Jump to content
tsilis_1

Πρόβληματα Με Πολλαπλη Εισαγωγης Σε 1.4 Tsi

Recommended Posts

Χρόνια Πολλά!

Δυστυχώς με την επάνοδο του forum, αναγκάζομαι να γράψω στα Προβλήματα...σνιφ...το μπελά μου μέσα...

Το αγαπημένο μου Tsi είναι βαλτό όταν γιορτάζω να μου κάνει πολύ άσχημα δώρα:

Τη πρώτη χρονιά στα γεννέθλια μου , έπεσε ένα κομμάτι απο μπαλκόνι και μου έσπασε το παρμπρίζ...

Τη δεύτερη χρονιά στα γεννέθλια μου με άφησε στο δρόμο απο αισθητήρα "Δότη Στροφών...

Φέτος στα γεννέθλια μου δεν έκανε κάτι (περίεργο είπα...) αλλά τελικά προχθές που γιόρταζα την ονομαστική μου εορτή, καθώς γύριζα απο τη δουλεία μου έκανε δώρο ένα ωραιότατο κίτρινο λαμπάκι Chek Engine...!!!

Τώρα τί να πώ????

Τεσπα.. άρων άρων παρκάρω΄, πάω σπίτι και στο καπάκι βουτάω το φορητό και το καλώδιο για το VAG COM.

Στο scan παίρνω τα παρακάτω σφάλματα:

1. Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

και με το που το σβήνω (ο ηλίθιος...)

παίρνω και το

2. intake manifold flap , bank 1 : Stuck closed

και το σβήνω κι αυτό (πάλι ο ηλίθιος) μιας και ένα παληκάρι μου είπε στο τηλέφωνο ότι πιθανότα να είναι κακή ποιότητα βενζίνης και να διάβασε λάθος ο αισθητήρας λ. Δεν έπαιζε και το forum και πάτησα clear fault codecs.

Με το που είδα το forum πάνω έψαξα και μου έγινε η καρδιά περιβόλι: Άνοιγμα εισαγωγής...κολημένα καλπέτα...κλπ.

Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί είμαι ή να σκάσω ή να του σκάσω μπουνιές και να το σουτάρω!!!

Σημειωτέον ότι τρείς μέρες τώρα η κατανάλωση έχει ξεφύγει , ούτε δίλιτρο να ήταν και το πάω χαλαρά.

Βοήθειααααα!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα!δοκιμασες να κανεις βασικη ρυθμηση πεταλουδας απο vag-com?αν οχι δοκιμασε το....δες εδω πως θα το κανεις...My link

αν κανεις δουλεια πες το μας!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα!δοκιμασες να κανεις βασικη ρυθμηση πεταλουδας απο vag-com?αν οχι δοκιμασε το....δες εδω πως θα το κανεις...My link

αν κανεις δουλεια πες το μας!

Thanks, αλλά Ποιά απο τις τρείς διαδικασίες πρέπει να κάνω???

Την 1η?

Golf Tsi 140 SportLine MY07.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου, το αμαξι σου θελει το ποτενσιομετρο των κλαπετων εισαγωγης, μην αγχωνεσαι δεν ειναι κατι σοβαρο αρκει να το αλλαξεις συντομα Δεν χρειαζεται καμια βασικη ρυθμιση βγαζουν συχνα το προβλημα αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου, το αμαξι σου θελει το ποτενσιομετρο των κλαπετων εισαγωγης, μην αγχωνεσαι δεν ειναι κατι σοβαρο αρκει να το αλλαξεις συντομα Δεν χρειαζεται καμια βασικη ρυθμιση βγαζουν συχνα το προβλημα αυτο.

Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες??? Π.χ: Part Number προκειμένου να το παραγγείλω άμεσα??? Αντικαθίσταται σχετικά εύκολα???

Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κάποιος με ΕΤΚΑ τον κωδικό αυτού το ποτενσιόμετρου που αναφέρει ο φίλος παραπάνω???

