Jump to content
apoelara89

Αλλαγη Δεικτών Σε Καντραν(Λαθος 8Έση)

Recommended Posts

παιδιά καλημέρα σας,θα ήθελα την βοηθεια σας σε κατι που εκανα και δεν ξερω κατα ποσο θα μου βγει σε μα****κια η όχι.... λειπον ειμαι κατοχος golf mk5 GT και πηρα απο το ebay καντραν απο GTI, και πηγα να αλλαξω απο το νεο καντραν το πλαστικο μπροστα και τους δεικτες,τα αλλαξα ωραια μια χαρα αλα οταν το εβαλα ξανα πανω στο αμαξι οι δεικτες μολις ενωσα την παταρια στο αμαξι επεσαν αρκετα κατω...πηρα το αμαξι μια βολτα μπας και ξαναρυ8μιστουν αλλα τπτ....διλαδι ειναι ποιο κατω απο το 0 των χιλιομετρων και το 0 των στρωφων αλλα το ιδιο και στη βενζινη και στο booost....με αποτελεσμα πηγαινω καπυ 100χλμ και στο κοντερ μου δειχνει 90.... ποσ μπορω να το ρυθμισω ξανα?? υπαρχει τροπος η εκαν μα***κια και τωρα το γαμησα το κοντερ?? εχω και vag-com vcds αν γινεται και απο εκει να το κανω... σας παρα8ετω και φοτο να δειτε τι εννοωpost-23675-0-79888800-1409205884_thumb.j

 

(Δεστε στην πρωτη φοτο ο δεικτης των χλμ ποσο κατω απο το ''0'' ειναι αλλα το ιδιο και στο ''boost ποσο αριστερα ειναι)

post-23675-0-51591500-1409205910_thumb.j

Edited by apoelara89
Link to comment
Share on other sites

Τους δείκτες τους γυρνάμε αντίστροφα από την φορά του ρολογιού (αριστερόστροφα) και στο βγάλσιμο (τραβώντας ταυτόχρονα προς τα έξω) αλλά και στην τοποθέτηση σπρώχνοντας και γυρνώντας προς τα μέσα.

 

Βγάλε λοιπόν το καπάκι και γύρνα τους αριστερόστροφα μέχρι να έρθουν στο μηδέν και ένα απειροελάχιστο τικ ποιο κάτω γιατί όταν ανοίγεις διακόπτη και παίρνουν ρεύμα ανεβαίνουν ελάχιστα.

Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε τους γιρισα ακριβως πανω στο '0' αλα μολις συνδεσω τν πολο στην παταρια (γιατι πριν βγαλω το κοντερ αφαιρω την παταρια) μολις ξανασυνδεσω την μπαταρια πεφτουν παλι ποιο κατω οπως δειχνω στις φοτο

 

οποτε δεν παιζει ρολο σε ποια 8εση τουσ βαλω... το προβλημα ειναι οτι μολις ενωσω την μπαταρια και παρει ρευμα το αμαξι οι δεικτες ολοι πεφτουν αρκετα κατω οπως τις φοτος

Edited by apoelara89
Link to comment
Share on other sites

 Και εγώ όσες φορές έβγαλα - έβαλα και ήταν πολλές οι φορές ................ ποτέ δεν έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας.

 

Μήπως γύρισες τους δείκτες δεξιόστροφα προσπαθώντας να τους αφαιρέσεις και έγινε καμία ζημιά ;;;

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση να κάνω και εγώ το καπάκι του καντράν πως βγαίνει;γιατί εχει μαζέψει σκόνη μεςα και θέλω να το καθάρισω...golf 6 εχω....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έκανες calibration στις βελόνες; ......... για πες μας πως το έκανες για να υπάρχει και εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον το προβλημα μου ηταν οτι οι βελονες μολις επερνε ρευμα το αμαξι επεφταν πολυ κατω και οταν το επερνα βολτα απειχαν πολυ απο την πραγματικοτητα λογω του οτι ηταν πεσμενα πολυ κατω... ο τροπος που λυθηκε το προβλημα μου το ενωσα με vag-com και πηγα στο engine>instruments>>output tests>selective output test και επελεξα τα οργανα που οι βελονες ηταν πεσμενεσ πολυ κατω με το που επερνε ρευμα το αμαξι, και μετα πατησα το τεστ, σου πεταει τον δεικτη μια τερμα δεξια και μετα τον κεντριζει στα 100χλμ και μετα που πατησα ''next'' μου κατεβασε τον δεικτη και μου τον αφησε ακριβως στο ''0''... η διαδικασεια πετυχε και στο στροφομετρο και στα χλμ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.