dad21 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Καλησπέρα παίδες, προέκυψε ένα σοβαρό πρόβλημα με το golf-άκι μου και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας και παράλληλα να με βοηθήσετε πως να το χειριστώ κι αν έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο. Αρχικά να σας πω ότι το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί τον Δεκέμβρη του 2009 καινούριο κι έχει κάνει 35000 χιλιόμετρα, ενώ τα service του έχουν γίνει όπως προβλέπονται κάθε χρόνο στο ίδιο συνεργείο, το οποίο τυγχάνει να βρίσκεται κάτω από την αντιπροσωπία. Πριν από 15-20 μέρες το είχα πάει για το γενικό του service, 220 ευρώ (180 + κάτι εξτραδάκια) και όλα ΟΚ, όπως μου είπαν. Μετά από μια βδομάδα έπρεπε να ταξιδέψω Κυλλήνη (από Αθήνα) και ενώ πήγαινα με κλιματισμό και με 150 περίπου, κάποια στιγμή “μπούκωσε” ο κλιματισμός. Ενώ δηλαδή έβγαζε δροσερό αέρα, δεν είχε καθόλου ένταση, σε όποια κλίμακα και να το πήγαινα. Επίσης, έκανε κι έναν μικρό θόρυβο, σαν σύρσιμο (όπως κάνει το φίδι!). Έτσι αναγκάστηκα να σταματήσω, να κλείσω τον κλιματισμό, να περιμένω να κρυώσει λίγο το αυτοκίνητο και να τον ξανανοίξω. Μετά από λίγη ώρα ξανά το ίδιο... σταμάτησα και μετά όλα ΟΚ. Όταν όμως έκανα και κάνω μικρές αποστάσεις, όλα λειτουργούν κανονικά, χωρίς κανένα θέμα. Δηλαδή, όταν γυρνούσα προς Αθήνα, παρουσιάστηκε ξανά το ίδιο. Το πήγα λοιπόν εχθές στο ίδιο συνεργείο και μετά από έλεγχο, ο μηχανικός μου είπε το εξής: “ Έχει σπάσει το κομπρεσέρ του air condition, κάνει θόρυβο και κάποια στιγμή θα σπάσει τελείως και δεν θα λειτουργεί ο κλιματισμός. Το ανταλλακτικό στοιχίζει 540 ευρώ + 60 η εργασία, σύνολο 600 ευρώ!!! “ Και ερωτώ, πως σπάει αυτό το πράγμα σε αμάξι τετραετίας με 35000 χιλιόμετρα?? (να προσθέσω ότι, ίσως προϋπήρχε απλά τώρα το κατάλαβα που έκανα μεγάλη απόσταση). Τώρα που δεν υπάρχει εγγύηση (ήταν για 2 χρόνια), τι κάνω?? Μπορώ να επικαλεστώ “αστοχία υλικού”? Υπάρχει τρόπος να μιλήσω με Kosmocar ή με VW στη Γερμανία? Απ΄ ότι έψαξα πάντως στο internet, είναι όντως τόσο ακριβό το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, οπότε δεν μου λένε ψέματα και γενικά είμαι ευχαριστημένος απ' αυτό το συνεργείο. Υπάρχουν βέβαια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω και δεν ξέρω κατά πόσο θα μου το αλλάξουν αυτοί, σε αυτή τη περίπτωση... Το μόνο που περιμένω αυτή τη στιγμή, είναι να γυρίσουν από άδειες ο αρχι-μηχανικός και ο διευθυντής της αντιπροσωπίας, ώστε να τους πω δυο φωνήεντα και να βρεθεί μια λύση, γιατί λεφτά δεν υπάρχουν!! Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω και δεν το έχω σκεφτεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Αναβες το aircondition εν κινησει; Αν ναι τοτε αυτος ο λογος που εσπασε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Αναβες το aircondition εν κινησει; Αν ναι τοτε αυτος ο λογος που εσπασε. Δημήτρη αν ισχύει αυτό που λες τότε στο εταιρικό μου ιχ θα είχε σπάσει 100 φορές! !!