δυναμόμετρο χρησιμοποιούν.

 

Οπότε μην αγχώνεσαι για το πόσο πιεσμένο είναι. Σϊγουρα μαμά δεν είναι αλλά δεν είναι και τερματισμένο.

 

Αν έχει αλλάξει καδένα και του αλλάζεις συχνα πυκνά τρόμπα νερού (για κάποιο λόγο στα tsi της 5ης γενιάς η τρόμπα δεν κρατάει για πολλά χλμ) δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα. Κάποιος με gt θα σου πεί περισσότερα.

 

Να κοιτάξεις καλύτερα το αν σε βολεύει το αμάξι, εξοικονόμηση καυσίμων δεν θα κάνεις γενικά, αν σε βολεύει το μέγεθος, οι πόρτες αν είναι τρίπορτο ή πεντάπορτο κ.ο.κ. 

 

Αν είναι καλοσυντηρημένο, το εσωτερικό του δεν είναι ταλαιπωρημένο, δουλεύει όπως πρέπει ο κινητήρας και συντηρείται σωστά δεν έχεις κάτι να φοβηθείς.

 

 

 

 

Αλλαγή τρόμπας ξέρουμε περίπου τιμές και κάθε πόσα χιλιόμετρα πάνω κάτω;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ,Ειμαι σε σκέψη να αγορασω ενα  GOLF V 1600 FSI του 2005 και θέλω την γνώμη σας.Το αυτοκηνητο ειναι κλεισμένο απο οταν αγοραστικε σε κλειστο γκαραζ και το εβγαζαν 2 φορες τον χρόνο απο μια μερα για να το κουνήσουν με οδηγο  .Εχει ολα και ολα 10.000 χλ ,του εκαναν και σερβις καθε χρόνο.Ειναι  σε καινουρια κατασταση,σε καποια μερη εχει ακομα τα κερια του  εργοστασιου.Ιδιοκτητες ειναι δυο πολυ ηλικιωμένοι ανθρωποι ,γονείς στενού συγγενικού μου προσωπου  γιαυτο ξερω καλα και το αυτοκηνητο .Η τιμη αν το παρω ειναι 6.000 ευρω. 1.000 ευρω κατω απο τα 7.000 που τους δίνει ο μηχανικος της VW που τους παει βολτα δυο φορες τον χρονο με το αμαξι και που του κανει και τα σερβις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω νασε καλα .Εχω αλλο

αυτοκηνητο αλλα τελικα θα το παρω  για δεύτερο .Το βλεπω και εγώ για αριστη αγορα αλλα ηθελα και μια δεύτερη γνώμη 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω νασε καλα .Εχω αλλο
αυτοκηνητο αλλα τελικα θα το παρω  για δεύτερο .Το βλεπω και εγώ για αριστη αγορα αλλα ηθελα και μια δεύτερη γνώμη 
 
 
 
Η τιμή του είναι στο άνω άκρο στα 6000 και αξίζει μόνο αν είναι έτσι όπως τα λες.
Εγώ πούλησα το ίδιο μοντέλο που ήταν του 06 στα 7000 πριν 5 χρόνια. Το είχα πρώτο χέρι 10 χρόνια με 55.000.
Έχε υπόψη όμως επειδή έχει τόσο λίγα χλμ κάποια πράγματα θα θέλουν σίγουρα αλλαγή (υγρά φρένων-ψυγειου) και θα πρέπει να κάνεις γενικό σέρβις σε πολλα.
Τα λίγα χλμ δεν είναι οπωσδήποτε καλό γιατί ότι δε κινείται χαλάει.
Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2022 at 6:54 ΜΜ, takpanos said:

Λεφτά να έχεις να δίνεις σε αυτό το αμάξι φίλε

Τι ειναι αυτα π του λες? Golf Gt εχω με ενα πανελ ΚN. Καινουργιο το πηρα και εχω 149 χιλ ΧΙΛ. Απο την αγορα σαν καινουργιο εχω αλλαξει μια φορα καδενα στα 45 χιλ.στην εγγυηση τοτε μια αντλια νερου στην 4 ετια και πριν κν χρονο αλλη μια που γενικα ειναι αναλωσιμες αυτες λογω φυσιολογικης φθορας πηνιου που εχει. 2 φορες γρυλλους και σκαστρες μεχρι που σταματησαν τις πλαστικες και εβαλαν μεταλλικες, σκεψου εχω να την αλλαξω την μεταλλικη σκαστρα απο το 13-14. Τπτ αλλο στα 13 χρονια αμαξι. Μια χαρα ειναι το αμαξι αν ο κατοχος ειναι οκ σχετικα με συντηρησεις και φυσικα εναν καλο μηχανικο απο διπλα. Α ναι και μετα απο τοσα χρονια ενα κολλαρο νερου αλλαξα που τρυπησε με τοσα καλοκαιρια ζεστες σκησιματα ανοιξε κλεισε το αμαξι μαζι με παραφλου κ εργασια στα 50 ευρω.