Ξανάναψε σήμερα το μ@λ@κισμένο...

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κάποιος με ΕΤΚΑ τον κωδικό αυτού το ποτενσιόμετρου που αναφέρει ο φίλος παραπάνω???

Ξανάναψε σήμερα το μ@λ@κισμένο...

στο scan που έκανες ή θα κάνεις από κάτω από το σφάλμα γράφει τον κωδικό της πηγής του σφάλματος εάν δεν κάνω λάθος ...

εάν έχεις κωδικό κινητήρα blg,bmy τότε το ποτενσιόμετρο είναι το 03C 907 386 B

Καλή Χρονιά Με Υγεία !

Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά! Τελικά τι έκανες Tsili ?

Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά Σε Όλους

Κάνω Υπομονή μέχρι τη Δευτέρα που θα πάω να το δω στο μηχανικό μου!!!

Speedy σε ευχαριστώ για το part number!

Σου παραθέτω και τα Faults: (Παραπάνω εννοείς το "Control Module Part Number: 03C 906 032 E " ???)

Friday,31,December,2010,16:37:45:26365

VCDS Version: Release 805.4

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03C 906 032 E

Component and/or Version: MED17.5.1 9971

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 77876

2 Faults Found

008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Closed

P2006 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 58088 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 17:01:43

Freeze Frame

RPM: 784 /min

Load: 14.1 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 35.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.716 V

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

P2015 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 58186 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 07:47:21

Freeze Frame

RPM: 1989 /min

Load: 11.0 %

Speed: 78.0 km/h

Temperature: 86.0°C

Temperature: 7.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 14.224 V

Readiness: 0000 0000

Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά Σε Όλους

Κάνω Υπομονή μέχρι τη Δευτέρα που θα πάω να το δω στο μηχανικό μου!!!

Speedy σε ευχαριστώ για το part number!

Σου παραθέτω και τα Faults: (Παραπάνω εννοείς το "Control Module Part Number: 03C 906 032 E " ???)

Καλή Χρονιά Και Χρόνια Πολλά Με Υγεία !

Περίπου , δεν εννοώ ακριβώς αυτό ... περίμενα να δω κάτι σαν κι αυτό :

Address 09: Cent. Elect. Labels:

Part No SW: HW:

Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0701

Revision: Serial number:

Coding:

Shop #: WSC

VCID:

Part No: 1K1 955 119 A

Component: Wischer VW350 011 0301

Coding:

Shop #:

1 Fault Found

εκτός κι αν έχει διαφορά στην εμφάνιση στην Address 09 απο την Address 01 εκ του προγράμματος ... αλλά εφόσον θα πας από δευτέρα στον μηχανικό δεν χρειάζεται να ανησυχείς ... :p:console:

;)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε!

Θα δοκιμάσω και από 09 μπας και πάρω καμιά καλύτερη πληροφορία για το σφάλμα!

Να μην ανησυχώ το λέμε εύκολα...αλλά χαλάστηκα ρε γ@μώτο...

Κάθε χρόνο κάτι θα βρει να μου βγάλει το ρημάδι....

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε!

Θα δοκιμάσω και από 09 μπας και πάρω καμιά καλύτερη πληροφορία για το σφάλμα!

Να μην ανησυχώ το λέμε εύκολα...αλλά χαλάστηκα ρε γ@μώτο...

Κάθε χρόνο κάτι θα βρει να μου βγάλει το ρημάδι....

Tsili , σιγουρα ευκολο να λες " μην χαλιεσαι " . Αλλα ετσι ειναι τα αυτοκινητα , χαλανε .

Η βλαβη αυτη ειναι απο τις πλεον συνηθισμενες στα TFSI/TSI μοτερ .

Αλλαξε μοτερακι , καθαρισε τα κλαπετακια που ειναι μεσα στην πολλαπλη , κανε βασικη ρυθμιση και θα εισαι ετοιμος για αρκετα απροβληματιστα χλμ , απο το θεμα αυτο .