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Δεν σημαινει πως σπαει με την πρωτη φορα. Το κομπρεσερ γυρηζει αντιστροφα απο τις στροφες του κινητηρα. Αν ο κινητηρας εχει πανω απο πχ 3000 στροφες τοτε η δυναμη που ασκειται στο κομπρεσερ για να γυρησει αντιστροφα ειναι τεραστια. Παραδειγματικα θα σε βαλω να σκεφτεις αν πηγαινεις με 100 και βαλεις οπισθεν τι θα γινει;;;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dad21 Posted August 27, 2014 Author Report Share Posted August 27, 2014 Αναβες το aircondition εν κινησει; Αν ναι τοτε αυτος ο λογος που εσπασε. Όχι βέβαια! Σε καμία περίπτωση, διότι το γνωρίζω αυτό... Καμιά ιδέα για το από 'δω και πέρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Νομιζω πως θα στηριχθουν σε μη ορθη χρηση οποτε κ θα σου χρεωσουν την βλαβη. Αν καταφερεις κατι με λιγο τσαμπουκα θα ειναι μια τυπικη εκπτωση και οχι κατι παραπανω μιας κ οπως αναφερεις εισαι κ εκτος εγγυησης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 (edited) Προχθές στο octavia του Father(2007) έσπασε και αυτουνού το κομπρέσσερ,με αποτέλεσμα να σκάσει 620 Euros. Εγώ στην θέση σου με κωδικου ανταλλακτικου θα κοίταζα για μεταχειρισμένο. Το τμήμα ανταλλακτικών της Vw,είναι για να σε κάνει να γελάς με τις τιμές που ακούς. Κάνε ένα τηλ σε Maganioti,Potho,Kiparissi και ρώτα ποσο το έχουν. Προχθές στο octavia του Father(2007) έσπασε και αυτουνού το κομπρέσσερ,με αποτέλεσμα να σκάσει 620 Euros. Εγώ στην θέση σου με κωδικου ανταλλακτικου θα κοίταζα για μεταχειρισμένο. Το τμήμα ανταλλακτικών της Vw,είναι για να σε κάνει να γελάς με τις τιμές που ακούς. Κάνε ένα τηλ σε Maganioti,Potho,Kiparissi και ρώτα ποσο το έχουν. Edited August 27, 2014 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Η ένταση του αέρα που βγαινει απο τις γρίλιες εσωτερικά ΝΟΜΙΖΩ πως δεν εχει να κανει με τον συμπιεστή της κλιματιστικής ! Αν ειχες θέμα με την θερμοκρασια ψύξης τότε ναι ! Ενας ψυκτικός ίσως μας πει περισσότερα Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dad21 Posted August 27, 2014 Author Report Share Posted August 27, 2014 Νομιζω πως θα στηριχθουν σε μη ορθη χρηση οποτε κ θα σου χρεωσουν την βλαβη. Αν καταφερεις κατι με λιγο τσαμπουκα θα ειναι μια τυπικη εκπτωση και οχι κατι παραπανω μιας κ οπως αναφερεις εισαι κ εκτος εγγυησης Τέλεια... όταν έχει 540 το ανταλλακτικό, πόσο να κόψουν! Προχθές στο octavia του Father(2007) έσπασε και αυτουνού το κομπρέσσερ,με αποτέλεσμα να σκάσει 620 Euros. Εγώ στην θέση σου με κωδικου ανταλλακτικου θα κοίταζα για μεταχειρισμένο. Το τμήμα ανταλλακτικών της Vw,είναι για να σε κάνει να γελάς με τις τιμές που ακούς. Κάνε ένα τηλ σε Maganioti,Potho,Kiparissi και ρώτα ποσο το έχουν. Προχθές στο octavia του Father(2007) έσπασε και αυτουνού το κομπρέσσερ,με αποτέλεσμα να σκάσει 620 Euros. Εγώ στην θέση σου με κωδικου ανταλλακτικου θα κοίταζα για μεταχειρισμένο. Το τμήμα ανταλλακτικών της Vw,είναι για να σε κάνει να γελάς με τις τιμές που ακούς. Κάνε ένα τηλ σε Maganioti,Potho,Kiparissi και ρώτα ποσο το έχουν. Αν τους πάω μεταχειρισμένο, δε νομίζω να μου το αλλάξουν.... Εδώ λάδια δικά μου τους είχα πάει και μου κάνανε τους καμπόσους!