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι αυτα π του λες? Golf Gt εχω με ενα πανελ ΚN. Καινουργιο το πηρα και εχω 149 χιλ ΧΙΛ. Απο την αγορα σαν καινουργιο εχω αλλαξει μια φορα καδενα στα 45 χιλ.στην εγγυηση τοτε μια αντλια νερου στην 4 ετια και πριν κν χρονο αλλη μια που γενικα ειναι αναλωσιμες αυτες λογω φυσιολογικης φθορας πηνιου που εχει. 2 φορες γρυλλους και σκαστρες μεχρι που σταματησαν τις πλαστικες και εβαλαν μεταλλικες, σκεψου εχω να την αλλαξω την μεταλλικη σκαστρα απο το 13-14. Τπτ αλλο στα 13 χρονια αμαξι. Μια χαρα ειναι το αμαξι αν ο κατοχος ειναι οκ σχετικα με συντηρησεις και φυσικα εναν καλο μηχανικο απο διπλα. Α ναι και μετα απο τοσα χρονια ενα κολλαρο νερου αλλαξα που τρυπησε με τοσα καλοκαιρια ζεστες σκησιματα ανοιξε κλεισε το αμαξι μαζι με παραφλου κ εργασια στα 50 ευρω.
Αλήθειες λέω. Έχει βουιξει εδώ μέσα το φόρουμ με προβλήματα στο συγκεκριμένο κινητήρα.
Η vw είχε και ανάκληση στο λογισμικο τότε και οσοι το είχαν κάνει είχαν μείωση ιπποδύναμης.
Σπασμένα πιστόνια, κάψιμο λαδιού.....η λίστα δεν είχε τέλος.
Εσένα σου βγήκε καλό με τα λίγα προβλήματα που σου έβγαλε.
Για ρώτα η δες εδώ μέσα στα κατάλληλα ποστ.
VW έχω αλλά δε παινευω και το σπίτι μου αν είναι ψεμα
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , takpanos said:

Αλήθειες λέω. Έχει βουιξει εδώ μέσα το φόρουμ με προβλήματα στο συγκεκριμένο κινητήρα.
Η vw είχε και ανάκληση στο λογισμικο τότε και οσοι το είχαν κάνει είχαν μείωση ιπποδύναμης.
Σπασμένα πιστόνια, κάψιμο λαδιού.....η λίστα δεν είχε τέλος.
Εσένα σου βγήκε καλό με τα λίγα προβλήματα που σου έβγαλε.
Για ρώτα η δες εδώ μέσα στα κατάλληλα ποστ.
VW έχω αλλά δε παινευω και το σπίτι μου αν είναι ψεμα

Το γνωριζω το θεμα της μειωσης που λες ηταν πολυ fail αυτο. Μου το ειχαν κανει κ μενα και τους ειπα να μου το γυρισουν στο προηγουμενο οπως ηταν. Απο ενα σημειο και μετα κλειδωθηκε και δεν γινοταν να το επαναφερουν, επισης αλλο ενα fail ηταν η καδενα. Βλεπεις οτι και εγω δεν παινευω το αμαξι μου. Στο θεμα πιστονια που λες δεν ξερεις τι συντηρηση η τι σκησιμο η τι χιλια δυο σε χρηση του εκανε ο αλλος. Στο καψιμο λαδιου που λες προσωπικα τωρα τελευταια μου τσιμπαει λιγο λαδι το οποιο ειναι και φυσιολογικο λογω φθορας, αν παλι δν θελει ο αλλος να του καιει λαδι ας βαλει πιο χοντρο.

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι αυτα π του λες? Golf Gt εχω με ενα πανελ ΚN. Καινουργιο το πηρα και εχω 149 χιλ ΧΙΛ. Απο την αγορα σαν καινουργιο εχω αλλαξει μια φορα καδενα στα 45 χιλ.στην εγγυηση τοτε μια αντλια νερου στην 4 ετια και πριν κν χρονο αλλη μια που γενικα ειναι αναλωσιμες αυτες λογω φυσιολογικης φθορας πηνιου που εχει. 2 φορες γρυλλους και σκαστρες μεχρι που σταματησαν τις πλαστικες και εβαλαν μεταλλικες, σκεψου εχω να την αλλαξω την μεταλλικη σκαστρα απο το 13-14. Τπτ αλλο στα 13 χρονια αμαξι. Μια χαρα ειναι το αμαξι αν ο κατοχος ειναι οκ σχετικα με συντηρησεις και φυσικα εναν καλο μηχανικο απο διπλα. Α ναι και μετα απο τοσα χρονια ενα κολλαρο νερου αλλαξα που τρυπησε με τοσα καλοκαιρια ζεστες σκησιματα ανοιξε κλεισε το αμαξι μαζι με παραφλου κ εργασια στα 50 ευρω.
Καλημέρα Γιάννη.
Μου αρέσει που όταν γράφω ότι σε τέτοιο αμάξι μια ζωή λεφτά θα δίνεις εσύ λες:
Τι ειναι αυτα π του λες? Εγώ άλλαξα:
-2 φορές καδένες
-φθορα πηνίου
-2 φορες γρυλλους
-σκαστρες
- ενα κολλαρο νερου μαζι με παραφλου.