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε!

Θα δοκιμάσω και από 09 μπας και πάρω καμιά καλύτερη πληροφορία για το σφάλμα!

Να μην ανησυχώ το λέμε εύκολα...αλλά χαλάστηκα ρε γ@μώτο...

Κάθε χρόνο κάτι θα βρει να μου βγάλει το ρημάδι....

Φυσικό κι επόμενο ειναι να χαλαστείς αλλα δεν υπάρχει αλλη λύση :console:

H Address 09 με την Address 01 σίγουρα ελέγχει διαφορετικά μέρη , αυτο που εννοούσα πριν είναι η διαφορετική εμφάνιση των αποτελεσμάτων στην Address 09 απο την Address 01 . Δλδ απ' οτι βλεπω στην 01 δεν εμφανίζει το part no όπως κάνει στην 09 ... :p

Link to comment
Share on other sites

Tsili , σιγουρα ευκολο να λες " μην χαλιεσαι " . Αλλα ετσι ειναι τα αυτοκινητα , χαλανε .

Η βλαβη αυτη ειναι απο τις πλεον συνηθισμενες στα TFSI/TSI μοτερ .

Αλλαξε μοτερακι , καθαρισε τα κλαπετακια που ειναι μεσα στην πολλαπλη , κανε βασικη ρυθμιση και θα εισαι ετοιμος για αρκετα απροβληματιστα χλμ , απο το θεμα αυτο .

Όταν εννοείς "μοτεράκι" να υποθέσω ότι μιλάς για το ποτενσιόμετρο με το παραπάνω part number ??? Μήπως θα μπορούσες να με ενημερώσεις για τα βήματα της βασικής ρύθμισης???

Κινητήρας BMY - MY07

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις που μέχρι τη Δευτέρα που θα το πάω στο μηχανικό,

Όλοι εσείς που με βοηθάτε και γι' αυτό σας ευχαριστώ Πολύ,

Θα με έχετε κάνει Ξεφτέρι και θα πάω στον άλλο και θα του πω:

Λοιπόν μεγάλε, παραγγέλνεις αυτό, μετά κάνεις το άλλο , μετά εκείνο και τέλος.

Χαχαχαχαχα Καλό εεεε???

Και θα με χρεώσεις τόσα...

χαχαχαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις που μέχρι τη Δευτέρα που θα το πάω στο μηχανικό,

Όλοι εσείς που με βοηθάτε και γι' αυτό σας ευχαριστώ Πολύ,

Θα με έχετε κάνει Ξεφτέρι και θα πάω στον άλλο και θα του πω:

Λοιπόν μεγάλε, παραγγέλνεις αυτό, μετά κάνεις το άλλο , μετά εκείνο και τέλος.

Χαχαχαχαχα Καλό εεεε???

Και θα με χρεώσεις τόσα...

χαχαχαχαχαχαχα

:p

Link to comment
Share on other sites

στο scan που έκανες ή θα κάνεις από κάτω από το σφάλμα γράφει τον κωδικό της πηγής του σφάλματος εάν δεν κάνω λάθος ...

εάν έχεις κωδικό κινητήρα blg,bmy τότε το ποτενσιόμετρο είναι το 03C 907 386 B

Καλή Χρονιά Με Υγεία !

Speedy , αν μπορείς κάποια στιγμή στείλε μου την τιμή του ποτενσιόμετρου απο το ETKA!

Thanks a lot

Link to comment
Share on other sites

Speedy , αν μπορείς κάποια στιγμή στείλε μου την τιμή του ποτενσιόμετρου απο το ETKA!

Thanks a lot

Καλησπερα εχει γυρω στα 70 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Με τι δουλειές ξεχάστηκα...

