tasos97 Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Καλησπέρα,μαθητής της 3ης λυκείου από Σεπτέμβρη αλλά τυχερός λόγω ημερομηνίας, 1/1/15 κλείνω τα 18 και βγάζω δίπλωμα μετά από αναμονή τουλάχιστον 4 ετών καθότι μεγάλος λάτρης των αυτοκινήτων...Όλα αυτά τα χρόνια κρατούσα οικονομίες στην άκρη για αυτή τη στιγμή που θα βγάλω το δίπλωμα και θα πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο.Ε καλοκαίρι είναι,με έχει βαρέσει η ζέστη στο κεφάλι και έχω αρχίσει να ψάχνομαι για ποιο αμάξι να αγοράσω.Η μεγάλη μου αγάπη είναι το VW Golf Mk2,λόγω του πατέρα μου (τρελός γκολφάκιας) που είχε το KR 1.8 16v.Έχω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο που θέλω να παραθέσω σε όσους γνωρίζουν.Το αυτοκίνητο δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι το 1050 ή το 1800 (το προτιμώ) αλλά το κοιτάω καθαρά από οικονομικής άποψης καθώς λόγω μαθημάτων δεν θα μπορώ να δουλεύω αυτή τη χρονιά.Έχει υψηλό κόστος συντήρησης;Κατανάλωση;(1800)Μπορώ να βρω εύκολα ανταλλακτικά και με τι κόστος;Ποια είναι τα σημεία που είναι πιο ευαίσθητα και θέλουν προσοχή;Εκτιμώ τη βοήθεια σας και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.Καλές βουτιές! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 vw φοιτητης την δεκαετια του 90 ειχα το GTI II. πολυ καλο για την εποχη του. στην Ελλαδα λιγα ηταν τα γνησια. τα περισσοτερα ηταν μετατροπη. αν βρεις ενα γνησιο GTI II αγορασετο και μην φοβασαι το κοστος ανταλακτικων πλεον ειναι μικρο. θα βρεις πολλα μεταχ ανταλ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos97 Posted July 29, 2014 Author Report Share Posted July 29, 2014 Φίλε μου τα περισσότερα μετατροπές είναι,όπως είπες και εσύ λίγα είναι τα γνήσια.Απλά από την μία με ενδιαφέρει να έχει ήδη πάνω το 18άρι το μοτέρ για να γλυτώσω την μετατροπή μετά αλλά από την άλλη σκέφτομαι και τις βενζίνες.Και ο πατέρας μου το ίδιο είχε μέχρι που ήμουν 5 χρονών και όσο το θυμάμαι ήταν πανέμορφο,από ιστορίες που μου είχε πει έραβε πολύ κόσμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Στην θέση σου μιας και δεν δουλευεις και προφανώς εισαι και νεος οδηγός θα έψαχνα ΟΧΙ για 1800. Καποτε η βενζίνη είχε 0,60 και χαιροσουν να κανεις βόλτες. Τώρα που έχει 1,70 θα θες να πας μια βόλτα και θα το σκέφτεσαι. Εγώ θα κοίταγα να βρω ενα να είναι σε καλη κατασταση εξωτερικά και μηχανικά αλλά δεν θα έδινα βαρος στα γκαζια. Και επίσης θα έψαχνα εμφανισιακά να είναι όσο πιο μαμά γίνεται γιατί αργότερα μπορείς να το κρατησεις και ως κλασσικό. Στο λέω κρίνοντας απο εμένα που το 1997 λιγουρευομουνα celica του 1969 και κατέληξα με 2cv. Ε το 2cv με πήγε παντού χωρίς να σκέφτομαι το κοστος και τελικά το έχω ακόμα και το βολταρω!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 (edited) Επειδή είμαι λάτρης του Old school σε καταλαβαίνω,ψάξε με προσοχή και θα βρεις 1800άρι μπορεί κ γνήσιο.Ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα,βέβαια τα KR είχαν κάποια θεματάκια για την εποχή τους,οπότε κράτα και ένα ποσό στην άκρη για μερικά μαζέματα! Είναι καλή καρότσα με "προσωπικότητα" και δεν θα σε απογοητεύσει η επιλογή σου Edited July 31, 2014 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 Επειδη ειμαι στην ηλικια σου και εχω 18ρι,απλα θα σου πω μακρυα. Εφυγα απο 1.200 και πηγα στο 1.8ρι.... Θα σου πω απλα οτι θελω να παω μια βολτα ••Καλη•• και τα 20ρικα φευγουν απο το παραθυρο. Μεχρι να αντεχεις οικονομικα ζημιες και τοση βενζινη για μενα μεινε μακρυα απο τοσα κυβικα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Ρε Χρήστο τι συγκρίνεις αφού καις 20 ευρώ και κάνεις 100 χιλιόμετρα με το σασμάν που έχεις Τάσο προχώρα θα σε αποζημιώσει απο όλες τις απόψεις. Εξάλλου κάθε πράγμα έχει τα καλά κ τα κακά του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 μονο που στην περιπτωση μας τα κακα του σε εμποδιζουν να χαρεις τα καλα του 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 όπως το δεί κανείς!Έχεις κάνει βόλτα με "καλό" 2άρι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 όπως το δεί κανείς!