Jump to content
Nick86

Golf Gti Vs E34 Σημειώσατε Διπλό!

Recommended Posts

Γειά σας κι από εμένα!

 

Με λένε Νίκο είμαι από Θεσ/νίκη και έχω ένα 2λιτρο GTI του 2010.

 

Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν στην Εγατία και πήγαινα από Θεσ/νικη Ιωάννινα. Πήγαινα σταθερά με 150 και βλέπω μπροστά μου ένα BMW E34 που πήγαινε σίγουρα πιο αργά γιατί το πλησίαζα. Βγαίνω στην αριστερή τέρμα λωρίδα να προσπεράσω και ο τύπος πατάει γκάζι και εξαφανίζεται. Μου την έδωσε λίγο αυτό και είπα να ακολουθήω μιας και ο δρόμος δεν είχε κίνηση. Έφτασα περίπου στα 220 αλλά η απόσταση ολοένα και μεγάλωνε. Πιο πάνω η επιτάχυσνη μου είναι σχεδόν μηδενική και έτσι το παράτησα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το εξής. Πώς γίνεται με 210 άλογα και σαφώς ελαφρύτερο και κατά πολύ νεότερο αμάξι (η Ε34 είναι σχεδόν 2 τόνους και είναι αμάξι εικοσαετίας και βάλε) να μην μπορώ να ακολυθήσω ;;; Εκτός αν ήμουν τόσο άτυχος και έπεσα πάνω σε Μ5 :sorry: Επίσης το BMW δεν φαινόταν ουτε ακουγόταν φτιαγμένο με τούρμπο κτλ ...

 

Περιμένω και τις δικές σας απόψεις επι του θέματος!

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Δεν μπορείς να ξέρεις ο καθένας αθόρυβος ή μη , τι κουβαλάει κάτω από το καπό του. Πάντως πίστευω πως αυτά τα αυτοκίνητα και χωρίς πολλά άλογα, λόγω πολλών κυβικών έχουν πλεονέκτημα στις τελικές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επεσεσ στην περιπτωση.. MPOWER...η ροπη του bmw δεν υπαρχει

 

τα πολλα κυβικα του αυτοκινητου επιτρεπουν να εχουν δυναμη και σε μγαλες ταχυτητες μεχρι τερμα!

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

δε χριαζεται φιλος να φαινεται εξωτερικα. μπορει να ηταν πρωιν 520, και να εβαλε ενα 530-535 ακομα και Μ5 μοτερ. ποιος ξερει

Link to comment
Share on other sites

δε χριαζεται φιλος να φαινεται εξωτερικα. μπορει να ηταν πρωιν 520, και να εβαλε ενα 530-535 ακομα και Μ5 μοτερ. ποιος ξερει

 

Τα 525, 530 και 535 πανω κάτω τα ίδια άλογα με το golf έχουν. Μόνο το Μ5 έχει πάνω από 300. Κοντά σο σπίτι μου υπάρχει συνεργείο που ειδικεύεται σε BMW και καθε μέρα βλέπω πολλά κυβικά. Γενικά έχω δει όλη τη σειρά Ε34 και όσο περίεργο και αν ακούγεται το 525 είναι πιο σβέλτο από το 530 και 535 κυρίως γιατί τα τελευταία είναι συνήθως αυτόματα. Άρα είτε Μ5 ήταν είτε πειραγμένο 525. Και ναι συμφωνώ δε χρειάζεται να φαίνεται, μπορεί στο καπώ να κρύβει ακόμα και V12!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν V12 θα το καταλάβαινες στάνταρ!

Παίζει ρόλο κ η κλιμάκωση του κιβωτίου όμως να ξέρεις

Link to comment
Share on other sites

Τα 525, 530 και 535 πανω κάτω τα ίδια άλογα με το golf έχουν. Μόνο το Μ5 έχει πάνω από 300. Κοντά σο σπίτι μου υπάρχει συνεργείο που ειδικεύεται σε BMW και καθε μέρα βλέπω πολλά κυβικά. Γενικά έχω δει όλη τη σειρά Ε34 και όσο περίεργο και αν ακούγεται το 525 είναι πιο σβέλτο από το 530 και 535 κυρίως γιατί τα τελευταία είναι συνήθως αυτόματα. Άρα είτε Μ5 ήταν είτε πειραγμένο 525. Και ναι συμφωνώ δε χρειάζεται να φαίνεται, μπορεί στο καπώ να κρύβει ακόμα και V12!

