Jump to content
S8N

Golf 5/6 - Αναβάθμιση Φρενών Tsi Και Gti Σε S3/r32 [345mm από R32]

Recommended Posts

Ναι είναι λιγάκι πιο μικροί οι πίσω δίσκοι στο 6άρι.

Κιθάρες μεταχειρισμένες βρίσκεις σε παλιατζίδικό 10-20Ε, μένα σπρεύ αν τις βάψεις μαύρες δεν θα έχεις πρόβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και κάτι ακόμη σήμερα τοποθέτησα φρένα μπροστά από s3 και τον άλλο μήνα σκέφτομαι να βάλω τα ίδια και πίσω...είναι καλή επιλογή;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχει δοκιμάσει κανείς το κιτ της AP? Υποτίθεται ότι μπαίνει σε εργοστασιακές ζάντες χωρίς προσθήκες και είναι σχεδιασμένο για Road/Fast Road συνθήκες.

http://www.jdl-brakes.com/ap-racing-big-brake-kit-vw-golf-mk5-and-mk6-gti-tdi-05-08-330x28-4-pot.html

Link to comment
Share on other sites

γενικά δεν είμαι υπέρ πολύ ακριβών λύσεων για τα φρένα, εκτός αν μιλάμε για ιπποδυναμεις πάνω απο +150% και εφόσον ο κατοχος (κακώς) τρέχει υπερβολικά και βλακωδώς συνέχεια, σε δημόσιους δρόμους.  Ενα αμάξι με καλή κατασταση αμορτισερ, άριστα λάστιχα και ένα σετ τρυπητων brembo με καλά τακάκια (tarrox, ferodo premier, κλπ) σε όλους  τους τροχούς, όταν τα εργοστασιακά παραδώσουν πνευμα, έχει πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα στο φρενάρισμα, ως και 10 - 15 μέτρα διαφορά στο φρενάρισμα  100-0 χ.α.ω.

Πολλοί βάζουν κάτι πανάκριβα 4απίστονα και κυκλοφορούν με λαστιχα γουλί ή αμορτισερ 10ετίας ανύπαρκτα, με αποτελεσμα να μην έχει νόημα.  

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι εάν μπαίνει με εργοστασιακά offest ζάντας, γιατί στο site της AP αναφέρει minimum 18" standard wheels. Για παράδειγμα σε 7.5x18 ET51. Θέλω να αποφύγω την αλλαγή ζάντας ή τη χρήση αποστατών. Επίσης υποτίθεται ότι είναι για road χρήση, οπότε λογικά δεν θα έχει θα παρατράγουδα άλλων κιτ που είναι για πιο hardcore χρήση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα φρένα 345 από S3/R/R32, όσοι τα έχετε βάλει, καταλάβατε κάτι στη διαφρομή του πεντάλ? Γιατί απ ότι ξέρω το master cylinder στα S3/R/R32 είναι μεγαλύτερο από Golf 5/6 από ή GTI, οπότε λογικά αν κάποιος βάλει μόνο τα φρένα, θα μεγαλώνει λίγο η διαδρομή του φρένου σε σχέση με πριν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει διαφορά στο πετάλι και το Master Cylinder είναι το ίδιο. Αναβαθμίστε ελεύθερα (αν και δεν τα θεωρώ και τόσο καλή επιλογή)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , PiNiOn said:

Σχετικά με τα φρένα 345 από S3/R/R32, όσοι τα έχετε βάλει, καταλάβατε κάτι στη διαφρομή του πεντάλ? Γιατί απ ότι ξέρω το master cylinder στα S3/R/R32 είναι μεγαλύτερο από Golf 5/6 από ή GTI, οπότε λογικά αν κάποιος βάλει μόνο τα φρένα, θα μεγαλώνει λίγο η διαδρομή του φρένου σε σχέση με πριν.

Όταν φρενάρεις πρώτη φορά, γράψε μου μετά αν έχει μεγαλύτερη διαδρομή :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περίεργο γιατί σε ξένα forum έχουν πολυσέλιδα topic με κουβέντα περί αυτού και όλοι με απλά Golf5/6 αλλάζουν master cylinder με αυτό το setup ή άλλα μεγάλα φρένα π έχουν δαγκάνες με αρκετά μεγαλύτερα έμβολα.

