Deus164 Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 ποσο είναι η κανονική συμπίεση στον BMY tsi 140ari κινητήρα? άλλαξα προληπτικά και τους 4 εργοστασιακους πολλαπλάσιες γιατί ο ένας παρέδωσε και με την ευκαιρία μέτρησα και την συμπίεση και οι 4 κύλινδροι είχαν 10.5 bar τα οποια τα έγραψαν με την πρώτη περιστροφή και οι 4, το golf είναι του 2007 με 95k χιλιόμετρα για την ιστορία μερικές φορες όχι πάντα είχε ένα ακανόνιστο τρέμουλο και ακουγόταν ένα ακανόνιστο ρετάρισμα, έκανε ένα κόμπιασμα στις 3.500 και το κοντέρ πάνω από τα 190 ήταν πολύ δύσκολο να ανεβείαρχικά υπέθεσα πως ίσως να χρειάζεται καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής γιαυτο έκανα και την μέτρηση συμπίεσης, η n75 είχε αλλαχτεί σχετικά πρόοσφατα αλλα δεν είχε διορθώσει το πρόβλημα τελικά ψαχουλεύοντας τα σωληνάκια υποπίεσης είδα ότι το ένα σωληνάκι που πηγαίνει στην n75 είχε από την πίσω πλευρά ένα κάθετο άνοιγμα - σκίσιμο ακριβώς στην ακρη της υποδοχής της n75 άλλαξα το σωληνάκι και όλα κομπλέ με 3 άτομα και το μπαγκαζ γεμάτο μέχρι σκασμού πήγε 3 φορες που το πάτησα σε ταξίδι 220, στο ρελαντί δεν τρέμει καθόλου και δεν ακούγεται τίποτα το περίεργο είναι σχεδόν αθόρυβο,επισης είδα και μειώση στη κατανάλωση στις ψηλές στροφές καίει λιγότερο και αποδίδει καλύτερα όπως παλιότερα πριν αρχίσει τα περίεργα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 Ειναι καλο απο τιμες. Μην ασχολεισαι αλλο μονο να το χαιρεσαι. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...