chrispant Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Κοιτα πρωτα πολλαπλασιαστες, ν 75. Τα πρωτα μοντελα του 2006 ειχαν θεματακια, καποια σε καποιο βαθμό διορθώθηκαν στα πιο καινούργια μοντέλα. Δες αν μπορεις να παρεις πιο καινούργιο 140αρι, του 2008 ας πουμε. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 εφοσον βγαζει βλαβη στα κλαπετα τοτε αυτη ειναι η βλαβη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 εφοσον βγαζει βλαβη στα κλαπετα τοτε αυτη ειναι η βλαβη... +1 Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb1986 Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας. Τελικά το αγορασα το αυτοκινητο και το πηγα συνεργειο για τα κλαπετα και καποια μαζεματακια... Μολις εχω νεοτερα θα ενημερωσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Καλησπέρα και από εμένα παιδιά.να ρωτήσο κ εγώ κάτι.εχω ένα gt 2007 και όταν το βάζω μπροστά το πρωί μερικές φορές μου ανάβει το τσεκ για λίγο το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπε ο μάστορας ότι έχουν πιάσει καπνά η βαλβίδες και μου έδωσε καθαριστηκο βαλβίδων να ρίξω μέσα στην βενζίνη και μου είπε να το αγριεύω λίγο.θα πετύχω τίποτα με αυτό; Επίσης κάτι ακόμα μερικές φορές όταν είμαι σταματημένος και πάω να ξεκινήσω πατάω γκάζι και είναι σαν να έχει σβήσει μετά ξαναπατάω κ αρπάζει κανονικά και ανεβάζει κ ελάχιστα στροφές μόνο του ενώ αφήνω το γκάζι!ρωτησα τον μάστορα και μου έδειξε σαν πιθανή αιτία το νούμερο 6 στην φωτό στην πρώτη σελίδα..μου τα είπε καλά η να ψαχτο άλλου;; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 οι βαλβιδες με καθαριστικο που μπαινει στο καυσιμο δεν θα καθαρισουν ουτε στον αιωνα τον απαντα ... Η βενζινη ψεκαζεται ΜΕΤΑ τις βαλβιδες. Θες καθαριστικο το οποιο θα ψεκαστει απευθειας στις βαλβιδες και παλι δεν θα κανει πολυ δουλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 οι βαλβιδες με καθαριστικο που μπαινει στο καυσιμο δεν θα καθαρισουν ουτε στον αιωνα τον απαντα ... Η βενζινη ψεκαζεται ΜΕΤΑ τις βαλβιδες. Θες καθαριστικο το οποιο θα ψεκαστει απευθειας στις βαλβιδες και παλι δεν θα κανει πολυ δουλειαυπαρχει τέτοιο φίλε μ;μπορώ να το κάνω μόνος μ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 υπαρχει τέτοιο φίλε μ;μπορώ να το κάνω μόνος μ; Sent from my iPhone using Tapatalk Πήγαινε για σωστό καθαρισμό αν δεν έχεις κάνει. Κόστος περί τα 150€ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANDREASARTA Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 οταν λες με 150 ευρω τι σου κανουν κατεβαζουν καπακι; Στάλθηκε από το LG-P880 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb1986 Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Καλησπερα, ειμαι καινουριος στο club. Προκειται να αγορασω ενα golf tsi/2006 /1.4/140 hp Αυτες τις ημερες το εχω για test drive και παρατηρησα πως οταν κινουμαι με χαμηλες στροφες και μπαινει το turbo μου κανει "στιγμιαια κοψιματα". Επισης αισθανομαι ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι. Το πηγα συνεργειο και μου ειπαν τους βγαζει προβλημα στα κλαπετα πολλαπλης εισαγωγης και οτι χρειαζονται καθαρισμα ή αλλαγη αν καποιο εχει στραβωσει. Ηθελα να ρωτησω αν δικαιολουνται τα συμπτωματα αυτα ή μηπως θα πρεπει να κοιταξω πρώτα πολλαπλασιαστες και ν75 όπως αναφερεται σε αλλα topics? Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας. Τελικά το αγορασα το αυτοκινητο και το πηγα συνεργειο για τα κλαπετα και καποια μαζεματακια... Μολις εχω νεοτερα θα ενημερωσω. Τελικά λύθηκε το θέμα. Δεν ήθελε αλλαγή κλαπέτων αλλά κάποια περιφερειακά ( αισθητήρα κλαπέτων,ν75 και καπακι υποπίεσης). Το αμάξι δουλεύει μια χαρά τωρα αν και εχει μείνει ενα ελαφρυ τρέμουλο στο ρελαντί, το οποίο απ' ότι μου είπε ο μάστορας οφείλεται στους οδηγούς των βαλβίδων και το παρουσιάζουν πολλα tsi, αλλα δεν αξίζει να ασχοληθώ εκτος αν κάποια στιγμή ανοιχτει ο κινητήρας για καποια επισκευή. Επίσης στα "συμπτώματα" να αναφέρω οτι το αυτοκίνητο δεν δούλευε καλά ουτε στα ψηλά κάτι το οποίο το διαπίστωσα εκ των υστέρων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 Αυτοκίνητο Golf V Tsi 140HP 2009.(χωρίς πρόγραμμα) Άναψε προχθές το check engine .To VCDS έδειξε σφάλμα "18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal " και μερικά missfires σε όλους τους κυλίνδρους.Ενώ έχουμε Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1), τα misfires με οδήγησαν να γεμίσω με 100στάρα και να δώ τι γίνεται. Αποτέλεσμα δεν ξανάναψε το λαμπάκι και εξαφανίσθηκαν τα missfires. Εχει κανένας κάποια εξήγηση πως εξαφανίσθηκε το σφάλμα 008213 ?(Τα missfires δικαιολογείται να εξαφανισθούν.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 3 φορες Post το ίδιο topic..τα αλλα κλειδωνουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 56 minutes ago, mourh said: 3 φορες Post το ίδιο topic..τα αλλα κλειδωνουν Είναι προφανές ότι δεν έγραψα τρείς φορές το ίδιο Post. Aπλώς θα πρέπει να υπάρχει μια ένδειξη submit. Tώρα δεν υπάρχει ένδειξη και ανταπόκριση και όσες φορές πατήσεις Enter τόσα post εμφανίζονται. Είναι ευκαιρία τώρα με τις εργασίες να διορθωθεί και αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Power Loss Possible Causes Intake Manifold Flap faulty Intake Manifold Flap Motor (V157) stuck/faulty Engine Control Module Software/Firmware Version faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Motor (V157) faulty Possible Solutions Check Intake Manifold Flap Check/Replace Intake Manifold Flap Motor (V157) Perform Output Tests/Basic Setting Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Motor (V157) Special Notes In some Cases the Issue can only be resolved by Replacing the whole Intake Manifold. The Intake Manifold Flap Motor (V157) and Manifold Runner Position Sensor (G336) may be Part of the same Unit. When found in a VW Golf/Jetta (1K): 1.9l PD-TDI (BRM), check Engine Control Module (ECM) Software Version: 03G-906-016-AB @ 7328 or 7550 as well as 03G-906-016-AC @ 7280 or 7551 do have a Software Error which requires a special Adaptation for the Intake Manifold Flap Motor (V157) which at this Point can only be performed with the Factory Tool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ψάχνοντας διεπιστωσα ότι η βλάβη P2015/00813 δεν ανάβει το λαμπάκι check engine . Το λαμπάκι άναβε από το κακό καύσιμο ενώ η P2015 προυπήρχε.