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Υπάρχει επέκταση εγγύησης, κανε και πήγαινε το μετα να στο φτιάξουν, δεν ξερω μονο αν συμπεριλαμβάνει τον κλιματισμό Υπαρχει καπου στις οδηγίες του αυτοκινητου (ή στο manual κλπ) οδηγία οτι δεν πρεπει να πατάς το κουμπι του κλιματισμού οταν τρεχεις, δηλαδη τι κανεις με αυτο το ριμαδοgolf, είσαι εθνικη ζεσταίνεσαι, σταματάς δεξια ανοιγεις το κλιματισμό, κρυωνεις, σπαματας δεξια τον σβήνεις ......κλπ και αν πράγματι δεν πρέπει, τοτε δεν θα έπρεπε να σου επιτρέπει ο εγκεφαλος να πατησεις αυτό το ριμαδοκουμπι οταν τρεχεις Τι σημαίνει "καλη χρηση του κλιματισμού" λοιπον σε ενα αυτοκίνητο με 35000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Αναβες το aircondition εν κινησει; Αν ναι τοτε αυτος ο λογος που εσπασε. Συγνωμη για την ασχετοσυνη αλλα πρωτη φορα ακουω οτι δεν κανει να αναβεις το αircondition εν κινησει....δηλαδη αν εγω ξεκινησω για ενα ταξιδι και μεχρι να βγω στην εθνικη εχω τα παραθυρα ανοιχτα μετα πρεπει να κανω σταση για να το αναψω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Μπορεις να συμπλεκταρεις να πεσουν οι στροφες να το αναψεις κ μετα να αφησεις παλι τον συμπλεκτη κ να συνεχησεις το ταξιδι σου 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Τέλεια... όταν έχει 540 το ανταλλακτικό, πόσο να κόψουν! Αν τους πάω μεταχειρισμένο, δε νομίζω να μου το αλλάξουν.... Εδώ λάδια δικά μου τους είχα πάει και μου κάνανε τους καμπόσους!! Μια ερώτηση,τους εχεις αναγκη;αφου εισαι εκτος εγγυησης γιατι πας ακομα εκει? Ακου λεει δεν θα το αλλαξουν....ξυδι....θα βρεις ενα εξειδικευμενο καλο συνεργειο να το αλλαξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dad21 Posted August 27, 2014 Author Report Share Posted August 27, 2014 Υπάρχει επέκταση εγγύησης, κανε και πήγαινε το μετα να στο φτιάξουν, δεν ξερω μονο αν συμπεριλαμβάνει τον κλιματισμό Υπαρχει καπου στις οδηγίες του αυτοκινητου (ή στο manual κλπ) οδηγία οτι δεν πρεπει να πατάς το κουμπι του κλιματισμού οταν τρεχεις, δηλαδη τι κανεις με αυτο το ριμαδοgolf, είσαι εθνικη ζεσταίνεσαι, σταματάς δεξια ανοιγεις το κλιματισμό, κρυωνεις, σπαματας δεξια τον σβήνεις ......κλπ και αν πράγματι δεν πρέπει, τοτε δεν θα έπρεπε να σου επιτρέπει ο εγκεφαλος να πατησεις αυτό το ριμαδοκουμπι οταν τρεχεις Τι σημαίνει "καλη χρηση του κλιματισμού" λοιπον σε ενα αυτοκίνητο με 35000 χλμ Όπως είπα και ποιο πάνω, τη γνώριζα αυτή την κατά τ' άλλα πολύ βασική λεπτομέρεια για τη χρήση του κλιματισμού - air condition και από άλλα αμάξια που είχα και πάντα το προσέχω! Αυτό είναι που μου κινεί την περιέργεια... Γνωρίζει κανείς πόσο στοιχίζει η επέκταση κι αν τελικά συμφέρει? Μια ερώτηση,τους εχεις αναγκη;αφου εισαι εκτος εγγυησης γιατι πας ακομα εκει? Ακου λεει δεν θα το αλλαξουν....