leonenero Posted December 7, 2016 Report Share Posted December 7, 2016 On 17/8/2016 at 8:21 ΠΜ, nikdev said: Map G71 ο ένας εκ των τριών map σε Twincharged μοτέρ Flap Control Unit J808 μαζί με Ποτενσιόμετρο Flaps G584 (Κλαπέτο Εναλλαγής - Ρύθμισης Εισ. Αέρα Compressor / Turbo) Ποτενσιόμετρο G336 Ρύθμισης Flaps (Κλαπέτων) Πολλαπλής Εισαγωγής Σένσορας Air Flow Βαλβίδα N316 Πολλαπλής Εισαγωγής (Προσομοίωση MAF) H συγκεκριμένη όταν δυσλειτουργεί, μένουν ανοιχτά τα Flaps της πολλαπλής εισαγωγής με αποτέλεσμα σφάλμα στο διαγνωστικό και χειρότερη καύση, ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ και χαμηλές στροφές. τι απο τα παραπανω αλλαζουμε και ποτε? οταν εχουμε ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι?οταν αναψει το check engine και σβησει μονο του σε cold start δεν εχω καταλαβει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtrmntr Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 σε gti mk6 εχει συναντήσει κανείς πρόβλημα με την εισαγωγή; ειδικά στο εν λόγω σημείο της φωτογραφίας (η φωτο ειναι απο ιντερνετ) επίσης καμιά πρόταση για ψαγμένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarantis Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 GOLF 1.4 140 BMY (2006 - 67000 km - πρώτο χέρι, κανένα πείραγμα): Μου ανάβει στο καντράν λεντ μηχανής, τσεκάρω με ELM327 και έχω ένδειξη : P2015 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal Το λαμπάκι ανάβει συνεχώς και δεν έχω εμφανή αλλαγή συμπεριφοράς στην οδήγηση. Ξεκίνησε ακριβώς ανάβοντας σε βενζινάδικο μετά από γέμισμα, όμως πριν κανένα μήνα δεν είχα ένδειξη σφάλματος. Είναι βενζίνη, V157 ή κάτι άλλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikaz Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 (edited) Καλησπέρα σας. Golf plus tsi 1.4 - 140 BMY 2007 Εδω και αρκετό, έχω κομπιάσματα και ρεταρίσματα, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες (σε ίσιο δρόμο) και σε ανηφόρες ανεξάρτητα απτη ταχύτητα. Και ανεξάρτητα αν είναι κρύα η ζεστή η μηχανή. Με ταλαιπωρεί το πρόβλημα πολλαπλης εισαγωγής. Αυτό αναγράφει το διαγνωστικό. Έχω αλλάξει 3 μηχανικούς και 3 ηλεκτρολόγους αλλά δε βγάζουν άκρη. Φιλτρα, λάδια, Πολλαπλασιαστες, μπουζιά, καλώδια, αισθητήρες, σκάστρα, βαλβίδες, ποτενσιόμετρο, λειτουργούν άψογα. Και εκτός αυτού, δε μου έχει βγάλει καμία ενδειξη στο ταμπλό. Βενζίνη βάζω παντα shell 97 και μια στο τόσο 100αρα. Αφου διαγνώστηκε η βλάβη, το πήγα στο μηχανικό μου. Ο πρωτομάστορας λοιπόν, το κράτησε 2 μέρες και ..άλλαξε μπουζιά και φίλτρο βενζίνης. Ο δεύτερος, το κράτησε μια βδομάδα και..άλλαξε λάδια και δοκίμαζε τους πολλαπλασιαστες. Ο τρίτος, το κράτησε 2 μέρες. Εξέτασε (οπτικά) τα καλώδια, τους αισθητήρες, τις βαλβίδες, ποτενσιόμετρο και..άλλαξε τα μπουζιά! Με ξενέρωσε, γιατί δε με πήρε ενα τηλ. για να με ενημερώσει για τα μπουζιά (αν το έκανε, θα του έλεγα οτι είχα τετράδα στο πορτμπαγκάζ). Και εκτός αυτού, βρήκα τ'αμάξι με επιπρόσθετα 160 χιλιόμετρα. Μου ζήτησε και 20 € για βενζίνη που έβαλε. Ξενέρωσα. Οπότε είμαι και πάλι στο μηδέν. Τι να κάνω; Αφαίρεση εισαγωγής και καθάρισμα κλαπέτα πεταλούδας? Να χει μαζέψει η egr καρβουνίλα? Τα φώτα σας.. Και ένα καλό μηχανικό .. Edited February 19, 2017 by sikaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Μετρησε τη συμπιεση για αρχηSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 να παει να καψει καμια βαλβίδα ή να φλαντζάρει?... μπορει, αλλα... εμενα για τροφοδοσια μου κανει μιας και γενικά η shell κανει πολλα νερα. για αρχη θα βαζα καποιο καθαριστικο για μπεκ και θα το γεμιζα καμια κατοστάρα σε EKO/BP. Αν δε στρωσει σε καμια 300αρια - 400αρια χλμ, παίρνεις καμια κομπρεσσιον που λεει και ο nickdev, ωστε να αποκλειεις ενα-ενα σιγά-σιγά... αν έχεις παντου καλή συμπίεση, μαλλον είναι κατι άλλο, μαλλον με τα ρεύματα (μπουζοκαλώδιο, πολλαπλασιαστής? καμια γείωση που κουνιέται? τρόμπα βενζίνης?