Jump to content
Sna

Golf 5 1.4 Tsi / Fsi- Υποψήφιος Αγοραστής [Μεταχειρισμένα - Προβληματισμοί - Απόψεις]

Recommended Posts

6 hours ago, giorgos99 said:

Παιδιά αν έψαχνα για Toyota θα κοιτούσα αλλού προφανώς. Είμαι νέος και γουστάρω κάτι πιο γρήγορο και πιο όμορφο.

Καλησπέρα κ απο εμένα, εγώ να σου πω τη γνώμη μου ως κάτοχος Golf MkV TSI. Έχω το αυτοκίνητο απο την ημέρα που πρωτοκυκλοφόρησε στην αντιπροσωπεία και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Απο κάθε άποψη. Απο την αίσθηση της οδήγησης μέχρι την αίσθηση της ασφάλειας που μου δίνει. Έχω οδηγήσει πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα αλλά και αυτοκίνητα πόλης. Δεν έχει καμία σημασία νομίζω να μπούμε σε αυτή την κουβέντα, όπως δεν έχει σημασία να κάνουμε συγκρίσεις με άλλα αυτοκίνητα. Τώρα αυτό που μπορώ να σου προτείνω είναι πως αν το συγκεκριμένο που θες να αγοράσεις δεν έχει υποστεί "κακουχίες" τότε τα χρήματα του σίγουρα τα αξίζει. Εγώ μέχρι τώρα δεν έχω καμία ιδιαίτερη ζημιά, όμως αυτό πιστεύω έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και τη συντήρηση. Για βελτιώσεις δεν γνωρίζω να σου πω, όπως και τί ζημιά μπορεί να προκύψει μελλοντικά. Στον δρόμο της βελτίωσης το ένα φέρνει το άλλο. Θα σου πω όμως για κατανάλωση... κάνω ευχάριστα μεγάλες διαδρομές και το trip computer μου δίνει πολλά χιλιόμετρα... :)

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , takpanos said:
22 hours ago , thodoris91 said:
Ένας φίλος μου έχει το aygo από καινούργιο και μετα τα 100 k km (τώρα έχει 140) καίει αρκετό λάδι , ο μηχανικός του του είπε ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί γενική επισκευή και μιλάμε για σχολαστικότατη συντήρηση...

Το να συγκρίνουμε ένα Τογιότα με ένα γκολφ που έχουν βγάλει και όνομα ειδικά στο θεμα καψίματος λαδιού είναι προσβολη

Άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη όμως...2 yaris 1.33 έχω στο φιλικό μου περιβάλλον κι είναι φριτέζες και θέλουν 2500€ επισκευή...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , tsikis007 said:

Η Diahatsu στον αλουμινένιο κορμό του κινητήρα 1KR-FE έχει τοποθετήσει χυτοσίδηρους κυλίνδρους πάχους 9mm.

Μπράβο της αλλά τι σχέση έχει με το θέμα  και με αυτό που ρώτησε το παιδί? Εντωμεταξυ μίλησα το πρωί με το φίλο μου ελατήρια στα πιστόνια θέλει του είπαν γιατί δε λύθηκε με αλλαγή τσιμουχακια 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , giorgos99 said:

Παιδιά αν έψαχνα για Toyota θα κοιτούσα αλλού προφανώς. Είμαι νέος και γουστάρω κάτι πιο γρήγορο και πιο όμορφο

Σε λίγο θα σου προτείνουν να πάρεις και ηλεκτρικό πατίνι! Αν το γουστάρεις το golf πήγαινε το σε ένα καλό συνεργείο για vag για έλεγχο και θα σου λυθούν όλες οι απορίες...το πιθανότερο είναι ότι μετά από τόσα χρόνια θα τα έχει λύσει όλα αυτά τα θέματα, αλλιώς παζαρευεις την τιμή ή ψάχνεις για κάποιο πιο καλοσυντηρημενο

