Jump to content
tasos97

Αγορά Vw Golf Mk2

Recommended Posts

Guest Grouper_8L

Από προσωπική εμπειρία ξέρω ότι αν έχεις απωθημένο ή μεράκι για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο βάζεις στην άκρη πολλά απ'τα αρνητικά που μπορεί να έχει. Είτε αυτό είναι παλαιότητα, είτε χαμηλή αξιοπιστία, είτε αυξημένη κατανάλωση κλπ κλπ. Είναι πολύ χειρότερο να πάρεις κάτι που σου αρέσει έτσι κι έτσι, μόνο επειδή μπορεί να είναι πιο καλό ή μακροχρόνια πιο οικονομικό. Έτσι λειτουργώ εγώ βασικά, που βλέπω ακόμα το αυτοκίνητο σαν παιχνίδι και όχι σαν μέσο αναγκαστικής μετακίνησης. Για μένα αφού δεν σε νοιάζει κοίτα για 1.600cc και κάτω να δεις πρώτα και πως σε παιρνει οικονομικά μιας και θα ειναι το πρωτο σου αμάξι. Το ψάχνεις καλά να βρεις κάποιο χωρίς σκουριές και με καθαρό σασί. Τα μηχανικά είναι λαχείο σίγουρα. Αν δεις κάτι ύποπτο πας για άλλα.  Εκτός απο τα χρήματα που βλέπεις στο car υπολογίζεις +-400€ για μεταβιβαση ασφάλεια και service. Μάλλον λίγα λέω.

 

Υ.Γ. Μην κοιτάς το φτηνότερο και μην επηρέαζεσαι από φρουφρού και αρώματα μεγάλες ζάντες, εξατμίσεις, φιμέ, πλυμένο μοτέρ κλπ. Αυτά τα κάνεις και αργότερα μόνος σου.

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

το βασικοτερο προβλημα που εχει το KR 1.8 16V ειναι ο μηχανικος ψεκασμος.Για να δουλευει χρειαζετε σωστη συντηριση (φιλτρο βενζ ανα 15χιλ)τα μπεκ καθε 100-120χιλ ηθελαν αλαγη,

μιλαω για μικτο,σε ταξιδι εκανα (λαμια-θεσσαλονικη)620χιλ με ταχ 140-180 με ενα φουλαρισμα.Σιγουρα μεγαλο ρολο πεζει το σαζμαν με 5εμπτη στις 4000στρ εχει 160χιλ

Αρα κατι λες λαθος φιλε.

Δεν γινεται μα κανεις 620 στην εθνικη και 600 μεικτο.

600 κανω και γω εθνικη με 50 λιτρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρα κατι λες λαθος φιλε.

Δεν γινεται μα κανεις 620 στην εθνικη και 600 μεικτο.

600 κανω και γω εθνικη με 50 λιτρα.

συγγρίνεις τώρα το passat του 1,5τόνου με το golf 2 που είναι πόσο?? χίλια κιλά με το ζορι??

Link to comment
Share on other sites

Παρουσιάστηκε το 1985 αρχικά με κινητήρα 1.781cc με 8 βαλβίδες και απόδοση 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 156 nm ροπής στις 3.100 σ.α.λ (0-100 σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χιλιόμετρα/ώρα) και βάρος 907 κιλά.

Το 1986 η VW αποφάσισε ότι οι 112 ίπποι ήταν λίγοι για τις δυνατότητες του πλαισίου κι έτσι ο κινητήρας των 1.781cc απέκτησε 16 βαλβίδες και η απόδοση του ανέβηκε στους 139 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 168 nm στις 4.600 σ.α.λ. (0-100 σε 8,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 204 χιλιόμετρα/ώρα) ενώ το βάρος παρέμεινε στα 907 κιλά.

Το 1987 ο κινητήρας των 1.781cc, απέκτησε compressor και δημιουργήθηκε το VW GOLF GTI G60. Η απόδοση του εκτινάχθηκε στους 163 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και η ροπή στα 225 nm στις 4.000 σ.α.λ. (0-100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 216 χιλιόμετρα/ ώρα). Το βάρος του αυξήθηκε στα 1.077 κιλά.

Το 1989 το VW GOLF GTI G60 απέκτησε 2 τετρακίνητες εκδόσεις.

Το VW GOLF RALLYE ως homologation για τους αγώνες (160 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ., ροπή 225 nm στις 3.800 σ.α.λ., 0-100 σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 209 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.195 κιλά).

Και το VW GOLF GTI G60 LIMITED (210 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., 252 nm στις 5.000 σ.α.λ., 0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 229 χιλιόμετρα/ ώρα και βάρος 1.275 κιλά).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

συγγρίνεις τώρα το passat του 1,5τόνου με το golf 2 που είναι πόσο?? χίλια κιλά με το ζορι??

