Guest Grouper_8L Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 (edited) Από προσωπική εμπειρία ξέρω ότι αν έχεις απωθημένο ή μεράκι για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο βάζεις στην άκρη πολλά απ'τα αρνητικά που μπορεί να έχει. Είτε αυτό είναι παλαιότητα, είτε χαμηλή αξιοπιστία, είτε αυξημένη κατανάλωση κλπ κλπ. Είναι πολύ χειρότερο να πάρεις κάτι που σου αρέσει έτσι κι έτσι, μόνο επειδή μπορεί να είναι πιο καλό ή μακροχρόνια πιο οικονομικό. Έτσι λειτουργώ εγώ βασικά, που βλέπω ακόμα το αυτοκίνητο σαν παιχνίδι και όχι σαν μέσο αναγκαστικής μετακίνησης. Για μένα αφού δεν σε νοιάζει κοίτα για 1.600cc και κάτω να δεις πρώτα και πως σε παιρνει οικονομικά μιας και θα ειναι το πρωτο σου αμάξι. Το ψάχνεις καλά να βρεις κάποιο χωρίς σκουριές και με καθαρό σασί. Τα μηχανικά είναι λαχείο σίγουρα. Αν δεις κάτι ύποπτο πας για άλλα. Εκτός απο τα χρήματα που βλέπεις στο car υπολογίζεις +-400€ για μεταβιβαση ασφάλεια και service. Μάλλον λίγα λέω. Υ.Γ. Μην κοιτάς το φτηνότερο και μην επηρέαζεσαι από φρουφρού και αρώματα μεγάλες ζάντες, εξατμίσεις, φιμέ, πλυμένο μοτέρ κλπ. Αυτά τα κάνεις και αργότερα μόνος σου. Edited August 4, 2014 by Grouper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 το βασικοτερο προβλημα που εχει το KR 1.8 16V ειναι ο μηχανικος ψεκασμος.Για να δουλευει χρειαζετε σωστη συντηριση (φιλτρο βενζ ανα 15χιλ)τα μπεκ καθε 100-120χιλ ηθελαν αλαγη, μιλαω για μικτο,σε ταξιδι εκανα (λαμια-θεσσαλονικη)620χιλ με ταχ 140-180 με ενα φουλαρισμα.Σιγουρα μεγαλο ρολο πεζει το σαζμαν με 5εμπτη στις 4000στρ εχει 160χιλ Αρα κατι λες λαθος φιλε. Δεν γινεται μα κανεις 620 στην εθνικη και 600 μεικτο. 600 κανω και γω εθνικη με 50 λιτρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Αρα κατι λες λαθος φιλε. Δεν γινεται μα κανεις 620 στην εθνικη και 600 μεικτο. 600 κανω και γω εθνικη με 50 λιτρα. συγγρίνεις τώρα το passat του 1,5τόνου με το golf 2 που είναι πόσο?? χίλια κιλά με το ζορι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Παρουσιάστηκε το 1985 αρχικά με κινητήρα 1.781cc με 8 βαλβίδες και απόδοση 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 156 nm ροπής στις 3.100 σ.α.λ (0-100 σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χιλιόμετρα/ώρα) και βάρος 907 κιλά. Το 1986 η VW αποφάσισε ότι οι 112 ίπποι ήταν λίγοι για τις δυνατότητες του πλαισίου κι έτσι ο κινητήρας των 1.781cc απέκτησε 16 βαλβίδες και η απόδοση του ανέβηκε στους 139 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 168 nm στις 4.600 σ.α.λ. (0-100 σε 8,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 204 χιλιόμετρα/ώρα) ενώ το βάρος παρέμεινε στα 907 κιλά. Το 1987 ο κινητήρας των 1.781cc, απέκτησε compressor και δημιουργήθηκε το VW GOLF GTI G60. Η απόδοση του εκτινάχθηκε στους 163 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και η ροπή στα 225 nm στις 4.000 σ.α.λ. (0-100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 216 χιλιόμετρα/ ώρα). Το βάρος του αυξήθηκε στα 1.077 κιλά. Το 1989 το VW GOLF GTI G60 απέκτησε 2 τετρακίνητες εκδόσεις. Το VW GOLF RALLYE ως homologation για τους αγώνες (160 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ., ροπή 225 nm στις 3.800 σ.α.λ., 0-100 σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 209 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.195 κιλά). Και το VW GOLF GTI G60 LIMITED (210 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., 252 nm στις 5.000 σ.α.λ., 0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 229 χιλιόμετρα/ ώρα και βάρος 1.275 κιλά). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 συγγρίνεις τώρα το passat του 1,5τόνου με το golf 2 που είναι πόσο?? χίλια κιλά με το ζορι?? Καταρχας. Το passat ειναι ζυγισμενο σε πλαστιγγα 1320 κιλα. Κατα δευτερον αναφερθηκα σε εθνικη οδο με μια ταχυτητα 140χλμ οπου το βαρος δεν επηρεαζει σε καμια περιπτωση σε τετοιο βαθμο οπως στο σταματα ξεκινα της πολης. Κατα τριτον,στην καταναλωση παιζει τεραστιο ρολο η τεχνολογια ενος μοτερ,στην συγκεκριμενη περιπτωση τα 15 χρονια διαφορα ειναι μεγαλη. Τελος,αν θελετε να με πεισετε οτι το 1.8ρι του 85 καιει σε μεικτο κυκλο 7-7.5 λιτρα,θα ειχαν καταργηθει τα deisel,τα 1.000ρακια βενζινοκινητα κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 (edited) Παρουσιάστηκε το 1985 αρχικά με κινητήρα 1.781cc με 8 βαλβίδες και απόδοση 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 156 nm ροπής στις 3.100 σ.α.λ (0-100 σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χιλιόμετρα/ώρα) και βάρος 907 κιλά. Το 1986 η VW αποφάσισε ότι οι 112 ίπποι ήταν λίγοι για τις δυνατότητες του πλαισίου κι έτσι ο κινητήρας των 1.781cc απέκτησε 16 βαλβίδες και η απόδοση του ανέβηκε στους 139 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 168 nm στις 4.600 σ.α.λ. (0-100 σε 8,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 204 χιλιόμετρα/ώρα) ενώ το βάρος παρέμεινε στα 907 κιλά. Το 1987 ο κινητήρας των 1.781cc, απέκτησε compressor και δημιουργήθηκε το VW GOLF GTI G60. Η απόδοση του εκτινάχθηκε στους 163 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και η ροπή στα 225 nm στις 4.000 σ.α.λ. (0-100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 216 χιλιόμετρα/ ώρα). Το βάρος του αυξήθηκε στα 1.077 κιλά. Το 1989 το VW GOLF GTI G60 απέκτησε 2 τετρακίνητες εκδόσεις. Το VW GOLF RALLYE ως homologation για τους αγώνες (160 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ., ροπή 225 nm στις 3.800 σ.α.λ., 0-100 σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 209 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.195 κιλά). Και το VW GOLF GTI G60 LIMITED (210 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., 252 nm στις 5.000 σ.α.λ., 0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 229 χιλιόμετρα/ ώρα και βάρος 1.275 κιλά). πολυ καλος ,ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ λιτρα ανα 100χιλ:8,5 για το1300 , 10,5 για το 1,8 16v ,14,5 για GTI G60 LIMITED Edited August 4, 2014 by GIORGOS VR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Καταρχας. Το passat ειναι ζυγισμενο σε πλαστιγγα 1320 κιλα. Κατα δευτερον αναφερθηκα σε εθνικη οδο με μια ταχυτητα 140χλμ οπου το βαρος δεν επηρεαζει σε καμια περιπτωση σε τετοιο βαθμο οπως στο σταματα ξεκινα της πολης. Κατα τριτον,στην καταναλωση παιζει τεραστιο ρολο η τεχνολογια ενος μοτερ,στην συγκεκριμενη περιπτωση τα 15 χρονια διαφορα ειναι μεγαλη. Τελος,αν θελετε να με πεισετε οτι το 1.8ρι του 85 καιει σε μεικτο κυκλο 7-7.5 λιτρα,θα ειχαν καταργηθει τα deisel,τα 1.000ρακια βενζινοκινητα κλπ. το MK2 σε πετρελαιο 6,5/100χιλ για το1,6D και 7/100χιλ για το1,6TD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 πολυ καλος ,ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ λιτρα ανα 100χιλ:8,5 για το1300 , 10,5 για το 1,8 16v ,14,5 για GTI G60 LIMITED Ωραιος,τα 10.5 τα θεωρω λογικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Επιβεβαιώνω και εγώ την κατανάλωση μιας και το είχα 18 χρόνια. Είχα κάνει Βούλα - Θεσσαλονίκη με τρία άτομα και καποιες βόλτες στην Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα, το θυμάμαι καλά γιατί μου είχε κάνει εντύπωση τότε. Στην πόλη μέσα μου έβγαζε το πολύ 400 Κm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 (edited) Ωραιο το 2αρακι οντως αλλα δυσκολες εποχες πια ιδιαιτερα για μαθητη. Εδω εργαζομενοι και δυσκολευονται με συγχρονα οικονομικοτερα αμαξια.. Το corsaki που ακουστηκε ειναι πολυ καλη επιλογη αν μπορεις να βαλεις παραπανω λεφτα τςιμπα το σε diesel ειναι πολυ καλο αμαξι και χωρις βλαβες ιδιαιτερες. Edited August 11, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...