Link to comment
Share on other sites

Άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη όμως...2 yaris 1.33 έχω στο φιλικό μου περιβάλλον κι είναι φριτέζες και θέλουν 2500€ επισκευή...
Μόνο χρονολογίας 07-10 με το συγκεκριμένο κινητήρα είχαν θέμα. Κανένα άλλο τογιοτα.
Τα vw ξεκινούσαν από τη πρώτη μέρα ανά καίνε και το θεωρούσαν και φυσιολογικό.
Ξεφύγαμε όμως και εννοείται το παιδί κοιτάζει άλλη κατηγορία αμάξι.
Αν είναι όντως καλό μετά από έλεγχο να το πάρει αλλά να έχει και γερή τσεπη
Link to comment
Share on other sites

40 λεπτά πριν , takpanos said:

Μόνο χρονολογίας 07-10 με το συγκεκριμένο κινητήρα είχαν θέμα. Κανένα άλλο τογιοτα.
Τα vw ξεκινούσαν από τη πρώτη μέρα ανά καίνε και το θεωρούσαν και φυσιολογικό.
Ξεφύγαμε όμως και εννοείται το παιδί κοιτάζει άλλη κατηγορία αμάξι.
Αν είναι όντως καλό μετά από έλεγχο να το πάρει αλλά να έχει και γερή τσεπη

Τα 1.33 από το 2013 και μετά διορθώθηκαν το ένα στο οποίο αναφέρομαι είναι του 2012, ενώ αντίστοιχο θέμα είχαν και τα 1.8 vvti...τα vag που καίνε λάδι είναι επίσης συγκεκριμένοι κωδικοί κινητήρα το blg πχ που θέλει το παιδι δεν είναι σε αυτούς

Link to comment
Share on other sites

On 28/1/2022 at 11:14 ΜΜ, thodoris91 said:

Ένας φίλος μου έχει το aygo από καινούργιο και μετα τα 100 k km (τώρα έχει 140) καίει αρκετό λάδι , ο μηχανικός του του είπε ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί γενική επισκευή και μιλάμε για σχολαστικότατη συντήρηση...

Ρώτησε τον φίλο σου τι λάδι έβαζε. 5W-20 ή 0W-20.

Οι οικολογικές μ@λ@κίες της Toyota ταλαιπώρησαν τους κατόχους των αυτοκινήτων της σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αντίθετα το PSA γκρουπ δίνει δύο τύπους λαδιού για τον ίδιο κινητήρα (1KR-FE). 5W-30 ή 10W-40.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , takpanos said:

Μόνο χρονολογίας 07-10 με το συγκεκριμένο κινητήρα είχαν θέμα. Κανένα άλλο τογιοτα.
Τα vw ξεκινούσαν από τη πρώτη μέρα ανά καίνε και το θεωρούσαν και φυσιολογικό.
Ξεφύγαμε όμως και εννοείται το παιδί κοιτάζει άλλη κατηγορία αμάξι.
Αν είναι όντως καλό μετά από έλεγχο να το πάρει αλλά να έχει και γερή τσεπη

Εμενα που ειναι του 07' και δεν καιει ακόμα και σήμερα σταγόνα μαλλον κατά την γνώμη σου θα πρέπει να ειναι η εξαίρεση.

Ηθελα να ήξερα πού το ξέρεις ότι ολα καινε λάδια

 

Link to comment
Share on other sites

Και δω Golf του 07 που δεν έκαιγε, με 5w30 παντα.
Τα Polo,Α1,Cupra έκαιγαν μην μπερδεύεστε.

Η αντλία νερού χαλάει συχνά στο 1.4 122(CAX) και στο 1.8 160 tsi (bzb,cdaa).

Εγώ θα σου πω να μην πάρεις το φτηνότερο αλλά να δεις τα πιο ακριβά που να δικαιολογούν την τιμή. Επίσης να είναι 1ο χέρι, ιδιοκτήτης που το πλήρωσε καινούργιο έχει σημασία.

Ένα καλοσυντηρημένο εξωτερικά με καλό εσωτερικό, πρόσφατη αλλαγή καδένας, πρόσφατη αλλαγή αντλίας μαγνητικου συμπλέκτη - νερού, αλλαγή ιμάντα δυναμό και κομπρεσσορα τροχαλιας ρουλεμάν και τακτικο λιπαντικο σερβις με ακριβο λαδι 5w30 και ταπετσαρία επιδιορθωμένη.

