nikdev Posted September 18, 2014 Report Share Posted September 18, 2014 (edited) Σε τέτοιες περιπτώσεις το διαγνωστικό είναι εργαλείο .... Edited September 18, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 δεν εβγαζε τιποτα.τελικα ν75 ητανε.ολα οκ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 μου αναψε check η μηχανη και βγαζει παλι βλαβη τη πολαπλη εισαγωγησ.πριν ενα μηνα τη καθαρισαμε.το ενα κλαπετο ειχε καπνα και ειχε στραβωσει και το φτιαξαμε.ολα καλα κανα μηνα και σημερα παλι εβγαλε σφαλμα.τι χαλαει στα κλαπετα ξερετε?και ποσο εχουν καινουρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 την βαλβιδα που ελεγχει τα κλαπετα την εχετε αλλαξει??τι βλαβη βγαζει?Αλλαξε μια βαλβιδα (δεν ειναι ακριβη) μαλλον αυτο ειναι το προβλημα σου03C906283 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) p2015 βγάζει σφάλμα αυτή που άλλαξα για τα κλαπέτα 03C907386B. Έχω αλλάξει και Ν75. Edited October 21, 2014 by nikdev Όχι κεφαλαία στα ποστ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) ο κωδικος που εδωσες δεν ειναι η βαλβιδα των κλαπετων... καμια σχεσηεπισης μπορει να ειναι η πεταλουδα του γκαζιου ... P2015 βγαζει και για την πεταλουδα του γκαζιου σε μερικα οχηματα Edited October 21, 2014 by the_winner 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 και ναθελει καθαρισμα λεσ?τα κλαπετα αναφερει στο σφαλμα ομωσ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) Οτι ζητας ειναι εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/57168-%CE%A3%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%BC%CE%B1-Vag-Com-P2015-Flap-Position-Sensor-%28%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%91%CF%80%CE%BF-%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE%29 Sent from my iPhone using Tapatalk Edited October 21, 2014 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) Στο Πολύ χρησιμό σχέδιο που έβαλε ο Συριώτης φαίνονται τα πάντα. Κάνε έναν καθαρισμό κάπνας σε όλη την κυλινδροκεφαλή απότι κατάλαβα γίνεται χαμός και μπούκωσε στραβώνοντας μερικά κλαπέτα. Κάνε καθαρισμό πεταλούδας και βασική στο τέλος. Κάνε καθαρισμό σωληνώσεων από εισαγωγή έως τούρμπο με το κλαπέτο ανάμεσα. Άλλαξε τα κλαπέτα, τα στραβωμένα, δύσκολα έρχονται στη θέση τους 100%. Αισθητήρα g71 είπες άλλαξες οπότε είναι οκ . Υπάρχει επίσης ενας αισθητήρας που αναφέρει στο ποστ του ο Winner "03C906283" άλλαξέ τον πρώτο κι αν ξαναβγάλει σφάλμα ξεκινάς τα παραπάνω. Απότι έχω καταλάβει το αμάξι πρέπει να είναι πολύ μπουκωμένο, κάντα όλα μια και καλή να ξεμπερδεύεις. Edited October 21, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Μετακινήθηκε στα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Γεια σας παιδια!Προσφατα πηρα ενα golf tsi 140 ιππους και μου αναψε το check.Το εβαλα στο διαγνωστικο και μου ειπαν πως εχουν κολλησει τα κλαπετα και πως αν αλλαζα βαλβιδα θα δουλευαν κανονικα.Ετσι κι εγινε αλλα μετα απο λιγο καιρο μου ξανα αναψε για πλουσιο μειγμα.Εκανα σερβις κανονικα αλλαξα τα παντα λαδια,φιλτρο λαδιου-αερος-καμπινας-βενζινης,μπουζι και μου αναβει ξανα για τον ιδιο λογο.Εχεις κανεις ιδεα τι παιζει;Στο ενδιαμεσο εχω δοκιμασει και με 100αρα και με καθατιστικο reedex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Αλλαξε μηχανικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komis Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 εκτός των άλλων , δες: την crankcase ventilation hose μην είναι μπουκωμένη με μαγιονεζα και την φτυνει στους κυλίνδρους & την εξάτμιση ,μήπως είναι σπασμένη-ραγισμένη (σε σημείο πριν από τον 2ο αισθητήρα οξυγόνου) όσο κουφά και να σου ακούγονται , δεν έχεις να χάσεις τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Σορρυ αλλα αντι να βοηθησουν κραζουν!