Jump to content
fantasticfour

Πρόβλημα Με Το Γραναζι Μεταβλητου Χρονισμού Στο Touran

Recommended Posts

καλημέρα

 

είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum - οποτε συγχωρεμένος εαν κάνω κανενα λάθος. Εχω το touran με κινητηρα tsi (140hp) και μου αναψε το λαμπάκι του κινητηρα. Το πήγα στο συνεργείο και ο υπολογιστής έβγαλε ενδειξη: προβλημα στον αιθητηρα εκκεντροφόρου g40 - εκτός ορίου. Ο μηχανικός μου είπε οτι έχει πρόβλημα το συστημα χρονισμού, πρέπει να ανοιξει τον κινητήρα και η ζημιά μπορεί να είναι απο 450€ εως και 950€ εαν χρειαστεί να αλλαξεί όλο το σύστημα.

Το αμάξι έχει 61.000 χλμ επιτρέπεται να έβγαζε τέτοια ζημιά ; Υπάρχει περίπτωση να το καλύπτει η εγγύηση μετά απο τόσο καιρό (το αγόρασα το Νοέμβριο του 2008) ;

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πρίν ένα μήνα εβγαλε πρόβλημα η αντλία νερού και επειδή συνδέεται με ένα κόμπλερ η αγορά της μου κόστισε 220€. Και τώρα αυτό. :hmm:

 

Με εκτίμηση  

Link to comment
Share on other sites

το αμάξι πηγαίνει κανονικά και μάλιστα δεν ακούγεται κάποιος θόρυβος όταν το βάζω μπροστά και είναι κρύο (όπως κανονικά θα έπρεπε), ούτε ρατέρει γενικά δεν έχει κάποια διαφορά στην οδηγική του συμπεριφορά - τουλάχιστον αισθητή.

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολυ πιθανο να θελεις χρονισμα...εμενα μου το εβγαλε στα 70.000 οποτε μεσ'τα ορια εισαι!πολλα tsi ειχαν αυτο το προβλημα.βρες απο εδω μεσα παιδια απο βολο να σου πουν που το εφτιαξαν αυτοι μην πας σε οποιον να ναι ειναι δουλεια που θελει εμπειρια και προσοχη.

Link to comment
Share on other sites

Ο τεντωτηρας της καδενας εχει καποιο ορια αλλαγης(πχ.150000κμ) ή αλλαζεται μονο οταν υπαρχει προβλημα?...Γιατι εδω και 2 μερες οταν το βαζω μπρος κανει σαν τρακτερ για 1 δευτερολεπτο,γελαει ο κοσμος μαζι μου

Link to comment
Share on other sites

και οι 2 πατε για χρονισμο+ανταλλακτικα..

Και για πες μας ρε Νικο ποσο περιπου παει το μαλλι να ξερω ποσους μηνες θα μεινω χωρις βενζινη

Link to comment
Share on other sites

Και για πες μας ρε Νικο ποσο περιπου παει το μαλλι να ξερω ποσους μηνες θα μεινω χωρις βενζινη

700 το πληρωσα εγω ανταλλακτικα (γλιστρες,τεντωτηρα,γραναζι εκ/φορου εξαγωγης,γραναζι στοφάλου,καδενα) και εργασια.αλλα

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

700 το πληρωσα εγω ανταλλακτικα (γλιστρες,τεντωτηρα,γραναζι εκ/φορου εξαγωγης,γραναζι στοφάλου,καδενα) και εργασια.αλλα

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Δεν μου το κανει καθε μερα οποτε δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι αυτο που λες...μπορει και να ειναι....απλα εχω μια ελπιδα να ειναι το κλασικο κροταλισμα που κανουν για 1 δευτερολεπτο και μετα σταματαει...εσυ τι πιστευεις?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου το κανει καθε μερα οποτε δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι αυτο που λες...μπορει και να ειναι....απλα εχω μια ελπιδα να ειναι το κλασικο κροταλισμα που κανουν για 1 δευτερολεπτο και μετα σταματαει...εσυ τι πιστευεις?