Σε Bmy Blg, για την καδένα τα είπαμε στο ανάλογο θέμα. Τα ανταλλακτικα μόνο μου κόστισαν 700Ε γιατί πήγε με τεχνική οδηγία ανάλογα με το μοτέρ.
Από την αλλαγή και μετά και 1-2 μήνες να μείνει ακίνητο δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Η vw ζει από τα ανταλλακτικα της,
πολλές φορές μας έβγαλε το λάδι, ναι.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν θέλουν τόση συντήρηση, ναι.
Όμως έβαλε τον πήχη ψηλά στην κατηγορία και άνοιξε το δρόμο για όλα αυτά τα μοτέρ που βλέπουμε σήμερα.

Υγ. Αν είσαι οικονομικά δύσκολα κάθε μήνα ή θα πάρεις δάνειο για την απόκτηση του μην το αγοράσεις.
Το μεταχειρισμένο έχει το ρίσκο του πάντα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου golf mk6 (122ps) είναι 11/2009 και δεν έχει κάψει ποτέ λάδι , και στα 160.000km έχω ακόμα τη μαμά αντλία νερού...βασικά μόνο σετ καδένας που άλλαξα πρόσφατα και ταπετσαρία οροφής σε 12+ χρόνια

Link to comment
Share on other sites

On 30/1/2022 at 12:00 ΠΜ, tsikis007 said:

Ρώτησε τον φίλο σου τι λάδι έβαζε. 5W-20 ή 0W-20.

Οι οικολογικές μ@λ@κίες της Toyota ταλαιπώρησαν τους κατόχους των αυτοκινήτων της σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αντίθετα το PSA γκρουπ δίνει δύο τύπους λαδιού για τον ίδιο κινητήρα (1KR-FE). 5W-30 ή 10W-40.

5w30 του έβαζε κι από όταν άρχισε να καίει του βάζει 10w40

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , thodoris91 said:

5w30 του έβαζε κι από όταν άρχισε να καίει του βάζει 10w40

Στο βιβλίο κάτοχου (6-1. Specifications σελ. 348) Aygo mkI γράφει:

SAE 0W-20 is filled into your Toyota vehicle at manufacturing, and better choice for good fuel economy and good starting in cold weather.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες. Πρώην κάτοχος scirocco, αλλάχτηκε (δυστυχώς) λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων με ένα καινούριο Tucson diesel. Να μην τα πολυλογώ, ψάχνω δεύτερο αμάξι και ένα από αυτά είναι και το golf v tsi 140. Οι άλλες μου επιλογές είναι leon 1.8 20vt 1M ή 1P. Δυστυχώς λόγω παλαιότητας, τα περισσότερα αν όχι όλα έχουν κοντά στα 200k χλμ, ενώ όσα έχουν κοντά στα 100k, προσωπικά τα θεωρώ ακριβά. Όσον αφορά το golf, από ποια χρονολογία και μετά να κοιτάξω; Γνωρίζω για τα διάφορα θέματα που εμφανίζουν και πως πρέπει να γίνει ένας σωστός έλεγχος. Ποια τιμή θεωρείται σωστή για μια τέτοια επιλογή όπως το golf;

 

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει πάνω από 100.000km θεωρώ ότι θα τα έχει αλλάξει τα αναλώσιμα που πονάει, αλλιώς τα παζαρευεις στην τιμή ειδικά αν δεν έχει αλλαχτεί η καδένα με το τελευταίο, γνήσιο σετ....τα σωστά golf v τα δίνουν γύρω στα 6.5-7k ...από την άλλη μπορείς να πάρεις ένα φθηνό και να του κάνεις κάποια στιγμή μια γενική επισκευή στο μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

Ότι πληρώσεις , συνήθως , θα πάρεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Golf V TSI 140 του 2007 με 98.000 χλμ δεν έχει κάψει σταγόνα.
Πάντα προθέρμανση στην εκκίνηση και στο σβήσιμο.
Λάδι αποκλειστικά 5-30 και αλλαγή αυστηρά στον 1 χρόνο.
Κανένα πρόβλημα πλην αναλώσιμων.


