nikdev Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Ναι είναι λιγάκι πιο μικροί οι πίσω δίσκοι στο 6άρι. Κιθάρες μεταχειρισμένες βρίσκεις σε παλιατζίδικό 10-20Ε, μένα σπρεύ αν τις βάψεις μαύρες δεν θα έχεις πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zanis73 Posted March 6, 2017 Report Share Posted March 6, 2017 Και κάτι ακόμη σήμερα τοποθέτησα φρένα μπροστά από s3 και τον άλλο μήνα σκέφτομαι να βάλω τα ίδια και πίσω...είναι καλή επιλογή;;;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 Έχει δοκιμάσει κανείς το κιτ της AP? Υποτίθεται ότι μπαίνει σε εργοστασιακές ζάντες χωρίς προσθήκες και είναι σχεδιασμένο για Road/Fast Road συνθήκες. http://www.jdl-brakes.com/ap-racing-big-brake-kit-vw-golf-mk5-and-mk6-gti-tdi-05-08-330x28-4-pot.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 γενικά δεν είμαι υπέρ πολύ ακριβών λύσεων για τα φρένα, εκτός αν μιλάμε για ιπποδυναμεις πάνω απο +150% και εφόσον ο κατοχος (κακώς) τρέχει υπερβολικά και βλακωδώς συνέχεια, σε δημόσιους δρόμους. Ενα αμάξι με καλή κατασταση αμορτισερ, άριστα λάστιχα και ένα σετ τρυπητων brembo με καλά τακάκια (tarrox, ferodo premier, κλπ) σε όλους τους τροχούς, όταν τα εργοστασιακά παραδώσουν πνευμα, έχει πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα στο φρενάρισμα, ως και 10 - 15 μέτρα διαφορά στο φρενάρισμα 100-0 χ.α.ω. Πολλοί βάζουν κάτι πανάκριβα 4απίστονα και κυκλοφορούν με λαστιχα γουλί ή αμορτισερ 10ετίας ανύπαρκτα, με αποτελεσμα να μην έχει νόημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 13, 2017 Report Share Posted April 13, 2017 Αυτό που με ενδιαφέρει είναι εάν μπαίνει με εργοστασιακά offest ζάντας, γιατί στο site της AP αναφέρει minimum 18" standard wheels. Για παράδειγμα σε 7.5x18 ET51. Θέλω να αποφύγω την αλλαγή ζάντας ή τη χρήση αποστατών. Επίσης υποτίθεται ότι είναι για road χρήση, οπότε λογικά δεν θα έχει θα παρατράγουδα άλλων κιτ που είναι για πιο hardcore χρήση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Σχετικά με τα φρένα 345 από S3/R/R32, όσοι τα έχετε βάλει, καταλάβατε κάτι στη διαφρομή του πεντάλ? Γιατί απ ότι ξέρω το master cylinder στα S3/R/R32 είναι μεγαλύτερο από Golf 5/6 από ή GTI, οπότε λογικά αν κάποιος βάλει μόνο τα φρένα, θα μεγαλώνει λίγο η διαδρομή του φρένου σε σχέση με πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Δεν έχει διαφορά στο πετάλι και το Master Cylinder είναι το ίδιο. Αναβαθμίστε ελεύθερα (αν και δεν τα θεωρώ και τόσο καλή επιλογή)Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 2 hours ago , PiNiOn said: Σχετικά με τα φρένα 345 από S3/R/R32, όσοι τα έχετε βάλει, καταλάβατε κάτι στη διαφρομή του πεντάλ? Γιατί απ ότι ξέρω το master cylinder στα S3/R/R32 είναι μεγαλύτερο από Golf 5/6 από ή GTI, οπότε λογικά αν κάποιος βάλει μόνο τα φρένα, θα μεγαλώνει λίγο η διαδρομή του φρένου σε σχέση με πριν. Όταν φρενάρεις πρώτη φορά, γράψε μου μετά αν έχει μεγαλύτερη διαδρομή 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 (edited) Περίεργο γιατί σε ξένα forum έχουν πολυσέλιδα topic με κουβέντα περί αυτού και όλοι με απλά Golf5/6 αλλάζουν master cylinder με αυτό το setup ή άλλα μεγάλα φρένα π έχουν δαγκάνες με αρκετά μεγαλύτερα έμβολα. http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=48777 No doubt when fitting S3/R32 brakes on a Mk.V GTI (22,22 mm MC) you get increased pedal travel. A bigger MC reduces wheel travel. Both is simple physics.