ξυδι....θα βρεις ενα εξειδικευμενο καλο συνεργειο να το αλλαξεις. Ναι, έχεις ένα δίκιο, αλλά δεν ξέρω κάποιο σε κέντρο ή νότια προάστια που να τον εμπιστεύομαι και να έχει και σύγχρονα μηχανήματα για εγκεφάλους, κ.τ.λ... Έχει να προτείνει κανείς κάποιο? Επίσης, έχεις τηλέφωνα για τα "Maganioti, Potho, Kiparissi" που ανέφερες ποιο πάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 (edited) Μετά από μια βδομάδα έπρεπε να ταξιδέψω Κυλλήνη (από Αθήνα) και ενώ πήγαινα με κλιματισμό και με 150 περίπου, κάποια στιγμή “μπούκωσε” ο κλιματισμός.Ενώ δηλαδή έβγαζε δροσερό αέρα, δεν είχε καθόλου ένταση, σε όποια κλίμακα και να το πήγαινα.Το πήγα λοιπόν εχθές στο ίδιο συνεργείο και μετά από έλεγχο, ο μηχανικός μου είπε το εξής:“ Έχει σπάσει το κομπρεσέρ του air condition, κάνει θόρυβο και κάποια στιγμή θα σπάσει τελείως και δεν θα λειτουργεί ο κλιματισμός. Ο συμπιεστής δεν έχει καμία σχέση με την παροχή αέρα από τους αεραγωγούς.Η εμπλοκή του συμπιεστή δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα.Προβλέπεται να αποσυμπλέκεται και να επανασυμπλέκεται για διάφορους λόγους σε όλο το φάσμα των στροφών( επίτευξη επιθυμητής θερμοκρασίας, αποπάγωση στοιχείου ψύξης, προσπέραση με σανίδωμα) χωρίς πρόβλημα.Τα περί αντίθετης περιστροφής και εκκίνησης με πολλές στροφές: καφενειακοί μύθοι. (ένα αντίγραφο από την οδηγία θα ήταν επαρκές ως τεκμηρίωση, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει). Έχουμε σύμπλεξη με πλατώ. Αυτό τα λέει όλα.Δεν υπάρχει συμπιεστής λίγο σπασμένος, όπως δεν υπάρχει και ολίγον έγκυος.Με θέμα κλιματισμού τα συνεργεία έχουν μαύρα μεσάνυχτα.Μόνο μαγαζί που ασχολείται αποκλειστικά με κλιματισμό μπορεί να σου δώσει λύση. Edited September 29, 2014 by nikdev 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Καλησπέρα παίδες, προέκυψε ένα σοβαρό πρόβλημα με το golf-άκι μου και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας και παράλληλα να με βοηθήσετε πως να το χειριστώ κι αν έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο. Αρχικά να σας πω ότι το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί τον Δεκέμβρη του 2009 καινούριο κι έχει κάνει 35000 χιλιόμετρα, ενώ τα service του έχουν γίνει όπως προβλέπονται κάθε χρόνο στο ίδιο συνεργείο, το οποίο τυγχάνει να βρίσκεται κάτω από την αντιπροσωπία. Πριν από 15-20 μέρες το είχα πάει για το γενικό του service, 220 ευρώ (180 + κάτι εξτραδάκια) και όλα ΟΚ, όπως μου είπαν. Μετά από μια βδομάδα έπρεπε να ταξιδέψω Κυλλήνη (από Αθήνα) και ενώ πήγαινα με κλιματισμό και με 150 περίπου, κάποια στιγμή “μπούκωσε” ο κλιματισμός. Ενώ δηλαδή έβγαζε δροσερό αέρα, δεν είχε καθόλου ένταση, σε