Jump to content
S8N

Golf 5/6 - Αναβάθμιση Φρενών Tsi Και Gti Σε S3/r32 [345mm από R32]

Recommended Posts

Βάλε του R32/S3 και τελείωνε χωρίς πολλά πολλά. Συμβατότητα 100% και φρένο συνέχεια ακόμα και κρύο, χωρίς τριξίματα

ετσι ακριβως ειναι γιατι και εγω στην αρχη εψαχνα διαφορες μαρκες και βρηκα σε παρα πολυ καλες τιμες αλλα μετα μου ειπαν ατομα που ειχαν βαλει απο αυτα τα φρενα και ειχαν ολο προβληματα (στραβωμα δισκου με το παραμικρο,τριξιματα,θοριβο στο φρεναρισμα)και για αυτο αποφασησα και εβαλα αυτα που εχω.τωρα αν ειναι αληθεια η ψεματα δεν το γνωριζω παντος αν ειναι καποιος να βαλει απο αυτα τα φρενα ας την ψαξει λιγο.
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αναβαθμίσω τα πίσω φρένα στο Golf 5 tsi 140 με του S3 (310mm) Έχω ήδη τα πίσω φρένα από το gti (286mm). Άμα αλλάξω τισ βάσεις από τις δαγκάνες με αυτές του S3 θα πάρει τους δίσκους (310mm) ή θα πρέπει να πάρω έτοιμα πίσω φρένα?

Link to comment
Share on other sites

Άλλος ο δίσκος με πάχος 12mm και άλλος αυτός με 22mm εάν δεν κάνω λάθος......ΔΕΝ θα χωράνε.

 

 

Πολύ σωστός φίλε μου. Πως μου ξέφυγε αυτό. Τώρα το τσέκαρα. Έχουν 10mm διαφορά στο πάχος. Άρκετά μεγάλη. Μάλλον θα πρέπει να τα βρω κομπλε. Και είναι και δυσέβρετα την τύχη μου μέσα.

Link to comment
Share on other sites

το'χω ψαξει κι εγω φιλε μου να βαλω απο επετικο φρενα πισω αλλα θελει δισκους δαγκανες, γιατι ειναι διπλος αεριζομενος, οι δισκοι φθηνοι ειναι, οι δαγκανες ειναι ακριβες. οποτε σιγα σιγα μαζευουμε χρηματα για δαγκανες. μεταχειρισμενες εννοειται.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι μετάχειρες r32 πίσω δύσκολα τις βρίσκεις και άμα τις βρεις, θα τις πληρώσεις ακριβά.

οχι R32. μιλαω για το 4αρι το επετιακο το 20vt με τα 180 ps. φοραει αεριζομενους πισω. απο το R32 απο οτι ξερω δε μπαινουν οι δαγκανες γιατι εχουν αλλες βασεις λογο της τετρακινησης.

Link to comment
Share on other sites

Για να θες να τα αλλάξεις έχεις μεράκι με το αυτοκίνητο. Απο την άλλη γιατί να χρειάζεσαι πίσω μία διάσταση που έχει το s3 και παρεμπερή με μια ferrari 355? Μήπως να το ξανασκεφτείς. Διότι αν με τα φρένα που έχεις δεν είσαι ικανοποιημένος, μάλλον τα τακάκια, την κατάσταση των δίσκων και το στήσιμο πρέπει να δεις πρώτα

Link to comment
Share on other sites

Για να θες να τα αλλάξεις έχεις μεράκι με το αυτοκίνητο. Απο την άλλη γιατί να χρειάζεσαι πίσω μία διάσταση που έχει το s3 και παρεμπερή με μια ferrari 355? Μήπως να το ξανασκεφτείς. Διότι αν με τα φρένα που έχεις δεν είσαι ικανοποιημένος, μάλλον τα τακάκια, την κατάσταση των δίσκων και το στήσιμο πρέπει να δεις πρώτα

 

