Jump to content
S8N

Golf 5/6 - Αναβάθμιση Φρενών Tsi Και Gti Σε S3/r32 [345mm από R32]

Recommended Posts

Επειδή αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχαμε οι GTIάκηδες τη μεγάλη Τετάρτη και επειδή είχα ψάξει για τους κωδικούς των ανταλλακτικών, το παραθέτω εδώ:

Παρακάτω αναφέρονται όλοι οι κωδικοί των ανταλλακτικών για να τοποθετήσετε τα φρένα (μπρος & πίσω) του MkV R32. Είναι ίδια με του νέου S3 αν εξαιρέσετε τη δαγκάνα η οποία στο Audi φέρει το λογότυπο του S3. Το κομμάτι αυτό όμως είναι πρόσθετο και μπορείτε κάλλιστα να το παραγγείλετε, να το βάψετε και να τοποθετήσετε ενα decal της επιλογής σας (VW Motorsport, R, κλπ)...

Οι διαστάσεις είναι:

Μπροστά: 345mm x 30mm (13.38" x 1.18") Διπλοί αεριζόμενοι με μονοπίστονες δαγκάνες.

Πίσω: 310mm x 22mm (12.2" x .86") Διπλοί αεριζόμενοι με μονοπίστονες δαγκάνες.

Μπαίνουν κατ' ευθείαν χωρίς μετατροπές. Απαιτούν 18άρα ζάντα και νέα σωληνάκια (πιο μακρυά) τα οποία φαντάζομαι οι περισσότεροι θα άλλαζαν για να τοποθετήσουν αεροπορικού τύπου. Μοναδικό πρόβλημα το μπλε χρώμα τους που δεν ταιριάζει σε όλα τα γούστα. Είναι μια καλή λύση που δεν επηρεάζει πολύ το ABS όπως άλλα big brake kits. Ελπίζω να βοηθήσει τους όποιους ενδιαφερόμενους, εγώ σκέφτομαι να προχωρήσω σύντομα στην αγορά και τοποθέτησή τους. Η συνολική τιμή είναι κοντά στα 1.900 Ευρώ (δεν έχω τιμή για τους μπροστινούς δίσκους όμως).

ΚΩΔΙΚΟΣ | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΤΙΜΗ (ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΟΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ)

ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ

1Κ0 615 123 G | BRAKE CALIPER HOUSING LEFT BLUE | 1 | 245,35

1Κ0 615 124 G | BRAKE CALIPER HOUSING RIGHT BLUE | 1 | 226,86

1K0 615 125 F | CALIPER CARRIER BLUE | 2 | 258,50

4F0 615 269 | RETAINING SPRING | 2 | 23,98

1K0 615 311 C | SPLASH SHIELD FOR BRAKE DISK LEFT | 1 | 6,24

1K0 615 312 C | SPLASH SHIELD FOR BRAKE DISK RIGHT | 1 | 11,13

1Κ0 698 151 Β | 1 SET BRAKE PADS WITH WEAR INDICATOR | 1 | 109,08

1K0 615 301 M | BRAKE DISK VENTILATED 345X30 5/112 | 2 | ???,??

ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ

1K0 615 423 G | BRAKE CALIPER HOUSING LEFT BLUE | 1 | 162,56

1K0 615 424 G | BRAKE CALIPER HOUSING RIGHT BLUE | 1 | 162,56

1K0 615 425 G | BRAKE CARRIER WITH PAD RETAINING LEFT BLUE | 1 | 54,42

1K0 615 426 G | BRAKE CARRIER WITH PAD RETAINING RIGHT BLUE | 1 | 54,42

1K0 615 601 N | BRAKE DISK VENTILATED 310Χ22 5/112 | 2 | 138,52

1K0 615 611 S | SPLASH SHIELD FOR BRAKE DISK LEFT | 1 | 15,65

1K0 615 612 S | SPLASH SHIELD FOR BRAKE DISK RIGHT | 1 | 21,90

1K0 698 451 E | 1 SET BRAKE PADS | 1 | 78,35

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή επιλογή αναβάθμισης (για όσους δέν θέλουν να κάνουν τροποποιήσεις).

Προσωπική άποψη ... τα πίσω φρένα δέν είναι απαραίτητα.