- 22,22 mm (Mk.V GTI) - 23,81 mm (Mk.V R32, Mk.VI GTI, Golf R) - 25,40 mm (RS3 + TT-RS) Sent from my iPhone using Tapatalk Edited April 14, 2017 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Όχι, έχει αναλυθεί και στην Ελλάδα το θέμα. Δεν είναι περίεργο. Εσύ τώρα τρώγεσαι.... Βάλε τα φρένα ΣΩΣΤΑ με ΟΕΜ υλικά και εξαέρωση και υγρά και γράψε μετά feedback. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Εγώ ρώτησα εάν κατάλαβε κάποιος που τα έχει βάλει διαφορά στο πεντάλ, για να δω εάν στην πράξη ισχύει αυτό που διαβάζω. Δεν τρώγομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 @Pinion Όχι δεν ισχύει αυτό που διαβάζεις. Επίσης το τρώγομαι, έχει την έννοια όπως το έγραψα ότι ψάχνεσαι για αγορά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 Ποιοτικά τα S3 μόνο το βάρος τους τα χαλάει. Και δεν χρειάζεσαι τρόμπα. Αλλά εγώ θα κοίταγα για ελαφρύτερα, που ήταν ένας από τους λόγους που επέλεξα τα Αμερικάνικα StopTech big brake, που παίζει να είναι και 1/4 του βάρους των S3. Επίσης υπάρχουν τα AP Racing, Brembo κ.α., αλλά εγώ για τα StopTech πέτυχα καλή προσφορά από Αγγλία στην πόρτα μου πριν 2 χρόνια που δεν μπορούσα να αρνηθώ. Κοίτα λίγο και το θέμα βάρους πάντως, μετράει. Και πάντα ποιοτικά, όχι τσιγκουνιές σε φρένα, λάστιχα και ανάρτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 15, 2017 Report Share Posted April 15, 2017 Stop tech μια κορυφαία επιλογή. Όσο για το αν είναι ποιοτικά τα S3 επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Περίμενα πολύ καλύτερα αποτελέσματα τα οποία δεν έχω. Αν το ήξερα θα είχα πάει απευθείας στα 4pot Brembo Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 Γεια σας, Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι γιατί δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη με την αναζήτηση … Θέλω να αλλάξω Δισκόπλακες & Τακάκια! Μπορώ να βάλω σε 17” ζάντα μεγαλύτερη διάμετρο από το 312 (stock) που έχω τώρα? Υπάρχει κανένα καλό κιτ δισκόπλακες-τακάκια (πχ 330 ή 345 αναλόγως τι χωράει) που να περιέχει και τους αποστάτες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 345 χωράει σε 17αρα ανάλογα τη ζάντα και αν βρίσκει η δαγκάνα στα μπράτσα της Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 1 λεπτό πριν , SkyNet said: 345 χωράει σε 17αρα ανάλογα τη ζάντα και αν βρίσκει η δαγκάνα στα μπράτσα της Sent from my iPad using Tapatalk Η εργοστασιακή ζάντα του GTI MKV… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 Δεν ξέρω φίλε μου για τη συγκεκριμένη ζάντα πρέπει να δοκιμάσεις. Έχω βάλει σε 17αρα 345 πάντως χωράει Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 5 λεπτά πριν , SkyNet said: Δεν ξέρω φίλε μου για τη συγκεκριμένη ζάντα πρέπει να δοκιμάσεις. Έχω βάλει σε 17αρα 345 πάντως χωράει Sent from my iPad using Tapatalk Δεν ξέρω καθόλου τι παίζει και δεν μπορώ στην περιοχή μου να βρω κάτι για δοκιμή είναι μόνο με παραγγελίες κτλ. Στον δρόμο είχα δει ένα GTI Mkv το οποίο είχε δισκόπλακες ίσα με την ζάντα 17”. Οι δισκόπλακες που είχε δεν ήταν τρυπητές/χαρακτές ήταν σαν stock αλλά μεγαλύτερη διάμετρο. Επίσης δεν πρόσεξα εάν είχε αποστάτη στην ζάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...