Δε παιζεσαι ρε φίλε.
Όλα αυτά τα άλλαξες λέγοντας κιόλας πως είσαι και σχολαστικός με τη συντήρηση.
Φαντάσου να μην ήσουν και δε το λέω ειρωνικά.
Πώς να πάει ένα υποψήφιος αγοραστής να πάει να παρει gt?

Εν τω μεταξύ θεωρείς τις καδενες φυσιολογική φθορά.
Να σε ενημερώσω πως πριν τη vw οι καδενες θεωρούνταν μιας ζωής ή για πιο σωστά τις άλλαζες μετά από 100αδες χλμ.
Σε χιουνται εδώ και 13 χρόνια δεν έχουμε αλλάξει.
Ούτε σε Μάζντα 6 ούτε σε νισσαν micra
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , takpanos said:

Καλημέρα Γιάννη.
Μου αρέσει που όταν γράφω ότι σε τέτοιο αμάξι μια ζωή λεφτά θα δίνεις εσύ λες:
Τι ειναι αυτα π του λες? Εγώ άλλαξα:
-2 φορές καδένες
-φθορα πηνίου
-2 φορες γρυλλους
-σκαστρες
- ενα κολλαρο νερου μαζι με παραφλου.

Δε παιζεσαι ρε φίλε.
Όλα αυτά τα άλλαξες λέγοντας κιόλας πως είσαι και σχολαστικός με τη συντήρηση.
Φαντάσου να μην ήσουν και δε το λέω ειρωνικά.
Πώς να πάει ένα υποψήφιος αγοραστής να πάει να παρει gt?

Εν τω μεταξύ θεωρείς τις καδενες φυσιολογική φθορά.
Να σε ενημερώσω πως πριν τη vw οι καδενες θεωρούνταν μιας ζωής ή για πιο σωστά τις άλλαζες μετά από 100αδες χλμ.
Σε χιουνται εδώ και 13 χρόνια δεν έχουμε αλλάξει.
Ούτε σε Μάζντα 6 ούτε σε νισσαν micra

Μια φορα γραφω για καδενα δεν διαβασες σωστα και συμφωνω μαζι σου στο οτι δεν θα επρεπε να αλλαζετε ποτε, σωνετε η κατασταση με καλο λαδι και συχνα ανα 7 χιλ αλλαγη νομιζω, η δικια μου απο την τελευταια φορα εχει γραψει 100 χιλ οποτε ερχεται σε αυτο που λες για τα 100 χιλ πιο πανω σε αλλα αμαξια. Και αντλιες δυο γτ ειναι τετοια η αντλια νερου που φυσιολογικα χαλαει λογω πηνιου, τετοια ειναι η κατασκευη της, μιλαμε δλδ μου κρατησε κοντα 8-9 χρονια (εντος εγγυησης η 1η). Η 2η που ειχα αλλαξει με κοστος κοντα στα 350 ευρω εκανε μαζι με εργασια. Για τοσα χρονια εγω δεν εχω παραπονο. Η σκαστρα η τωρινη δεν εχει θεματα και με ενα 50 αρικο αν εχει την πλαστικη το λυνεις το θεμα με καινουργια μεταλλικη. Γρυλλος ο τελευταιος ενα 80αρι συνολο με εργασια και ο 1ος εντος εγγυησης οπου και εκει απο πλαστικη κατασκευη το αλλαξαν σε μεταλλικη. Κολλαρο ενα 50αρικο με εργασια. Αν εσυ τα θεωρεις πολλα ε τι να σου πω. Καλως η κακως ειναι αμαξι που η εταιρια θελει να βγαλει απο τα αναλωσιμα και βασικα ολες πλεον ετσι το εχουν, πανε οι εποχες που δν εβγαζαν τιποτα τα αμαξια. Σου δινει γκαζι ευχαριστο σε ταξιδι φουλ προθυμο οικονομικο σε βενζινη για την δυναμη που εχει, ποιοτητα κυλησης πας με 180 και εισαι μεσα λες και πας με 100 δεν σε τρομαζει αν γινει κτ και φρεναρει παρα πολυ καλα. Εγω ευχαρηστημενος στα τοσα χρονια το μονο μου θεμα ειναι οτι δεν εχω βρει μηχανικο να ξερει πχ καλα τα vag οποτε πρεπει να εισαι λιγο απο πανω η τελος παντων να εχεις εναν καλο μηχανικο που να ξερει απο αυτα τα αμαξια καλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν βρεθεί κάποιο που φοράει το τελευταίο σετ καδένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί ξανά με αυτό το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

