Jump to content
Telemachus

Τελική Ταχύτητα!

Recommended Posts

Οδηγώντας την προηγούμενη εβδομάδα από Αθήνα προς επαρχία με δύο άτομα,χωρίς αποσκευές πολλές,χωρις A/C, κλειστά παράθυρα,ήταν πρωί,είδα στο ταχύμετρο 190 χλμ.!! Το στροφόμετρο στις 5.300 σάλ. περίπου με 5η ταχύτητα! O κινητήρας είναι με τα 60 HP έκδοση Move up. Το σημείο ήταν στο Σείριο στη Μαλακάσα στην ελαφρά κατηφορική ευθεία. Άλλα και στο υπόλοιπο ταξίδι οι ταχύτητες ήταν 170 έως 180 εύκολα! Έχετε παρόμοια εμπειρία, η την ίδια αίσθηση ότι είναι αρκετά σβέλτο για την ιπποδύναμη αυτή? Το οδόμετρο ήταν στα 4.800 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Τα 190χλμ μου φαινονται παρα πολλα,οταν ο κατασκευαστης δινειmax τελικη 164χλμ.

Επειδη ακομα το στρωνω/3000χλμ. πανω απο 140χλμ δεν τοχω παει(οχι οτι δεν παει) και εχω το eco up με 68hp.

Eξαλου τι σταθεροτητα,προσφυση και φρενα ναχει ενα εργοστασιακο χιλιαρακι κοντα στα 200χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Τα 190 χλμ. ήταν για λίγο στην ευθεία,σαφώς και είναι πάνω από τα όρια,άλλα με ταχύτητες γύρω στα 160,170 στις στροφές της εθνικής μέχρι τη Λαμία ήταν απόλυτα σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη! Είναι έκπληξη μεγάλη το UP!

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ειναι μια εκπληξη το up και εχει ευχαριστη οδηγηση,

σε κανει να αισθανεσαι την αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.

Ελπιζω ναναι απροβληματιστο σε ολα του.

Link to comment
Share on other sites

Τι βενζίνη βαζετε? Εγω παντα 95. Εχει 3 μερες που το βαζω κατοσταρα racing και απο eko την κατοσταρα και μπορω να πω οτι εχει γινει πιο ηρεμος ο κινητηρας για χιλιαρι. Εσεις?(το ποσταρω εδω και οχι αλλου)

Εγω εχω 50.000 km και το εχω πατησει 165 εγνατια μονος μου και το εχω φωτογραφια και πηγαινε και αλλο δεν ημουν καν στις 5500 στροφες(εκδοση move up 60 αλογατα και υπερικανοποιημενος)

Link to comment
Share on other sites

Όντως είναι έτσι,με καλύτερη βενζίνη o κινητήρας γίνεται πιο ήρεμος,άλλα μόνο αυτό,δεν είδα δραματικη διάφορα σε ιπποδύναμη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Να πω την καραμελα οτι βγαζει παραπανω χιλιομετρα? Ναι εμενα μου βγαζει προσωπικα παραπανω μετα απο 2,3 γεμισματα που εκανα ειδα διαφορα. Τελικες και επιταχυνσεις δεν ειδα καμια μα καμια διαφορα.

Εχει ευχαριστη οδηγηση παντως εχω παρει κατι παντα και κατι 107

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις αν υπαρχει κανενα προγραμματακι αυξησης ιπποδυναμης και αν το ''σηκωνει'' ο κινητηρας του UP ???

