Jump to content
tsilis_1

Πρόβληματα Με Πολλαπλη Εισαγωγης Σε 1.4 Tsi

Recommended Posts

On 17/8/2016 at 8:21 ΠΜ, nikdev said:

Map G71

G71_map_sensor.jpg

ο ένας εκ των τριών map σε Twincharged μοτέρ

 

Flap Control Unit J808 μαζί με Ποτενσιόμετρο Flaps G584

(Κλαπέτο Εναλλαγής - Ρύθμισης Εισ. Αέρα Compressor / Turbo)

Flap_Control_Module_1_4_Tsi.jpg

 

Ποτενσιόμετρο G336 Ρύθμισης Flaps (Κλαπέτων) Πολλαπλής Εισαγωγής

Intake_Flap_Potensiometer_1_4_Tsi.jpg

 

Σένσορας Air Flow Βαλβίδα N316 Πολλαπλής Εισαγωγής

(Προσομοίωση MAF)

Intake_Manifold_Flap_Air_Flow_Control_1_

H συγκεκριμένη όταν δυσλειτουργεί, μένουν ανοιχτά τα Flaps της πολλαπλής εισαγωγής με αποτέλεσμα σφάλμα στο διαγνωστικό και

χειρότερη καύση, ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ και χαμηλές στροφές.

 

τι απο τα παραπανω αλλαζουμε και ποτε?

οταν εχουμε ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι?οταν αναψει το check engine και σβησει μονο του σε cold start δεν εχω καταλαβει...

Link to comment
Share on other sites

σε gti mk6 εχει συναντήσει κανείς πρόβλημα με την εισαγωγή; ειδικά στο εν λόγω σημείο της φωτογραφίας (η φωτο ειναι απο ιντερνετ)

επίσης καμιά πρόταση για ψαγμένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη;

IntakeMani.jpg

Link to comment
Share on other sites

GOLF 1.4 140 BMY (2006 - 67000 km - πρώτο χέρι, κανένα πείραγμα):

Μου ανάβει στο καντράν λεντ μηχανής, τσεκάρω με  ELM327 και έχω ένδειξη :

P2015 -  Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

Το λαμπάκι ανάβει συνεχώς και δεν έχω εμφανή αλλαγή συμπεριφοράς στην οδήγηση.

Ξεκίνησε ακριβώς ανάβοντας σε βενζινάδικο μετά από γέμισμα, όμως πριν κανένα μήνα δεν είχα ένδειξη σφάλματος.

Είναι βενζίνη, V157 ή κάτι άλλο;

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Golf plus tsi 1.4 - 140 BMY 2007

Εδω και αρκετό, έχω κομπιάσματα και ρεταρίσματα, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες (σε ίσιο δρόμο) και σε ανηφόρες ανεξάρτητα απτη ταχύτητα. Και ανεξάρτητα αν είναι κρύα η ζεστή η μηχανή.

Με ταλαιπωρεί το πρόβλημα πολλαπλης εισαγωγής. Αυτό αναγράφει το διαγνωστικό.

Έχω αλλάξει 3 μηχανικούς και 3 ηλεκτρολόγους αλλά δε βγάζουν άκρη. Φιλτρα, λάδια, Πολλαπλασιαστες, μπουζιά, καλώδια, αισθητήρες, σκάστρα, βαλβίδες, ποτενσιόμετρο, λειτουργούν άψογα. Και εκτός αυτού, δε μου έχει βγάλει καμία ενδειξη στο ταμπλό. Βενζίνη βάζω παντα shell 97 και μια στο τόσο 100αρα.

Αφου διαγνώστηκε η βλάβη, το πήγα στο μηχανικό μου.

Ο πρωτομάστορας λοιπόν, το κράτησε 2 μέρες και ..άλλαξε μπουζιά και φίλτρο βενζίνης.

Ο δεύτερος, το κράτησε μια βδομάδα και..άλλαξε λάδια και δοκίμαζε τους πολλαπλασιαστες.

Ο τρίτος, το κράτησε 2 μέρες. Εξέτασε (οπτικά) τα καλώδια, τους αισθητήρες, τις βαλβίδες, ποτενσιόμετρο και..άλλαξε τα μπουζιά! Με ξενέρωσε, γιατί δε με πήρε ενα τηλ. για να με ενημερώσει για τα μπουζιά (αν το έκανε, θα του έλεγα οτι είχα τετράδα στο πορτμπαγκάζ). Και εκτός αυτού, βρήκα τ'αμάξι με επιπρόσθετα 160 χιλιόμετρα. Μου ζήτησε και 20 € για βενζίνη που έβαλε. Ξενέρωσα.