Από την στιγμή που αναβάθμισα το αυτοκίνητο από τα 140ps πήγε στα περίπου 210ps πρέπει να αναβαθμίσω και τα φρένα μου γιατί το αμάξι με τα 288mm τώρα απλά δεν έχει φρένα (μ'άρέσουν και λίγο παραπάνω και τα στροφιλίκια :p ). Έχω ήδη πάρει του s3 345mm μπροστά και θέλω τώρα και τα πίσω. Ή θα κάνουμε ολόκληρη και σωστή δουλειά ή δεν θα κάνουμε τίποτα. Δηλαδή αφού το αμάξι ανέβηκε σε ιπποδύναμη θα πρέπει να βάλω και τα σωστά φρένα και όχι να ψάχνομαι πως θα πάω στο stage 2 για να πάρω ακόμα καμιά 10άριά άλογα. Από την άλλη αν και το έχω ξαναπεί θέλω στο αμάξι μου να βάζω τα καλύτερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μα δν κανουν οι δισκοι τη διαφορα στο φρεναρισμα αλλα οι δαγκανες....ειδικα για μπροστα βαζεις τετραπιστονα με δισκους πιο μικρους απο του s3 που πηρες εσυ...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω κι εγώ... Το S3 έχει μεν 345 αλλά έχει τεράστιες διαφορές από το tsi που θα φτάσει τα 210-220 άλογα.. Βάρος θέλεις, 4κίνηση θέλεις, δύναμη θέλεις, οι διαφορές είναι εμφανείς...  Η καλύτερη και αποδοτικότερη λύση είναι 4pot με 312 δίσκο εμπρός και τα φρένα του GTI πίσω  για ένα αυτοκίνητο όπως στην περίπτωση σου...  Τώρα ο καθένας με τα χρήματα του βάζει ότι θέλει, ασχέτως αν το κάνει για την ιδέα και μόνο οτι φοράει τα καλύτερα ή για το μάτι να φαίνονται σαν ταυροκαθάψια...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω κι εγώ... Το S3 έχει μεν 345 αλλά έχει τεράστιες διαφορές από το tsi που θα φτάσει τα 210-220 άλογα.. Βάρος θέλεις, 4κίνηση θέλεις, δύναμη θέλεις, οι διαφορές είναι εμφανείς...  Η καλύτερη και αποδοτικότερη λύση είναι 4pot με 312 δίσκο εμπρός και τα φρένα του GTI πίσω  για ένα αυτοκίνητο όπως στην περίπτωση σου...  Τώρα ο καθένας με τα χρήματα του βάζει ότι θέλει, ασχέτως αν το κάνει για την ιδέα και μόνο οτι φοράει τα καλύτερα ή για το μάτι να φαίνονται σαν ταυροκαθάψια...

 

 

Προσωπικά έχω οδηγήσει Golf  με τα φρένα από S3 και έμεινα ικανοποιημένος με το παραπάνω με την απόδοσή τους. Έτσι προχώρησα και στην αγορά τους. Το ποσό που δαπάνησα για δαγκάνες, δίσκους, τακάκια και τις κιθάρες ήταν 400 ευρώ. Για τα αντοίστιχα τετραπίστονα με 312 θα ήθελα τα διπλάσια. Επίσης το βάρος πραγματικά δεν με νοιάζει. Δεν οδηγάω σε πίστα να με ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα γιατί η διαφορά είναι μικρή. Επίσης τα φρένα του S3 είναι bolt on, για τα brembo εκτός από την οικονομική επιβάρυνση θέλει να κάνεις και ανταπτορες σε greek μάστορα που πλέον δεν τους εμπιστεύομαι. Προσωπικά δεν πρόκειται να βάλω ποτέ πράγμα που δεν είναι bolt on και είναι πατέντα ή μετατροπή ειδικά σε φρένα. Είναι θέμα ασφαλείας... Τέλος για την εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό για τον καθένα να κάνει ότι θέλει.

Edited by john30
Link to comment
Share on other sites

Δε με κατάλαβες, αναφερόμενος στο βάρος εννοώ οτι είναι βαρύτερο και με διαφορετική κατανομή έναντι του Golf tsi ...  Το ίδιο γίνεται και με τα πισωκίνητα, αν έχεις παρατηρήσει, τα οποία έχουν μεγάλα σχετικά φρένα ακόμη πίσω.... Εν πάσει περιπτώσει, με τα χρήματα του ο καθένας κάνει οτι νομίζει καλύτερο για το αυτοκίνητο του...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω οδηγήσει Golf  με τα φρένα από S3 και έμεινα ικανοποιημένος με το παραπάνω με την απόδοσή τους. Έτσι προχώρησα και στην αγορά τους. Το ποσό που δαπάνησα για δαγκάνες, δίσκους, τακάκια και τις κιθάρες ήταν 400 ευρώ. Για τα αντοίστιχα τετραπίστονα με 312 θα ήθελα τα διπλάσια. Επίσης το βάρος πραγματικά δεν με νοιάζει. Δεν οδηγάω σε πίστα να με ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα γιατί η διαφορά είναι μικρή. Επίσης τα φρένα του S3 είναι bolt on, για τα brembo εκτός από την οικονομική επιβάρυνση θέλει να κάνεις και ανταπτορες σε greek μάστορα που πλέον δεν τους εμπιστεύομαι. Προσωπικά δεν πρόκειται να βάλω ποτέ πράγμα που δεν είναι bolt on και είναι πατέντα ή μετατροπή ειδικά σε φρένα. Είναι θέμα ασφαλείας... Τέλος για την εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό για τον καθένα να κάνει ότι θέλει.