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikaz Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Ok. Για αρχή, θα το πάω αύριο για μέτρηση συμπίεσης. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι στο 10.5 έκαστος. Και αν όλα οκ, έπεται συνέχεια με 100αρα βενζίνη και κανα καθαριστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikaz Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Μέτρηση συμπίεσης δε μπόρεσα να κάνω λόγω ζεστού κινητήρα. Μετρήσαμε όμως με το διαγνωστικό τα κυλινδροπιστόνια. Στο ρελαντί, οι τρεις εβγαζαν 2.7, ενω ο τέταρτος ένδειξη 1.4. Ελατήριο πιστονιού; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 (edited) Τι ακριβώς μετρήθηκε με vagcom? Να κάνεις και κανονική συμπιεσομέτρηση. Edited February 21, 2017 by nikdev 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 (edited) ναι θελει και κανονική μέτρηση, δεν έχει σημασία ζεστό και κρύο, αμα χάνει πολύ φαίνεται και ζεστό και κρύο! Κανονικά πρεπει να βγαζει απο 150 psi (10.3 bar) και πάνω. Αν σε καποιο βγάζει αρκετά κάτω απο αυτο το πιο πιθανό είναι να την έχει ακούσει καποια βαλβίδα/εδρα ή να εχει στραβωσει το καπάκι και να μη παταει καλά. Ελατήριο πιστονίου είναι κατα τη γνώμη μου το τελευταίο πο μένει να βγάλει. Edited February 25, 2017 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikaz Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Nikdev, δε ξέρω τι ακριβώς μέτρησε μέσω vagcom ο μηχανικος. Κατι σχετικό με κυλινδρους υποθέτω. Θέλω να ξαναπάω σ'αυτόν αλλα ο άτιμος είναι πανάκριβος. Για λαδια μονο και φιλτρο χρεωνει 90. Πήγα σε 2 αλλους μηχανικούς για μέτρηση (έναντι χρημάτων), αλλά κανείς δε το κάνει. Θέλουν λέει να το κρατήσουν μια δυο μέρες να το δούν καλύτερα. Ο ένας μάλιστα μου είπε "δε θα σου κάνω τη μέτρηση γιατί μετά θα φύγεις και μπορεί να πας σε άλλο μηχανικό να στο φτιάξει..αν έχει βλάβη". Σχεδόν τους παρακαλούσα. Είμαι ενα βήμα πρίν την αγορά συμπιεσόμετρου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 to διαγνωστικο τι σφαλμα βγαζη ακριβοσ??εαν εχεισ αλλαξη μπουζι εχεισ αλλαξη πολλ/στεσ .Το επομενο βημα ειναι η συμπιεση εαν οκ τοτε πρεπει το αυτοκινητο να βγη δοκιμη με διαγνοστικο να δησ τι στιγμη που κανει κοψιματα ποιοσ κυληνδροσ μετραει διακοπεσ τοτε σε αυτον τον κυλινδρο δοκιμασε ενα μπεκ .εαν δεν στροση και με το μπεκ τοτε θελει λυσιμο καπακι κινητηρα μαλον εχει πολεσ καπνεσ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikaz Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 (edited) Λοιπόν, μετά απο πολύ ψαξιμο, δηλώνω τα εξής. Το διαγνωστικό δεν εμφάνιζε τίποτα και πουθενά. Μέτρηση συμπίεσης έγινε, οι τρείς ήταν οκ αλλά ο τέταρτος ήταν άρρωστος. Βγήκε σε πορεία το όχημα με διαγνωστικό, ο ένας ο κύλινδρος κατέγραφε διακοπές/κοψίματα. Άλλες φορές 1, άλλες 2,3,4 κοψίματα/διακοπές, στον ένα κύλινδρο. Ελέγχθηκαν και τα μπέκ, καλά ήταν. Οπότε, λύσιμο καπάκι κινητήρα και καθάρισμα βαλβίδες απο επικαθήσεις.. Edited March 12, 2017 by sikaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autosignaljohn Posted July 23, 2017 Report Share Posted July 23, 2017 Καλημέρα.Εχω ενα Golf 6 Tsi 160hp.Πηγα σήμερα σε ένα φίλο και μου έκανε μια διάγνωση στο αμάξι χωρίς να έχω αναμμένο τσεκ και έβλαλε κάποιες βλάβες που είχε καταγράψει ο εγκέφαλος.