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους.Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Golf 1.4 TSI 2007 μοντέλο.Το αμάξι έχει πολλά χλμ,200 χλδες.Από ότι είδα έχει αλλάξει καδένα, ακρόμπαρα,σινεμπλόκ δισκόπλακες και τακάκια στα 160 χλδες χλμ και χρειάζεται και ένα Service.Το οδήγησα,μου άρεσε αλλά είδα ότι ο συμπλέκτης πιάνει χαμηλά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που είδα,άλλες μάρκες εννοώ και ρώτησα τον ιδιοκτήτη και μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει δισκο πλατό από το 2011 που το έχει γτ δεν του έχει πει κάτι ο μηχανικός του.Επίσης δεν έχει αλλάξει και αναρτήσεις.Ωστόσο έχει λάστιχα καινουργια ένός χρόνου περίπου.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση όπως το είδα και μέσα και έξω.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε ότι αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω με αυτή την περίπτωση.Είναι το 1ο αμάξι που θα πάρω(άρα είμαι άσχετος) και θα το έχω στην πόλη και κανα δυο ταξίδια τον χρόνο,είμαστε ζευγάρι με μικρό παιδι.

Φυσικά θα το ελεγξω το αμάξι σε εταιρία τύπου auto report απλά δεν ξέρω αν αξίζει να κάνω και αυτό.Έχω οδηγησει αρκετά μέχρι στιγμής και πραγματικά οδηγικά μου άρεσε πιο πολύ αυτό.Ώραιο πάτημα,επιτάχυνση φρένα κτλ.

Τι πιστεύετε ότι πρέπει να προσέξω?Τι να ζητήσω από τον ιδιοκτήτη?Να το ρισκάρω να πάω για έλεγχο?

 

Αν δεν πάρω αυτό θα πάω σε ένα Fiesta του 2008 που μου άρεσε μεν αλλά καμία σχέση στην οδήγηση.

 

Όσοι γνωρίζουν επί του θέματος παρακαλώ ας βοηθήσουν γτ δεν ξέρω τι να κάνω.Το θέλω το αμάξι αλλά σε κάποιο άλλο φόρουμ μου ειπαν ότι σίγουρα θα πρέπει να έχω 2-3Κ  καβάτζα για τυχόν θέματα που μάλλον θα βγάλει.

Ευχαριστώ.

Edited by michael76
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους.Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Golf 1.4 TSI 2007 μοντέλο.Το αμάξι έχει πολλά χλμ,200 χλδες.Από ότι είδα έχει αλλάξει καδένα, ακρόμπαρα,σινεμπλόκ δισκόπλακες και τακάκια στα 160 χλδες χλμ και χρειάζεται και ένα Service.Το οδήγησα,μου άρεσε αλλά είδα ότι ο συμπλέκτης πιάνει χαμηλά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που είδα,άλλες μάρκες εννοώ και ρώτησα τον ιδιοκτήτη και μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει δισκο πλατό από το 2011 που το έχει γτ δεν του έχει πει κάτι ο μηχανικός του.Επίσης δεν έχει αλλάξει και αναρτήσεις.Ωστόσο έχει λάστιχα καινουργια ένός χρόνου περίπου.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση όπως το είδα και μέσα και έξω.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε ότι αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω με αυτή την περίπτωση.Είναι το 1ο αμάξι που θα πάρω(άρα είμαι άσχετος) και θα το έχω στην πόλη και κανα δυο ταξίδια τον χρόνο,είμαστε ζευγάρι με μικρό παιδι.
Φυσικά θα το ελεγξω το αμάξι σε εταιρία τύπου auto report απλά δεν ξέρω αν αξίζει να κάνω και αυτό.Έχω οδηγησει αρκετά μέχρι στιγμής και πραγματικά οδηγικά μου άρεσε πιο πολύ αυτό.Ώραιο πάτημα,επιτάχυνση φρένα κτλ.
Τι πιστεύετε ότι πρέπει να προσέξω?Τι να ζητήσω από τον ιδιοκτήτη?Να το ρισκάρω να πάω για έλεγχο?
 
Αν δεν πάρω αυτό θα πάω σε ένα Fiesta του 2008 που μου άρεσε μεν αλλά καμία σχέση στην οδήγηση.
 