οταν λες για τα brembo εννοεις μονο δισκους, ετσι? γιατι ολο το κιτ της brembo τα εχει ολα μεσα στο κουτι του.

Link to comment
Share on other sites

Για την συφκεκριμένη μετατροπή δεν είναι έτοιμο κιτ αλλά αγοράζεις εσύ όλα τα απαραίτητα όπως π.χ αγοράζεις δαγκάνες, κατασκευάζεις αντάπτορες. Ο φίλος παραπάνω εννοούσε αυτήν την μετατροπή  http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47705 .

Link to comment
Share on other sites

Για την συφκεκριμένη μετατροπή δεν είναι έτοιμο κιτ αλλά αγοράζεις εσύ όλα τα απαραίτητα όπως π.χ αγοράζεις δαγκάνες, κατασκευάζεις αντάπτορες. Ο φίλος παραπάνω εννοούσε αυτήν την μετατροπή  http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47705 .

ok, γιατι εγω νομιζα ολο το κιτ. δισκους, δαγκανες, σωλινακια, ανταπτορες.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Γιάννη,

 

Σε ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου Golf V Tsi (233ps τότε) είχα προχωρήσεις στις εξής αλλαγές, για να σε βοηθήσω:

 

1. 288 -> αλλαγή σε σετ 312 εμπρός κομπλέ καινούργιο.

2. 312 -> αλλαγή σε σετ 345 R32 εμπρός καινούργιο.

 

Με την αύξηση στους 265ps

 

3. 256 -> αλλαγή σε σετ 286mm πίσω μεταχειρισμένο με καινούργια τακάκια, σωληνάκια.

 

Υγρά πάντα Motul RBF ή ΑΤΕ Blue Racing.

 

Η αλλαγή από το 1-> 2 (288->312) ήταν και η πιο σημαντική. Έδωσε τη δύναμη που έλειπε. Σε αυτό το στάδιο που είσαι και αν δεν το κυνηγάς δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι τα πίσω φρένα στα 286mm

 

Τα πίσω φρένα που έβαλα, βοήθησαν σε φρεναρίσματα από πολλά χλμ 200+, δεν θα καταλάβεις μεγάλες διαφορές σε νορμάλ ταχύτητες.

 

Σκέφτηκα και γω να τα βάλω αλλά ήθελα πρώτα να δοκιμάσω και το setup 345/286 καθώς και σε οδήγηση με Cupra έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.

 

Συμπερασματικά:

 

Έχε υπόψη ότι το Leon Cupra έβγαινε με το setup 345-286 εμπρός πίσω και το S3/R32 με 345-310, λόγω βάρους κυρίως, 4κίνησης κλπ.

Αν βρείς τα 286mm βάλτα, αν όχι πάλι μείνε με τα 345 εμπρός και τα είσαι μια χαρά.

Τα πολύ μεγάλα φρένα, αυτού του είδους(εργοστασιακά), φαίνονται ιδιαίτερα σε διάρκεια - αντοχή και σε μεγάλες ταχύτητες. 

 

 

Λάβε υπόψη και την άποψη του φίλου Βασίλη, συμφωνώ ότι ένα ωραίο κιτ στα 312-330mm ελαφρύ και αξιόπιστο είναι ότι πρέπει για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Δεν σου κρύβω ότι αν δεν φοβόμουνα κυρίως θέματα συμβατότητας - φιλικότητας στην απλή χρήση θα έβαζα ένα στο Golf.

 

Ότι και να κάνεις, εφόσον επενδύεις στα φρένα πράττεις σωστά και υπέρ της ασφάλειας σου. :db:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Βασικά τα 345 μπροστά είναι υπεραρκετά καθότι στην δοκιμή που έκανα από φρενάρισμα από τα 180 κόντεψαν να μου βγουν τα άντερα. Για πίσω πιστεύω ότι τα 310 είναι υπερβολή και γι'αυτό θα ψάξω για τα 286 που πιστεύω θα τα βρω και πιο εύκολα και σε καλύτερη τιμή. Το θέμα είναι ότι το κυνηγάω το αμάξι ειδικά σε στροφές γι'αυτό και είμαι λίγο απαιτητικός για τα φρένα. Η επένδυση στα φρένα είναι η πιο σημαντικότερη μετά από ένα πρόγραμμα γιατί όπως το είπες φρένα = ασφάλεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Τι αναβάθμιση φρενών θα προτείνατε και βασικά τι μπορεί να τοποθετηθεί σε κλασική 17αρα ζαντα τύπου gti; Το αμάξι δεν είναι gti και γνωρίζω οτι μπορει να πάρει τα φρένα του gti. Με τις ίδιες ζάντες και με σχετικά λογικό κόστος κάτι καλύτερο και αξιοπιστο μπορει να πάρει; Διάβασα σε παλιό θέμα οτι κατα 99% χωράνε τα φρένα των s3/r32, ισχύει κάτι τέτοιο ή θέλει ανταπτορες κλπ; Για αναβάθμιση μπρος-πίσω ενδιαφέρομαι.