Η P2015 δεν έχει βαθμό προτεραιότητας και δεν ασχολούμαστε πρακτικά εκτός αν υπάρχει μεγάλη συχνότητα και κυρίως αν έχουμε επιπτώσεις στη λειτουργία. ¨αρα υοδέν ανεξήγητον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 5 hours ago, ankarage said: Ψάχνοντας διεπιστωσα ότι η βλάβη P2015/00813 δεν ανάβει το λαμπάκι check engine . Το λαμπάκι άναβε από το κακό καύσιμο ενώ η P2015 προυπήρχε.Η P2015 δεν έχει βαθμό προτεραιότητας και δεν ασχολούμαστε πρακτικά εκτός αν υπάρχει μεγάλη συχνότητα και κυρίως αν έχουμε επιπτώσεις στη λειτουργία. ¨αρα ουδέν ανεξήγητον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 12, 2016 Report Share Posted August 12, 2016 Εκτός απο το intake pressure sensor G71 που στην ουσια είναι ένα ποτενσιόμετρο,υπάρχει και βαλβίδα που ελέγχει τα κλαπέτα? Ξέρει κανένας την ακριβή ονομασία ,κωδικό ή και καμμιά φωτογραφία? Αυτοκίνητο golf 5 Tsi 140Hp Kiνητηρας ΒΜΥ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parentis Posted August 12, 2016 Report Share Posted August 12, 2016 Ποια κλαπέτα ενοοίς; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros_K Posted August 12, 2016 Report Share Posted August 12, 2016 Τα flaps εισαγωγής εννοείς λογικά εε;; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει. Όλα ελέγχονται εκεί από τον G71 και βγάζει και τα σχετικά σφάλματα για τα fuel (φτωχό ή πλούσιο) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 13, 2016 Report Share Posted August 13, 2016 11 hours ago , parentis said: Ποια κλαπέτα ενοοίς; Sent from my iPhone using Tapatalk Tα intake flaps (κλαπέτα εισαγωγής) 9 hours ago , Stavros_K said: Τα flaps εισαγωγής εννοείς λογικά εε;; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει. Όλα ελέγχονται εκεί από τον G71 και βγάζει και τα σχετικά σφάλματα για τα fuel (φτωχό ή πλούσιο) Ευχαριστώ για την απάντηση. Η ερώτηση έγινε επειδή σε άλλες σχετικές αναρτήσεις αναφέρουν για μία βαλβίδα (που εμένα οπτικά μου θυμίζει την Ν75)και γράφουν ότι ανοιγοκλείνει τα flaps. Σχετ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/57168-σφάλμα-vag-com-p2015-flap-position-sensor-μετά-απο-επισκευή/#comment-541471 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Παράθεση Σήμερα βρήκα καιρό και έψαξα λίγο .Πράγματι υπάρχει βαλβίδα εισαγωγής 03C 906 283 με δύο σωληνάκια κουμπωμένη στη πλαστική εισαγωγή όπως σωστά ανέφεραν ο sodimitris ο electric doctor καιι ο nikdev στο post που ανέφερα. Eπειδή δεν έχω επιπτώσεις στο αυτοκίνητο δεν θα επιχειρήσω καθαρισμούς πεταλούδαε και κλαπέτων αλλά πρώτα αλλαγή της ανωτέρω ναλβίδας και του sensor G71 με κωδικό 03C 907 386 B.Όμως δεν βρίσκώ τη G71.Mπορεί κάποιος να μου πεί τη θέση της?(φωτογραφία?) Αυτοκίνητο golf 5 Tsi 140Hp Kiνητηρας ΒΜΥ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimosthenis Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 4 hours ago , ankarage said: Σήμερα βρήκα καιρό και έψαξα λίγο .