Ακόμη και επώνυμες εταιρίες που πουλάνε aftermarket kit ... δέν τα αλλάζουν.

Με λίγο ψάξιμο και υπομονή μπορεί να βρεθούν στο e-bay σε πολύ καλή τιμή.

Φρένα R32

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή επιλογή αναβάθμισης (για όσους δέν θέλουν να κάνουν τροποποιήσεις).

Προσωπική άποψη ... τα πίσω φρένα δέν είναι απαραίτητα.

Ακόμη και επώνυμες εταιρίες που πουλάνε aftermarket kit ... δέν τα αλλάζουν.

Με λίγο ψάξιμο και υπομονή μπορεί να βρεθούν στο e-bay σε πολύ καλή τιμή.

Φρένα R32

Μακάρι να ήταν έτσι εύκολα...

Ο συγκεκριμένος κύριος άν θυμάμαι καλά ήθελε και 100+ Ευρώ να τα στείλει Ελλάδα....

¶ν ήμασταν σε άλλη χώρα ίσως να είχε νόημα....

Link to comment
Share on other sites

Έχω παντως μια εντύπωση ,οτι οι πίσω δαγκάνες είναι ίδιες , με εξαίρεση το brake carrier.,δλδ

Η δικιά μας δαγκάνα έχει Pn:1k0 615 423 F

Tου R32 : 1k0 615 423 G

To brake carrier , έχει διαφορετικό Retaining Pin ,Που δεν το δίνουν σκέτο και νομίζω οτι αυτο "ανοίγει τον χωρο στον δίσκο να χωρέσει στην δαγκάνα ΜΑΣ, μιας και η 310 είναι αεριζόμενη , αλλα οχι η 286 που φοράμε....Ακόμα και τα 2 συστήματα είναι της LUCAS.

¨Οσο για τα μπροστά , μπορούμε να πάρουμε του LEON Cupra που είναι έτοιμα βαμένα σε κόκκινο και υπάρχει μια περίπτωση να είναι και φθηνότερα(Χλωμό) από μια αντιπροσωπεία φαβε..Αλλα μήπως αυτα είναι οριακά για 300+ αλογα?Μήπως είναι πεταμένα λεφτα σε περίπτωση που θές να βάλεις ένα ΒΤ?

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Eγω αυτο που θελω να μαθω ειναι οτι, θα εχει τοσο καλυτερο φρεναρισμα απο τα μαμα gti?

Αξιζει τον κοπο? Το λεω, γιατι απο οτι διαβασα, ειναι μονοπιστονα και του r32.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ήταν έτσι εύκολα...

Ο συγκεκριμένος κύριος άν θυμάμαι καλά ήθελε και 100+ Ευρώ να τα στείλει Ελλάδα....

¶ν ήμασταν σε άλλη χώρα ίσως να είχε νόημα....

38 ευρώ μεταφορικά μου είχε γράψει εμένα.

Επίσης άν την παρακολούθησες την αγγελία...μπήκε 2 φορές ... γιατί στην πρώτη δεν πουλήθηκαν.

Τελικά έκλεισε στα 250 ευρώ .... τζάμπα.

Τρείς αγγελίες για R32 φρένα υπήρξαν το τελευταίο δίμηνο στο ebay.de.

Εμένα δέν με ενδιαφέρουν τα συγκεκριμένα,έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου.

Αν βρώ κάποια αντίστοιχη να σε ειδοποιήσω ? ... σε ενδιαφέρει ?

Link to comment
Share on other sites

Eγω αυτο που θελω να μαθω ειναι οτι, θα εχει τοσο καλυτερο φρεναρισμα απο τα μαμα gti?

Αξιζει τον κοπο? Το λεω, γιατι απο οτι διαβασα, ειναι μονοπιστονα και του r32.