40 λεπτά πριν , thodoris91 said:

Πάντως αν βρεθεί κάποιο που φοράει το τελευταίο σετ καδένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί ξανά με αυτό το θέμα...

Το οποιο σετ εχει καποιο κωδικο η καπως να ξερουμε σε περιπτωση αγορας αν τυχει?

Link to comment
Share on other sites

On 23/1/2022 at 3:33 ΜΜ, thodoris91 said:

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω O3C198229B

Και τι διαφορες εχουν στην καινουργια? Τι εχουν αλλαξει και τις εχουν κανει καλυτερες ας πουμε?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με την καδένα ξέρουμε πόσο κοστίζει περίπου; Μαζί με εργασία προφανώς. Επίσης, πως μπορώ να δω αν έχει μπει η μεταλλική;

Link to comment
Share on other sites

Στο καινούργιο σετ είναι επανασχεδιασμένα όλα τα εξαρτήματα...το κόστος είναι ανάλογο το κωδικού κινητήρα γιατί τα παλιότερα χρειάζονται αντικατάσταση περισσότερων εξαρτημάτων ...κοιτάξετε στο ανάλογο θέμα

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στα 300-350 παίζει το πακέτο με τα ανταλλακτικά και η καδένα η ίδια είναι και μισό πόντο ποιο κοντή απτή την παλιά !!

Link to comment
Share on other sites

Με 5Κ-6Κ αγοράζεις σε πολύ καλή κατάσταση Citroen C1 ή Peugeot 107 ή Toyota Aygo 1.0L.

Ο τρικυλίνδρος 12βαλβιδος VVT-i 998cc 68 hp κινητήρας 1KR-FE της Diahatsu που φοράνε και τα τρία είναι αποδεδειγμένα αλεξίσφαιρος.

 

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Άκυρη τελείως η σύγκριση....τα συγκεκριμένα είναι τενεκεδακια οχι αυτοκίνητα και τσιμπάνε και το λαδακι τους μετά τα 100k km ....ακόμα και στην κατηγορία τους έχει πολύ καλύτερα αυτοκίνητα 

Edited by thodoris91
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , thodoris91 said:

Άκυρη τελείως η σύγκριση....τα συγκεκριμένα είναι τενεκεδακια οχι αυτοκίνητα και τσιμπάνε και το λαδακι τους μετά τα 100k km ....ακόμα και στην κατηγορία τους έχει πολύ καλύτερα αυτοκίνητα 

Λάδι δεν τσιμπάνε.

Απλώς δεν ξέρουν να μετρήσουν.

Ο κινητήρας έχει διπλό κάρτερ. Εξωτερικό αυτό που βλέπουμε και εσωτερικό.

Η αντλία λαδιού τραβάει λάδι από το εσωτερικό που γεμίζει μέσο βαλβίδων.

Ο σωστός τρόπος μέτρησης της στάθμης λαδιού είναι με κρύο κινητήρα ή την επόμενη ημέρα.

Γνωστός μου έχει Peugeot 107  ΜΜΤ 1.0L του 2008 με περίπου 173Κ.

Λάδι βάζει Liqui Moly 10W-40 Super Low Friction.

Αλλαγή στον χρόνο ή 7Κ χλμ.

Δεν καίει σταγόνα.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έχει το aygo από καινούργιο και μετα τα 100 k km (τώρα έχει 140) καίει αρκετό λάδι , ο μηχανικός του του είπε ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί γενική επισκευή και μιλάμε για σχολαστικότατη συντήρηση...

Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έχει το aygo από καινούργιο και μετα τα 100 k km (τώρα έχει 140) καίει αρκετό λάδι , ο μηχανικός του του είπε ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί γενική επισκευή και μιλάμε για σχολαστικότατη συντήρηση...
Το να συγκρίνουμε ένα Τογιότα με ένα γκολφ που έχουν βγάλει και όνομα ειδικά στο θεμα καψίματος λαδιού είναι προσβολη
Link to comment
Share on other sites

Η Diahatsu στον αλουμινένιο κορμό του κινητήρα 1KR-FE έχει τοποθετήσει χυτοσίδηρους κυλίνδρους πάχους 9mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.