Εβγαλε μια βλάβη για ανάφλεξη στον τέταρτο κύλινδρο και άλλη μια για το κύκλωμα πεταλούδαςΤο αμάξι κάποια στιγμή πριν καιρό μου είχε κάνει με τρίτη ταχύτητα ένα κόψιμο σε μια ανηφόρα,δεν μπορουσε με τπτ να ανεβει την ανηφορα και δεν πήγαινε πάνω από 3000 στροφές χωρίς να ανάψει τσεκ.Σταματησα το έσβησα ,το ξαναεβαλα μπροστά και όλα ήταν οκ.Πρεπει να ασχοληθώ με κατι απ αυτά που έβγαλε η διάγνωση; Υ.γ.Ετοιμαζομαι σε λίγο καιρό να κάνω ένα ταξίδι περίπου 1000 χιλιόμετρα και δεν θέλω να έχω πρόβληματα. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 23, 2017 Report Share Posted July 23, 2017 Να πας σ΄ενα συνεργείο να γίνει έλεγχος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autosignaljohn Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Αυτό που ρώτησα είναι αν έχει εμφανιστεί σε κάποιον άλλο παρόμοια ένδειξη και το τι έχει κάνει...το συνεργείο προφανώς και είναι η εύκολη λύση..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Αυτή η ένδειξη μπορεί να σημαίνει χίλια δυο. Κάνε ένα scan άμα έχεις vcds και βάλτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autosignaljohn Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 Παιδιά sosss.....εβαλα το αμάξι μπροστά σήμερα το πρωί και άρχισε καθως ζεσταίνοταν να αναβοσβήνει το check και μετά από λίγο έμεινε μόνιμα αναμμένο και το αμαξι δεν πάει πάνω από 3000 στροφές....την Δευτέρα φεύγω ταξίδι με το αμαξι....τι είναι;;;; P10a4 έβγαλε η διάγνωση....το έσβησα και δεν έχει ξανακάνει τιποτα.Εχει ξανασυμβεί σε κανεναν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 (edited) Εδώ θα βρείς την απάντηση σου. Στην θέση σου δεν θα το έπερνα ταξίδι. Edited August 5, 2017 by Volkswagen1992 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autosignaljohn Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 Παίζει να είναι κάτι τυχαιο;;γτ έκανα από την στιγμή που έσβησα το check engine περίπου 50 χιλιόμετρα και είναι όλα μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 Μακάρι, σου το εύχομαι, αλλά εαν όντως έβγαλε το σφάλμα, θα σου το ξαναβγάλει αργά η γρήγορα εκτός και αν παίζει τίποτα με καλώδια. Δες το σήμερα και αύριο και κρίνεις αναλόγος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autosignaljohn Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 Το έχει βγάλει σε κανέναν άλλο αυτή τη βλάβη;;;για να μάθω τι έχω να τραβηξω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 6, 2017 Report Share Posted August 6, 2017 (edited) Δεν είναι τυχαίο και δεν είναι N249 ή Ν75. Ρίξε μια ματιά εδώ που στο μετέφερα για το κλαπέτο εναλλαγής κομπρέσσορα/τουρμπο. Edited August 6, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autosignaljohn Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Ευχαριστώ για την μεταφορά....το θέμα είναι ότι η περίοδος τώρα είναι δύσκολη με τα συνεργεία και θα πρέπει να πάω ταξίδι με το αμαξι υπάρχει θέμα να ταξιδέψω;έως τώρα δεν έχει ξαναναψει η βλαβη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 14, 2017 Report Share Posted August 14, 2017 On 3/3/2016 at 3:13 ΜΜ, ankarage said: Ψάχνοντας διεπιστωσα ότι η βλάβη P2015/00813 δεν ανάβει το λαμπάκι check engine . Το λαμπάκι άναβε από το κακό καύσιμο ενώ η P2015 προυπήρχε.Η P2015 δεν έχει βαθμό προτεραιότητας και δεν ασχολούμαστε πρακτικά εκτός αν υπάρχει μεγάλη συχνότητα και κυρίως αν έχουμε επιπτώσεις στη λειτουργία. ¨αρα υοδέν ανεξήγητον. Καλησπέρα. Είχα και εγώ Ρ2015, το 2013. Άλλαξα μία βαλβίδα (40€) και από τότε δεν έχει ξαναβγεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...