όποια κλίμακα και να το πήγαινα. Επίσης, έκανε κι έναν μικρό θόρυβο, σαν σύρσιμο (όπως κάνει το φίδι!). Έτσι αναγκάστηκα να σταματήσω, να κλείσω τον κλιματισμό, να περιμένω να κρυώσει λίγο το αυτοκίνητο και να τον ξανανοίξω. Μετά από λίγη ώρα ξανά το ίδιο... σταμάτησα και μετά όλα ΟΚ. Όταν όμως έκανα και κάνω μικρές αποστάσεις, όλα λειτουργούν κανονικά, χωρίς κανένα θέμα. Δηλαδή, όταν γυρνούσα προς Αθήνα, παρουσιάστηκε ξανά το ίδιο. Το πήγα λοιπόν εχθές στο ίδιο συνεργείο και μετά από έλεγχο, ο μηχανικός μου είπε το εξής: “ Έχει σπάσει το κομπρεσέρ του air condition, κάνει θόρυβο και κάποια στιγμή θα σπάσει τελείως και δεν θα λειτουργεί ο κλιματισμός. Το ανταλλακτικό στοιχίζει 540 ευρώ + 60 η εργασία, σύνολο 600 ευρώ!!! “ Και ερωτώ, πως σπάει αυτό το πράγμα σε αμάξι τετραετίας με 35000 χιλιόμετρα?? (να προσθέσω ότι, ίσως προϋπήρχε απλά τώρα το κατάλαβα που έκανα μεγάλη απόσταση). Τώρα που δεν υπάρχει εγγύηση (ήταν για 2 χρόνια), τι κάνω?? Μπορώ να επικαλεστώ “αστοχία υλικού”? Υπάρχει τρόπος να μιλήσω με Kosmocar ή με VW στη Γερμανία? Απ΄ ότι έψαξα πάντως στο internet, είναι όντως τόσο ακριβό το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, οπότε δεν μου λένε ψέματα και γενικά είμαι ευχαριστημένος απ' αυτό το συνεργείο. Υπάρχουν βέβαια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω και δεν ξέρω κατά πόσο θα μου το αλλάξουν αυτοί, σε αυτή τη περίπτωση... Το μόνο που περιμένω αυτή τη στιγμή, είναι να γυρίσουν από άδειες ο αρχι-μηχανικός και ο διευθυντής της αντιπροσωπίας, ώστε να τους πω δυο φωνήεντα και να βρεθεί μια λύση, γιατί λεφτά δεν υπάρχουν!! Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω και δεν το έχω σκεφτεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Δημήτρης Καλησπερα φίλε μου....πρώτα απ'όλα don't panic.Δεύτερον,μη ξαναπατήσεις στο συγκεκριμένο συνεργείο(άκου εκεί να τους πάς λάδια και να μανουριάζουν )...και τρίτον:όπως ειπώθηκε και απ'τόν ΤΑΣΟΣ Μ παραπάνω,να πάς σε μαγαζί που ειδικεύεται-ασχολείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με κλιματισμούς αυτοκινήτων!!!!Και κάτι τελευταίο:σαφώς και η εμπλοκή του συμπιεστή επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα...θέλει προσοχή(στη πορεία γίνεται συνήθεια)...απλώς,να το βάζεις μέχρι τις 1000-1200 ή με νεκρά...για φαντάσου να έκανες δεξιά,κάθε φορά που έπρεπε να ξεκινήσεις τον κλιματισμό!!! υγ.εννοείται,πως σε κανένα αμάξι δέ μπορείς να βάλεις την όπισθεν εν κινήσει...για ευνόητους λόγους!!!(ΔΕΝ μπορεί να μπεί για λόγους ασφαλείας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 (edited) Επίσης, όταν μπαίνει η όπισθεν κλείνει τελείως η εισαγωγή αέρα για να μην μπαίνουν τα δικά μας καυσαέρια στην καμπίνα. Ο επιλογέας ταχύτητας αέρα μπορεί να είναι σε οποιαδήποτε θέση, ακόμα και σε υψηλή αλλά να μην εισέρχεται καθόλου αέρας. Δεν περνά το σύστημα σε θέση ανακύκλωσης, απλά κλείνει η εισαγωγή αέρα, δημιουργώντας έναν περίεργο θόρυβο που μόλις μπει ταχύτητα πορείας σταματάει.