Φυσικά και έχουν αρκετή διαφορά .... αξίζει η αναβάθμιση ... αλλά όχι για τα λεφτά που τα δίνουν εδώ Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι με αυτά τα φρένα έχεις μια λύση bolt on. Τα βάζεις και δουλεύουν. Τώρα αν δουλεύουν 100% όπως τα μαμά, δεν το γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι ότι για GOlf είναι φτιαγμένα, άρα ότι και να προκύψει, αντιμετωπίζεται εύκολα. Και νομίζω ότι είναι αρκετά τα φρένα. Νεοκλή μην ξεχνάς ότι τα φρένα είναι αρκετά για τα 250 άλογα του R, αλλά και για τα παραπανίσια κιλά του λόγο μοτέρ. Οπότε μέχρι 300 νομίζω ότι θα είσαι κύριος, μην σου πω και για παραπάνω άλογα. Βέβαια στα λεφτά που τα δίνουν εδώ, θα προτιμούσα κάτι σε aftermarket λύση.

Link to comment
Share on other sites

αφηστε τα φρενα του R για τους tuned GT και ΤSI owners!εσεις κοιτατε προς 10πιστονα μερια αν εχετε σκοπο τα 300+ αλλα μη ξεχνατε και το μπλοκεεεεεεεεε

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

αφηστε τα φρενα του R για τους tuned GT και ΤSI owners!εσεις κοιτατε προς 10πιστονα μερια αν εχετε σκοπο τα 300+ αλλα μη ξεχνατε και το μπλοκεεεεεεεεε

εχω ενα tsi και σκεφτομαι για κατι καλυτερο απο τα μαμα φρενα,δηλαδη αλλαγη και δαγκανας.συγκρινοντας τιμες,τα φρενα του r(με δεδομενα τα 18αρια)και αγορα σαν καινουργια(οχι e-bay που εξαλλου σπανιζουν)με 1.900ε,που για μονοπιστονη δαγκανα ειναι αρκετα .περα απο το συγκεκριμενο κιτ υπαρχει κατι αλλο σε ολοκληρομενο κιτακι?brembo,galfer ktl?

Edited by viaGRa
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ βρίσκεις από Brembo μέχρι... Endless αλλά πρέπει να βάλεις κάποιο κιτ που α) να είναι σωστά καλιμπραρισμένο για το ABS του αυτοκινήτου σου και να επαρκεί η αντλία φρένων και β) να έχει αναλώσιμα τα οποία να μπορείς να βρεις εύκολα και γρήγορα στην Ελληνική αγορά και κυρίως σχετικά οικονομικά.

Μπροστινά κιτ φρένων θα βρεις κοντά στην τιμή που κάνουν τα καινούργια φρένα του R32 μπρος-πίσω. Έχω κακή εμπειρία από Tarox (6-πίστονα) και Galfer (4-πίστονα) στο παρελθόν. Στο ΤΤ μου φορούσα το κιτ της ECS με δαγκάνες-τακάκια-αισθητήρες-δίσκους από 993 Turbo 4. Ήταν εξαιρετικά και όταν ήθελα αναλώσιμα έβρισκα αμέσως μέσω της Porsche (190 ευρώ ο δίσκος, 322x32). Για το Golf αν πραγματικά δε θες τη λύση των R32 θα σου έλεγα να προτιμήσεις Stoptech ή High-Spec. Εξαιρετικά φρένα με ενα προβληματάκι: Τα φέρνει ο Λούης (γνωστός ως πιασοκω-Λούης ή Χιούι-Λούη-Ντιούι) και η τιμή είναι τσιμπημένη. Για τα Brembo δεν έχω ακούσει τίποτα αλλά το Gran Turismo Junior για τα S3/TT προηγούμενής γενιάς είχε πρόβλημα με τους δίσκους και έχασα την εμπιστοσύνη μου. Επίσης, για κάποιον λόγο έξω έρχεται με πλευστούς δίσκους ενώ εδώ με monoblock. Λαμογιές της αντιπροσωπείας? Ποιος ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα tsi και σκεφτομαι για κατι καλυτερο απο τα μαμα φρενα,δηλαδη αλλαγη και δαγκανας.συγκρινοντας τιμες,τα φρενα του r(με δεδομενα τα 18αρια)και αγορα σαν καινουργια(οχι e-bay που εξαλλου σπανιζουν)με 1.900ε,που για μονοπιστονη δαγκανα ειναι αρκετα .περα απο το συγκεκριμενο κιτ υπαρχει κατι αλλο σε ολοκληρομενο κιτακι?brembo,galfer ktl?