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=48777

No doubt when fitting S3/R32 brakes on a Mk.V GTI (22,22 mm MC) you get increased pedal
travel. A bigger MC reduces wheel travel. Both is simple physics.

- 22,22 mm (Mk.V GTI)
- 23,81 mm (Mk.V R32, Mk.VI GTI, Golf R)
- 25,40 mm (RS3 + TT-RS)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Όχι, έχει αναλυθεί και στην Ελλάδα το θέμα. Δεν είναι περίεργο.

Εσύ τώρα τρώγεσαι.... Βάλε τα φρένα ΣΩΣΤΑ με ΟΕΜ υλικά και εξαέρωση και υγρά και γράψε μετά feedback.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρώτησα εάν κατάλαβε κάποιος που τα έχει βάλει διαφορά στο πεντάλ, για να δω εάν στην πράξη ισχύει αυτό που διαβάζω. Δεν τρώγομαι.

Link to comment
Share on other sites

@Pinion

Όχι δεν ισχύει αυτό που διαβάζεις.

Επίσης το τρώγομαι, έχει την έννοια όπως το έγραψα ότι ψάχνεσαι για αγορά...

Link to comment
Share on other sites

Ποιοτικά τα S3 μόνο το βάρος τους τα χαλάει. Και δεν χρειάζεσαι τρόμπα. Αλλά εγώ θα κοίταγα για ελαφρύτερα, που ήταν ένας από τους λόγους που επέλεξα τα Αμερικάνικα StopTech big brake, που παίζει να είναι και 1/4 του βάρους των S3. Επίσης υπάρχουν τα AP Racing, Brembo κ.α., αλλά εγώ για τα StopTech πέτυχα καλή προσφορά από Αγγλία στην πόρτα μου πριν 2 χρόνια που δεν μπορούσα να αρνηθώ. Κοίτα λίγο και το θέμα βάρους πάντως, μετράει. Και πάντα ποιοτικά, όχι τσιγκουνιές σε φρένα, λάστιχα και ανάρτηση.

Link to comment
Share on other sites

Stop tech μια κορυφαία επιλογή. Όσο για το αν είναι ποιοτικά τα S3 επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Περίμενα πολύ καλύτερα αποτελέσματα τα οποία δεν έχω. Αν το ήξερα θα είχα πάει απευθείας στα 4pot Brembo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι γιατί δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη με την αναζήτηση …

Θέλω να αλλάξω Δισκόπλακες & Τακάκια!

Μπορώ να βάλω σε 17” ζάντα μεγαλύτερη διάμετρο από το 312 (stock) που έχω τώρα?

Υπάρχει κανένα καλό κιτ δισκόπλακες-τακάκια (πχ 330 ή 345 αναλόγως τι χωράει) που να περιέχει και τους αποστάτες?

Link to comment
Share on other sites

345 χωράει σε 17αρα ανάλογα τη ζάντα και αν βρίσκει η δαγκάνα στα μπράτσα της


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , SkyNet said:

345 χωράει σε 17αρα ανάλογα τη ζάντα και αν βρίσκει η δαγκάνα στα μπράτσα της


Sent from my iPad using Tapatalk

Η εργοστασιακή ζάντα του GTI MKV

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω φίλε μου για τη συγκεκριμένη ζάντα πρέπει να δοκιμάσεις. Έχω βάλει σε 17αρα 345 πάντως χωράει


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , SkyNet said:

Δεν ξέρω φίλε μου για τη συγκεκριμένη ζάντα πρέπει να δοκιμάσεις. Έχω βάλει σε 17αρα 345 πάντως χωράει


Sent from my iPad using Tapatalk

Δεν ξέρω καθόλου τι παίζει και δεν μπορώ στην περιοχή μου να βρω κάτι για δοκιμή είναι μόνο με παραγγελίες κτλ.

Στον δρόμο είχα δει ένα GTI Mkv το οποίο είχε δισκόπλακες ίσα με την ζάντα 17”.

Οι δισκόπλακες που είχε δεν ήταν τρυπητές/χαρακτές ήταν σαν stock αλλά μεγαλύτερη διάμετρο. Επίσης δεν πρόσεξα εάν είχε αποστάτη στην ζάντα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.