Link to comment
Share on other sites

Οι διάφορες στους κινητήρες 60 και 75 είναι μόνο στή χαρτογράφηση του εγκεφάλου και στον ψεκασμό του καυσίμου. Η ιπποδύναμη βγαίνει στις 6200 σάλ. για τον 75 και για τον 60, από τις 5000 έως τις 6000 σάλ. Η ροπή είναι ίδια και για τους δύο κινητήρες,οπότε στην καθημερινή χρήση δεν υπάρχει διάφορα στην αίσθηση τραβηγματος. Μάλιστα για να γίνει η διάφορα πιο έντονη η VW εξοπλίζει τον 75αρι με πιο κοντό σασμάν!!!! Αυτά σαν Μία γενική εικόνα των δύο κινητήρων. Οπότε είναι εύκολο να αναβαθμιστούν από πλευρά ιπποδύναμης πολύ εύκολα!! Ήδη από εταιρίες στο εξωτερικό έχω βρει δύο που το κάνουν,όσο για εδώ στη χώρα μας δεν έχω αντιληφθεί κάτι σχετικό! Πάντως από μέτρηση που έγινε στο εξωτερικό σε 75αρι μαμά κινητήρα η μέτρηση έδειξε 82 άλογα!!

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα τα λες Τηλεμαχε και ετσι εχω μαθει κι εγω,με την μονη διαφορα που εγω εχω την νεα γνησια εργοστασιακη εκδοση με φυσικο αεριο που αποδιδει 68hp.

που δεν εχεις επιλογη (διακοπτη) βενζινας/φυσικο αεριο,

οταν τελειωσει το πρωτευον καυσιμο που ειναι το φυσικο αεριο,γυρναει αυτοματα σε βενζινα εν κινησει χωρις να γινεται αισθητη αυτη η εναλλαγη.

Η ερωτηση μου ειναι εαν γνωριζει κανεις κατι για αυξηση της υπαρχουσας ιπποδυναμης (προγραμματακι)

κι αν τοχει κανει καποιος Ελλαδα/εξωτερικο τι λεει μετα.

Και φυσικα αν χανεται η τετραετης εγγυηση,δηλαδη το καταλαβαινουν oταν το πας στα εξουσιοδοτημενα service η δεν το ψαχνουν και τοσο.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην καταλάβουν την διαφορά στα συνεργεία, εδώ πολλές φορές δεν βλέπουν άλλα πιο εξόφθαλμα!! Τέλος πάντων!! Όσον αφορά τα προγράμματα βελτίωσης λογικά μετά από δύο χρόνια κυκλοφορίας του UP όλο και κάτι θα αρχίσει να υπάρχει και εδώ, ελπίζω από επώνυμους βελτιωτες! Αν μάθουμε τίποτα κάτι θα γραφτεί ελπίζω! Καλές και γρήγορες βόλτες σε όλους μας!!!

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Γενικα νομιζω το up ειναι αμαξακι ''κρισης'' κι οχι επιδοσεων,

για την κατηγορια του ειναι ακρως ανταγωνισιμο και αξιοπιστο.

Καλες,ευχαριστες διαδρομες σε ολους τους κατεχοντες

και ας γραφουμε πιο συχνα ο καθενας τις εμπειριες του.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην καταλάβουν την διαφορά στα συνεργεία, εδώ πολλές φορές δεν βλέπουν άλλα πιο εξόφθαλμα!! Τέλος πάντων!! Όσον αφορά τα προγράμματα βελτίωσης λογικά μετά από δύο χρόνια κυκλοφορίας του UP όλο και κάτι θα αρχίσει να υπάρχει και εδώ, ελπίζω από επώνυμους βελτιωτες! Αν μάθουμε τίποτα κάτι θα γραφτεί ελπίζω! Καλές και γρήγορες βόλτες σε όλους μας!!!

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Σαφως και μπορουν να το καταλαβουν.