λογικα ειχες την δαγκανα την β28 που ειχα και εγω της tar-ox σε αλλο no-vag αμαξι.τα brembo εχουν καλη ποιοτητα αλλα δυστυχως μονο καποιες ακριβες σειρες.για τα galfer δεν εχω αποψη απλα ακουγεται οτι ειναι τιμια με λιγα προβληματακια που εχουν απ οτι καταλαβα ολα τα κιτακια με Low budjet(το φτηνο το κρεας το τρωνε τα σκυλια)αλλα πιστευω οτι ολα αυτα θα ειναι πολυ καλυτερα απο τα μαμα που πραγματικα ειναι για κλαματα ακομα και με τα 140 αλογα του tsi.

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ πω και μια αλλη ιδεα την οποια σκεφτομαι να κανω στο Cupraki μου?

Τους 345χ30 δισκους οπως ηδη ειναι 2 6πιστονες δαγκανες (Brembo απο Porshe Cayenne ας πουμε) πανω τους με ανταπτορες κτλ κτλ το οποιο θεωρω πως θα ειναι εξαιρετικο σαν value for money σε συνδιασμο με αποτελεσμα.

Πως σας φαινεται σαν ιδεα?

Link to comment
Share on other sites

σαν ιδεα ακουγεται πολυ καλη σε εσενα που εχεις δισκους ηδη.απλα εχεις 2-3 προβληματα.κατα 90% θα ειναι μεταχειρες οι δαγκανες απο porsche το ιδιο και τα τακακια(τα τακακια 14mm νομιζω εχουν μηκος υπολογιζε πανω απο 250ε.

λογικα εσυ πρεπει να εχεις μονομπλοκ δισκους και 18αρες αναγκαστικα.

με 17αρες μεχρι 330mm μπορεις...... και οχι παντα!

το κοστος τωρα ειναι το βασικο.εχοντας δαγκανα τακακι μεταχειρο δισκους(οχι για εσενα που εχεις ηδη)και ανταπτορα εισαι πανω απο 2500ε πιστευω πολυ ανετα.ακομα περισσοτερο αν εχεις ορεξη να παρεις διαιρουμενους δισκους με καμπανα απο ergal που λογικα θα υπαρχει ετοιμη στο εμποριο.τοτε φυσικα μιλαμε για πανω απο 2500 πολυ χαλαρα :D

και μιλαμε μονο για μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω κι εγώ πως με 345 δίσκο θα έχεις μέρος της επιφανείας του τακακιού που δε θα πατάει στον δίσκο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τριβές και θόρυβο. Έχω πολύ καλό φίλο με το Stg V της ECS σε S3 και ο δίσκος ήταν 355x34. Η δαγκάνα είναι τεράστια και δε έχεις μεγάλες επιλογές σε δίσκο. Επίσης, και αυτό είναι το σημαντικότερο, φαντάσου τι θα κάνεις στην κατανομή φρένων με τετοιο κιτ! Πίστεψέ με, το ABS θα μπαίνει τόσο συχνά που μάλλον χειρότερο φρένο θα έχεις. Εγώ δε θα ξεχάσω ποτέ ενα φρενάρισμα που έκανα στις Θερμοπύλες όταν μου πετάχτηκε φορτηγό από το αντίθετο ρεύμα... Στα 160 μπήκε ABS και τα είδα όλα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά με το DSG είσαι συνεχώς πάνω στα φρένα κι έτσι τα κουράζω εύκολα. Είμαι συνηθισμένος κι από το ΤΤ που είχα τα τέρατα της Turbo 4. Πάντως ο υπεύθυνος συνεργείου στον Γρατσία έχει του νέου S3 στο GTI του και η διαφορά σε αίσθηση πεντάλ και αποτελεσματικότητα είναι μεγάλη. Ειλικρινά δεν το περίμενα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω, για' αυτό το έγραψα κι εδώ. Νεοκλή πες στον Θεοδώρου να το δεις, είναι τεράστια η διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

:huh:

Mου λέγανε για εσένα , ΠΑΛΙ , μα τι γίνεται τελος παντων?Έχεις γίνει διάσιμος :(...