Όσοι γνωρίζουν επί του θέματος παρακαλώ ας βοηθήσουν γτ δεν ξέρω τι να κάνω.Το θέλω το αμάξι αλλά σε κάποιο άλλο φόρουμ μου ειπαν ότι σίγουρα θα πρέπει να έχω 2-3Κ  καβάτζα για τυχόν θέματα που μάλλον θα βγάλει.
Ευχαριστώ.
Πώς θα σε βοηθήσουμε?
Τιμή δε μας είπες.
Αν έχει 6 ή 7.000 ευρώ και έχει κάνει 200.000 χλμ δεν αξιζει αφού θέλει συμπλέκτη και λογικά αμορτισερ
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, takpanos said:

Πώς θα σε βοηθήσουμε?
Τιμή δε μας είπες.
Αν έχει 6 ή 7.000 ευρώ και έχει κάνει 200.000 χλμ δεν αξιζει αφού θέλει συμπλέκτη και λογικά αμορτισερ

5000 το αφηνει,συγνωμη παράληψη μου

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή είναι καλή....κατά τη γνώμη μου καλύτερα έλεγχο σε συνεργείο που ξέρει από tsi μοτέρ για να είσαι σίγουρος...επίσης σιγουρεψου ότι έχει μπει το τελευταίο, γνήσιο σετ καδένας γιατί αλλιώς είναι πιθανό να στην ξαναβγάλει 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μάλλον θα το αφήσω.Οι περισσότεροι λένε μακρυά λόγω χλμ και οτι θα βγάλει προβλήματα.Θα πάω σε πιο φθηνές λύσεις τύπου Fiesta ή Swift.Για κάποιο λόγο φαίνεται να έχει χαθεί η αξιοπιστία στα VW και δεν είμαι για ρίσκα. Θέλω να πάρω κάτι που δεν θα μου πιει το αίμα στα συνεργεία.Ευχαριστώ!

Edited by michael76
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , michael76 said:

Τελικά μάλλον θα το αφήσω.Οι περισσότεροι λένε μακρυά λόγω χλμ και οτι θα βγάλει προβλήματα.Θα πάω σε πιο φθηνές λύσεις τύπου Fiesta ή Swift.Για κάποιο λόγο φαίνεται να έχει χαθεί η αξιοπιστία στα VW και δεν είμαι για ρίσκα. Θέλω να πάρω κάτι που δεν θα μου πιει το αίμα στα συνεργεία.Ευχαριστώ!

εαν ειναι συντηριμενο σωστα μην κολας στα χιλιομετρα. και το δικο μου στα 180000χλμ αλλα συμπλεκτη και ειχε ακομα το κοστος ειναι περιπου στα 350 ευρω το πουλησα με 195000χλμ το εχει παρει φιλος και πραγματικα αναρωτιετε γιατι το πουλησα .................... δυστηχως το εχω μεταωιωσει που το εδωσα. πηγενε να το δει καλος μηχανικος και εαν ο κινητηρας ειναι οκ τοτε προχωρα. Σαφως ειναι καλυτερο του fiesta απλα με μεγαλυτερη καταωαλωση

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , michael76 said:

Τελικά μάλλον θα το αφήσω.Οι περισσότεροι λένε μακρυά λόγω χλμ και οτι θα βγάλει προβλήματα.Θα πάω σε πιο φθηνές λύσεις τύπου Fiesta ή Swift.Για κάποιο λόγο φαίνεται να έχει χαθεί η αξιοπιστία στα VW και δεν είμαι για ρίσκα. Θέλω να πάρω κάτι που δεν θα μου πιει το αίμα στα συνεργεία.Ευχαριστώ!

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Καλά για τη σύγκριση της κατανάλωσης με το fiesta μην είσαι και σίγουρος ότι θα καίει περισσότερο το golf...κατά τα άλλα για τα χιλιόμετρα συμφωνώ κι εγώ, ένα με περισσότερα χιλιόμετρα είναι πιθανότερο να έχει αλλάξει κάποια ακριβά αναλώσιμα και για να μην έχει αλλάξει ακόμα συμπλέκτη σημαίνει ότι δεν το δούλευε τόσο στην πόλη 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.