Καταρχας η σειρα 5 ε34 δεν ειναι ποτε 2 τονους.απο 1400-1700 κιλα παιζουν.

Κατα δευτερον.

Μπορει να ειστε ιδια αλογα,αλλα σε αυτες τις ταχυτητες παιζει ρολο η ροπη,και οχι το βαρος.

Συνεπως,αλλη δυναμη εχει ο ατμοσφαιρικος κινητηρας ψηλα,και αλλη ο 2 λιτρος tfsi που χωρις προγραμμα το μοτερ κοιμαται.

Μπορει.να ηταν 525,ακομα και αυτο μπορει να κοντραρει το golf σε αυτες τις ταχυτητες.

Αν πατουσατε απο 1ες η 2ες το αποτελεσμα μπορει να ηταν εντελως διαφορετικο.

Σε καθε περιπτωση,βαλε προγραμμα :D

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας η σειρα 5 ε34 δεν ειναι ποτε 2 τονους.απο 1400-1700 κιλα παιζουν.

Κατα δευτερον.

Μπορει να ειστε ιδια αλογα,αλλα σε αυτες τις ταχυτητες παιζει ρολο η ροπη,και οχι το βαρος.

Συνεπως,αλλη δυναμη εχει ο ατμοσφαιρικος κινητηρας ψηλα,και αλλη ο 2 λιτρος tfsi που χωρις προγραμμα το μοτερ κοιμαται.

Μπορει.να ηταν 525,ακομα και αυτο μπορει να κοντραρει το golf σε αυτες τις ταχυτητες.

Αν πατουσατε απο 1ες η 2ες το αποτελεσμα μπορει να ηταν εντελως διαφορετικο.

Σε καθε περιπτωση,βαλε προγραμμα :D

 

Συμφωνώ 1400 με 1700 κιλά. Βάλε τώρα γεμάτο ρεζερβουάρ (νομίζω 80άρι ή 90άρι έχουν), οδηγό με νορμάλ βάρος 80 κιλά, φαρδιά λάστιχα μπρος-πίσω (τα πίσω ήταν από 255 και πάνω), όλο και κάτι θα υπάρχει στο πορτ μπαγκαζ και έφτασες αισίως τους 2 τόνους (καλά με άτομα μέσα και φουλ τη μπαγκαζιέρα δε το συζητώ καν!). Έχω τύχει 525 σε φανάρι, ξεκίνησα με καρφωτές 1η, 2α ήμουν μπροστά, αλλά μόλις κούμπωσε την τρίτη το BMW μου έφυγε άνετα, δυστυχώς αν και έχει σκάρτα 200 άλογα. 

 

Με το πρόγραμμα πόσα παραπάνω από 210 άλογα μπρορώ να κερδίσω;

 

Και εδώ έρχεται και το πικρό σημείο της υπόθεσης. Το 2010 έδωσα ένα α ποσό να αγοράσω το golf και ένας μπορεί σήμερα με τρία χιλιάρικα (κατά πολύ λιγότερο του α ποσού) μπορεί να πάρει μια Ε34 ή Ε36 και να μου κάνει πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω φαει κολωνα απο ''316'' με τασια τετραπορτη και ουτε φιμε ουτε προφυλακτηρες ουτε χαμηλωμα ουτε καν τις διπλες μπουκες απο πισω ολα φαινοντουσαν νορμαλ...328 μοτερ KOMΠΡΕΣΣΟΡΑΤΟ ΣΤΑ 330 ΠΑΡΑΚΑΛΩ...241 εγω τοτε με τη μανα μου μεσα που γυρναει και μου λεει...''καλα τα βαζεις με bmw τι περιμενεις??'' α ρε μανα τι να σου εξηγω τωρα....!