Με ανοιχτό το διακόπτη και σβηστή μηχανή , άλλαξε ταχύτητα από πρώτη σε όπισθεν και δες την αλλαγή στην ταχύτητα και στο θόρυβο του αέρα και εάν είναι το ίδιο με αυτό που διαπίστωσες.Τσέκαρε μήπως το σύστημα ενεργοποιεί αυτή την παράμετρο ανεξέλεγκτα. Edited September 29, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Φίλε καταρχην επικοινωνησε με kosmocar και ζητα αντικατασταση ΔΩΡΕΑΝ. Αν δεν ...τοτε δες αυτα http://www.weyra.com/index.php?cat=c18_sanden_kompressoren.html εχουν ξαναναφερθει ειναι απολυτως αξιοπιστα. Αν θυμαμαι καλα ο χρηστης "ski" του forum μας τα εχει βαλει και τα προτεινε κιολας. Ζητα απο καποιον που ξερει γερμανικα να σε βοηθησει λιγο . πιστευω με ενα 350 θα ξεμπερδευεις με καινουριο πραγμα με εγγυηση. Αλλιως δες και μεταχειρισμενα μπορει να βρεις και με 250 ευρω... Αυτα περι στροφων κτλ δεν τα σχολιαζω στα αυτοκινητα μας ειναι συστηματα αυτοματα που ξερουν ποτε να εμπλεκουν και απεμπλεκουν χωρις την δικη μας ενασχοληση και αναλογα με την σταθεροτητα των στροφων η την αυξομοιωση κτλ κανουν τη δουλεια τους. Ακομα και σε citroen berlingo που οδηγαω εταιρικα ξεσκισμενα που βλεπεις κατι καφριλες τα ac λειτουργουν απο το 2003 ενω εχουν αλλαχθει 2 σασμαν κτλ... με 250.000+ και το ρωτησα στην citroen αυτο το πραγμα και μου ειπαν οτι περα απο καποια καταπονηση ελαφρα δεν υπαρχει θεμα ειται το βαζεις στις 4.500 ειται στις 5 ειται δεν ξερω και εγω τι... οποτε σιγουρα στα τελευταιας τεχνολογιας αυτοκινητα δεν ισχυεουν τετοια πραγματα. Τα χιλιομετρα που εχεις ειναι απαραδεκτα λιγα για να σου βγει τετοιο προβλημα και τα κομπρεσερ δεν ειναι της vw αλλα denso κτλ... τα οποια γενικα ειναι πολυ αξιοπιστα Απευθυνσου σε σχετικο συνεργειο και ανεφερε την μαρκα που σου ειπα. Ψαξε και το φορουμ εχει αναφερθει ξανα το θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Ευτυχώς ο Τάσος που ειναι και σχετικός σε αυτόν τον τομέα επιβεβαίωσε αυτο που ειπα''Η ένταση του αέρα που βγαινει απο τις γρίλιες εσωτερικά ΝΟΜΙΖΩ πως δεν εχει να κανει με τον συμπιεστή της κλιματιστικής ! Αν ειχες θέμα με την θερμοκρασια ψύξης τότε ναι !Ενας ψυκτικός ίσως μας πει περισσότερα''Αρα μουφες σου λενε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dad21 Posted August 28, 2014 Author Report Share Posted August 28, 2014 Ευτυχώς ο Τάσος που ειναι και σχετικός σε αυτόν τον τομέα επιβεβαίωσε αυτο που ειπα ''Η ένταση του αέρα που βγαινει απο τις γρίλιες εσωτερικά ΝΟΜΙΖΩ πως δεν εχει να κανει με τον συμπιεστή της κλιματιστικής ! Αν ειχες θέμα με την θερμοκρασια ψύξης τότε ναι ! Ενας ψυκτικός ίσως μας πει περισσότερα'' Αρα μουφες σου λενε Η αλήθεια είναι ότι και μένα μου κάνει εντύπωση πως γίνεται να ψύχει κανονικά και μετά από ώρα να μπουκώνει, ενώ σε μικρές διαδρομές να δουλεύει κανονικά. Εγώ στην αρχή πίστευα ότι μου είχαν κάνει μ@λ@κία με το φίλτρο καμπίνας, διότι όταν το έχω κλειστό το αμάξι και πάω να το πάρω έχει μία μυρωδιά περίεργη (κάτι σαν μούχλα) στην αρχή... και υπέθεσα ότι θα μου έχουν παραψεκάσει το φίλτρο και θα μυρίζει! Όπως είπα, θα περιμένω να έρθει ο αρχι-μηχανικός από βδομάδα και να το ξανατσεκάρουν κι αν δεν βγάλω άκρη θα πάρω σίγουρα και μια δεύτερη γνώμη (όχι σε αντιπροσωπία βέβαια!)