Μπορουν να μην απαντησουν αν δεν τους αρεσει κατι!Δεν εχω γνωση πανω στο αντικειμενο και για αυτο ζηταω βοηθεια.Μου αναβει το check για πλουσιο μειγμα.Τι μπορει να ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Ποιος σε εκραξε; Γραφεις οτι σου αναβει το τσεκ,και για να διορθωσεις το προβλημα,αλλαξες φιλτρα λαδια μπουζι; Τι περιεργο σου ειπα;Αλλαξε μηχανικο. Δεν λες τι σφαλμα σου βγαζει,λες απλα βγαζει τσεκ,Και περιμενεις τι απαντηση;να σου δωσει ποιος λυση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Για διαβασε λιγο καλυτερα.Και στα δυο μυνηματα το γραφω.Μου αναβει για πλουσιο μειγμα.Δεν θα αλλαζες φιλτρο βενζινης;Εκανα μια γενικη αναφορα για να ξερετε τι ακριβως εχω κανει δεν ειπα οτι ειναι απο αυτο.Πως μπορει να λυθει αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Σου απαντησα φιλε μου,συνδεσε το με εγκεφαλο,και κατεγρψε τον ΚΩΔΙΚΟ του σφαλματος. Εχει προγραμμα το αμαξι η μαμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Οπως σου ειπε και Passatoukos βαλε τον κωδικο του σφαλματος...Κανεις δεν ειναι μαντης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Τωρα καταλαβαινομαστε!Σας ειπα δεν ειμαι γνωστης του αντικειμενου τωρα μαθαινω.Μαματο ειναι θα σας βαλω τον κωδικο οταν μπορεσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Αν και αν θελεις την γνωμη μου,εναν καλο μηχανικο γνωστη του αυτοκινητου σου που ξερει το προβλημα με κλειστα ματια δεν τον αντικαθιστα κανενα Forum,ειδικα σε ενα μοτερ που ειναι στην πιατσα 10 χρονια. Φιλικα παντα,δεν εχουμε να χωρισουμε κανα χωραφι ???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Συμφωνω σε αυτο μαγκα!Τον εμπιστευομαι τον μηχανικο μου δεν τιθεται θεμα απλα εδω εγινα μελος για μια παραπανω γνωμη!Σας ευχαριστω για τον χρονο σας! ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 (edited) να μην εμπιστευεσαι κανεναν..παντα να παιρνεις και μια δευτερη γνωμη απο αλλο μηχανικο... ολοι τα χρηματα κοιταν την σημερινη μερα.... Edited March 30, 2015 by activious 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 Συμφωνω σε αυτο και ετσι κατεληξα στον συγκεκριμενο.Επαιρνα γνωμη απο πολλους και αυτος ηταν ο πιο εξυπηρετικος και αρκετα οικονομικος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 (edited) Συμφωνω σε αυτο και ετσι κατεληξα στον συγκεκριμενο.Επαιρνα γνωμη απο πολλους και αυτος ηταν ο πιο εξυπηρετικος και αρκετα οικονομικος. Ο καλός δεν είναι πολλές φορές οικονομικός.. Μπορεί να χρειαστείς μοτέρ κλαπέτων εισαγωγής, καθάρισμα ολόκληρης της εισαγωγής ή ακόμη και άνοιγμα μοτέρ για καθάρισμα από τις επικαθίσεις . Γενικά αν δεν βάλεις το ακριβές σφάλμα και δεν δώσεις πολλές πληροφορίες είναι δύσκολο να γίνει τηλεδιάγνωση. Edited April 3, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb1986 Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 (edited) Καλησπερα, ειμαι καινουριος στο club. Προκειται να αγορασω ενα golf tsi/2006 /1.4/140 hp Αυτες τις ημερες το εχω για test drive και παρατηρησα πως οταν κινουμαι με χαμηλες στροφες και μπαινει το turbo μου κανει "στιγμιαια κοψιματα". Επισης αισθανομαι ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι. Το πηγα συνεργειο και μου ειπαν τους βγαζει προβλημα στα κλαπετα πολλαπλης εισαγωγης και οτι χρειαζονται καθαρισμα ή αλλαγη αν καποιο εχει στραβωσει. Ηθελα να ρωτησω αν δικαιολουνται τα συμπτωματα αυτα ή μηπως θα πρεπει να κοιταξω πρώτα πολλαπλασιαστες και ν75 όπως αναφερεται σε αλλα topics? Edited November 18, 2015 by giannisb1986 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...