Οταν το προγραμμα αλλαξει τις εργοστασιακες ρυθμισεις μιας χαρτογραφησης,δεν θα το καταλαβουν;

Γνωμη μου ειναι πως σε τοσα λιγα κυβικα,αλογα,ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ αλογα,το μονο που θα πετυχει ενα προγραμμα,ειναι 500 ευρω λιγοτερα στην τσεπη του ιδιοκτητη.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβουν την διαφορά πρέπει να υπάρχει για παράδειγμα ένα update για τον εγκέφαλο, οπότε τότε μπαίνοντας εκεί το βλέπουνε! Διαφορετικά όχι ακόμα και βάζοντας τη φύσα για απλό έλεγχο του αυτοκινήτου στο σέρβις

Όσο για θα άλογα έχεις δίκιο ως προς τα λεφτά, άλλα λίγο παραπάνω ιπποδύναμη και κυρίως ροπή,δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!! Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητα φίλων βελτιωμένα πριν και μετά σας λέω ναι!! Αξίζει! Τα Αναφέρω έτσι για να έχετε ένα παράδειγμα: Astra 1.4 , WV Vento 1.4, Golf Gti 2.0 του 2008, -Subaru WRX του 2000!! Σε όλα φάνηκε αμέσως διαφορά και φυσικά στα πιο γρήγορα ακόμα περισσότερο!! Όσο για το UP όπως έχω αναφέρει και πιο πριν είναι έκπληξη σε όλα ακόμα και στις επιδόσεις. Οπότε για την ώρα είναι εντάξει. Αργότερα αν μάθουμε τίποτα καλό να κυκλοφορεί γιατί όχι??

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβουν την διαφορά πρέπει να υπάρχει για παράδειγμα ένα update για τον εγκέφαλο, οπότε τότε μπαίνοντας εκεί το βλέπουνε! Διαφορετικά όχι ακόμα και βάζοντας τη φύσα για απλό έλεγχο του αυτοκινήτου στο σέρβις

Όσο για θα άλογα έχεις δίκιο ως προς τα λεφτά, άλλα λίγο παραπάνω ιπποδύναμη και κυρίως ροπή,δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!! Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητα φίλων βελτιωμένα πριν και μετά σας λέω ναι!! Αξίζει! Τα Αναφέρω έτσι για να έχετε ένα παράδειγμα: Astra 1.4 , WV Vento 1.4, Golf Gti 2.0 του 2008, -Subaru WRX του 2000!! Σε όλα φάνηκε αμέσως διαφορά και φυσικά στα πιο γρήγορα ακόμα περισσότερο!! Όσο για το UP όπως έχω αναφέρει και πιο πριν είναι έκπληξη σε όλα ακόμα και στις επιδόσεις. Οπότε για την ώρα είναι εντάξει. Αργότερα αν μάθουμε τίποτα καλό να κυκλοφορεί γιατί όχι??

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Τα πιο γρηγορα που λες ειναι τουρμπατα σαφως και θα φαινοταν η διαφορα.....τα υπολοιπα καταφερνουν απλα να καινε αδικα παραπανω βενζινη

Link to comment
Share on other sites

Παιδια update βγαινουν για τον εγκεφαλο εγω προσωπικα εκανα με πηρανε και το εκανα στην Ετεα. Μην ρισκαρετε ρε μαγκες πηραμε ενα αμαξι τερμα οικονομικο. Να σας δωσω μια εβδομαδα το 207 να οδηγησετε να δειτε τι καινε τα 90 αλογα. Το πηραμε για οικονομια οχι για κοντρες. Εγω εφτασα 28 χρονων και μου εφυγε η κ@υλα να κανω κοντρες. Τωρα μου ηρθε το παθος να βαζω 25 ευρω να γεμιζω το μισο ντεποζιτο τα σκ και να πηγαινω χαλκδικη κοζανη βολο οπου με βγαλει κατι για που για αλλους ειναι πολυτελεια λογω οτι θελουν πολλα λιτρα βενζινης. Τα πολλα αλογα θελουν και ταισμα!