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 (edited) Μετά από μια βδομάδα έπρεπε να ταξιδέψω Κυλλήνη (από Αθήνα) και ενώ πήγαινα με κλιματισμό και με 150 περίπου, κάποια στιγμή “μπούκωσε” ο κλιματισμός. Ενώ δηλαδή έβγαζε δροσερό αέρα, δεν είχε καθόλου ένταση, σε όποια κλίμακα και να το πήγαινα. Το πήγα λοιπόν εχθές στο ίδιο συνεργείο και μετά από έλεγχο, ο μηχανικός μου είπε το εξής: “ Έχει σπάσει το κομπρεσέρ του air condition, κάνει θόρυβο και κάποια στιγμή θα σπάσει τελείως και δεν θα λειτουργεί ο κλιματισμός. Ο συμπιεστής δεν έχει καμία σχέση με την παροχή αέρα από τους αεραγωγούς. Η εμπλοκή του συμπιεστή δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα. Προβλέπεται να αποσυμπλέκεται και να επανασυμπλέκεται για διάφορους λόγους σε όλο το φάσμα των στροφών( επίτευξη επιθυμητής θερμοκρασίας, αποπάγωση στοιχείου ψύξης, προσπέραση με σανίδωμα) χωρίς πρόβλημα. Τα περί αντίθετης περιστροφής και εκκίνησης με πολλές στροφές: καφενειακοί μύθοι. (ένα αντίγραφο από την οδηγία θα ήταν επαρκές ως τεκμηρίωση, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει). Έχουμε σύμπλεξη με πλατώ. Αυτό τα λέει όλα. Δεν υπάρχει συμπιεστής λίγο σπασμένος, όπως δεν υπάρχει και ολίγον έγκυος. Με θέμα κλιματισμού τα συνεργεία έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Μόνο μαγαζί που ασχολείται αποκλειστικά με κλιματισμό μπορεί να σου δώσει λύση. Στα αυτοματα σαζμαν πως συμπλεκταρεις για να αναψεις το a/c??? Edited September 29, 2014 by nikdev Βγήκαν τα μάτια μας 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 (edited) Λοιπόν, ξαναδιάβασε, ανάλυσε πρόταση—πρόταση, θα δεις ότι δεν αναφέρομαι στον συμπλέκτη του σασμάν και ούτε σε συμπλεκτάρισμα.Στο αυτοκίνητο, εκτός από το συμπλέκτη μετάδοσης κίνησης, υπάρχει και ο συμπλέκτης ενεργοποίησης συμπιεστή κλιματισμού, ο συμπλέκτης συμπιεστή αέρα μίγματος καύσεως. Edited September 29, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 (edited) Καλησπέρα παίδες, προέκυψε ένα σοβαρό πρόβλημα με το golf-άκι μου και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας και παράλληλα να με βοηθήσετε πως να το χειριστώ κι αν έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο. Αρχικά να σας πω ότι το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί τον Δεκέμβρη του 2009 καινούριο κι έχει κάνει 35000 χιλιόμετρα, ενώ τα service του έχουν γίνει όπως προβλέπονται κάθε χρόνο στο ίδιο συνεργείο, το οποίο τυγχάνει να βρίσκεται