toure s. Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Γεια σας! Ειμαι σχετικα καινουργιος στο club, εχοντας αγορασει ενα Touran 1.4 TSi Highline με κιβωτιο DSG, μοντελο 2009, μεταχειρισμενο, τον Οκτωβρη του 2013. Η συνυπαρξη με το αυτοκινητο εως τωρα ειναι ακρως ικανοποιητικη σε ολους τους τομεις ( εχω κανει περιπου 13.000 χλμ.) με μικρη εξαιρεση την καταναλωση, που κι εκει με λιγη προσοχη ειναι σε λογικα πλαισια για τον ογκο του αυτοκινητου. Παμε στο προβλημα τωρα....... Οταν πηρα το αυτοκινητο, το επομενο σερβις που ηθελε ( το μικρο μονο λαδια φιλτρο ) ηταν σε 10.000 χλμ. αλλα πριν ερθει η ωρα του σερβις περιπου 3.000 χλμ. νωριτερα, μου αναψε το λαμπακι του λαδιου. Συμπληρωσα 1 λιτρο και εκανα το σερβις μετα απο λιγο γιατι δεν ηθελα να περιμενω. Τα λαδια που εβαλα ηταν συνθετικα ARAL 5-30 Παρομοια λαδια αλλης μαρκας απ οτι ξερω βαζουν και στις αντιπροσωπειες. Το καλοκαιρι για ευνοητους λογους εκανα αρκετα χιλιομετρα και οταν ελεγξα τη σταθμη ειδα οτι παλι εχει καψει περιπου μισο λιτρο και λιγο παραπανω. Με τα καινουργια λαδια εκανα περιπου 5.000 χλμ. Ειναι φυσιολογικο να καει λαδι αυτος ο κινητηρας ? Εχει καποιος παρομοιο προβλημα ? Υπαρχει περιπτωση να φταιει το λαδι που εβαλα ? Επειδη δεν εχω εμπειρια σε turbo κινητηρες, οποιος μπορει να μου απαντησει στα ερωτηματα μου Ευχαριστω πολυ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμαξι? Δοκιμασε κάποιο άλλο λαδι και βλέπεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toure s. Posted September 3, 2014 Author Report Share Posted September 3, 2014 Οταν το πηρα το αυτοκινητο ειχε 65.000 χλμ. τωρα εχει 78.000 χλμ Στο επομενο σερβις που ειναι και το μεγαλο, σκεφτομαι να το παω στην ΕΤΕΑ ( ειμαι απο Θεσσαλονικη ) αλλα αυτο θα εξαρτηθει απο τα οικονομικα μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 (edited) το 5-30 και το δικο μου το εκαιγε ευκολα δοκιμασε 5-40 ειναι η αμεσως επομενη επιλογη αν σου καιει τα 5-30.μην ανησυχεις δεν θα εχεις κανενα θεμα και αλλαγη παντα στις 7500 χλμ. Edited September 4, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Καταρχας απ οπου και να εχεις παρει το αυτοκινητο την επομενη μερα το πας για λαδια/φιλτρο τουλαχιστο. Δεν ξερεις τι εχει κανει ο καθενας και τι εχει γραψει. Οποτε το πρωτο το θεωρω ως μη γενομενο. Γενικα ο κινητηρας αυτος αμα του πινεις παρατεταμενα το αιμα πχ εθνικες κτλ , τσιμπαει το λαδακι του. Βαλε και τις καλοκαιρινες θερμοκρασιες. Δεν ειναι ανησυχητικο. Αμα ομως καθε 3 και λιγο θες λαδι να το κοιταξεις. Θα συμφωνησω να αλλαξεις μαρκα , μου ειχε συμβει το ιδιο και εμενα οταν το ειχα πρωτοπαρει με αυτον τον συνδιασμο aral + καλοκαιρι + εθνικες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 θα διαφωνήσω με τον φίλο Νίκο παραπάνω για το 10W-40.Αυτό το ιξώδες δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή για τους κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.Το 5W-40 όμως ναι για 15000 χλμ ή ενα έτος.Βάλε λοιπόν σε 1η φάση τέτοιου ιξώδους λάδια σε shell ή liqui moly τα οποία έχω δοκιμάσει προσωπικά και είχα σχεδόν μηδενική κατανάλωση λαδιού και απέφυγε τα aral τα οποία όταν είχα βάλει και γω σε 5W-30 είχα διαπιστώσει ότι καίγονται περισσότερο και γρηγορότερα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 θα διαφωνήσω με τον φίλο Νίκο παραπάνω για το 10W-40.Αυτό το ιξώδες δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή για τους κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.Το 5W-40 όμως ναι για 15000 χλμ ή ενα έτος.Βάλε λοιπόν σε 1η φάση τέτοιου ιξώδους λάδια σε shell ή liqui moly τα οποία έχω δοκιμάσει προσωπικά και είχα σχεδόν μηδενική κατανάλωση λαδιού και απέφυγε τα aral τα οποία όταν είχα βάλει και γω σε 5W-30 είχα διαπιστώσει ότι καίγονται περισσότερο και γρηγορότερα. εχεις απολυτο δικιο!!5-40 ηθελα να πω μπερδευτηκα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 (edited) το 5-30 και το δικο μου το εκαιγε ευκολα δοκιμασε 10-40 ειναι η αμεσως επομενη επιλογη αν σου καιει τα 5-30.μην ανησυχεις δεν θα εχεις κανενα θεμα και αλλαγη παντα στις 7500 χλμ. ..μη σου πώ και 5w-40 Νίκο.....μήπως είναι πιό σωστό!!(τουλάχιστον,θ'αλλάξει το ένα"κομμάτι" στο ιξώδες,όχι και τα δύο)..... Ξέρεις,ίδια εκκίνηση στα κρύα,αλλά πιό αποτελεσματικό(όντας λίγο πιό "πηχτό")στις ζέστες...και δόξα τω Θεό έχουμε και μπόλικες και βάρβαρες!! edit:...συνέπεσαν τα πόστ.... Edited September 4, 2014 by Touring the M3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 ..μη σου πώ και 5w-40 Νίκο.....μήπως είναι πιό σωστό!!(τουλάχιστον,θ'αλλάξει το ένα"κομμάτι" στο ιξώδες,όχι και τα δύο)..... Ξέρεις,ίδια εκκίνηση στα κρύα,αλλά πιό αποτελεσματικό(όντας λίγο πιό "πηχτό")στις ζέστες...και δόξα τω Θεό έχουμε και μπόλικες και βάρβαρες!! edit:...συνέπεσαν τα πόστ.... χεχε!ειπαμε μπουρδευτηκα!φατε με! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toure s. Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 (edited) ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις αυτο θα κανω, στο επομενο σερβις θα βαλω 5-40 και σιγουρα αλλη μαρκα λιπαντικου, θα το παρακολουθησω και αν χρειαστει θα σας ενημερωσω Edited September 8, 2014 by toure s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...