Πράγματι υπάρχει βαλβίδα εισαγωγής 03C 906 283 με δύο σωληνάκια κουμπωμένη στη πλαστική εισαγωγή όπως σωστά ανέφεραν ο sodimitris ο electric doctor καιι ο nikdev στο post που ανέφερα. Eπειδή δεν έχω επιπτώσεις στο αυτοκίνητο δεν θα επιχειρήσω καθαρισμούς πεταλούδαε και κλαπέτων αλλά πρώτα αλλαγή της ανωτέρω ναλβίδας και του sensor G71 με κωδικό 03C 907 386 B.Όμως δεν βρίσκώ τη G71.Mπορεί κάποιος να μου πεί τη θέση της?(φωτογραφία?) Αυτοκίνητο golf 5 Tsi 140Hp Kiνητηρας ΒΜΥ Φίλε σε μένα με το ίδιο αυτοκίνητο άναψε το λαμπάκι της μηχανής με κωδικό βλάβης P2015 σποραδική βλάβη, οι περισσότεροι μηχανικοί λένε για αλλαγή όλου του συστήματος της πεταλούδας εισαγωγής αξιας 475€ ,ένας μάστορας όμως μου είπε ότι ίσως είναι από κακή βενζίνη και φταίει ή ο αισθητήρας λάμδα ή με έναν καθαρισμό της πεταλούδας όλα θα είναι οκ, τελικά από σύμπτωση έβαλα 100 άρα βενζίνη και μετά από λίγα χλμ έσβησε το λαμπάκι από μόνο του και όλα ΟΚ, ελπίζω μέχρι τώρα 250 χλμ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 (edited) Map G71 ο ένας εκ των τριών map σε Twincharged μοτέρ Flap Control Unit J808 μαζί με Ποτενσιόμετρο Flaps G584 (Κλαπέτο Εναλλαγής - Ρύθμισης Εισ. Αέρα Compressor / Turbo) Ποτενσιόμετρο G336 Ρύθμισης Flaps (Κλαπέτων) Πολλαπλής Εισαγωγής Σένσορας Air Flow Βαλβίδα N316 Πολλαπλής Εισαγωγής (Προσομοίωση MAF) H συγκεκριμένη όταν δυσλειτουργεί, μένουν ανοιχτά τα Flaps της πολλαπλής εισαγωγής με αποτέλεσμα σφάλμα στο διαγνωστικό και χειρότερη καύση, ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ και χαμηλές στροφές. Edited August 17, 2016 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Θερμά ευχαριστώ nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Tον τελευταίο καιρό μου κάνει το αμάξι κομπιάσματα κοντά στην αλλαγή του Compressor και του turbo, καθώς και μέχρι τις 3.500 στροφές διακρίνω πεσμένη απόδοση και κροταλιστό θόρυβο. Μετά τις 3.500 στροφές το αμάξι αλλάζει απότομα απόδοση και ακούγεται και μια χαρά To πήγα σε μηχανικό που τον θεωρώ πολύ έμπειρο με TSI κλπ και μου είπε (αφού το είδε και σαν σφάλμα αλλά και προσπαθώντας να κουνήσει το έμβολο για να παίξει με τα flaps της πολλαπλής) ότι ΑΠΛΑ... είναι κολλημένα!!! και ότι αυτό που είναι που μου κάνει κομπιάσματα στις χαμηλές και έχω και χαμηλή απόδοση μέχρι τις 3.500 στροφές μιας και αυτό δουλεύει μέχρι και τις 3.000-3.500στροφές... Μάλιστα το έβαλε και στο VCDS και ενώ το έκανε reset και από ότι κατάλαβα πήγαιναν τα flaps να πάνε στο σωστό σημείο... απλά δεν έκαναν τίποτα... και έβγαζε error. Την βαλβίδα πριν τα flaps την έχω αλλάξει σε άσχετο χρόνο και είναι καινούργια... Κανονικά, μου λέει, αυτό το αλλάζεις... αλλά μου είπε ότι συνήθως... και φυσικά για θέμα κόστους τα αφαιρούν εντελώς τα flaps... άλλωστε από ότι κατάλαβα στο golf 6 τα έχει αφαιρέσει και η ίδια η VW. Το μόνο "ελάττωμα" αν τα αφαιρέσεις είναι ότι πέφτει ελάχιστα η ροπή που στην πράξη δεν το καταλαβαίνεις... μόνο με μέτρηση θα δεις διαφορά... Τι γνώμη έχετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...