αυτο το κροταλισμα ειναι η καδενα δυστυχως.το ειχα πολυ καιρο ετσι περιπου ενα χρονο γτ τοτε δεν ηξερε κανεις για καδενα.οταν το εβαζα καθε μερα μπρος δεν το εκανε παντα αλλα αν το αφηνα πχ μια μερα η 2 τοτε το εκανε πολυ εντονα.μπορεις να το αφησεις ετσι αλλα το παιζεις κορωνα γραμματα.αν καποια στιγμη σου πηδηξει δοντι (μεχρι 3 δοντια) εισαι ενταξει αν ομως πηδηξει περισσοτερα τοτε θα πρεπει να ανοιχτει και το καπακι να αλλαχτουν οι βαλβιδες που μπορει να εχουν στραβωσει.ετσι το κοστος μπορει και να διπλασιαστει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο το κροταλισμα ειναι η καδενα δυστυχως.το ειχα πολυ καιρο ετσι περιπου ενα χρονο γτ τοτε δεν ηξερε κανεις για καδενα.οταν το εβαζα καθε μερα μπρος δεν το εκανε παντα αλλα αν το αφηνα πχ μια μερα η 2 τοτε το εκανε πολυ εντονα.μπορεις να το αφησεις ετσι αλλα το παιζεις κορωνα γραμματα.αν καποια στιγμη σου πηδηξει δοντι (μεχρι 3 δοντια) εισαι ενταξει αν ομως πηδηξει περισσοτερα τοτε θα πρεπει να ανοιχτει και το καπακι να αλλαχτουν οι βαλβιδες που μπορει να εχουν στραβωσει.ετσι το κοστος μπορει και να διπλασιαστει...

Μετα την αλλαγη δεν σου ξαναπαρουσιασε τον θορυβο?γιατι πολλοι λενε οτι φταει το γραναζι του μεταβλητου το οποιο δεν αλλαζεται με την αλλαγη καδενας

Link to comment
Share on other sites

Μετα την αλλαγη δεν σου ξαναπαρουσιασε τον θορυβο?γιατι πολλοι λενε οτι φταει το γραναζι του μεταβλητου το οποιο δεν αλλαζεται με την αλλαγη καδενας

εδω και 40000 δεν εχει παρουσιασει κανενα θορυβο οοοσο καιρο και να το αφησω σβηστο.δεν εχω ακουσει οτι εχει χαλασει μεταβλητος..ο τεντωτηρας χαλαει και δεν μπορει να κρατησει τεντωμενη την καδενα και οταν γινεται αυτο τοτε τρωγονται τα δοντια απο τα αλλα 2 γραναζια γτ ειναι λασκα η καδενα τρωγεται και η καδενα γ αυτο τα αλλαζεις ολα..το κροταλισμα που ακους ειναι που χτυπαει η καδενα πανω στο μεταλικο καπακι.σκεψου ποσο λασκα ειναι κεινη την ωρα.

Link to comment
Share on other sites

οχι σε ενα καραγκιοζη το εκανα που το χρονισε λαθος το αμαξι γ αυτο θα σου προτεινα αντιπροσωπεια να εχεις και την εγγυηση των ανταλλακτικων!δεν ειχα ψαξει αλλου να σου πω την αληθεια τοτε ειχα κλειστα τα ματια μου... :pinch:

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις πληροφοριες Νικο...οταν ειναι να γινει η αλλαγη με βλεπω για εξουσιοδοτημενο γιατι αντιπροσωπεια θα με κουρεψει

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις πληροφοριες Νικο...οταν ειναι να γινει η αλλαγη με βλεπω για εξουσιοδοτημενο γιατι αντιπροσωπεια θα με κουρεψει

ΚΟΙΤΑ.εγω πληρωσα μεν τα 700 για την αλλαγη αλλα του πληρωσα ακομα 120 για να ''φτιαξει'' το προβλημα (ΛΑΘΟΣ ΧΡΟΝΙΣΜΑ) που τελικα ειχε δημιουργησει ο ιδιος (αλλα δε το ηξερα) και αφου παλι δεν τα καταφερε πληρωσα ακομα 200 σε αλλο συνεργειο που το εχει κανει παμπολλες φορες για να μου το χρονισει σωστα συνολο 1020 ευρα και πολλα νευρα!δε στο συνιστω!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από έμενα.Touran Highline1.4 TSI 109.000 χλμ με cold start κροτάλισμα κανά 6-8μηνο και τώρα ποια cheek engine και (P3008 αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου) κατά συνεπεία αλαλαγή καδένας με ερωτηματικό για το γρανάζι. Ο μηχανικός επιμένει ότι δεν είναι ανάγκη να αλλαχθεί απλά να καθαρισθεί. Τώρα αν το ανοίξει και δει φθορά τότε το αλλάζουμε είπε. Και πάμε τώρα στο δια ταύτα Έχουμε και λέμε:

 

Καδένα με τα παρελκόμενα (τεντωτήρας -γλίστρες -φλάντζες κλπ)   160€

Γρανάζι μεταβλητού εκκεντροφόρου (αν χρειασθεί να αλλαχθεί)        475€

Εργασία (+ φορος+ΦΠΑ αν και εφόσον ζητηθούν)                             100€

Σύνολο Α.                                                                                           260€ :frantics:

Σύνολο Β.                                                                                           735€ :hyper:

 

Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88;

http://catalogue.faiauto.com/parts/TCK87VVT#anchor

http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmodel=19651&caryear=2007&carcategory=100002&cargroup=1389

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.