lib13 Posted September 6, 2017 Report Share Posted September 6, 2017 (edited) Καλημερα παιδια,εχω ενα golf gt με κωδικο κινητηρα BLG και μου βγαζει το εξης σφαλμα, 008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Closed P2006 - 000 - - - Intermittent γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει? Edited September 6, 2017 by lib13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 8, 2017 Report Share Posted September 8, 2017 Ριξε μια ματια στα προβληματα, στην εισαγωγη. Εκει θα παρεις τις απαντησεις σουSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted September 18, 2017 Report Share Posted September 18, 2017 On 11/1/2017 at 3:33 ΜΜ, xtrmntr said: σε gti mk6 εχει συναντήσει κανείς πρόβλημα με την εισαγωγή; ειδικά στο εν λόγω σημείο της φωτογραφίας (η φωτο ειναι απο ιντερνετ) επίσης καμιά πρόταση για ψαγμένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη; Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Force Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα; Αν δεν στο πετάει πλέον έξω και συνεχίζει το σφάλμα κ όπως λες έβγαλες την πολλαπλη κα την καθάρισες (πράγμα που σημαίνει φανταζομαι πως είδες τα φλαπς και ότι δεν έχουν σπασει) τότε κατά 99% είναι το ποτενσιομετρο... Κι εγώ στο δικό μου 1.8 tsi, αυτό το πρόβλημα είχα αλλά λύθηκε με την αλλαγή του ποτενσιομετρου. Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtrmntr Posted November 5, 2017 Report Share Posted November 5, 2017 On 9/18/2017 at 10:17 ΜΜ, markpap said: Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα; σε συνεργειο μου έκαναν την πατέντα με λάμα να το κράταει κόντρα να μην πετάγεται αλλά δούλεψε (φυσιολογικό) για 2 μήνες... Αλλαξα εισαγωγή τον περασμένο Μάρτιο (2η αλλαγή) και το νέο ανταλλακτικό έχει μια διαφορετική σχεδίαση στο συγκεκριμένο σημείο. την πρώτη φορά της αλλαγής είχα ραγισμένο βραχίονα στο κλαπέτο, τη 2η φορά εσωτερικά στο σημείο της φωτογραφίας φαινόταν σαν κάτι να έλειπε και δεν ''κούμπωνε'' καλά το εξάρτημα. Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε κάποιος να μου πει με σχετική σιγουριά τι έφταιγε (σε διαφορετικά συνεργεία έγιναν οι αλλαγές). αν αλλάξω και άλλη φορά εισαγωγή θα τις απλώσω μετά στο σαλόνι να τις καμαρώνω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Δυστυχώς είναι θεματάκι στα 1,8-2,0, τουλάχιστο πολλές φορές βρίσκονται τα p/n στο Ebay φτηνότερα, καθώς η αντιπροσωπεία ξυρίζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted November 21, 2018 Report Share Posted November 21, 2018 On 19/9/2014 at 3:16 ΜΜ, ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS said: δεν εβγαζε τιποτα.τελικα ν75 ητανε.ολα οκ Ποια Ν75 των κλαπετων η του τουρμπου?Γιατι μοιαζουν και σε σχημα και οι 2.Η μια εχει κωδικο 7.01044.03.0 των κλαπετων και η αλλη που ειναι του τουρμπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyrost91 Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 επειδή μου έβγαλε και εμένα το πρόβλημα p2006 ποια ήταν η βαλβίδα αυτή τελικά? egr δεν έχει oπότε μήπως την 03C129061B ?? το p2006 παραπέμπει δηλαδή σε ποτενσιόμετρο και την βαλβίδα 03C129061B ? ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hintro Posted August 13, 2021 Report Share Posted August 13, 2021 Καλησπέρα και καλό 15άυγουστο να έχουμε. Θέλω λίγο βοήθεια! Χωρίς check ανοιχτό διάβασα αυτή τη βλάβη. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akismei Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 On 17/8/2016 at 8:21 ΠΜ, nikdev said: Map G71 ο ένας εκ των τριών map σε Twincharged μοτέρ Flap Control Unit J808 μαζί με Ποτενσιόμετρο Flaps G584 (Κλαπέτο Εναλλαγής - Ρύθμισης Εισ. Αέρα Compressor / Turbo) Ποτενσιόμετρο G336 Ρύθμισης Flaps (Κλαπέτων) Πολλαπλής Εισαγωγής Σένσορας Air Flow Βαλβίδα N316 Πολλαπλής Εισαγωγής (Προσομοίωση MAF) H συγκεκριμένη όταν δυσλειτουργεί, μένουν ανοιχτά τα Flaps της πολλαπλής εισαγωγής με αποτέλεσμα σφάλμα στο διαγνωστικό και χειρότερη καύση, ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ και χαμηλές στροφές. καλησπερα μηπως θα μπορουσε καποιος να ανεβασει ξανα τις εν λογω εικονες; ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stermeister Posted September 2, 2022 Report Share Posted September 2, 2022 (edited) Καλησπέρα, κάτοχος Vw Jetta 2008 14αρι 140 hp (BMY) 90χιλ. χλμ. Τους τελευταίους μήνες έχω προσέξει misfires στο ξεκίνημα. Το κύριο πρόβλημα είναι όταν το κρατάω σταθερά 2000rpm έχει διακοπές και με πηγαίνει μπρος πίσω. Στις 3000rpm δεν είναι τοσο φανερό αυτό το φαινόμενο. Αξίζει να αναφέρω πως μόλις ζεσταθεί, αν σβήσω το κινητήρα και ξαναβάλω μπρός εξαφανίζονται όλα τα προβλήματα. Στο obd μου βγάζει τα εξής: P2006:Intake Manifold Flap; Bank 1, Stuck Closed P0301:Cylinder 1, Misfire Detected P0106:Manifold Absolute Pressure(MAP) (G71) or Barometric Pressure (BARO) (F96), Circuit Range Perfomance Ένας γνωστός μου είπε να αλλάξω πολλαπλή εισαγώγης, αλλά προσωπικά πιστεύω πως ευθύνεται κάποιος σένσορας, ίσως ο MAP. Εσείς τι πιστεύετε; Edited September 2, 2022 by Stermeister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosta Posted December 2, 2022 Report Share Posted December 2, 2022 On 2/9/2022 at 2:42 ΜΜ, Stermeister said: Καλησπέρα, κάτοχος Vw golf 2007 14αρι 140 hp (BMY) . Τους τελευταίους μήνες έχω προσέξει misfires στα χαμηλά και κατανάλωση καυσίμου 9 λίτρα το πήγα στο μάστορα και το διαγνωστικό βγάζει ένδειξη p2004 διάφραγμα πολλαπλής εισαγωγής ανοιχτή.αλαξαμε ποντεσιομετρο, βαλβίδα κλαπετων εισαγωγής ανοίξαμε τα κλαπέτα και είναι μια χαρά η ένδειξη όμως ξαναβγαίνει έχει ξανασυμβεί σε κάποιον; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosta Posted December 2, 2022 Report Share Posted December 2, 2022 Καλησπέρα έχω ένα golf tsi bmy και μου έχει βγάλει έναν κωδικό βλάβης p2004 αλαξαμε ποντεσιομετρο βαλβίδα κλαπέτων και ξαναβγαίνει το ίδιο σφάλμα On 2/9/2022 at 2:42 ΜΜ, Stermeister said: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...