Έχεις κάνει βόλτα με "καλό" 2άρι? πάει "τρένο" δεν ξεχνιέται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Ρε Χρήστο τι συγκρίνεις αφού καις 20 ευρώ και κάνεις 100 χιλιόμετρα με το σασμάν που έχεις Τάσο προχώρα θα σε αποζημιώσει απο όλες τις απόψεις. Εξάλλου κάθε πράγμα έχει τα καλά κ τα κακά του Ρε θαναση θες να μου πεις οτι το abf καιει κατω απο 10 λιτρα στα 100;;;;;;σε μια πατημενη βολτα ξερεις τι θα ρουφαει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Ρε θαναση θες να μου πεις οτι το abf καιει κατω απο 10 λιτρα στα 100;;;;;;σε μια πατημενη βολτα ξερεις τι θα ρουφαει; KR 1800άρι.Το 2άρι δεν έβγαινε με ABF Σε πατημένη βόλτα και το δικό μου μπορεί να κάψει 10 λίτρα δεν λέει κάτι αυτό Δεν θα το σκίζει κάθε μέρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 KR 1800άρι.Το 2άρι δεν έβγαινε με ABF Σε πατημένη βόλτα και το δικό μου μπορεί να κάψει 10 λίτρα δεν λέει κάτι αυτό Δεν θα το σκίζει κάθε μέρα Ειναι δυνατον το 1.8 ρι να καψει εντος πολης κατω απο 10-11 λιτρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 Υπάρχει μέλος από το club φίλος που έχει ένα KR και ένα VR6! Το KR στην πόλη και όσο το πας χαλαρά καίει όσο ένα 1600άρι! Άπαξ και το πλακώνεις λόγω στροφαρίσματος καίει αλλά στο σκίσιμο όλα καίνε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 (edited) Μεταξυ 9 και 10 λιτρα θα καίει στη πόλη. Edited August 2, 2014 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 Εγω δεν λέω οτι ειναι κακό αμάξι το 1,8. Λέω απλώς οτι κάποιος που εχει μονο το χαρτζιλίκι του ως έσοδο θα πάρει αυτοκίνητο με καθημερινό κόστος απαγορευτικό για χρήση ανάλογη. Αντί στην Τρίτη λυκείου να πάρει κάτι που θα το χρησιμοποιεί κάθε μερα και θα το ευχαριστηθεί, θα κάνει μια "καλή βόλτα" τον μηνα ώσπου να Βγάλει κανά πρόβλημα και να το δει μετα απο κανά εξάμηνο παλι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 εχω 2αρι με KR μοτερ η καταναλωση αν δουλευει σωστα ειναι περιπου 600 χιλιομετρα με 50 λιτρα βενζινη αυτα για την καταναλωση 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 εχω 2αρι με KR μοτερ η καταναλωση αν δουλευει σωστα ειναι περιπου 600 χιλιομετρα με 50 λιτρα βενζινη αυτα για την καταναλωση Σε πολη;εθνικη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Σε εθνική σε κατηφόρα μάλλον. Με παλιάς τεχνολογίας μηχανή, 1.8 lit, τέτοια νούμερα απλά δεν υπάρχουν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Ρεσυ Τασούλη, στην ηλικία σου κυκλοφορούσα με ένα caddy 1,9 πετρέλαιο, τότε το πετρέλαιο ήταν και πάφθηνο και να φανταστείς και πάλι δεν περίσευε δραχμή απο τις βόλτες, και από τον λέβητα έκλεβα πετρέλαιο....και θέλεις 1800, 30ετίας αμάξι, εν έτη 2014, με την βενζίνη στο 1,70??? Βάλε κάτι παραπάνω στο κεφάλαιο σου και χτύπα ενα πετρελαιάκι, best vfm κανά κορσάκι, 4λτ/100 λεμε!!!!!! με 20€ 360km.....θα ξεχνάς να πηγαίνεις στον βενζινάδικο, Και αργότερα όταν θα σου περισέυουν και θα έχεις ξεκ@υλώσει απο την ζωή και θα βαριέσε, χτύπα ένα 2άρι να έχεις να ασχολήσε..... ...............γνώμη μου. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Σε εθνική σε κατηφόρα μάλλον. Με παλιάς τεχνολογίας μηχανή, 1.8 lit, τέτοια νούμερα απλά δεν υπάρχουν.. 600 με 50 λιτρα βενζινη 1.8 εντος πολης μου φανταζει αστειο. Τοσα βγαζω με το micra 1.2 65 hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 600 με 50 λιτρα βενζινη 1.8 εντος πολης μου φανταζει αστειο. Τοσα βγαζω με το micra 1.2 65 hp Το ίδιο πράγμα λέμε χρήστο.. Θυμασαι ενα παλιό αυτοκόλητο σε nissan sunny που έλεγε " καίω και αμόλυβδη" ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Σε πολη;εθνικη; μικτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Λοιπόν Τάσο πάρε αυτό που σε ευχαριστεί κ το γουστάρεις. Ένα καλό 2άρι θα σε αποζημιώσει στο μέγιστο,και άσε αυτούς που έχουν TSI και πετρέλαιο να λένε τα δικά τους,περί κατανάλωσης! Αρκεί να βρείς ένα 2άρι σε σχετικά καλή κατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 το βασικοτερο προβλημα που εχει το KR 1.8 16V ειναι ο μηχανικος ψεκασμος.Για να δουλευει χρειαζετε σωστη συντηριση (φιλτρο βενζ ανα 15χιλ)τα μπεκ καθε 100-120χιλ ηθελαν αλαγη, 600 με 50 λιτρα βενζινη 1.8 εντος πολης μου φανταζει αστειο.Τοσα βγαζω με το micra 1.2 65 hp μιλαω για μικτο,σε ταξιδι εκανα (λαμια-θεσσαλονικη)620χιλ με ταχ 140-180 με ενα φουλαρισμα.Σιγουρα μεγαλο ρολο πεζει το σαζμαν με 5εμπτη στις 4000στρ εχει 160χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...