Jump to content
toure s.

Touran 1.4 Tsi Ειναι Φυσιολογικο Να Καει Λιγο Λαδακι ?

Recommended Posts

Γεια σας! 

Ειμαι σχετικα καινουργιος στο club, εχοντας αγορασει ενα Touran 1.4 TSi Highline με κιβωτιο DSG, μοντελο 2009, μεταχειρισμενο, τον Οκτωβρη του 2013.

Η συνυπαρξη με το αυτοκινητο εως τωρα ειναι ακρως ικανοποιητικη σε ολους τους τομεις ( εχω κανει περιπου 13.000 χλμ.) με μικρη εξαιρεση την καταναλωση, που κι εκει με λιγη προσοχη ειναι σε λογικα πλαισια για τον ογκο του αυτοκινητου.

 

Παμε στο προβλημα τωρα.......

 

Οταν πηρα το αυτοκινητο, το επομενο σερβις που ηθελε ( το μικρο μονο λαδια φιλτρο ) ηταν σε 10.000 χλμ. αλλα πριν ερθει η ωρα του σερβις περιπου 3.000 χλμ. νωριτερα, μου αναψε το λαμπακι του λαδιου. Συμπληρωσα 1 λιτρο και εκανα το σερβις μετα απο λιγο γιατι δεν ηθελα να περιμενω.

Τα λαδια που εβαλα ηταν συνθετικα ARAL 5-30  Παρομοια λαδια αλλης μαρκας απ οτι ξερω βαζουν και στις αντιπροσωπειες.

Το καλοκαιρι για ευνοητους λογους εκανα αρκετα χιλιομετρα και οταν ελεγξα τη σταθμη ειδα οτι παλι εχει καψει περιπου μισο λιτρο και λιγο παραπανω. Με τα καινουργια λαδια εκανα περιπου 5.000 χλμ.

Ειναι φυσιολογικο να καει λαδι αυτος ο κινητηρας ? Εχει καποιος παρομοιο προβλημα ? Υπαρχει περιπτωση να φταιει το λαδι που εβαλα ? 

Επειδη δεν εχω εμπειρια σε turbo κινητηρες, οποιος μπορει να μου απαντησει στα ερωτηματα μου

 

Ευχαριστω πολυ......

 

 

Link to comment
Share on other sites

Οταν το πηρα το αυτοκινητο ειχε 65.000 χλμ. τωρα εχει 78.000 χλμ

 

Στο επομενο σερβις που ειναι και το μεγαλο, σκεφτομαι να το παω στην ΕΤΕΑ ( ειμαι απο Θεσσαλονικη ) αλλα αυτο θα εξαρτηθει απο τα οικονομικα μου  :unknw:

Link to comment
Share on other sites

το 5-30 και το δικο μου το εκαιγε ευκολα δοκιμασε 5-40 ειναι η αμεσως επομενη επιλογη αν σου καιει τα 5-30.μην ανησυχεις δεν θα εχεις κανενα θεμα και αλλαγη παντα στις 7500 χλμ.

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας απ οπου και να εχεις παρει το αυτοκινητο την επομενη μερα το πας για λαδια/φιλτρο τουλαχιστο. Δεν ξερεις τι εχει κανει ο καθενας και τι εχει γραψει. Οποτε το πρωτο το θεωρω ως μη γενομενο. Γενικα ο κινητηρας αυτος αμα του πινεις παρατεταμενα το αιμα πχ εθνικες κτλ , τσιμπαει το λαδακι του. Βαλε και τις καλοκαιρινες θερμοκρασιες. Δεν ειναι ανησυχητικο. Αμα ομως καθε 3 και λιγο θες λαδι να το κοιταξεις. Θα συμφωνησω να αλλαξεις μαρκα , μου ειχε συμβει το ιδιο και εμενα οταν το ειχα πρωτοπαρει με αυτον τον συνδιασμο aral + καλοκαιρι + εθνικες.

Link to comment
Share on other sites

θα διαφωνήσω με τον φίλο Νίκο παραπάνω για το 10W-40.Αυτό το ιξώδες δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή για τους κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.Το 5W-40 όμως ναι για 15000 χλμ ή ενα έτος.Βάλε λοιπόν σε 1η φάση τέτοιου ιξώδους λάδια

σε shell ή liqui moly τα οποία έχω δοκιμάσει προσωπικά και είχα σχεδόν μηδενική κατανάλωση λαδιού και απέφυγε τα aral τα οποία όταν είχα βάλει και γω σε 5W-30 είχα διαπιστώσει ότι καίγονται περισσότερο και γρηγορότερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θα διαφωνήσω με τον φίλο Νίκο παραπάνω για το 10W-40.Αυτό το ιξώδες δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή για τους κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.Το 5W-40 όμως ναι για 15000 χλμ ή ενα έτος.Βάλε λοιπόν σε 1η φάση τέτοιου ιξώδους λάδια

σε shell ή liqui moly τα οποία έχω δοκιμάσει προσωπικά και είχα σχεδόν μηδενική κατανάλωση λαδιού και απέφυγε τα aral τα οποία όταν είχα βάλει και γω σε 5W-30 είχα διαπιστώσει ότι καίγονται περισσότερο και γρηγορότερα.

εχεις απολυτο δικιο!!5-40 ηθελα να πω μπερδευτηκα!

Link to comment
Share on other sites

το 5-30 και το δικο μου το εκαιγε ευκολα δοκιμασε 10-40 ειναι η αμεσως επομενη επιλογη αν σου καιει τα 5-30.μην ανησυχεις δεν θα εχεις κανενα θεμα και αλλαγη παντα στις 7500 χλμ.

..μη σου πώ και 5w-40 Νίκο.....μήπως είναι πιό σωστό!!(τουλάχιστον,θ'αλλάξει το ένα"κομμάτι" στο ιξώδες,όχι και τα δύο)..... :unsure: Ξέρεις,ίδια εκκίνηση στα κρύα,αλλά πιό αποτελεσματικό(όντας λίγο πιό "πηχτό")στις ζέστες...και δόξα τω Θεό έχουμε και μπόλικες και βάρβαρες!!

 

   edit:...συνέπεσαν τα πόστ....

Edited by Touring the M3
Link to comment
Share on other sites

..μη σου πώ και 5w-40 Νίκο.....μήπως είναι πιό σωστό!!(τουλάχιστον,θ'αλλάξει το ένα"κομμάτι" στο ιξώδες,όχι και τα δύο)..... :unsure: Ξέρεις,ίδια εκκίνηση στα κρύα,αλλά πιό αποτελεσματικό(όντας λίγο πιό "πηχτό")στις ζέστες...και δόξα τω Θεό έχουμε και μπόλικες και βάρβαρες!!

 

   edit:...συνέπεσαν τα πόστ....

χεχε!ειπαμε μπουρδευτηκα!φατε με!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις

 

αυτο θα κανω, στο επομενο σερβις θα βαλω 5-40 και σιγουρα αλλη μαρκα λιπαντικου, θα το παρακολουθησω και αν χρειαστει θα σας ενημερωσω

Edited by toure s.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.