Οπότε είμαι και πάλι στο μηδέν.

Τι να κάνω; Αφαίρεση εισαγωγής και καθάρισμα κλαπέτα πεταλούδας? Να χει μαζέψει η egr καρβουνίλα?

Τα φώτα σας..

Και ένα καλό μηχανικό ..

 

Edited by sikaz
Link to comment
Share on other sites

Μετρησε τη συμπιεση για αρχη


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να παει να καψει καμια βαλβίδα ή να φλαντζάρει?... μπορει, αλλα...

εμενα για τροφοδοσια μου κανει μιας και γενικά η shell κανει πολλα νερα.

για αρχη θα βαζα καποιο καθαριστικο για μπεκ και θα το γεμιζα καμια κατοστάρα σε EKO/BP. Αν δε στρωσει σε καμια 300αρια - 400αρια χλμ, παίρνεις καμια κομπρεσσιον που λεει και ο nickdev, ωστε να αποκλειεις ενα-ενα σιγά-σιγά...

αν έχεις παντου καλή συμπίεση, μαλλον είναι κατι άλλο, μαλλον με τα ρεύματα (μπουζοκαλώδιο, πολλαπλασιαστής? καμια γείωση που κουνιέται? τρόμπα βενζίνης?)

Link to comment
Share on other sites

Ok. Για αρχή, θα το πάω αύριο για μέτρηση συμπίεσης. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι στο 10.5 έκαστος. Και αν όλα οκ, έπεται συνέχεια με 100αρα βενζίνη και κανα καθαριστικο. 

Link to comment
Share on other sites

Μέτρηση συμπίεσης δε μπόρεσα να κάνω λόγω ζεστού κινητήρα. Μετρήσαμε όμως με το διαγνωστικό τα κυλινδροπιστόνια. Στο ρελαντί, οι τρεις εβγαζαν 2.7, ενω ο τέταρτος ένδειξη 1.4. 

Ελατήριο πιστονιού;

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς μετρήθηκε με vagcom?

Να κάνεις και κανονική συμπιεσομέτρηση.

Edited by nikdev
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ναι θελει και κανονική μέτρηση, δεν έχει σημασία ζεστό και κρύο, αμα χάνει πολύ φαίνεται και ζεστό και κρύο! Κανονικά πρεπει να βγαζει απο 150 psi (10.3 bar) και πάνω. Αν σε καποιο βγάζει αρκετά κάτω απο αυτο το πιο πιθανό είναι να την έχει ακούσει καποια βαλβίδα/εδρα ή να εχει στραβωσει το καπάκι και να μη παταει καλά. Ελατήριο πιστονίου είναι κατα τη γνώμη μου το τελευταίο πο μένει να βγάλει.

 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Nikdev, δε ξέρω τι ακριβώς μέτρησε μέσω vagcom ο μηχανικος. Κατι σχετικό με κυλινδρους υποθέτω. Θέλω να ξαναπάω σ'αυτόν αλλα ο άτιμος είναι πανάκριβος. Για λαδια μονο και φιλτρο χρεωνει 90.

Πήγα σε 2 αλλους μηχανικούς για μέτρηση (έναντι χρημάτων), αλλά κανείς δε το κάνει. Θέλουν λέει να το κρατήσουν μια δυο μέρες να το δούν καλύτερα. Ο ένας μάλιστα μου είπε "δε θα σου κάνω τη μέτρηση γιατί μετά θα φύγεις και μπορεί να πας σε άλλο μηχανικό να στο φτιάξει..αν έχει βλάβη". Σχεδόν τους παρακαλούσα. Είμαι ενα βήμα πρίν την αγορά συμπιεσόμετρου

Link to comment
Share on other sites

to διαγνωστικο τι σφαλμα βγαζη ακριβοσ??εαν εχεισ αλλαξη μπουζι εχεισ αλλαξη πολλ/στεσ  .Το επομενο βημα ειναι η συμπιεση εαν οκ τοτε πρεπει το αυτοκινητο να βγη δοκιμη με διαγνοστικο να δησ τι στιγμη που κανει κοψιματα ποιοσ κυληνδροσ μετραει διακοπεσ τοτε σε αυτον τον κυλινδρο  δοκιμασε ενα μπεκ .εαν δεν στροση και με το μπεκ τοτε θελει λυσιμο καπακι κινητηρα μαλον εχει πολεσ καπνεσ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μετά απο πολύ ψαξιμο, δηλώνω τα εξής. Το διαγνωστικό δεν εμφάνιζε τίποτα και πουθενά. Μέτρηση συμπίεσης έγινε, οι τρείς ήταν οκ αλλά ο τέταρτος ήταν άρρωστος. Βγήκε σε πορεία το όχημα με διαγνωστικό, ο ένας ο κύλινδρος κατέγραφε διακοπές/κοψίματα. Άλλες φορές 1, άλλες 2,3,4 κοψίματα/διακοπές, στον ένα κύλινδρο. Ελέγχθηκαν και τα μπέκ, καλά ήταν. Οπότε, λύσιμο καπάκι κινητήρα και καθάρισμα βαλβίδες απο επικαθήσεις..