Και αυτοι δε , σαν το γύφτικο σκερπάνι κοκκορεύονται , "και εμείς 'εχουμε βάλει κοολερ S3 σε gti και αλλα τέτοια διάφορα"Και το κίτ της votex είναι μακράν το καλυτερο....Μα έλεος με τον πόνο μου παίζουν????¨χαχαχαχαχχαχ

Πάω να γράψω τώρα και σκέφτομαι για φρενα, τουρμπίνες και βοδυκιτς , να δω τι θα του γράψω....

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι 4πιστονα.

Λόγω μεγέθους της δαγκάνας νόμιζα ότι φορούσε εργοστασιακά 4πίστονα...

Πάντως ο δίσκος είναι θηριώδης 17"

Πάντως δεδομένου του κόστους θα μπορούσαν να βάλουν τετραπίστονα. Με τη βελτίωση ειδικά που θα φάει το S3 θε χρειαστούν σίγουρα. :D

Link to comment
Share on other sites

σαν ιδεα ακουγεται πολυ καλη σε εσενα που εχεις δισκους ηδη.απλα εχεις 2-3 προβληματα.κατα 90% θα ειναι μεταχειρες οι δαγκανες απο porsche το ιδιο και τα τακακια(τα τακακια 14mm νομιζω εχουν μηκος υπολογιζε πανω απο 250ε.

λογικα εσυ πρεπει να εχεις μονομπλοκ δισκους και 18αρες αναγκαστικα.

Αποτι κοιταξα στο ΕΤΚΑ μου εβγαζε τιμη για τους δισκους περιπου στα 150Ε τον ενα, τιμη που θεωρω νορμαλ αν σκεφτουμε το τεραστιο πραγματικα μεγεθος τους αλλα κυριως παχος τους.

Τι προβληματα υπαρχουν απο το γεγονος οτι θα ειναι μεταχειρισμενες οι δαγκανες, εκτος απο την μαλλον αναγκαια αγορα καινουργιων τακακιων?

Να συμπληρώσω κι εγώ πως με 345 δίσκο θα έχεις μέρος της επιφανείας του τακακιού που δε θα πατάει στον δίσκο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τριβές και θόρυβο. Έχω πολύ καλό φίλο με το Stg V της ECS σε S3 και ο δίσκος ήταν 355x34. Η δαγκάνα είναι τεράστια και δε έχεις μεγάλες επιλογές σε δίσκο. Επίσης, και αυτό είναι το σημαντικότερο, φαντάσου τι θα κάνεις στην κατανομή φρένων με τετοιο κιτ! Πίστεψέ με, το ABS θα μπαίνει τόσο συχνά που μάλλον χειρότερο φρένο θα έχεις. Εγώ δε θα ξεχάσω ποτέ ενα φρενάρισμα που έκανα στις Θερμοπύλες όταν μου πετάχτηκε φορτηγό από το αντίθετο ρεύμα... Στα 160 μπήκε ABS και τα είδα όλα.

Τι εννοεις οτι μερος της επιφανειας του τακακιου δεν θα παταει στον δισκο?

Η δαγκανα ειναι τεραστια και δεν εχεις μεγαλες επιλογες σε δισκο? ???????

Μου το ειπε και ενας φιλος φρενας για το ABS, βεβαια οπως ειπα και σε εκεινον εχω προσεξει το εξης. Οτι οπως ειναι μαμα τα φρενα τωρα σε χαμηλες ταχυτητες σχεδον δεν ενεργοποιειται ποτε το το ABS και αφηνει πολυ μεγαλο ποσοστο μπλοκαρισματος μεχρι να επεμβει...

Η σκεψη μου ειναι οτι επειδη δεν θα εχουν ιδιαιτερη διαφορα στα λιγα χιλιομετρα δεν θα εχω ιδιαιτερο προβλημα και θα "αυτορυθμιστει" μονο του

"και εμείς 'εχουμε βάλει κοολερ S3 σε gti και αλλα τέτοια διάφορα"

Το cooler tou S3 μπαινει στο GTi bolt on η χρειαζεται αλλαγες σε σωληνωσεις κτλ κτλ γιατι αποτι ειδα στο ΕΤΚΑ εχει αλλους κωδικους για τις σωληνωσεις που καταληγουν στο intercooler.

Αν ναι, το εχει κανει καποιος αξιζει σαν μετατροπη?

Σορρυ για το τελευταιο ΟΦΦΤΟΠΙΚ αλλα με ενδιαφερει αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.