Συμφωνώ 1400 με 1700 κιλά. Βάλε τώρα γεμάτο ρεζερβουάρ (νομίζω 80άρι ή 90άρι έχουν), οδηγό με νορμάλ βάρος 80 κιλά, φαρδιά λάστιχα μπρος-πίσω (τα πίσω ήταν από 255 και πάνω), όλο και κάτι θα υπάρχει στο πορτ μπαγκαζ και έφτασες αισίως τους 2 τόνους (καλά με άτομα μέσα και φουλ τη μπαγκαζιέρα δε το συζητώ καν!). Έχω τύχει 525 σε φανάρι, ξεκίνησα με καρφωτές 1η, 2α ήμουν μπροστά, αλλά μόλις κούμπωσε την τρίτη το BMW μου έφυγε άνετα, δυστυχώς αν και έχει σκάρτα 200 άλογα. 

 

Με το πρόγραμμα πόσα παραπάνω από 210 άλογα μπρορώ να κερδίσω;

 

Και εδώ έρχεται και το πικρό σημείο της υπόθεσης. Το 2010 έδωσα ένα α ποσό να αγοράσω το golf και ένας μπορεί σήμερα με τρία χιλιάρικα (κατά πολύ λιγότερο του α ποσού) μπορεί να πάρει μια Ε34 ή Ε36 και να μου κάνει πλάκα.

τωρα δε μιλας σοβαρα....εμεις κανουμε πλακα σε πορσε περασμενης γενιας!!δεν εχει να λεει αυτο!ποτε το ε36 δεν προκειται να στριψει η να βελτιωθει τοσο ευκολα οσο το gti σου!φυσικα να μην μιλησω για ασφαλεια η για ποιοτητα (τα εχω και 2 στην οικογενεια κ ξερω)...

Edited by Συριωτης Νικος
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 εγω τοτε με τη μανα μου μεσα που γυρναει και μου λεει...''καλα τα βαζεις με bmw τι περιμενεις??'' α ρε μανα τι να σου εξηγω τωρα....!

έλιωσα στο γέλιο!!! Φοβερή η μάνα!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

έλιωσα στο γέλιο!!! Φοβερή η μάνα!!!

ναι ναι τωρα να τη δεις που καθε φορα που ανοιγω απλωνεται σαν το χταποδι να πιαστει απ οπου βρει!!!τωρα δε τα λεει αυτα!!!χεχεχεχεχε!!!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

ναι ναι τωρα να τη δεις που καθε φορα που ανοιγω απλωνεται σαν το χταποδι να πιαστει απ οπου βρει!!!τωρα δε τα λεει αυτα!!!χεχεχεχεχε!!!

χαχαχαχα απλωνεται σαν χταποδι για να πιαστει απο οπου βρει. κλαιω... ωραιος.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ 1400 με 1700 κιλά. Βάλε τώρα γεμάτο ρεζερβουάρ (νομίζω 80άρι ή 90άρι έχουν), οδηγό με νορμάλ βάρος 80 κιλά, φαρδιά λάστιχα μπρος-πίσω (τα πίσω ήταν από 255 και πάνω), όλο και κάτι θα υπάρχει στο πορτ μπαγκαζ και έφτασες αισίως τους 2 τόνους (καλά με άτομα μέσα και φουλ τη μπαγκαζιέρα δε το συζητώ καν!). Έχω τύχει 525 σε φανάρι, ξεκίνησα με καρφωτές 1η, 2α ήμουν μπροστά, αλλά μόλις κούμπωσε την τρίτη το BMW μου έφυγε άνετα, δυστυχώς αν και έχει σκάρτα 200 άλογα.

Με το πρόγραμμα πόσα παραπάνω από 210 άλογα μπρορώ να κερδίσω;

Και εδώ έρχεται και το πικρό σημείο της υπόθεσης. Το 2010 έδωσα ένα α ποσό να αγοράσω το golf και ένας μπορεί σήμερα με τρία χιλιάρικα (κατά πολύ λιγότερο του α ποσού) μπορεί να πάρει μια Ε34 ή Ε36 και να μου κάνει πλάκα.

Αν σκεφτεις οτι το golf σου ειναι γυρω στα 1350+οδηγο+60 λιτρα βενζινη;)

Βαλε ενα προγραμμα,θα φτασεις περιπου 260 και 40 κιλα ροπη.

Μετα αλλαζεις κατηγορια.

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι τωρα να τη δεις που καθε φορα που ανοιγω απλωνεται σαν το χταποδι να πιαστει απ οπου βρει!!!τωρα δε τα λεει αυτα!!!χεχεχεχεχε!!!