Edited by sikaz
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Εχω ενα Golf 6 Tsi 160hp.Πηγα σήμερα σε ένα φίλο και μου έκανε μια διάγνωση στο αμάξι χωρίς να έχω αναμμένο τσεκ και έβλαλε κάποιες βλάβες που είχε καταγράψει ο εγκέφαλος.Εβγαλε μια βλάβη για ανάφλεξη στον τέταρτο κύλινδρο και άλλη μια για το κύκλωμα πεταλούδαςΤο αμάξι κάποια στιγμή πριν καιρό μου είχε κάνει με τρίτη ταχύτητα ένα κόψιμο σε μια ανηφόρα,δεν μπορουσε με τπτ να ανεβει την ανηφορα και δεν πήγαινε πάνω από 3000 στροφές χωρίς να ανάψει τσεκ.Σταματησα το έσβησα ,το ξαναεβαλα μπροστά και όλα ήταν οκ.Πρεπει να ασχοληθώ με κατι απ αυτά που έβγαλε η διάγνωση;  

Υ.γ.Ετοιμαζομαι σε λίγο καιρό να κάνω ένα ταξίδι περίπου 1000 χιλιόμετρα και δεν θέλω να έχω πρόβληματα.

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Να πας σ΄ενα συνεργείο να γίνει έλεγχος.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ρώτησα είναι αν έχει εμφανιστεί σε κάποιον άλλο παρόμοια ένδειξη και το τι έχει κάνει...το συνεργείο προφανώς και είναι η εύκολη λύση.....

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η ένδειξη μπορεί να σημαίνει χίλια δυο. Κάνε ένα scan άμα έχεις vcds και βάλτο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά sosss.....εβαλα το αμάξι μπροστά σήμερα το πρωί και άρχισε καθως ζεσταίνοταν να αναβοσβήνει το check και μετά από λίγο έμεινε μόνιμα αναμμένο και το αμαξι δεν πάει πάνω από 3000 στροφές....την Δευτέρα φεύγω ταξίδι με το αμαξι....τι είναι;;;;

 

P10a4 έβγαλε η διάγνωση....το έσβησα και δεν έχει ξανακάνει τιποτα.Εχει ξανασυμβεί σε κανεναν;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα βρείς την απάντηση σου.

Στην θέση σου δεν θα το έπερνα ταξίδι.

Edited by Volkswagen1992
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι, σου το εύχομαι, αλλά εαν όντως έβγαλε το σφάλμα, θα σου το ξαναβγάλει αργά η γρήγορα εκτός και αν παίζει τίποτα με καλώδια.

Δες το σήμερα και αύριο και κρίνεις αναλόγος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τυχαίο και δεν είναι N249 ή Ν75.

Ρίξε μια ματιά εδώ που στο μετέφερα για το κλαπέτο εναλλαγής κομπρέσσορα/τουρμπο.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την μεταφορά....το θέμα είναι ότι η περίοδος τώρα είναι δύσκολη με τα συνεργεία και θα πρέπει να πάω ταξίδι με το αμαξι υπάρχει θέμα να ταξιδέψω;έως τώρα δεν έχει ξαναναψει η βλαβη. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2016 at 3:13 ΜΜ, ankarage said:

Ψάχνοντας διεπιστωσα ότι η βλάβη P2015/00813 δεν ανάβει το λαμπάκι check engine .

Το λαμπάκι άναβε από το κακό καύσιμο ενώ η P2015 προυπήρχε.Η P2015 δεν έχει βαθμό προτεραιότητας

και δεν ασχολούμαστε πρακτικά εκτός αν υπάρχει μεγάλη συχνότητα και κυρίως αν έχουμε επιπτώσεις στη λειτουργία.

¨αρα υοδέν ανεξήγητον.

Καλησπέρα. Είχα και εγώ Ρ2015, το 2013. Άλλαξα μία βαλβίδα (40€) και από τότε δεν έχει ξαναβγεί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.