Καταρχας.

Το passat ειναι ζυγισμενο σε πλαστιγγα 1320 κιλα.

Κατα δευτερον αναφερθηκα σε εθνικη οδο με μια ταχυτητα 140χλμ οπου το βαρος δεν επηρεαζει σε καμια περιπτωση σε τετοιο βαθμο οπως στο σταματα ξεκινα της πολης.

Κατα τριτον,στην καταναλωση παιζει τεραστιο ρολο η τεχνολογια ενος μοτερ,στην συγκεκριμενη περιπτωση τα 15 χρονια διαφορα ειναι μεγαλη.

Τελος,αν θελετε να με πεισετε οτι το 1.8ρι του 85 καιει σε μεικτο κυκλο 7-7.5 λιτρα,θα ειχαν καταργηθει τα deisel,τα 1.000ρακια βενζινοκινητα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Παρουσιάστηκε το 1985 αρχικά με κινητήρα 1.781cc με 8 βαλβίδες και απόδοση 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 156 nm ροπής στις 3.100 σ.α.λ (0-100 σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χιλιόμετρα/ώρα) και βάρος 907 κιλά.

Το 1986 η VW αποφάσισε ότι οι 112 ίπποι ήταν λίγοι για τις δυνατότητες του πλαισίου κι έτσι ο κινητήρας των 1.781cc απέκτησε 16 βαλβίδες και η απόδοση του ανέβηκε στους 139 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 168 nm στις 4.600 σ.α.λ. (0-100 σε 8,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 204 χιλιόμετρα/ώρα) ενώ το βάρος παρέμεινε στα 907 κιλά.

Το 1987 ο κινητήρας των 1.781cc, απέκτησε compressor και δημιουργήθηκε το VW GOLF GTI G60. Η απόδοση του εκτινάχθηκε στους 163 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και η ροπή στα 225 nm στις 4.000 σ.α.λ. (0-100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 216 χιλιόμετρα/ ώρα). Το βάρος του αυξήθηκε στα 1.077 κιλά.

Το 1989 το VW GOLF GTI G60 απέκτησε 2 τετρακίνητες εκδόσεις.

Το VW GOLF RALLYE ως homologation για τους αγώνες (160 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ., ροπή 225 nm στις 3.800 σ.α.λ., 0-100 σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 209 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.195 κιλά).

Και το VW GOLF GTI G60 LIMITED (210 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., 252 nm στις 5.000 σ.α.λ., 0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 229 χιλιόμετρα/ ώρα και βάρος 1.275 κιλά).

πολυ καλος ,ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ  λιτρα ανα 100χιλ:8,5 για το1300     , 10,5 για το 1,8 16v    ,14,5 για GTI G60 LIMITED

Edited by GIORGOS VR6
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας.

Το passat ειναι ζυγισμενο σε πλαστιγγα 1320 κιλα.

Κατα δευτερον αναφερθηκα σε εθνικη οδο με μια ταχυτητα 140χλμ οπου το βαρος δεν επηρεαζει σε καμια περιπτωση σε τετοιο βαθμο οπως στο σταματα ξεκινα της πολης.

Κατα τριτον,στην καταναλωση παιζει τεραστιο ρολο η τεχνολογια ενος μοτερ,στην συγκεκριμενη περιπτωση τα 15 χρονια διαφορα ειναι μεγαλη.

Τελος,αν θελετε να με πεισετε οτι το 1.8ρι του 85 καιει σε μεικτο κυκλο 7-7.5 λιτρα,θα ειχαν καταργηθει τα deisel,τα 1.000ρακια βενζινοκινητα κλπ.

το MK2 σε πετρελαιο 6,5/100χιλ για το1,6D και 7/100χιλ για το1,6TD

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω και εγώ την κατανάλωση μιας και το είχα 18 χρόνια.

 

Είχα κάνει Βούλα - Θεσσαλονίκη με τρία άτομα και καποιες βόλτες στην Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα, το θυμάμαι καλά γιατί μου είχε κάνει εντύπωση τότε.

 

Στην πόλη μέσα μου έβγαζε το πολύ 400 Κm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το 2αρακι οντως αλλα δυσκολες εποχες πια ιδιαιτερα για μαθητη.

Εδω εργαζομενοι και δυσκολευονται με συγχρονα οικονομικοτερα αμαξια..

Το corsaki που ακουστηκε ειναι πολυ καλη επιλογη αν μπορεις να βαλεις παραπανω λεφτα τςιμπα το σε diesel ειναι πολυ καλο αμαξι και χωρις βλαβες ιδιαιτερες.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.