Η δική μου, μου έκανε "παρατήρηση" για τον ήχο που ακούγεται από το φίλτρο αέρα που είναι σαν να ξεφυσά ... Μου είπε, γιατί το δικό σου κάνει γκουχ - γκουχ και των άλλων δεν κάνουν έτσι? 

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου, μου έκανε "παρατήρηση" για τον ήχο που ακούγεται από το φίλτρο αέρα που είναι σαν να ξεφυσά ... Μου είπε, γιατί το δικό σου κάνει γκουχ - γκουχ και των άλλων δεν κάνουν έτσι? 

κολλησε γριπη τα τουρμπατα δεν εχουν καλο ανοσοποιητικο!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι ναι τωρα να τη δεις που καθε φορα που ανοιγω απλωνεται σαν το χταποδι να πιαστει απ οπου βρει!!!τωρα δε τα λεει αυτα!!!χεχεχεχεχε!!!

Όπως κάνω εγώ στο Navara ενός φίλου που νομίζει ότι έχει 350Ζ και το βάζει με τα όσα.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχην να ξερεις οτι αν ανοιξεις με 525 34αρα η 525 η 528 39αρα και εφοσον φυσικα ξερεις να οδηγεις το αμαξι σου.δεν προκειτε να σε περασει ΠΟΤΕ!αυτο απο την πειρα μου με ακομα το 5αρι gti που ειχα.με το 6αρι δεν το χαρικα σχεδον καθολου μαμα αλλα ητανε σιγουρα λιγο πιο γρηγορο απο το 5αρι.τωρα σαν πρωτο σταδιο στα 275 περιπου με 330 92αρα απλα δεν υπαρχει συγκριση. τωρα για 335 σιγουρα μας ριχνει ξυλο.το πενταρι για να σε περασει τοσο ανετα σιγουρα ητανε μ5 το μοτερ.η κατι εξισου δυνατο.Ενα τελευταιο παραδειγμα για αν καταλαβεις οτι δεν υστερεις στα ψιλα!Πριν κανα δυο χρονια ειχα ενα mercedes c55 amg 5500cc 370 hp.Εκανα ανοιγμα με το μελος drkostas τον γιατρο οσοι τον ξερουν με αυτον να εχει 5αρι κ04 χωρις αντλια γυρο στα 330.ανοιξαμε απο σταση μεχρι 260 το γκολφ μπροστα.ανοιξαμε απο ρολλ δευτερες μεχρι 260 το γκολφ μπροστα.ανοιξαμε τεταρτες χαμηλες με χρι τερμα,το γκολφ μπροστα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας κι από εμένα!

Με λένε Νίκο είμαι από Θεσ/νίκη και έχω ένα 2λιτρο GTI του 2010.

Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν στην Εγατία και πήγαινα από Θεσ/νικη Ιωάννινα. Πήγαινα σταθερά με 150 και βλέπω μπροστά μου ένα BMW E34 που πήγαινε σίγουρα πιο αργά γιατί το πλησίαζα. Βγαίνω στην αριστερή τέρμα λωρίδα να προσπεράσω και ο τύπος πατάει γκάζι και εξαφανίζεται. Μου την έδωσε λίγο αυτό και είπα να ακολουθήω μιας και ο δρόμος δεν είχε κίνηση. Έφτασα περίπου στα 220 αλλά η απόσταση ολοένα και μεγάλωνε. Πιο πάνω η επιτάχυσνη μου είναι σχεδόν μηδενική και έτσι το παράτησα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το εξής. Πώς γίνεται με 210 άλογα και σαφώς ελαφρύτερο και κατά πολύ νεότερο αμάξι (η Ε34 είναι σχεδόν 2 τόνους και είναι αμάξι εικοσαετίας και βάλε) να μην μπορώ να ακολυθήσω ;;; Εκτός αν ήμουν τόσο άτυχος και έπεσα πάνω σε Μ5 :sorry: Επίσης το BMW δεν φαινόταν ουτε ακουγόταν φτιαγμένο με τούρμπο κτλ ...

Περιμένω και τις δικές σας απόψεις επι του θέματος!

Θυμασαι χρωμα; Μαυρο ηταν;

Link to comment
Share on other sites

Θυμασαι χρωμα; Μαυρο ηταν;

Αν αναφέρεσε στην Ε34, είχε λευκό χρώμα και πινακίδες Θεσ/νικης (ΝΙΟ - ####).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.