κάτω από την αντιπροσωπία. Πριν από 15-20 μέρες το είχα πάει για το γενικό του service, 220 ευρώ (180 + κάτι εξτραδάκια) και όλα ΟΚ, όπως μου είπαν. Μετά από μια βδομάδα έπρεπε να ταξιδέψω Κυλλήνη (από Αθήνα) και ενώ πήγαινα με κλιματισμό και με 150 περίπου, κάποια στιγμή “μπούκωσε” ο κλιματισμός. Ενώ δηλαδή έβγαζε δροσερό αέρα, δεν είχε καθόλου ένταση, σε όποια κλίμακα και να το πήγαινα. Επίσης, έκανε κι έναν μικρό θόρυβο, σαν σύρσιμο (όπως κάνει το φίδι!). Έτσι αναγκάστηκα να σταματήσω, να κλείσω τον κλιματισμό, να περιμένω να κρυώσει λίγο το αυτοκίνητο και να τον ξανανοίξω. Μετά από λίγη ώρα ξανά το ίδιο... σταμάτησα και μετά όλα ΟΚ. Όταν όμως έκανα και κάνω μικρές αποστάσεις, όλα λειτουργούν κανονικά, χωρίς κανένα θέμα. Δηλαδή, όταν γυρνούσα προς Αθήνα, παρουσιάστηκε ξανά το ίδιο. Το πήγα λοιπόν εχθές στο ίδιο συνεργείο και μετά από έλεγχο, ο μηχανικός μου είπε το εξής: “ Έχει σπάσει το κομπρεσέρ του air condition, κάνει θόρυβο και κάποια στιγμή θα σπάσει τελείως και δεν θα λειτουργεί ο κλιματισμός. Το ανταλλακτικό στοιχίζει 540 ευρώ + 60 η εργασία, σύνολο 600 ευρώ!!! “ Και ερωτώ, πως σπάει αυτό το πράγμα σε αμάξι τετραετίας με 35000 χιλιόμετρα?? (να προσθέσω ότι, ίσως προϋπήρχε απλά τώρα το κατάλαβα που έκανα μεγάλη απόσταση). Τώρα που δεν υπάρχει εγγύηση (ήταν για 2 χρόνια), τι κάνω?? Μπορώ να επικαλεστώ “αστοχία υλικού”? Υπάρχει τρόπος να μιλήσω με Kosmocar ή με VW στη Γερμανία? Απ΄ ότι έψαξα πάντως στο internet, είναι όντως τόσο ακριβό το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, οπότε δεν μου λένε ψέματα και γενικά είμαι ευχαριστημένος απ' αυτό το συνεργείο. Υπάρχουν βέβαια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω και δεν ξέρω κατά πόσο θα μου το αλλάξουν αυτοί, σε αυτή τη περίπτωση... Το μόνο που περιμένω αυτή τη στιγμή, είναι να γυρίσουν από άδειες ο αρχι-μηχανικός και ο διευθυντής της αντιπροσωπίας, ώστε να τους πω δυο φωνήεντα και να βρεθεί μια λύση, γιατί λεφτά δεν υπάρχουν!! Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω και δεν το έχω σκεφτεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Δημήτρης 1. Κανε επεκταση εγγυησης και πηγαιβε τον αλλο μηνα και αλλαξε το. αφου πρωτα διαβασεις αν καλυπτει τον συμπιεστη κλιματισμου.2. Με 200ε βρισκεις συμπιεση σαν καινουργιο και υον περνας επανω και καθαρισες. Υπολογισε κι ενα 90αρι περασμα και φρεον. 3. Να τσεκαρουν σε μαγαζι που ασχολειται μονο με κλιματισμο την βαλβιδα υψηλης πιεσης a/c. Σεμενα αυτη χαλασε εχασε το ψυκτικο μεσο σιγα σιγα και καταστραφηκε το πιστονακι του συμπιεστη οποτε αγορασα ενα μεταχειρισμενο απο γερμανια και ειναι μια χαρα. Κοστη: 175 a/c + 5ε καινουργιες βιδες και orings 50 φρεον και ελεγχος με φωσφορο, κενο κλπ 40 υπολογιζε εργατικα (το εβαλα μονος) Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited August 30, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...