Link to comment
Share on other sites

Τα παραπάνω άλογα θέλουν φαΐ!! αυτό είναι γεγονός και αυτοί που το κάνουν είναι εν γνώση τους. Σε όλες τις βελτιώσεις λίγο η περισσότερο υπάρχει διαφορά που γίνεται αντιληπτή από τον ιδιοκτήτη του οχήματος! Προσωπικά δεν έχω σκαλίσει ποτέ κάνε αυτοκίνητο που είχα σε αντίθεση με όλους τους φίλους και γνωστούς γύρω μου,κανείς δεν γκρινιαξε για αποτυχημένη βελτίωση. Όσων αφορά το UP δεν με έχουν ειδοποιήσει για αναβάθμιση, είναι αγορασμένο τέλος του 2013. Ξέρετε αν γίνετε σε όλα τα UP η μόνο σε κάποια συγκεκριμένα, για να τους πάρω τηλ. να μάθω.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Τα παραπάνω άλογα θέλουν φαΐ!! αυτό είναι γεγονός και αυτοί που το κάνουν είναι εν γνώση τους. Σε όλες τις βελτιώσεις λίγο η περισσότερο υπάρχει διαφορά που γίνεται αντιληπτή από τον ιδιοκτήτη του οχήματος! Προσωπικά δεν έχω σκαλίσει ποτέ κάνε αυτοκίνητο που είχα σε αντίθεση με όλους τους φίλους και γνωστούς γύρω μου,κανείς δεν γκρινιαξε για αποτυχημένη βελτίωση. Όσων αφορά το UP δεν με έχουν ειδοποιήσει για αναβάθμιση, είναι αγορασμένο τέλος του 2013. Ξέρετε αν γίνετε σε όλα τα UP η μόνο σε κάποια συγκεκριμένα, για να τους πάρω τηλ. να μάθω.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Εμενα στο 60 μου εκαναν αναβαθμιση θες να ψαξω τον κωδικο? Νομιζω αυτος ηταν 24AH

Εγω δεν θα εκανα καμια τροποποιηση στον εγκεφαλο λαδια,ψυκτικο,ψυγειο θα ειναι επιφοβα μετα κατ εμε. Ειναι δυνατον εγω να ξερω καλυτερα το αμαξι απο τον κατασκευαστη του?

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την πληροφορία,θα τους πάρω τηλ. να μάθω γιατί είναι και λίγο πιο χαλαρά εδώ στην επαρχία. Αυτό έχω καταλάβει τα λίγα χρόνια που είμαι εδώ. Εκείνο πάντως που είναι σίγουρο o 60άρης αντέχει άνετα τα 75 άλογα! χωρίς επιβάρυνση των παρελκομενων του

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την πληροφορία,θα τους πάρω τηλ. να μάθω γιατί είναι και λίγο πιο χαλαρά εδώ στην επαρχία. Αυτό έχω καταλάβει τα λίγα χρόνια που είμαι εδώ. Εκείνο πάντως που είναι σίγουρο o 60άρης αντέχει άνετα τα 75 άλογα! χωρίς επιβάρυνση των παρελκομενων του

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Δεν κανει τιποτα φιλε μου. Ο φιλος του μπαμπα μου που μας το εδωσε test drive αντιπροσωπος μου ειπε πως ειναι απλως διαφορετικη χαρτογραφηση δεν υπαρχει αλλη ουσιαστικη διαφορα. Με τρωει και εμενα τα 75 αλογα αλλα ειμαι ικανοποιημενος με καταναλωση και δεν θα το πειραζα. Η εγγυηση ειναι για 2 χρονια και οχι 4 εκτος και αν κανεις επεκταση εγγυησης. Απο εκει και περα υπαρχει και φορουμ αγγλικο μονο για το αμαξι μας και εκει αναφερουν αν καταλαβα καλα οτι το εφτασαν και 84 αλογατα

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβουν την διαφορά πρέπει να υπάρχει για παράδειγμα ένα update για τον εγκέφαλο, οπότε τότε μπαίνοντας εκεί το βλέπουνε! Διαφορετικά όχι ακόμα και βάζοντας τη φύσα για απλό έλεγχο του αυτοκινήτου στο σέρβις