Edited by drade
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Τι αναβάθμιση φρενών θα προτείνατε και βασικά τι μπορεί να τοποθετηθεί σε κλασική 17αρα ζαντα τύπου gti; Το αμάξι δεν είναι gti και γνωρίζω οτι μπορει να πάρει τα φρένα του gti. Με τις ίδιες ζάντες και με σχετικά λογικό κόστος κάτι καλύτερο και αξιοπιστο μπορει να πάρει; Διάβασα σε παλιό θέμα οτι κατα 99% χωράνε τα φρένα των s3/r32, ισχύει κάτι τέτοιο ή θέλει ανταπτορες κλπ; Για αναβάθμιση μπρος-πίσω ενδιαφέρομαι.

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=15549&page=1 Ρίξε μια ματιά. Όσο για την τοποθέτηση μπαίνουν.

 

ΥΓ.Άλλαξε τον τίτλο του θέματός σου

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι γράφουν ότι θέλει 18αρα ζάντα αλλά από αυτά που διάβασα στην δική μου την ζάντα μπαίνουν και αφήνουν ένα μικρο περιθώριο 2-3 mm, σωστα; Αυτή η στενότητα χώρου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα;

Τι έχει το θέμα; Έκανα κάποιο λάθος που είναι κατά του κανονισμού του φόρουμ;

Link to comment
Share on other sites

να ξερεις ομως οσο πιο μεγαλο το φρενο σε μικρη ζαντα τοσο λιγοτερο αεριζεται/ψυχεται το ξερω γιατι εχω 16αρα με φρενα απο gti.αναβαθμιση μπορεις να κανεις με ενα πολυπιστονο κιτακι δαγκανων με τις ιδιες πλακες που και θα πιανει καλυτερα και θα ψυχεται σωστα.

Link to comment
Share on other sites

Οι δισκοι που φοραει το αμαξι μου, μου φαινονται μικροσκοπικοι και η αποδοση τους ειναι αρκετα μετρια. Η ευκολη λύση ειναι να βαλω του gti αλλα αφου θα τα αλλαξω που θα τα αλλαξω ελεγα να παω σε s3/r32 για να ειναι ακομη καλυτερη η αποδοση. Να προσθεσω οτι προσανατολιζομαι σε μεταχειρισμενα φρενα για λογους οικονομιας οποτε τα κιτακια με τις φαγκανες δεν ξερω αν θα τα βρω ωστόσο εαν εχεις κατι συγκεκριμενο υποψιν σου βαλε καποιον συνδεσμο, αν μπορεις, για να τα δω.

Edited by drade
Link to comment
Share on other sites

Οι δισκοι που φοραει το αμαξι μου, μου φαινονται μικροσκοπικοι και η αποδοση τους ειναι αρκετα μετρια. Η ευκολη λύση ειναι να βαλω του gti αλλα αφου θα τα αλλαξω που θα τα αλλαξω ελεγα να παω σε s3/r32 για να ειναι ακομη καλυτερη η αποδοση. Να προσθεσω οτι προσανατολιζομαι σε μεταχειρισμενα φρενα για λογους οικονομιας οποτε τα κιτακια με τις φαγκανες δεν ξερω αν θα τα βρω ωστόσο εαν εχεις κατι συγκεκριμενο υποψιν σου βαλε καποιον συνδεσμο, αν μπορεις, για να τα δω.

 

Υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα για αναβάθμιση σε φρένα s3/r32 (2 μάλιστα)

Και για αναβάθμιση σε gti 1-2 θέματα πάλι .

Εφόσον κοιτάς για κόστος/απόδοση πήγαινε στου Gti. Για R32 πας παραπάνω.

Πολυπίστονο κιτ αν πάρεις ανεβαίνει το κόστος πάρα πολύ.

 

ΥΓ.Άν πάρεις μεταχειρισμένο, θα σε συμβούλευα να αλλάξεις τακάκια και σωληνάκια με καινούργια ΠΡΙΝ τα βάλεις στο αμάξι σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.