Έτοιμο το αμάξι. :D Αλλάχτηκε το βλαμμένο ποτενσιόμετρο και όλα εντάξει!!! :hmm::thumbsu::D

Άντε να δούμε του χρόνου τι θα μου βγάλει... :blink::whistle:

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, παραθέτω το δικό μου πρόβλημα : 

Το προηγούμενο βράδυ πριν φύγω για διακοπές μου βγάζει το λαμπάκι check engine. Πάω σε φίλο με VAG COM και βλέπουμε το κλασικό P2015 (implausible signal). Σβήσαμε το error, πιέσαμε το αμάξι (Golf TSI 140HP μαμά, 2007) και δεν έβγαλε άλλο σφάλμα. Έτσι πήγα διακοπές (Αθήνα - Θεσσαλονίκη -Χαλκιδική - Αθήνα - Λουτράκι - Αθήνα) και όλα μέλι γάλα, εκτός από ένα τρέμουλο που έκανε στο ρελαντί. Κατά τα άλλα δεν ήταν εμφανής πτώση απόδοσης ή αύξηση κατανάλωσης. Μετά από ένα μήνα περίπου μου ξαναάναψε CEL. Το σκάναρα χθες με το VAG COM μου και ξαναέβγαλε ακριβώς το ίδιο σφάλμα P2015. Ευτυχώς ακόμα δεν βγάζει κολημμένο κλαπέτο (stuck) αλλά implausible signal. Πήρα τηλέφωνο στον Φιλοσίδη για να το πάω να το φτιάξουν αλλά, επειδή κοντεύω να πάθω έμφραγμα από τις τιμές που ακούω στο Internet (κόστος μοτέρ 500Ε) ξέρει κανείς κανέναν αξιόπιστο μάστορα - συνεργείο να κάνει καλή δουλειά και να μη με γδάρει? Στείλτε μου pm.

 

 

Παραθέτω και το σφάλμα : 

 

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal 
P2015 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame 
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 76138 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:13:45

Edited by Vagelis231
Link to comment
Share on other sites

Φταίει ή το ποτενσιόμετρο, ή η βαλβιδα ρυθμισης κλαπετων εισαγωγής. Είχα το ίδιο πρόβλημα και λύθηκε με την αλλαγη της βαλβιδας. Καμιά σχέση με τα ποσά για μοτέρ και παπαριές που σου λένε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαζί με το error P2015 για το Intake manifold κλπ κλπ βγάζει και Oxygen sensor. Μυρίζει βαλβίδα EGR. Έχω και τα κλασικά συμπτώματα (τρέμουλο στο ρελαντί, συνέχεια και όχι μόνο στο cold start).

Link to comment
Share on other sites

Το έφτιαξα. Ήταν η βαλβίδα τελικά (ευτυχώς όχι η EGR). Στο σφάλμα του VAG COM έλεγε και έναν κωδικό και στην ουσία ήταν ο κωδικός της βαλβίδας. Εκεί μετράει η έλλειψη εμπειρίας. Βλέπεις το σφάλμα και κατευθείαν ξέρεις που είναι το εξάρτημα και πως το αντικαθιστάς. 45Ε + 20Ε εργατικά.

Edited by Vagelis231
Link to comment
Share on other sites

Μαζί με το error P2015 για το Intake manifold κλπ κλπ βγάζει και Oxygen sensor. Μυρίζει βαλβίδα EGR. Έχω και τα κλασικά συμπτώματα (τρέμουλο στο ρελαντί, συνέχεια και όχι μόνο στο cold start).

 

Το έφτιαξα. Ήταν η βαλβίδα τελικά (ευτυχώς όχι η EGR). Στο σφάλμα του VAG COM έλεγε και έναν κωδικό και στην ουσία ήταν ο κωδικός της βαλβίδας. Εκεί μετράει η έλλειψη εμπειρίας. Βλέπεις το σφάλμα και κατευθείαν ξέρεις που είναι το εξάρτημα και πως το αντικαθιστάς. 45Ε + 20Ε εργατικά.

 

Καλά τα νέα, αλλά να το γράψουμε και ότι τα TSI δεν έχουν βαλβίδα EGR. Οπότε κάτι άλλο εννοούσες υποθέτω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.