Όσο για θα άλογα έχεις δίκιο ως προς τα λεφτά, άλλα λίγο παραπάνω ιπποδύναμη και κυρίως ροπή,δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!! Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητα φίλων βελτιωμένα πριν και μετά σας λέω ναι!! Αξίζει! Τα Αναφέρω έτσι για να έχετε ένα παράδειγμα: Astra 1.4 , WV Vento 1.4, Golf Gti 2.0 του 2008, -Subaru WRX του 2000!! Σε όλα φάνηκε αμέσως διαφορά και φυσικά στα πιο γρήγορα ακόμα περισσότερο!! Όσο για το UP όπως έχω αναφέρει και πιο πριν είναι έκπληξη σε όλα ακόμα και στις επιδόσεις. Οπότε για την ώρα είναι εντάξει. Αργότερα αν μάθουμε τίποτα καλό να κυκλοφορεί γιατί όχι??

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Αν σου χαλασει κατι στο αμαξι,και θελεις να σε καλυψουν,θα κανουν log,και κατευθειαν θα το καταλαβουν.

Τωρα στα αλογα.

Η ατμοσφαιρα,για να παρει αλογα,θελει χρημα.

Το gti,wrx,σηκωνεις πιεση στην τουρμπινα και τσουπ δωρο 50 αλογα.

Στην ατμοσφαιρα θες προγραμμα,χταποδι,εξατμιση,φιλτρο,συμπιεση εκκεντρα κλπ κλπ.

Αν βαλεις προγραμμα στα 1.0 κυβικα,θα παρεις 5 αλογα,ξοδευοντας 500 ευρω,καιγωντας παραπανω,και χανοντας την μαμα αξιοπιστια.

Βαλε ενα τελικο να κανει λιγο μπασο θορυβο,και θα νομιζεις οτι πηρε 10 αλογα;)

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση του 75άρη είναι μόνο 0,2 λίτρα παραπάνω από τον 60άρη σύμφωνα με το εργοστάσιο. Οπότε δεν είναι κάτι που σε αποτρέπει να το σκεφτείς. Στο εξωτερικό δεν έχω κοιτάξει ποια είναι η διαφορά σε χρήμα ανάμεσα στους δύο κινητήρες , άλλα εδώ για Μία απλή χαρτογράφηση το χρεώνουν ,750 ευρό συν!! Καθαρότατο και εύκολο κέρδος για το εργοστάσιο. Όσο για το Αγγλικό φόρουμ το παρακολουθώ είναι πολύ Καλό,οργανωμένο,γράφει πολύς κόσμος και αντλώ χρήσιμες πληροφορίες για όλα τα θέματα του UP.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δεν κανει τιποτα φιλε μου. Ο φιλος του μπαμπα μου που μας το εδωσε test drive αντιπροσωπος μου ειπε πως ειναι απλως διαφορετικη χαρτογραφηση δεν υπαρχει αλλη ουσιαστικη διαφορα. Με τρωει και εμενα τα 75 αλογα αλλα ειμαι ικανοποιημενος με καταναλωση και δεν θα το πειραζα. Η εγγυηση ειναι για 2 χρονια και οχι 4 εκτος και αν κανεις επεκταση εγγυησης. Απο εκει και περα υπαρχει και φορουμ αγγλικο μονο για το αμαξι μας και εκει αναφερουν αν καταλαβα καλα οτι το εφτασαν και 84 αλογατα

 

 

Κατι τετοιες πληροφοριες εμαθα κι εγω οτι στο εξωτερικο εχουν ανεβασει τα αλλογακια με προγραμματακι που ηδη κυκλοφορει εκει.

Ελλαδα δεν εχει ακουστει τιποτα ακομα,εξω ετοιμαζουν και την νεα εκδοση Up Gti με 105hp περιπου.

Link to comment
Share on other sites

http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=2264&set=2266&ein=2013&f=723&hauptgr=1234567890 Ελπιζω να ανοιγει αυτο που σας στελνω!! Ετσι για να ξερουμε το UP μας και να μη μας κοροιδευουν! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.